Husholdning1 Skrevet 5. september 2017 #21 Skrevet 5. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei takk. Vil ikke at norges fremste rasist og vårt lands svar på Trump skal ha enda mer makt. Anonymkode: 548b1...4e7 Hva er rasistisk med Listhaug? 1
Macro Skrevet 5. september 2017 #22 Skrevet 5. september 2017 Sylvi er den politikeren jeg beundrer mest, men jeg fortrekker Siv som leder for partiet. Men hvem vet? Kanskje hun gjør en god jobb der også. Hun er genial der hun er nå, men i landbruk var hun elendig.
Gjest Peanut Skrevet 5. september 2017 #23 Skrevet 5. september 2017 Hmmm... Noen mennesker tror jeg har best av å ikke få for mye makt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #24 Skrevet 5. september 2017 Ja, stem inn Listhaug som leder, så blir vi endelig kvitt Frp, da vil ingen andre politiske partier samarbeide med dem mer, de vil miste oppslutning, og bli et lite opposisjonsparti, forhåpentligvis under sperregrensen. Anonymkode: 4c9d5...b74 1
tirben Skrevet 5. september 2017 #25 Skrevet 5. september 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Listhaug er mye bedre bilde for hva FrP står for enn Siv Jensen. Så jeg vil gjerne se henne som president i Norge. Vi må ha en president som har baller til å si at nok er nok og nå er det norske verdier som vi må ta vare på først før vi skal konvertere og hjelpe nesten hele verden slik at våre verdier blir vasket vekk. Anonymkode: 6af55...fc8 Vi har monarki i Norge om det har gått deg hus forbi!!
Gjest Rosetelys Skrevet 5. september 2017 #26 Skrevet 5. september 2017 1 time siden, Husholdning1 skrev: Hva er rasistisk med Listhaug? Det er det enda ingen som har kommet med noen forklaring på. Annet enn svadapåstander.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå