Gå til innhold

Han ser på andre..


mmartinee

Anbefalte innlegg

har vært sammen med kjæresten i 1-2 måneder nå. han er bare helt skjønn, og vi er begge veldig forelska.. det er bare en ting som ligger og irriterer meg, og det er at han så altfor tydelig ser på (og bemerker) andre jenter. dette gjør han selv når han er sammen med meg.. jeg er bare 17, han 16, så det er kanskje noe han vokser av seg?? en del av dere her er vel kanskje noen år eldre, men jeg lurte likevel på om dere har noen tips...? må jeg finne meg i dette? :cry:

han kommer hjem fra ferie om litt under en uke, så jeg skal samme hva ta meg en prat med han om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Du må ta det opp med ham hvis du ikke liker det, men du kikker vel på andre gutter du også eller?

Skjønner det om du ikke liker at han kommenterer det han ser, men han må jo få lov til å kikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser jo på andre gutter jeg også.. så det må han jo få lov til.. men det er det at han bemerker, og viser begeistring for andre jenter som plager meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et bra tegn at han sier til deg hva han mener om andre jenter, jeg. Den dagen han har noe å skjule, sier han det helt sikkert ikke.

På den annen side er det selvfølgelig en grense for hvor mye han skal snakke om andre jenter når han er sammen med deg. Og hvor den grensen går, både for deg og ham, må dere finne ut sammen. Jeg synes det høres ut som du har en bra plan for å løse dette her, jeg - snakke med ham. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du begynne å gjøre det samme da, om andre gutter dere møter? Se om han synes det er så greit hvis du gjør det.

Uansett, han er jo bare 16 år så han "vokser" det nok fra seg ja. Ihvertfall det med kommentarene, alle titter vi vel på det motsatte kjønn.

Kanskje han bare tester deg for å se hvordan du reagerer? Noen liker jo å gjøre kjæresten sjalu. Dere er jo så unge, ta tiden til hjelp! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også en kjæreste som pleide å kommentere andre jenter. Og han er over 30, så han ville nok ikke ha vokst det av seg. Men etter at han skjønte at jeg ble sur og lei meg, har han sluttet med det. En ting er å SE på andre, det gjør jo jeg også, men en annen ting er å få "hun der var bare såå sexy" i fjeset! Det er sånt en kan si til kompiser, men IKKE til kjæresten. Jeg har prøvd å ta igjen med samme mynt, men det funker ikke særlig bra, gutter har jo som kjent litt mer å spille på enn utseendet, så de føler seg kanskje ikke så utkonkurrert av en kjekkas.

Min erfaring er at det rett og slett er en dårlig vane som henger igjen fra "kompis-prating". Jeg forklarte ham at det hørtes ut som om han heller ville ha henne enn meg, og etter hvert har han faktisk forstått det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det siste gjest sier. En ting er hva han sier til kamerater,men å fortelle deg hvor deilige andre jenter er..det er unødvendig.

Han kan jo ikke lukke øya, men er forskjell på å se på ei og å virkelig glo.

Da hadde jeg blitt forbanna ihvertfall,hadde følt meg ganske dum tror jeg.

Sammen med kamerater så se i vei, men ikke når man går sammen kjæresten.

Trenger heller ikke høre om "hvor deilig hun jenta i filmen vi ser på er".

Fått høre det noen ganger. Bare gjorde det samme jeg og da ble det stille gitt :lol:

Mener bare at enkelte ting trenger han ikke si. Enten fordi det sårer, men også fordi det interesserer meg langt oppi ræva :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann, mmartinee..

Skjønner at det kan virke litt frustrerende, men tenk på følgende: Greit han synes jenter han ser er deilige, sexy, pene osv, men han er sammen med og forelsket i DEG, ergo må han synes du er enda mer deilig,sexy og pen!!! Ganske kjekt å tenke på, ikke sant???

Har lært meg til at sånne kommentarer betys svært lite.....og jeg og kjæresten min har det faktisk ganske gøy med å sitte sammen og kommentere forbipasserende jenter (og gutter). Det høres kanskje rart ut, men har bare ført oss nærmere sammen, for ingen av oss har noen gang funnet noen vi heller vil ha enn hverandre!!!

hilsen meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

takk for alle svar.. nå er typen min hjemme igjen og alt er fint. jeg har ennå ikke tatt opp dette med han, fordi han ikke har kommet med noen sånne kommertarer i det siste! så jeg tror han har skjønnt det selv uten at jeg måtte si noe..

og jeg har MYE mer til felles med min 16-årige kjæreste.. enn det jeg ville hatt med en 25 åring! for han er ikke noe mer barn, enn det jeg er! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kjære MMartineee

Begynn å glo på andre fyrer og kommenter dem i litt "slibrige" ordlag. Da vil d nok bli slutt på glaningen hans tenker jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...