AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #1 Skrevet 5. september 2017 FrP har alt på å tjene ved å innsette Listhaug som ny FrP leder nå i valguken, hun er mye mer populær en Siv Jensen. Personlig tror jeg populariteten til FrP vil vokse med hun som leder. Hva syns dere? Yay or ney? Anonymkode: 987cb...160 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #2 Skrevet 5. september 2017 Ja, sikkert. Anonymkode: bb06f...079
JegErMeg Skrevet 5. september 2017 #3 Skrevet 5. september 2017 Jeg liker Sylvi Listhaug, uansett hvor lite PK det er. Jeg tipper hun hadde gjort en god jobb som leder.
Morpheus Skrevet 5. september 2017 #4 Skrevet 5. september 2017 Det er på tide at Siv viker nå. Når hagen ga seg i 2007. Hadde FRP 40% av stemmene. Etter siv kom. Har det bare gått nedover. Nå som det har dukket opp en veldig god politiker i partiet. Må partiet passe på og dytte henne opp og frem. Slik at partiet i størst mulig grad får gjennomført politikken sin. Så partiets beste må gå forran privatpersonen Siv Jensens beste.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #5 Skrevet 5. september 2017 Jeg liker ikke partier med en fortid som nazister, så Listahaug er helt uaktuell. Finnes en haug av andre partier å velge mellom om man vil ha en restriktiv innvandringspolitikk (bl.a Kystpartiet) Anonymkode: dfdde...d78 3
Husholdning1 Skrevet 5. september 2017 #6 Skrevet 5. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke partier med en fortid som nazister, så Listahaug er helt uaktuell. Finnes en haug av andre partier å velge mellom om man vil ha en restriktiv innvandringspolitikk (bl.a Kystpartiet) Anonymkode: dfdde...d78 Nå har ikke FrP fortid som nazister, så den problemstillingen eksisterer ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #7 Skrevet 5. september 2017 2 minutter siden, Husholdning1 skrev: Nå har ikke FrP fortid som nazister, så den problemstillingen eksisterer ikke. Neivel..? Anonymkode: dfdde...d78 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #8 Skrevet 5. september 2017 Ja, sett henne inn. Så kan Frp miste flere stemmer. Anonymkode: 978c3...94d 3
JegErMeg Skrevet 5. september 2017 #9 Skrevet 5. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke partier med en fortid som nazister, så Listahaug er helt uaktuell. Finnes en haug av andre partier å velge mellom om man vil ha en restriktiv innvandringspolitikk (bl.a Kystpartiet) Anonymkode: dfdde...d78 I følge kommentarfeltenes uskrevne regel har du tapt diskusjonen så snart du drar frem nazister og Hitler, du vet det?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #10 Skrevet 5. september 2017 17 minutes ago, Morpheus said: Det er på tide at Siv viker nå. Når hagen ga seg i 2007. Hadde FRP 40% av stemmene. Etter siv kom. Har det bare gått nedover. Nå som det har dukket opp en veldig god politiker i partiet. Må partiet passe på og dytte henne opp og frem. Slik at partiet i størst mulig grad får gjennomført politikken sin. Så partiets beste må gå forran privatpersonen Siv Jensens beste. FRP har vel aldri hatt 40% av stemmene?! Anonymkode: e734d...4a6 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #11 Skrevet 5. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: FRP har vel aldri hatt 40% av stemmene?! Anonymkode: e734d...4a6 Nei, langt i fra. FrPs historisk beste resultat er 22,9%. Anonymkode: d03b4...ec0 3
Taffelost Skrevet 5. september 2017 #12 Skrevet 5. september 2017 (endret) Prosjektet til FrP var jo i svært mange år å klare å komme i regjering. Sylvi Listhaug er en som gjør sitt ytterste for å gjøre seg uspiselig for de som støtter andre partier enn FrP. Mye av Listhaugs popularitet er fordi hun bedriver enormt med selvpromotering, ofte på bekostning av partiet og andre partifeller. Synes det hele blir ironisk å velge Listhaug som partileder. Da har man jo både sagt at det er bedre å være i opposisjon enn å være i regjering samtidig som man har valgt Listhaug som partileder fordi man mente hun gjorde så bra jobb som Innvandring og integreringsminister. Endret 5. september 2017 av Taffelost 4
Druid Skrevet 5. september 2017 #13 Skrevet 5. september 2017 (endret) 49 minutter siden, Morpheus skrev: Det er på tide at Siv viker nå. Når hagen ga seg i 2007. Hadde FRP 40% av stemmene. Etter siv kom. Har det bare gått nedover. Nå som det har dukket opp en veldig god politiker i partiet. Må partiet passe på og dytte henne opp og frem. Slik at partiet i størst mulig grad får gjennomført politikken sin. Så partiets beste må gå forran privatpersonen Siv Jensens beste. Carl i Hagen klarte aldri omsette politisk støtte til velgere. Siv Jensen har klart å stabilisere partiet på en troverdig og fungerende plattform og har ført partiet i regjering. Veien videre er nok ikke like enkel men jeg er 100% sikker på at Sylvi Listhaug bør fortsette i fagpolitikken og Siv Jensen bør kjøre ledervervet over på noen mer anonyme og mer lederorienterte. Ellers går partiet tilbake til å være kongen av kommentatorfeltet. Problemet er at Sylvi er splittende, selv i FrP, og mange som tolererer henne nå, ville forlatt partiet med henne som leder. Hun er veldig flink, men det har en viss tendens til å bli veldig mye Sylvi, og litt mindre FrP når hun setter i gang. Og vi trenger FrP i regjering minst en periode til. Endret 5. september 2017 av Druid 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #15 Skrevet 5. september 2017 Listhaug er mye bedre bilde for hva FrP står for enn Siv Jensen. Så jeg vil gjerne se henne som president i Norge. Vi må ha en president som har baller til å si at nok er nok og nå er det norske verdier som vi må ta vare på først før vi skal konvertere og hjelpe nesten hele verden slik at våre verdier blir vasket vekk. Anonymkode: 6af55...fc8
natana Skrevet 5. september 2017 #16 Skrevet 5. september 2017 Hun er populær blant rasistene i Norge. Hun har ikke en gang peiling på islam og på kulturen i de forskjellige landene. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 Enig med de som sier at det blir for mye Sylvi, hun virker mest opptatt av å eksponere seg selv og som leder tror jeg hun blir for useriøs og at partiet og politikken ville komt helt i skyggen av stuntene hennes. At noen ønsker en klovn som partileder eller til og med president (trodde vi hadde statsminister i Norge) kommer jeg aldri til å forstå. Synes en leder bør være en fornuftig person, som er samlende og bryr seg om å gjøre en god jobb. Mer enn h*n bryr seg om å sjokkere og få oppmerksomhet. Anonymkode: 3345b...d8b 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #18 Skrevet 5. september 2017 Nei takk. Vil ikke at norges fremste rasist og vårt lands svar på Trump skal ha enda mer makt. Anonymkode: 548b1...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 Ney. Jeg liker ikke Frp, men elsker Sylvi. Synes hun skal starte eget parti, uten partiprogram. Litt som Macron. Etter at hun har vunnet valget, kan hun meisle ut et partiprogram og innsette lojale undersåtter som partirepresentanter på Stortinget. Anonymkode: fa0c1...a60 1
Gjest Nordavind Skrevet 5. september 2017 #20 Skrevet 5. september 2017 Har sansen for Sylvi. Men synes ikke hun bør ta over som partileder ennå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå