Gå til innhold

En tøff situasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg funnet én som jeg føler jeg meg glad og trygg sammen med, han som jeg har ventet på lenge!. Samtidig er der en liten del av meg som er usikker, muligvis grunnet frykt for at jeg ikke er god nok, at jeg går glipp av noe, at jeg blir å kjede meg, at vi er for lik i personlighet og væremåte.  jeg synes det er rart med disse tanker! Jeg vil jo dette mere enn alt annet! Og liker han veldig godt. Tror du dette forholdet vare? Takk for svar :-)

Anonymkode: c91c1...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den dragningen til gammel flamme, ser jeg er sterk. Flammen vil slukke fort. Eller mener at den tiltrekning vil vare, men så mye annet rundt som vil forsure og gjøre deg misfornøyd. Da er ikke den tiltrekningen verdt noe for deg mer. 

Får opp at det beste trekket for deg selv er din samboer.

Velger du å gå, vil det ikke vare med gammel flammen. 

Du vil føle det ikke var verdt det. 

Kjenner usikkerhet rundt om du velger flammen eller ikke, for kjenner dragning så sterkt. 

Føler et møte. Dårlig samvittighet for det. Deretter blomstrende forhold med samboeren. Du setter da stor pris på og skjønner for virkelig hva du har.:) 

Anonymkode: a5b1d...d73

Tusen takk. Føler du virkelig leste situasjonen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Hyggelig ting å gjøre 😊 

Kommer jeg fortsatt til å være på samme sted og jobb over nyttår? 

Ser endring til det bedre og ny start. 

Er det en slags konflikt? Ikke direkte med deg, men rundt? Føler det er noe som endres til det bedre, og du trives! Får ikke helt tak i om det endres på din arbeidsplass, eller du er på nytt sted.

Følelsen av endring og nytt er der i alle fall! At du er tilfreds!:)

Anonymkode: a5b1d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje i livet mitt framover? Hva kan du se av vennskap, jobb, økonomi og familieliv? 

Setter stor pris om du tar deg tid til meg:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg passer til det jeg har begynt å jobbe med. (Det høres kanskje ikke ut som en vanskelig situasjon men for meg er det det. Kan ikke forklare hvordan for da røper jeg for mye.)

Anonymkode: de3ad...0b5

Du passer til jobben. Og det går seg til! Du er flink! :)Men det er andre jobber som nok hadde føltes bedre for deg. 

Fordi refleksjonene blir i overkant hos deg på grunn av jobben. Og det føles veldig utmattende for deg. 

Anonymkode: a5b1d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Margrethe12 skrev:

Tusen takk. Føler du virkelig leste situasjonen .

Bare hyggelig:)

Anonymkode: a5b1d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig har jeg funnet én som jeg føler jeg meg glad og trygg sammen med, han som jeg har ventet på lenge!. Samtidig er der en liten del av meg som er usikker, muligvis grunnet frykt for at jeg ikke er god nok, at jeg går glipp av noe, at jeg blir å kjede meg, at vi er for lik i personlighet og væremåte.  jeg synes det er rart med disse tanker! Jeg vil jo dette mere enn alt annet! Og liker han veldig godt. Tror du dette forholdet vare? Takk for svar :-)

Anonymkode: c91c1...476

Ja det vil vare:)Ser et solid og godt forhold, som mange bare drømmer om!

Anonymkode: a5b1d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SøtMelon skrev:

Hva vil skje i livet mitt framover? Hva kan du se av vennskap, jobb, økonomi og familieliv? 

Setter stor pris om du tar deg tid til meg:hjerte:

Det jeg ser, er ett nytt og nært vennskap som oppstår ut fra en spesiell situasjon:). Et resultat som en positiv hendelse ut fra en litt turbulent situasjon. 

Anonymkode: a5b1d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer mannen min og jeg til å finne tilbake til det vi hadde, og kommer han til å holde det han lovet?

Anonymkode: b3dd8...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer mannen min og jeg til å finne tilbake til det vi hadde, og kommer han til å holde det han lovet?

Anonymkode: b3dd8...5d2

Ja, om en stund, når følelse av usikkerhet har lagt seg.

Det vil komme en ny vår, som det sies. :)Og han kommer til å holde løftet.

Anonymkode: a5b1d...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil min yngste søster komme seg helskinnet gjennom sorgprosessen etter bestefar? 

Anonymkode: c3cfe...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har fått en demensdiagnose og jeg er veldig sliten og hele situasjonen er vanskelig. Kan du si noe om fremtiden?

Anonymkode: ae7de...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har fått en demensdiagnose og jeg er veldig sliten og hele situasjonen er vanskelig. Kan du si noe om fremtiden?

Anonymkode: ae7de...5cd

Jeg er ikke spådamen. Men, min far fikk en slik diagnose, han ble hissig og mistenksom, dels voldelig. Måtte flytte i oppfølgingsbolig og besøk av hjemmesykepleier daglig. Går fint med riktig medisinbruk, mer rolig.

Anonymkode: b4a2b...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jeg til å bli en god mor selv om jeg sliter med angst? 

Anonymkode: b67b2...365

Ja, absolutt.

Anonymkode: b4a2b...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfølgingsspørsmål: Vil min yngste søster i denne vanskelige tiden greie å ta vare på seg selv og forstår familien på Vestlandet alvoret i situasjonen rundt min søsters identitetskrise fordi vår mellomste søster for tiden sliter med anoreksihelvetet? 

Anonymkode: c3cfe...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppfølgingsspørsmål: Vil min yngste søster i denne vanskelige tiden greie å ta vare på seg selv og forstår familien på Vestlandet alvoret i situasjonen rundt min søsters identitetskrise fordi vår mellomste søster for tiden sliter med anoreksihelvetet? 

Anonymkode: c3cfe...b53

Ja, det er noe alle bør forstå, men ikke vær flau for å søke hjelp.

Anonymkode: b4a2b...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg se flere regnbuer der ute? eller er det slik at nå er gryten full?

Anonymkode: b4a2b...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det er bortkastet tid. Han kommer ikke til å være trofast noen gang. Det er hva jeg får opp. Ikke mot deg. Ikke mot andre.

Jeg får opp at selv om det er vanskelig, så bør du gå videre uten å se deg tilbake. 

Først da vil du se at det er mange ulike og bra muligheter å velge blant for deg. 

Ts

Anonymkode: a5b1d...d73

For noe tull av et svar, at du kan gi et så enkelt svar, som hvem som helst kunne gi, kaller jeg for svindel med folks følelser og liv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er noe alle bør forstå, men ikke vær flau for å søke hjelp.

Anonymkode: b4a2b...d3a

Det har vi allerede gjort og dessverre er tilbakemeldingene dystre på vår mellomste søsters vegne. Takk for svar. 

Anonymkode: c3cfe...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...