Gjest gloria Skrevet 18. januar 2005 #21 Skrevet 18. januar 2005 Synes ikke Elle passer best for damer over 30 (evt.20 som tidligere nevnt). Er 18 år selv og Elle er en klar favoritt. Finner utrolig mange bra artikler, tips om ulike ting. Har også flere jevnaldrenede venninner som sverger til Elle. Vil heller påstå at Henne og KK passer bedre for de litt "eldre".
Gjest Tøffelise Skrevet 19. januar 2005 #22 Skrevet 19. januar 2005 Synes Elle er det beste norske bladet i sin kategori, de er det de utgir seg for å være. Hvis jeg ønsker å lese seriøse artikler leser jeg avisen eller the Ecconomist eller noe lignende. Henne og KK prøver å utvide horisonten til leserne, men det blir bare patetisk. Synes ikke de har noe å tilby på det området.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #23 Skrevet 19. januar 2005 Synes Elle og Tique er gørrkjedelig. Liker mer Marie Claire UK, Henne og KK. Elle er "gjesp" - men så er jeg utrolig lite interessert i moter og sminke da. Jeg synes Henne er bedre. De har endel interessant stoff innimellom all reklamen...
Belba Skrevet 21. januar 2005 #24 Skrevet 21. januar 2005 Elle er jo et MOTE-blad, så hvis du interesserer deg for ny mote, er sannsynligvis Elle det beste, norske bladet.
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2005 #25 Skrevet 21. januar 2005 Man har jo Elle-interiør også, og det liker jeg :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå