Christy89 Skrevet 20. august 2017 #181 Del Skrevet 20. august 2017 9 timer siden, Speedmaster skrev: Vel, Marna tok det åpenbart ikke ille opp, så ser ikke helt hvorfor vi bør føle oss krenket på hennes vegne? Jeg føler meg absolutt ikke krenket på hennes vegne, men jeg så bare det var unødvendig av han 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 20. august 2017 #182 Del Skrevet 20. august 2017 Man kan si hva man vil om disse to, men er det en ting jeg er mektig imponert over så er det oppussinga de holder på med. For et driftig par! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 20. august 2017 #183 Del Skrevet 20. august 2017 22 minutter siden, plastfolien skrev: Man kan si hva man vil om disse to, men er det en ting jeg er mektig imponert over så er det oppussinga de holder på med. For et driftig par! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. august 2017 #184 Del Skrevet 20. august 2017 13 timer siden, Christy89 skrev: Jeg er fult klar over at man ikke velger sin partner ut fra hvem som lager best potetsalat. Synes bare det var unødvendig av han å gnåle om at Marna sin potetsalat ikke er god og eksen sin så var så mye bedre. 🙄 Enig. Hadde ikke blitt så veldig happy hvis kjæresten min hadde sagt min eggesalat ikke var noe god, men eksen sin var mye bedre.Jeg hadde ikke begynt å grine og laget en sak ut av det, men hadde nok blitt litt små fornæmet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. august 2017 #185 Del Skrevet 20. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 22. august 2017 #186 Del Skrevet 22. august 2017 Marna med i Skal vi danse! Det blir gøy 😀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 22. august 2017 #187 Del Skrevet 22. august 2017 19 minutter siden, strawberryjaw skrev: Marna med i Skal vi danse! Det blir gøy 😀 Det ble spekulert i her inne allerede samme dag som AR trakk seg. KG er stedet for troverdige spådommer og nyheter. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. august 2017 #188 Del Skrevet 22. august 2017 Bra. Jeg liker Marna 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 22. august 2017 #189 Del Skrevet 22. august 2017 Det er hvertfall tak i Marna selv om hun er gift med en mega-douche. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 22. august 2017 #190 Del Skrevet 22. august 2017 6 timer siden, Veslefrikk skrev: Det ble spekulert i her inne allerede samme dag som AR trakk seg. KG er stedet for troverdige spådommer og nyheter. Ja, jeg så det i tråden til AR 😊 Skal ikke kimse av "kg-kjerringene" 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moncka Skrevet 22. august 2017 #191 Del Skrevet 22. august 2017 Go Marna!!! Hun tror jeg kan nå langt! Er mye bedre valg. Synes det var uetisk av Tv2 og velge Anna. Lurer på hvem som sitter å plukker ut deltakere. Lurer også litt på hva Ørjan EGENTLIG tenker om dette. Nå er det liksom Fruens tur til å "skinne". Får håpe sjalusien ikke blomstrer opp igjen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 22. august 2017 #192 Del Skrevet 22. august 2017 Liker både Marna og Ørjan jeg👍 Superwoman; 2barn; skole/BHG, mann som ofte jobber borte i helger, blogg, nettbutikk, skikkelig renovering av helt hus og nå SVD.., Jeg bøyer meg i støvet jeg alså!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 22. august 2017 #193 Del Skrevet 22. august 2017 Flott oppussing, i motsetning til hos visse andre så ser det trivelig ut. Og jeg er veldig imponert over Ørjan som har gjort nesten alt selv, liker egentlig ikke fyren, men kreds for å være en mann. Skal heie på Marna, det er ei bra dame 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. august 2017 #194 Del Skrevet 22. august 2017 Det var morsomt at Marna fikk vere med i skal vi danse og jeg har sansen for Marna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 22. august 2017 #195 Del Skrevet 22. august 2017 Stor sans for Marna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. august 2017 #196 Del Skrevet 22. august 2017 Hvor har dere sett resultatet av oppussingen? Jeg følger henne på insta og snap og er innom bloggen i blant, men har ikke sett så mye. Liker det lille jeg har sett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 22. august 2017 #197 Del Skrevet 22. august 2017 13 minutter siden, justcurious skrev: Hvor har dere sett resultatet av oppussingen? Jeg følger henne på insta og snap og er innom bloggen i blant, men har ikke sett så mye. Liker det lille jeg har sett da På de samme kanalene som du nevner. 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. august 2017 #198 Del Skrevet 22. august 2017 21 minutter siden, Nettejea skrev: På de samme kanalene som du nevner. 👍🏼 Hm ok. Ikke så lenge siden jeg begynte å følge på snap så det er vel derfor jeg ikke har sett så mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 22. august 2017 #199 Del Skrevet 22. august 2017 3 minutter siden, justcurious skrev: Hm ok. Ikke så lenge siden jeg begynte å følge på snap så det er vel derfor jeg ikke har sett så mye da. Men mye av det jeg har sett er fra Ørjan's snap.. så tror du ser mer om du følger han også☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 22. august 2017 #200 Del Skrevet 22. august 2017 Kjempe moro at Marna er med. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke er førstevalget? Hun måtte steppe inn på Farmen, og nå skal vi danse. Hun bør være første valget. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg