AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #81 Skrevet 18. september 2017 Kvinner kan også savne menn, ja, selv om de ikke viser det utad. Man gjemmer det bak i bakhodet etter en viss tid. Selv har jeg savnet en bestemt mann i over 20 år. Angrer som en hund på at jeg gjorde det slutt sist gang vi var sammen, det er ufattelig at jeg gjorde det når han betyr så mye for meg. I mellomtiden har jeg vært gift med en annen og fått et barn, men det hindrer meg ikke å savne den førstnevnte mannen - om ikke hver dag, så i hvert fall ukentlig. Anonymkode: d2317...2c3 1
Mannemann84 Skrevet 18. september 2017 Forfatter #82 Skrevet 18. september 2017 Det visste jeg ikke var mulig. Jeg tror det er sånn det blir for meg og, jeg er ikke i stand til å føle noen glede over noe og jeg lever bare for å eksistere. Men jeg skjuller det og lar ingen se det. Tenk om en kunne ta en pille, også gikk den følelsen bort. Det hadde vært godt. Men om jeg skulle treffe en ny jente over tid, og følelsen fremdeles ikke går bort..så vil jeg heller være singel. Jeg synes ikke det er riktig å etablere noe med noen, og samtidig savne en annen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #83 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forventet slike svar. "Ikke alle er sånn daaaa. Vi er egentlig kjempeflinke sosialt og emosjonelt!!!!" Fakta er at flere menn blir valgt bort, dumpet og sliter med å finne seg damer, fordi damer er de som er flinkest på alt det overfladiske. Alt fra seksuelle relasjoner, vennskap, utseendet, osv. For menn som trenger litt dybde, forståelse, støtte og styrke, så er det bedre å gå til andre menn for nettopp det. Fordi gutta kan relatere bedre enn damer. Anonymkode: ba8b4...ddc Det er jo helt omvendt din løk. Det er jo en kjent sak at det er mannfolka som klarer å distansere seg følelsesmessig og som ikke trenger følelser. Så lenge de får dyppa kuken. Så klart gjør dette at jenter blir mer og mer selektive. Vi klarer ikke å distansere oss følelsesmessig på samme måte som menn. Det er jo til og med vitenskapelig bevist gang på gang. Så jeg klarer faktisk ikke å synes synd på menn da dere selv har gravd dere den graven med å utnytte oss og være følelser. Nå får dere igjen. Burn! Anonymkode: c6c01...b14 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #84 Skrevet 18. september 2017 På 17.9.2017 den 12.27, Mannemann84 skrev: De koser seg med hverandre, gir hverandre små fine ting, spiser sunt, trener, jogger, spiller wordfeud og ser en serie. Gutter spiser grandiosa, oppfører seg som om det er verdens undergang om de må hjelpe noen og ringer så og si aldri sine venner for å spørre hvordan de har det....og de husker aldri bursdager eller lignende og degjør aldri noe sammen med sine kamerater...om de gjør det..så er det "guttekveld". Jeg prøvde å lufte tankene mine for en kamerat i går, jeg ble med ut en tur men drakk alkoholfritt - herregud så deilig det er å slippe den forferdelige alkoholen, spesielt når en ser rundt seg og hva folk gjør når de drikker. Aldri mer, virkelig aldri mer. Men han bare lo og flirte det bort. Jeg tror heller du bør se på din omgangskrets enn å bruke den til å generalisere alle andre. Ingen av gutta jeg henger med er slik som du skisserer at "gutter er". Folk er først og fremst mennesker, ikke kjønn. Det finnes både kvinner og menn av alle slag. Anonymkode: 76dd0...e5b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #85 Skrevet 18. september 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner kan også savne menn, ja, selv om de ikke viser det utad. Man gjemmer det bak i bakhodet etter en viss tid. Selv har jeg savnet en bestemt mann i over 20 år. Angrer som en hund på at jeg gjorde det slutt sist gang vi var sammen, det er ufattelig at jeg gjorde det når han betyr så mye for meg. I mellomtiden har jeg vært gift med en annen og fått et barn, men det hindrer meg ikke å savne den førstnevnte mannen - om ikke hver dag, så i hvert fall ukentlig. Anonymkode: d2317...2c3 Jeg er bare nysgjerrig og spør - du trenger ikke svare, men hvorfor gjorde du det slutt? Hva er det som gjør at du ikke kan sende han en epost eller melding på FB? Anonymkode: a5344...5f8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #86 Skrevet 18. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo helt omvendt din løk. Det er jo en kjent sak at det er mannfolka som klarer å distansere seg følelsesmessig og som ikke trenger følelser. Så lenge de får dyppa kuken. Så klart gjør dette at jenter blir mer og mer selektive. Vi klarer ikke å distansere oss følelsesmessig på samme måte som menn. Det er jo til og med vitenskapelig bevist gang på gang. Så jeg klarer faktisk ikke å synes synd på menn da dere selv har gravd dere den graven med å utnytte oss og være følelser. Nå får dere igjen. Burn! Anonymkode: c6c01...b14 Nei, det er ikke omvendt. Kvinner kommer seg fort videre etter et brudd og virker mest som de feirer at det blir slutt. Menn sitter med sorg og smerte i mange år etterpå, om ikke resten av livet. Det er dere kvinner som leker med menns følelser, ikke omvendt. Hvem er det som du får igjen på? De mennene som du har ligget med eller de mennene som ikke har brukt deg eller andre? Anonymkode: a5344...5f8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #87 Skrevet 18. september 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke omvendt. Kvinner kommer seg fort videre etter et brudd og virker mest som de feirer at det blir slutt. Menn sitter med sorg og smerte i mange år etterpå, om ikke resten av livet. Det er dere kvinner som leker med menns følelser, ikke omvendt. Hvem er det som du får igjen på? De mennene som du har ligget med eller de mennene som ikke har brukt deg eller andre? Anonymkode: a5344...5f8 Kødder du?? Skal jeg synes synd på menn som ikke har fått brukt meg? Gosj. For et syn på mennesker. Det står tidligere i tråden. Flere ganger. Hvorfor damer er flinkere til å komme seg videre. Det betyr ikke at de dermed har mindre følelser. De er bare flinkere til å sortere følelser og sette ord på ting. Vi har så sterke følelser at vi MÅ sortere og finne ut av ting for å komme oss videre. Vi jobber med oss selv istedenfor å sutre over at alle andre er slemme og dumme vi tar ansvar for oss selv. Anonymkode: c6c01...b14 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #88 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke omvendt. Kvinner kommer seg fort videre etter et brudd og virker mest som de feirer at det blir slutt. Menn sitter med sorg og smerte i mange år etterpå, om ikke resten av livet. Det er dere kvinner som leker med menns følelser, ikke omvendt. Hvem er det som du får igjen på? De mennene som du har ligget med eller de mennene som ikke har brukt deg eller andre? Anonymkode: a5344...5f8 Jeg foreslår at du snakker med legen din om dette. Det høres helseskadelig ut! Det er veldig smittsomt også *klø* Anonymkode: 22bdd...567
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #89 Skrevet 18. september 2017 Svaret er ja. Kvinner kan føle savn ett eller flere år senere. Jeg har en sånn en Prøver å date og komme meg videre men blir bare kaos. Ting tar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiid, tydeligvis...................... Men vi kan også, i likhet med menn, komme oss over det. Har en annen eks som jeg definitivt er helt over! Anonymkode: e9307...f03
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #90 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg klarer faktisk ikke å synes synd på menn da dere selv har gravd dere den graven med å utnytte oss og være følelser. Nå får dere igjen. Burn! Anonymkode: c6c01...b14 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som du får igjen på? De mennene som du har ligget med eller de mennene som ikke har brukt deg eller andre? Anonymkode: a5344...5f8 Det verste er å bli bitter. Da har man latt terroristene i livet sitt vinne.. Anonymkode: 618ff...871
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå