Gå til innhold

"Fitta di er så god". Menn, hva legger dere i det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/12/2017 at 1:02 PM, AnonymBruker said:

"Fitta di er så god". Menn, hva legger dere i det?

Anonymkode: 71146...f42

At den smaker godt? Aner ikke, aldri smakt på ei selv, så kan ikke forestille meg hva det smaker heller.

Anonymkode: a70d6...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fitteslikker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk høre nylig at fitta min var varm, våt, myk og deilig, tok det som et kompliment?!

Har jeg tatt så feil?! Har jo selv sagt til en mann at han har deilig kuk, det var definitivt ment som et kompliment..

Anonymkode: 60b6e...37f

Nei, selvsagt tar du ikke tatt feil!
Når mannen din sier: «å du har så deilig trang/våt/varm fitte», eller du sier til han « å den harde kuken din er så deilig nå rever jeg snart» er det fordi fitta di er deilig – kuken hans er deilig! 
Når vi sier det er det både ment som et kompliment, men også for å øke vår egen og partners opphisselse, som i sin tur fører til et enda mer intenst klimax for dem begge. 
Med andre ord: sies det rett og slett for å oppnå maksimal felles nytelse!         

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe jeg har hørt før. Etter noen runder sex med en mann sa han: "Du har en så god fitte!" Og "fitta di er så deilig". Dette er noe han har sagt flere ganger. Hva skal man legge i det? 

Hva gjør at en fitte er "deilig"? Er det stor forskjell på forskjellige underliv? Følelsen man får av å være inne i noen? 

- Nysgjerrig kvinne, 22. 

Anonymkode: 71146...f42

Vil tro den oppleves fast og deilig, at du "kan" bruke fitta med masse muskelarbeid som bearbeider kuken hans. At det gjør så innmari godt og som gir han harde orgasmer?😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fitteslikker skrev:

Nei, selvsagt tar du ikke tatt feil!
Når mannen din sier: «å du har så deilig trang/våt/varm fitte», eller du sier til han « å den harde kuken din er så deilig nå rever jeg snart» er det fordi fitta di er deilig – kuken hans er deilig! 
Når vi sier det er det både ment som et kompliment, men også for å øke vår egen og partners opphisselse, som i sin tur fører til et enda mer intenst klimax for dem begge. 
Med andre ord: sies det rett og slett for å oppnå maksimal felles nytelse!         

Liker du å slikke fiytte?

Anonymkode: f94a1...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker du å slikke fiytte?

Anonymkode: f94a1...654

*fitte

Anonymkode: f94a1...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fitta blir enda deiligere hvis dere "spiller" på lag, teamwork. "like barn leker best"

Du sier ikke at fitta er god, hvis hun ligger "død som ei sild", det er nok mange som kjenner seg igjen i🤫

Men, hvis du er oppegående og ser potensialer i henne, kan man jo kommunisere seg frem til ei fantastik jente. Ikke vrak jenter som ikke er helt med i starten, har faktisk selv blitt meget overrasket av slike jenter som blir bedre etterhvert. Da får de komplimenter de aldri har hørt før, som bygger opp selvtillit og vil elske meg enda mere🤭

Mitt motto er: er du god og snill, vil du mest sannsynlig få ei til❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good ol' pussy worship.

Når vi er kommet så så langt i akten, så tenker jeg at dette er en måte å spørre på om det er greit at jeg tilbringer mesteparten av tiden "her nede" uten at du føler deg oversett. Og gjøre det i form at et (snålt) kompliment. 

Det er ikke sikkert det er noe enestående estetisk over dåsa di. Men jeg synes nå det er like stas hver gang jeg og den får tilbringe tid sammen 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe jeg har hørt før. Etter noen runder sex med en mann sa han: "Du har en så god fitte!" Og "fitta di er så deilig". Dette er noe han har sagt flere ganger. Hva skal man legge i det? 

Hva gjør at en fitte er "deilig"? Er det stor forskjell på forskjellige underliv? Følelsen man får av å være inne i noen? 

- Nysgjerrig kvinne, 22. 

Anonymkode: 71146...f42

Han syns vel du var trang, våt og deilig. Noen menn kan si dette for "booste" selvtilitten til dama uten at han mener det nødvendigvis. Men jeg pleier ikke å si noe med mindre jeg liker den godt. Exen min spurte meg om jeg ikke syns hun er trang siden jeg ikke hadde nevnt det. Hun var ikke så trang men hun var våt og kåt og leken i senga, så sa ofte at musa hennes var deilig, selv om hun ikke var så trang.🙂

Anonymkode: bbb4e...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Det betyr bare det og de som sier det  er ofte av typen som bare ser kvinner som akkurat det: ei fitte og har gjerne et utvalg på flere fitter de bruker. Ville IKKE tatt det som et kompliment. Mer en advarsel. 

Anonymkode: 0b2a7...ce3

Kan ikke ta alle over en kam der, mannen min sier det fortsatt etter 20år.

Den er sikkert varm og deilig, strammer og slipper opp rundt manndommen. Betyr vel mest at du ikke bare ligger i ro og venter på at han skal bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der synes jeg att alderen på vedkommende spiller en rolle.

Er man 30+ å sier sånne ting , smigrer og trikser for å få mere så er det en Vanvittig turnoff og vedkommende virker bare desperat og umoden.

Det er jo innafor å ha ons når man er 30+, men de fleste kvinner er da der att de vil etablere seg osv. Ikke en fast ff

Anonymkode: 29f8d...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mt3 skrev:

Kan ikke ta alle over en kam der, mannen min sier det fortsatt etter 20år.

Den er sikkert varm og deilig, strammer og slipper opp rundt manndommen. Betyr vel mest at du ikke bare ligger i ro og venter på at han skal bli ferdig.

Det blir en annen setting enn en ons. Da er man jo trygg nok på hverandre til å gi kompliment 

Anonymkode: 29f8d...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo også en mulighet. Mange jenter som kvier seg for å spre beina fordi de ikke synes det er så pent "der nede". Så kanskje man trøkker med et lite kompliment.
Prøv selv. Trenger ikke gjøre det til et kleint kompliment, men bare bemerk noe sånt som at penisen "ihvertfall ikke hadde trengt å være større" eller noe slikt. Selv om det er sant eller usant, så kan det jo hende dere får mer ut av typen enn ellers ville vært tilfellet. 

Eller bare vis med kroppspråk at man liker det man ser. 

Nei, jeg ville ikke tatt det som en advarsel på at man er de-evaluert som person. Men litt etter hvor kleint det kommer ut, så kan det jo tenkes at personen har ikke allverdens erfaring med intimitet. Ikke allverdens erfaring med puteprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.8.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Fitte er fitte, uansett hvordan stativ den henger på.

Anonymkode: 3530d...f09

😂😂😂😂noen kommentarer ler jeg godt av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt en mann som har sagt at de ikke liker fitte så det sier de nok til alle de får tilgang til. Ille blir d hvis det er bare fitta som er bra men ikke du som person. Fitta er rimelig universal... godt likt av de fleste fra det motsatte kjønn og de driter ofte i hvilket stativ det henger som en uttrykte så bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 21.44, Egenskap skrev:

'For min del handler det om at den er frisert, og har fantastisk fin trekant. 

Favorittfarge(r)? Ensfarget? Omkransning i komplentærfarge kanskje?

Anonymkode: 31620...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å komme med kompliment om musa til damer. Gjør det fordi jeg har lyst til det og mener det jeg sier. 

Så når jeg leser her inne om hvor dårlig selvtilit enkelte damer har om sitt kjønnsorgan så mener jeg det er helt på sin plass med skryt også. 

Sånn er det bare i min verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Favorittfarge(r)? Ensfarget? Omkransning i komplentærfarge kanskje?

Anonymkode: 31620...a8a

Her ble det borte noen bokstaver. Komplementærfarger skulle det være.

Anonymkode: 31620...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MuffinStud skrev:

Ja, det er jo også en mulighet. Mange jenter som kvier seg for å spre beina fordi de ikke synes det er så pent "der nede". Så kanskje man trøkker med et lite kompliment.
Prøv selv. Trenger ikke gjøre det til et kleint kompliment, men bare bemerk noe sånt som at penisen "ihvertfall ikke hadde trengt å være større" eller noe slikt. Selv om det er sant eller usant, så kan det jo hende dere får mer ut av typen enn ellers ville vært tilfellet. 

Eller bare vis med kroppspråk at man liker det man ser. 

Nei, jeg ville ikke tatt det som en advarsel på at man er de-evaluert som person. Men litt etter hvor kleint det kommer ut, så kan det jo tenkes at personen har ikke allverdens erfaring med intimitet. Ikke allverdens erfaring med puteprat.

Det med at den ikke hadde trengt å være større har jeg fått høre av min kjæreste. Og det merker jeg selv også. For hun er TRANG, og da mener jeg trang. Og hun har vært borti større før, og det var ikke noe god. Jeg fikk faktisk beskjed om at hadde jeg hatt noe større så hadde det ikke fungert mellom oss.Og det hjelper ikke at hun blir våt, for tent blir hun ganske lett, og hun blir så våt at det halve kunne vært nok. Har alltid vært usikker på størrelsen min, og selv om den ikke er gigantisk, så er den heldigvis mer enn god nok for hun, så jeg satt faktisk pris på å høre akkurat det ;) 

Anonymkode: cce51...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Har sagt det noen ganger selv, og angret hver eneste gang, fordi det høres kleint ut. Men noen ganger er det så deilig at du blir nærmest sentimental og avgudsdyrker henne, og da er det lett å si mye dumt uten filter. Så i de fleste tilfellene betyr det bare at han synes du er ekstra deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...