Gå til innhold

Gravid 22 dager etter SA?


Kaktuss

Anbefalte innlegg

De er positive. Men det eneste jeg reagerer på, har du ikke hatt mensen mellom positiv 1709 og den siste her? Hvis 1709 var kjemisk, burde det jo liksom blødd noe ut??

Anonymkode: be725...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, men når streken dukker opp etter 15 sek så tror jeg nok det er vel innafor og når den ikke forsvinner idet heletatt ;-) Ny test idag og den er sterkere. 

Bestilte meg time hos jordmor, større sjangs for å få henvisning til ultralyd fra de. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er positive. Men det eneste jeg reagerer på, har du ikke hatt mensen mellom positiv 1709 og den siste her? Hvis 1709 var kjemisk, burde det jo liksom blødd noe ut??

Anonymkode: be725...286

Ikke noe mens siden 26 august.  Så tror ikke det var noe kjemisk. Jeg får bare sterkere tester nå. Vi får se hva jordmor sier :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig gøy om du blir gravid så raskt etterpå:nori: 

Anonymkode: c2b38...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig gøy om du blir gravid så raskt etterpå:nori: 

Anonymkode: c2b38...5aa

Jaa. Jeg krysser fringrene for at det er baby og ikke noe tull 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid rett etter SA😊 hadde positiv test 4 uker etter første dagen med SA😍😍 så det er absolutt mulig😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kaktuss skrev:

IMG_20171004_162136.jpg

IMG_20171004_162256.jpg

Den er positiv, ingen tvil om det, men fortsatt svak. Nå er det en uke siden du la ut bilde av forrige positive CB, så jeg syns det er veldig rart det ikke er blitt tydeligere strek.

Anonymkode: 4ed67...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er positiv, ingen tvil om det, men fortsatt svak. Nå er det en uke siden du la ut bilde av forrige positive CB, så jeg syns det er veldig rart det ikke er blitt tydeligere strek.

Anonymkode: 4ed67...e06

Krysser fingrene for deg! :-) Har vært så spent på dine vegne. Hadde du bestilt time for å sjekke? Hvis ikke er sikkert det en god plan.

Anonymkode: ede29...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaktuss skrev:

Ikke noe mens siden 26 august.  Så tror ikke det var noe kjemisk. Jeg får bare sterkere tester nå. Vi får se hva jordmor sier :-) 

Ok, så merkelig? Det er jo 2 og en halv uke siden første positive og først nå ser det ut som det går opp?..men håpe dette går bra. Lykke til hos legen.

Anonymkode: be725...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den er positiv, ingen tvil om det, men fortsatt svak. Nå er det en uke siden du la ut bilde av forrige positive CB, så jeg syns det er veldig rart det ikke er blitt tydeligere strek.

Anonymkode: 4ed67...e06

Jeg vil tørre å påstå at denne er mer positiv, men fortatt svak ja. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg begynte å blø friskt blod 4.oktober. Fikk raskt smerter i korsrygg og mage. Var til lege og tok noen blodprøver, der ble hcg målt til 6. Var innom gynekologen her om dagen og der var det ingen baby. Han mente jeg ikke har vært gravid på nytt pga blodprøver, selv om sist hcg var under 5, og den jeg tok hos lege nylig var på 6. Men tror den karen har mer peiling enn meg, selv om tester og prøver motsier han litt. Fikk beskjed om å fortsette å prøve og får tidlig ultralyd neste gang jeg er gravid for å se om alt er normalt. 

Jeg krysser fingrene for at den sitter neste gang. Bare og holde motet oppe, tenker jeg. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...