Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)

Maydis8

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Speedmaster skrev:

Vel, Marna tok det åpenbart ikke ille opp, så ser ikke helt hvorfor vi bør føle oss krenket på hennes vegne? 

Jeg føler meg absolutt ikke krenket på hennes vegne, men jeg så bare det var unødvendig av han

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan si hva man vil om disse to, men er det en ting jeg er mektig imponert over så er det oppussinga de holder på med. For et driftig par! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, plastfolien skrev:

Man kan si hva man vil om disse to, men er det en ting jeg er mektig imponert over så er det oppussinga de holder på med. For et driftig par! 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg er fult klar over at man ikke velger sin partner ut fra hvem som lager best potetsalat. Synes bare det var unødvendig av han å gnåle om at Marna sin potetsalat ikke er god og eksen sin så var så mye bedre. 🙄 

Enig. Hadde ikke blitt så veldig happy hvis kjæresten min hadde sagt min eggesalat ikke var noe god, men eksen sin var mye bedre.Jeg hadde ikke begynt å grine og laget en sak ut av det, men hadde nok blitt litt små fornæmet :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Marna med i Skal vi danse! Det blir gøy 😀

Det ble spekulert i her inne allerede samme dag som AR trakk seg. KG er stedet for troverdige spådommer og nyheter. :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det ble spekulert i her inne allerede samme dag som AR trakk seg. KG er stedet for troverdige spådommer og nyheter. :fnise:

Ja, jeg så det i tråden til AR 😊 

Skal ikke kimse av "kg-kjerringene" 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Marna!!! Hun tror jeg kan nå langt! Er mye bedre valg. Synes det var uetisk av Tv2 og velge Anna. Lurer på hvem som sitter å plukker ut deltakere.

Lurer også litt på hva Ørjan EGENTLIG tenker om dette. Nå er det liksom Fruens tur til å "skinne". Får håpe sjalusien ikke blomstrer opp igjen.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både Marna og Ørjan jeg👍

Superwoman; 2barn; skole/BHG, mann som ofte jobber borte i helger, blogg, nettbutikk, skikkelig renovering av helt hus og nå SVD.., 

Jeg bøyer meg i støvet jeg alså!! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott oppussing, i motsetning til hos visse andre så ser det trivelig ut. Og jeg er veldig imponert over Ørjan som har gjort nesten alt selv, liker egentlig ikke fyren, men kreds for å være en mann. 

Skal heie på Marna, det er ei bra dame

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

Hvor har dere sett resultatet av oppussingen? Jeg følger henne på insta og snap og er innom bloggen i blant, men har ikke sett så mye. Liker det lille jeg har sett da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, justcurious skrev:

Hvor har dere sett resultatet av oppussingen? Jeg følger henne på insta og snap og er innom bloggen i blant, men har ikke sett så mye. Liker det lille jeg har sett da :) 

På de samme kanalene som du nevner. 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
21 minutter siden, Nettejea skrev:

På de samme kanalene som du nevner. 👍🏼

Hm ok. Ikke så lenge siden jeg begynte å følge på snap så det er vel derfor jeg ikke har sett så mye da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, justcurious skrev:

Hm ok. Ikke så lenge siden jeg begynte å følge på snap så det er vel derfor jeg ikke har sett så mye da. 

Men mye av det jeg har sett er fra Ørjan's snap.. så tror du ser mer om du følger han også☺️👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe moro at Marna er med. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke er førstevalget? Hun måtte steppe inn på Farmen, og nå skal vi danse. Hun bør være første valget.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...