Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vurderer å begynne å abonere på elle, men er litt i tvil.

Hvem er dette bladet beregnet på? Aldersgruppe?

Hvilke tema tar det opp?

Noen som kan anbefale dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Hva med å kjøpe ett først for å teste? Det er et motemagasin, beregnet hovedsakelig på kvinner mellom 20 og 30 tenker jeg. Eksempler på hva de skriver om finner du f. eks på www.elle.no.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg kan iallefall si at jeg synes Elle er et veldig bra blad! :-) Jeg liker ikke Inside og mag, men synes Elle og Henne har mye bra lesestoff. Jeg kjøper innimellom KK, men synes det bladet har tapt seg mye det siste året. :-?

Men som sagt over her anbefaler jeg at du kjøper ett og ser hva du syntes om det...

Pam

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror den øvrige grensen Elle er regnet til, er mye høyere enn 30 år. Det er jo et "voksent" magasin, i positiv betydning.

Skrevet

Elle er :sove:

Jeg har til gode å se dameblad som tar opp noe som intereserer meg....eller et som går utifra at jeg har en høyere iq enn hundre....snakk om å gjøre oss dummere enn det vi er...

Gjest Chrizzy
Skrevet
Elle er  :sove:  

Jeg har til gode å se dameblad som tar opp noe som intereserer meg....eller et som går utifra at jeg har en høyere iq enn hundre....snakk om å gjøre oss dummere enn det vi er...

Er overhode ikke enig med deg! Handler om interesse og masse annet! Du finner artikler om mattips, reisetips, klær, sminke, selvhjelp, bøker, innredning....... i det hele tatt, mye tips, noe faller i smak, andre ting faller ikke i smak. Det eneste jeg reagerer på med bladene er at det er så utrolig mye reklame med jenter. Hadde trodd det skulle være litt mer mannfolk i slike blad, sånn som det er i mannfolkblad. Uansett en del av bladene hadde blitt bra mye tynnere om de hadde tatt bort all reklamen :) Har ikke lest så mye Elle, men det virker bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes Elle er bra på litt fancy mote; ikke bare "se så mye fint du kan få på H&M" (for der HAR jeg jo vært), men mye fine bilder av klær jeg aldri kommer til å ha råd til å prøve en gang. Og det synes jeg faktisk er litt bra. Man vil jo drømme. Og se fine bilder. Ellers synes jeg det er ok å kjøpe Elle, Tique o.l en gang i blant, abonnerte et år eller to på Tique, og syntes faktisk fire nr i året var for mye... Det er liksom ikke mye nytt og spennende lesestoff i hvert eneste nr... Selv om kvaliteten forsåvidt er høy. Men mye reklame og mye "kjøpte" artikler hvor produkter anbefales o.l.

Dessuten har jeg fått prisnivået på norske blader - og utendlandske i norske butikker - i vrangstrupen etter å ha betalt 15-25 kr stk for alle de store magasinene i Canada.

Gjest Anonymous
Skrevet
Elle er :sove:

Hvis du tror at IQen din har så stor betydning for hvilke magasiner som interesserer deg, så skal du nok ikke prøve deg på noe som er så mye vanskeligere enn Elle... :ler:

Gjest Lady76 ikke innl
Skrevet

Har lest omtrent alle blader som er.

Liker best engelske og amerikanske, blant annet

Cosmopolitan og Marie Claire..

De norske er ofte kjedelige.

Skrevet

Jeg er også kommet over den Inside og MAG fasen,men Det nye synes jeg er et supert blad.Bortsett fra det kjøper jeg Shape up og diverse interiørmagasiner.

Både Elle og KK blir i "modneste" laget for meg.Men hver sin smak :D

Skrevet

Jeg liker Elle best av damebladene, og abonnerer på det selv. :)

Skrevet

Mens dere er inne på dette emnet..

Vi skal gi et gaveabonnenemt til ei ungdommelig 50 åring - passer det best med Henne eller Elle (KK blir rett og slett for dyrt)?

Skrevet
Mens dere er inne på dette emnet..

Vi skal gi et gaveabonnenemt til ei ungdommelig 50 åring - passer det best med Henne eller Elle (KK blir rett og slett for dyrt)?

Hva med det nye bladet Eva? Det er jo laget nettopp for den månedsgruppen (40-60). Jeg har hørt mye positivt om det fra de som er i den alderen. Det er et også månedsblad, så det burde ikke være mye dyrere enn Elle eller Henne.

Skrevet

Har abonnert på Det nye, Elle, KK og Henne. Og de jeg har likt, og liker, best er absolutt de to sistnevnte. Synes Elle har for mye klær og for mange små-ting uten å gå mer i dybden.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg synes forresten at Det Nye er et fjortis blad... Jeg blar igjennom venninnen min sine en gang i bland :roll: t men det er ytterst sjelden jeg ser noe som er interresant... Utenlandske marie claire og cosmo er bra da! :-)

Det som er så forferdelig dumt med Elle (og de andre) er all reklamen. Man ender opp med lite lesestoff når man blar seg gjennom...

Pam

Skrevet

Jeg er 34 år og abonnerer på Elle. Jeg liker det veldig godt :P

Skrevet

Synes Elle og Tique er gørrkjedelig.

Liker mer Marie Claire UK, Henne og KK.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trodde Det nye, Inside og Mag var for de under 18! Jeg synes Elle er bra, har abonnert i flere år.

Skrevet
Jeg trodde Det nye' date=' Inside og Mag var for de under 18! Jeg synes Elle er bra, har abonnert i flere år.[/quote']

Stemmer. Er usikker på Det Nye, men jeg har uansett "vokst ifra" det :)

Skrevet

Hva med det nye bladet Eva? Det er jo laget nettopp for den månedsgruppen (40-60). Jeg har hørt mye positivt om det fra de som er i den alderen. Det er et også månedsblad, så det burde ikke være mye dyrere enn Elle eller Henne.

Jeg ga Eva til mora mi, hun liker det godt. Elle og Henne passer ikke henne vertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...