AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #41 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg var med i min i begravelsen da kjæresten mistet faren sin. Hadde møtt hele slekta hans flere ganger, men da faren døde var vi fremdeles bare gode venner. Han ville ha meg foran sammen med seg, men jeg satte meg ett par rader bak istede. For meg ble det mer riktig så lenge vi var bare «gode venner». Han ble ikke skuffet over det. Vi hadde da hengt sammen i 3-4 år. Jeg syns du skal høre på Kjøresten din. Anonymkode: 99ab4...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #42 Del Skrevet 28. oktober 2017 Tråden er fra 19. September. I dag har vi 28.oktober. TROR DERE IKKE TS HAR FUNNET SVARET PÅ TRÅDENS SPØRSMÅL, NÅ? (Svigermoren må være begravet for lengst.) Anonymkode: f431f...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 28. oktober 2017 #43 Del Skrevet 28. oktober 2017 Er jo mulig å diskutere en problemstilling uansett😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 28. oktober 2017 #44 Del Skrevet 28. oktober 2017 I en begravelse jeg er var i nylig satt søsken sammen foran med gjenlevende ektefelle. Ektefeller til de søsknene hadde tatt plass på raden bak sammen med nevøer og øvrig familie. Du kan ikke forvente at du skal sitte sammen med din kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #45 Del Skrevet 29. oktober 2017 Jeg har litt delte meninger om dette. Er det en liten familie og det er plass til kjæresten foran, så synes jeg det er greit. (Så lenge familie synes det er greit og kjæresten faktisk vil det. Det er en uting å presse seg på) Men er det en stor familie, så skal selvfølgelig de nærmeste har plass foran og blir feil at kjærester skal ta de sine plasser. Det er heller ikke slik at det er kun kjæresten som kan støtte og trøste. Da bør kjærester sette seg bak Anonymkode: 544d7...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #46 Del Skrevet 29. oktober 2017 På 27.10.2017 den 18.40, Calandria skrev: Du sitter med samboeren din, noe annet ville bare vært rart. På 27.10.2017 den 19.34, Calandria skrev: Så lenge hun er samboeren så er hun det. De er ikke samboere, men kjærester. Hadde vært kjærester i 6 mnd da moren til kjæresten døde. Er litt forskjell på et stødig samboerskap og nylig kjærester. Anonymkode: 6a6eb...05f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 30. oktober 2017 #47 Del Skrevet 30. oktober 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt delte meninger om dette. Er det en liten familie og det er plass til kjæresten foran, så synes jeg det er greit. (Så lenge familie synes det er greit og kjæresten faktisk vil det. Det er en uting å presse seg på) Men er det en stor familie, så skal selvfølgelig de nærmeste har plass foran og blir feil at kjærester skal ta de sine plasser. Det er heller ikke slik at det er kun kjæresten som kan støtte og trøste. Da bør kjærester sette seg bak Anonymkode: 544d7...b4e Jeg har stor forståelse for det du sier der. I begravelsen til bestemor prøvde onkelen min å ta min plass både i bygget vi hadde minnestunden og på kistebæringen. Han gikk og satte seg på min plass foran. Han gikk også og tok min plass ved kisten. Jeg måtte kreve å få plassen tilbake i begge situasjoner. På grunn av dette ble minnetalen forsinket med fem minutter. Det var ikke en behagelig situasjon. Man må planlegge godt hvordan det skal være. Jeg mener at avdødes ønske er det som skal prioriteres høyest om dette er gjennomførbart mulig. Endret 30. oktober 2017 av slagelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå