Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)

Maydis8

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
Akkurat nå, Love2017juni skrev:

Men mye av det jeg har sett er fra Ørjan's snap.. så tror du ser mer om du følger han også☺️👍

Ah, takk for tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, sweety pie skrev:

Kjempe moro at Marna er med. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke er førstevalget? Hun måtte steppe inn på Farmen, og nå skal vi danse. Hun bør være første valget.

Kanskje hun egentlig ikke hadde tid pga.oppussing og Ørjans jobb...men, så klarer de å få det til på et vis nå som hun fikk tilbudet igjen....for de har jaggu travle dager!! Men, virker som det er noe de liker og de har ståpåvilje og gjerne en dæsj ekstra energi!:)

I hvertfall ingen sutring som en annen viss blogger som henger hjemme stort sett hele dagen.. 

Endret av Moongirl
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Moongirl skrev:

Kanskje hun egentlig ikke hadde tid pga.oppussing og Ørjans jobb...men, så klarer de å få det til på et vis nå som hun fikk tilbudet igjen....for de har jaggu travle dager!! Men, virker som det er noe de liker og de har ståpåvilje og gjerne en dæsj ekstra energi!:)

I hvertfall ingen sutring som en annen viss blogger som henger hjemme stort sett hele dagen.. 

Nja, tror ikke marna går glipp av sånne konkurranser. Tror virkelig ikke at hun fikk tilbud. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Marna godt, så dette blir en sesong med SVD som jeg skal se iallefall :D

Og blir både imponert og inspirert av oppussingen av huset. Flinke folk!

Men hva skjedde egentlig med "selfisnekkerne"? Tom for mobilnett? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

For ei dame!!:) Ble så imponert over innsatsen i skal vi danse. Kanskje aller mest pga stå-på-viljen og positiviteten, er så DEILIG å se på mennesker som smiler og nyter livet!:D 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Jag liker Marna kjempegodt, men i rettferdighetens navn må det påpekes at hun eksponerer ungene sine massivt. Jeg tror hun fint kunne bygget en karriere uten å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
5 minutter siden, CecilieX skrev:

Jag liker Marna kjempegodt, men i rettferdighetens navn må det påpekes at hun eksponerer ungene sine massivt. Jeg tror hun fint kunne bygget en karriere uten å gjøre det. 

Jeg liker henne jeg også, men det er  synd med den eksponering av ungene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2017 den 12.53, CecilieX skrev:

Ørjan gjør det samme, så de er to om det. Det som irriterer vettet av meg er smokken !! Han er så stor nå at de bør ta den ut når han snakker i det minste. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan hun har fikset huden sin? Har jo tidligere sett at hun har hatt mye problemer med huden pga hormoner. Nå ser jeg på SVD at hun er (så og si) sminkeløs på den reportasjen før selve dansen, og man ser huden godt, og nå er den jo kjempebra!

Endret av Arabella3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella3 skrev:

Er det noen som vet hvordan hun har fikset huden sin? Har jo tidligere sett at hun har hatt mye problemer med huden pga hormoner. Nå ser jeg på SVD at hun er (så og si) sminkeløs på den reportasjen før selve dansen, og man ser huden godt, og nå er den jo kjempebra!

Hun gikk på det samme som Sophie Elise, isoett-eller-annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Tonio skrev:

Hun gikk på det samme som Sophie Elise, isoett-eller-annet. :)

Takk! Tenkte meg at det kanskje måtte være noe sånt. Jeg sliter litt med huden selv. Ikke i samme grad som Marna og SE gjorde, men det er allikevel plagsomt når man nærmer seg 30.😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gikk på isotrenin ja. Det er en sterk kur, men virker bra for mange.

Blant annet Sophie Elise og speiltvillingene har gått på den, også reklamererer de for skin repair eller hva de heter for noe etterpå med før og etterbilder..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2017 den 12.53, CecilieX skrev:

Helt enig. Disse to har mange strenger å spille på. Tror ikke folk følger hovedsakelig pga barn og familieliv heller. Synd at de ikke skjermer barna mer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, VildeS skrev:

Hun gikk på isotrenin ja. Det er en sterk kur, men virker bra for mange.

Blant annet Sophie Elise og speiltvillingene har gått på den, også reklamererer de for skin repair eller hva de heter for noe etterpå med før og etterbilder..

Det er ingen lett kur å gå på, dette har hun skrevet om på bloggen. Syns hun er nydelig og er VELDIG glad hun fikk være med i skal vi danse. Hun fortjener å skinne!! Alltid Ørjan som stjeler fokus med "komikken" sin. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2017 den 23.22, Dollyådi skrev:

Dere vet  at det er Trine Grung som eier mange av aksjene i eiendom og hjem? Hun var den første "kjendisen" som brukte firmaet. Om jeg ikke tar feil, så var det i forbindelse med det at det tok helt av. En kan si hva en vil om dama, men å profilere et egentlig helt vanlig byggfirma i sosiale medier har hun jammen fått til! 

Leste denne idag og ble jammen positivt overrasket. Jeg visste faktisk ikke at hu Trine har fått til såpass. Sjekket litt nærmere og så og hun har bygget GSP https://www.facebook.com/gspshop.no/?fref=ts fra 800 til i dag over 66000 følgere. Noe peil må dama ha tenker jeg pluss Grete Roede har hu jobbet med. Stod på nettsiden hennes. Aldri synes noe om dama men nå ble jeg faktisk imponert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2017 den 4.34, Viking-girl skrev:

Det er ingen lett kur å gå på, dette har hun skrevet om på bloggen. Syns hun er nydelig og er VELDIG glad hun fikk være med i skal vi danse. Hun fortjener å skinne!! Alltid Ørjan som stjeler fokus med "komikken" sin. 

Ørjan har jeg lite til overs for...sender uanstendige bilder til unge damer på messenger. Legger ikke ut kopi av det...fikk av ei jeg kjenner. Han er ikke bra på noen måte

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...