Gå til innhold

Sugardaddy / Sugarbaby


fridamor

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 25 år som akkurat har begynt å studere igjen. På universitetet kom jeg over en reklame for en nettside som lar jenter komme i kontakt med "Sugardaddys" altså en voksen mann med mye penger som kan betale ting/gi penger, reiser osv. Sliter litt med økonomien for tiden og vurderer sterkt å melde meg inn, men er litt nervøs, vet jo aldri hvem man møter :vetikke: 

Er det noen her som har erfaringer med dette? På forhånd takk :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du møter nok menn som forventer seksuelle tjenester for pengene sine. 

Anonymkode: 2cd7b...722

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er prostitusjon, men slikt blir mer og mer vanlig i dag.
vil tro du får mer igjen for å ha en sugardady enn å gå hjem med fulle mannfolk en sen lørdag natt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, fridamor said:

Hei, jeg er en jente på 25 år som akkurat har begynt å studere igjen. På universitetet kom jeg over en reklame for en nettside som lar jenter komme i kontakt med "Sugardaddys" altså en voksen mann med mye penger som kan betale ting/gi penger, reiser osv. Sliter litt med økonomien for tiden og vurderer sterkt å melde meg inn, men er litt nervøs, vet jo aldri hvem man møter :vetikke: 

Er det noen her som har erfaringer med dette? På forhånd takk :smilyblomst:

Det er prostitusjon, verken mer eller mindre. Med de økonomiske fordelene og personlige risikoene dette medfører. Jeg hadde aldri gjort det (den gangen jeg var ung og pen nok), og sier "nei, nei, nei!". Tror ikke det er noen unge, pene, kvinnelige studenter som kan tenke seg dette heller. Det er et reklamestunt, for å prøve å legitimere prostitusjon.

Tipper fyren bak siden snart blir siktet for hallikvirksomhet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type er du ute etter? Den typen som vil ha sex eller en som bare vil tilbringe tid med deg? :) 

Anonymkode: 877d8...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvilken type er du ute etter? Den typen som vil ha sex eller en som bare vil tilbringe tid med deg? :) 

Anonymkode: 877d8...046

Sistnevnte eksisterer ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, T-Rex skrev:

Sistnevnte eksisterer ikke.

Jo. :) Jeg har hatt en sugardaddy i snart et år og vi har ikke hatt sex og kommer ikke til å ha det.

Anonymkode: 84718...7cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Jo. :) Jeg har hatt en sugardaddy i snart et år og vi har ikke hatt sex og kommer ikke til å ha det.

Anonymkode: 84718...7cb

Dette tror jeg ikke ett ord av. Du er mann.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, T-Rex said:

Sistnevnte eksisterer ikke.

Har du prøvd å få en sugardaddy, eller besøkt slike sider? :) Innlegget ditt over gir inntrykk av at du ikke har det. Men mulig jeg tar feil :) 

Anonymkode: 877d8...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, T-Rex skrev:

Dette tror jeg ikke ett ord av. Du er mann.

Nope. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 84718...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har du prøvd å få en sugardaddy, eller besøkt slike sider? :) Innlegget ditt over gir inntrykk av at du ikke har det. Men mulig jeg tar feil :) 

Anonymkode: 877d8...046

Jeg er middelaldrende. Det jeg ikke har opplevd selv, har jeg sett fra sidelinja. 99.99% av menn som vil bruke penger på en kvinne, vil ha valuta for pengene i form av sex. Det kan muuligens være et unntak for 90 år gamle milliardærer, som ikke lenger har seksuelle behov, men i det markedet vi snakker om her, så er det sex som gjelder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, T-Rex said:

Jeg er middelaldrende. Det jeg ikke har opplevd selv, har jeg sett fra sidelinja. 99.99% av menn som vil bruke penger på en kvinne, vil ha valuta for pengene i form av sex. Det kan muuligens være et unntak for 90 år gamle milliardærer, som ikke lenger har seksuelle behov, men i det markedet vi snakker om her, så er det sex som gjelder.

OK :) Da var visst spørsmålet mitt om hva ts ønsket unødvendig.

Selv om jeg er uenig med deg. Mange som bare ønsker selskap og får sex andre steder. Men ja, vi får være uenige :) 

Anonymkode: 877d8...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

 Men ja, vi får være uenige :) 

Anonymkode: 877d8...046

Det er ikke snakk om uenighet. Jeg forteller deg og andre hvordan virkeligheten er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. :) Jeg har hatt en sugardaddy i snart et år og vi har ikke hatt sex og kommer ikke til å ha det.

Anonymkode: 84718...7cb

Så han betaler kun for selskapet ditt og flørt? Har han en sexpartner i tillegg da? 

Anonymkode: 2cd7b...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, T-Rex said:

Det er ikke snakk om uenighet. Jeg forteller deg og andre hvordan virkeligheten er.

Hvis du sier det så :laugh: Jeg har for vane å ikke ta en enkeltpersons ord på internett om hva som eksisterer eller ikke. Tror jeg kommer til å fortsette den vanen for nå :) 

Anonymkode: 877d8...046

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvis du sier det så :laugh: Jeg har for vane å ikke ta en enkeltpersons ord på internett om hva som eksisterer eller ikke. Tror jeg kommer til å fortsette den vanen for nå :) 

Anonymkode: 877d8...046

Jeg har et ønske om at tenåringsjenter ikke skal gå på en smell, på grunn av kynikere som deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Reklamen er ulovlig i følge forbrukerombudet,og må fjernes..Det var på nyhete akkurat nå..Han som driver siden sier det ikke er prostitusjon,og han finner sikkert på en ny type reklame snart som ikke er så 'vulgær/avslørende.........

Men må man melde seg inn i en sånn side om man vil bli kjent med en ''sugardaddy'' da :):) Har skapet fullt av sukkertøy og godteri jeg også...Du kan sikkert få du også..Jeg pleier ikke å vente til lørdag uansett...Single er jeg også :biggrin::scorpis:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, T-Rex said:

Jeg har et ønske om at tenåringsjenter ikke skal gå på en smell, på grunn av kynikere som deg.

Guri. Jeg spurte da bare hvilken av typene ts var ute etter så man kan gi råd om forsiktighetsregler ut fra det. Skikkelig kynisk for å ønske å gi råd utfra hvordan situasjonen er :P 

Anonymkode: 877d8...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Sukkerpappa':yvonne: Jeg har altid skapet fullt av godteri og sukkertøy...Pleier ikke å vente til lørdag uansett..Du kan sikkert få litt du også....:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Tyrk40 said:

'Sukkerpappa':yvonne: Jeg har altid skapet fullt av godteri og sukkertøy...Pleier ikke å vente til lørdag uansett..Du kan sikkert få litt du også....:hoho::hoho:

Fun fact: Man kaller det det fordi en kjent rik mann som giftet seg med en yngre dame var arving til et stort firma som solgte sukker :laugh:

Anonymkode: 877d8...046

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...