Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 (endret) Det er noe jeg alltid har lurt på. Jeg traff en jente over tid, litt av og på...jeg rotet det alltid litt til og hadde ikke helt orden på livet mitt. Jeg har en bakgrunn ikke som kriminell, men som en som ikke har takket nei til en slosskamp i ny og ne...jeg har rett og slett ikke latt andre menn få dominere meg eller true meg og har levd et litt spesielt liv. Det er rart å ligge i en seng med en jente og svare på hva hun spør om når hun ser arrene mine, jeg kan jo si at jeg ble bitt av en hai eller en sint hund..men det er jo ikke sant. Men jeg har akademiske interesser, er sympatisk og er ekstremt glad i dyr og barn...er godt likt av mine venner og har alltid jobbet hardt. Så summen av at hennes venner ikke likte meg, jeg var kanskje litt ofte fyllesyk og med blåveiser og jeg var litt nølende i starten med å gjøre ting med henne siden jeg synes hun var så perfekt og fin at jeg ikke trodde det var mulig at en jente som henne kunne like meg. Vel summen at dette gjør det ganske naturlig at dette er over. Jeg tror nok hun vil ha det mye bedre men en sunn vanlig norsk mann som går på fjellet med ryggsekk og alt det der. Nesten 1 år senere det hele er over, så savner jeg henne fremdeles...hver eneste dag, men hun vil ikke at jeg skal ta kontakt og da blir det sånn. Litt vondt fordi jeg ikke er sånn jeg var, traff henne i slutten av 20årene. Nå har jeg ikke vært ute, rørt alkohol eller dummet meg ut på 1år. Så er spørsmålet, jeg har to gode jentevenner...når de blir single så treffer de etter noen uker en ny gutt og utvikler noe nytt. De er veldig lei seg, intenst lei seg i 3-4 uker...men så nevnes sorgen aldri igjen. Kan jente også føle det sånn jeg føler? kan de fremdeles føle et savn ett eller flere år senere?. Endret 15. september 2017 av Mannemann84 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Selvfølgelig Anonymkode: 00bdd...390 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Klart det. Men jenter er flinkere til å sortere tanker raskere. Vi bryr oss ikke mindre. Tvert i mot. Vi er bare flinkere til å sette ord på følelser, sortere de og gå videre. Menn snakker ikke om følelser og får derfor ikke sortert de på samme måte. Så menn går ofte og gnager på dårlige følelser lengre. Anonymkode: c6c01...b14 5
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2017 Isåfall er det en lettelse, en stor lettelse. Jeg har alltid tenkt at jenter har stålkontroll på følelsene sine når den første perioden med "sorg" er over.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 Absolutt. Alt i alt er det nok flere kvinner en menn som tenker og føler sånn. Btw. reaksjonsmønsteret ditt i starten med at du var nølende er noe de aller fleste ville tolket som manglende interesse. Hvorfor ble det slutt mellom dere? Regner med det var noe annet enn at vennene hennes ikke likte deg så godt? Hvorfor vil hun ikke ha noe kontakt? Vet du det? Kan du skrive et brev til henne der du forteller det du har skrevet her f.eks? Anonymkode: cc141...1fe
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2017 Ja det gnager noe grusomt, jeg har bestemt meg for etterhvert å jobbe frivillig for å søke en slags tilgivelse av meg selv. Jeg leser mye og det er noe fascinerende med Jesuittene, der menn kunne gjøre opp for gamle synder med godt arbeid for andre. 1
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2017 Nei det vil jeg ikke, jeg skal også ha et ansikt og en stolthet. Hun har nok en ny type og jeg kan ikke ydmyke meg sånn at jeg tar kontakt med en annens jente. Men det er poenget, og det hjalp faktisk allerede å skrive noe her. Ingen kan kjenne meg igjen og det var godt å lufte det. Jeg skulle ønske jeg kunne snakke slik med mine kamerater, men da hadde de bare sett rart på meg. 1
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2017 Broren til Stallone har mange fine sanger om å savne jenter, god medisin hehe :).
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 Hvor gammel er denne jenta? Eller var det en kvinne du var med?? Anonymkode: af0d6...917 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #10 Skrevet 15. september 2017 Damer er kalde, kyniske vesener. Jeg har opplevd to som var utro. Jeg tror ikke på denne løgnen om at kvinner er så opptatt av kjærlighet lenger. Kvinner virker mest opptatt av å kunne få få få. Derfor føler de ikke noe savn etter partnere slik vi menn føler. I verste fall føler de savn etter pengene hans. Anonymkode: a5344...5f8 1
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2017 Nei jeg synes ikke de er kalde. Jeg liker det meste med jenter, og greier ikke å mislike dem...jeg vil alltid bare være snill mot jenter. Men jeg forstår du er sint om du har opplevd utroskap. Hadde en jente vært utro mot meg om vi var gift eller sambodd, ville jeg mest sannsynlig funnet den andre mannen. Hun var 27 eller 28 tror jeg, vi er like gamle og du ser alderen min i profilnavnet. Ekstremt intelligent og søt, bedre menneske enn meg på alle måter. Jeg vil ikke gi for mye detaljer om andre mennesker. 1
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #12 Skrevet 15. september 2017 Denne sangen passer veldig bra, den beskriver hva jeg tenker om henne.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 Jeg er enig med den over her, jenter er ofte ganske ferdigbehandla når bruddet kommer, mens menn kanskje ikke har fått med seg at det var noe galt. Og derfor kan det se ut som jenter er fortere over ting, mens de egentlig har tjuvstarta 😊 Men jeg tror kjærlighetssorg er ganske likt fordelt. det høres jo ut som du allerede har jobba masse med fortiden din, bare det at du reflekterer over dette viser jo at du ikke er stuck i gamle greier. Og har du holdt stram linje et år nå, kanskje du kan begynne å tilgi deg selv litt? 😊 Anonymkode: 77f75...7f8
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #14 Skrevet 15. september 2017 Ja det har jeg Men jeg har mer og mer undret dette året, om jenter føler det på samme måte?. Finnes det noen der ute som savner meg? Har jeg en jente i min vennekrets som også savner noen sånn som jeg gjør? Eller er dette en guttegreie, der en bare har vondt i magen i åresvis etter jenta en ville så gjerne ha gjør det slutt. Og det har jo jeg fått svar på her, og det var faktisk litt digg.
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #15 Skrevet 15. september 2017 Jeg tror mange menn forteller hverandre, spesielt ble jeg fortalt ofte når jeg var yngre, at jenter er laget av hardt stål. Og det gjør kanskje at en etterhvert kommer dit hvor jeg er hvor en lurer på slikt.
Hellow Skrevet 15. september 2017 #16 Skrevet 15. september 2017 "En annens kvinne"? Tror ikke du skal bære så redd for det.
Gjest Ari Loys Skrevet 15. september 2017 #17 Skrevet 15. september 2017 Fin måte å få kommunisert ut at du er skikkelig bad-ass, men samtidig intellektuell og følsom. Godt jobba,
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #18 Skrevet 15. september 2017 Nei men jeg skal respektere det og gå videre, det holder og det blir bare verre om jeg skulle ta kontakt nå. Livet er ikke alltid slik en vil. Hemmingway levde hele sitt liv med et fryktelig savn for en jente han traff i Spania som ung mann, han beskrev det som en ild som aldri kunne slukkes.
Mannemann84 Skrevet 15. september 2017 Forfatter #19 Skrevet 15. september 2017 1 minutt siden, Ari Loys skrev: Fin måte å få kommunisert ut at du er skikkelig bad-ass, men samtidig intellektuell og følsom. Godt jobba, Ja fordi det er på Kvinneguiden bad assene sitter som anonyme en fredagskveld. Ikke alle menn er like, selv om vi lever i et land som hvor sosiale normer er ekstremt sterke. Kanskje noen av oss er oppvokst i drittmiljøer, fattige og med en haug med dårlige uvaner inn i 20 årene men opplever at en fremdeles har kapasitet til studier og videre utvikling av seg selv?. Jeg har aldri vært på en hytte i hele mitt liv og jeg er 32, hva har du? oppvokst med alt du vil, fine minner og fisketurer på fjellet med far?. Jeg har ikke det. 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #20 Skrevet 15. september 2017 Jeg ble dumpa av en sånn som deg, fordi jeg var for "årntli" liksom, og han visste han kom til å fucke det opp. Tenker jo på han innimellom 😊 I hans tilfelle tror jeg han hadde rett da 😜 Men uansett, hun vil ikke at du skal kontakte henne? Det kan jo være fordi hun hadde mye følelser da. Du virker som du kan uttrykke deg skriftlig, kan du ikke bare sende et livstegn og lodde stemningen? Mer baller i å tørre å drite seg ut enn å ikke prøve 😊 I verste fall kanskje du blir ferdig med det og slipper å dra en Hemingway. 😄 Anonymkode: 77f75...7f8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå