Gå til innhold

Hvordan finne en strikkeglad person som tar oppdrag?

Cessa74

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på vendela koften. Har sett en stund på finn, men uten hell. Hvor kan man finne en som tar slike strikkeoppdrag? (Og hvordan vite at vedkommende faktisk gjør en god jobb? Husker jeg hadde kontakt med en dame via finn for et par år siden, betalte ganske mye for at hun skulle strikke en genser til meg, og den var virkelig ikke bra...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, Cessa74 said:

Jeg har veldig lyst på vendela koften. Har sett en stund på finn, men uten hell. Hvor kan man finne en som tar slike strikkeoppdrag? (Og hvordan vite at vedkommende faktisk gjør en god jobb? Husker jeg hadde kontakt med en dame via finn for et par år siden, betalte ganske mye for at hun skulle strikke en genser til meg, og den var virkelig ikke bra...)

Gå på Epla.no og søk på kofter. Mange som strikker der, de tar sikkert oppdrag.
Jeg gjorde det for deg forresten: https://www.epla.no/search/?q=kofte

Anonymkode: 52e4c...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor du bor. Facebook er et sted, finn ett annet og husflidslag et tredje. 

Anonymkode: 930e9...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et par salgsgrupper på facebook. Du kan prøve der.

Be om å få se bilder av plagg vedkommende har strikket, da ser du fort om de strikker pent eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ei ved å spørre på garnbutikk, de fleste sa nei, men så plutselig var der en liten strikkebutikk som hadde ei strikkeglad som hadde strikket de fleste modellene som var i butikken. Så da fikk jeg se og kjenne på strikket også, før jeg bestilte. Jeg er så fornøyd, da jeg ikke har noen stikkeglade i min krets

Anonymkode: 2962e...4aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne gjort det for deg:) men synes det er litt risky i tilfelle du blir misfornøyd. 

Husk at det trolig vil koste deg noen tusenlapper å få det utført, samt utgift til garn og oppskrift. Den som strikker vil ikke få høy timesbetaling, men av og til er det hyggelig å gjøre noe for andre uansett:) 

Anonymkode: 8b776...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...