Nettroll Skrevet 23. mars 2017 #101 Del Skrevet 23. mars 2017 22 minutter siden, ricecrispies skrev: Så på bloggerne i stad. Er han ofte ekkel mot henne? Var ikke så hyggelig stemning der ..👎🏻Episode med sushi og bryllupsdag. Det er ofte dårlig stemning i de scenene vi får se av de i serien, og spesielt i denne sesongen. De krangler og kjefter fremfor barna, og snakker stort sett negativt om hverandre. Ble overraska over hvordan Ørjan brukte skilsmisse som «trussel» for å få Marna til å dekke på bordet.. Håper de har det bedre sammen i ekteskapet enn det virker som i dagens episode iallefall. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 23. mars 2017 #102 Del Skrevet 23. mars 2017 7 minutter siden, Nettroll skrev: Det er ofte dårlig stemning i de scenene vi får se av de i serien, og spesielt i denne sesongen. De krangler og kjefter fremfor barna, og snakker stort sett negativt om hverandre. Ble overraska over hvordan Ørjan brukte skilsmisse som «trussel» for å få Marna til å dekke på bordet.. Håper de har det bedre sammen i ekteskapet enn det virker som i dagens episode iallefall. Ja,det var skilsmisse-pratet jeg reagerte på og. 👎🏻 Dekker du ikke bordet og gjør som jeg sier NÅ,så blir det skilsmisse. Og litt sånn nedlatende? Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 24. mars 2017 #103 Del Skrevet 24. mars 2017 Ja, Ørjan var gretten , og unødvendig med å true med skilsmisse hvis hun ikke dekket bordet. Men jeg kan forstå han litt. Jeg synes det er irriterende når jeg styrer og lager mat på kjøkkenet, mens kjæresten bare sitter i sofaen med mobilen. Ikke dekker bordet eller noe. Så sender hun sønnen for å dekke bordet. Jaja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 24. mars 2017 #104 Del Skrevet 24. mars 2017 3 timer siden, Snuppah00 skrev: Ja, Ørjan var gretten , og unødvendig med å true med skilsmisse hvis hun ikke dekket bordet. Men jeg kan forstå han litt. Jeg synes det er irriterende når jeg styrer og lager mat på kjøkkenet, mens kjæresten bare sitter i sofaen med mobilen. Ikke dekker bordet eller noe. Så sender hun sønnen for å dekke bordet. Jaja. Barn har da ikke vondt av å hjelpe til 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 24. mars 2017 #105 Del Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Viking-girl skrev: Barn har da ikke vondt av å hjelpe til Det er det da heller ingen som har sagt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 24. mars 2017 #106 Del Skrevet 24. mars 2017 54 minutter siden, Jolanda skrev: Det er det da heller ingen som har sagt. Nettopp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 24. mars 2017 #107 Del Skrevet 24. mars 2017 I det ene øyblikket står Ørjan og sier "Hvis du ikke dekker på bordet, så blir det den siste bryllupsdagen!" og i neste øyeblikk sitter han og forteller at man må kjempe hardt for hverandre og ikke gi opp så lett. Hvis ikke skillsmissetrusler rundt borddekking er å gi opp lett, så vet ikke jeg. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 24. mars 2017 #108 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) 2 timer siden, maipai skrev: I det ene øyblikket står Ørjan og sier "Hvis du ikke dekker på bordet, så blir det den siste bryllupsdagen!" og i neste øyeblikk sitter han og forteller at man må kjempe hardt for hverandre og ikke gi opp så lett. Hvis ikke skillsmissetrusler rundt borddekking er å gi opp lett, så vet ikke jeg. Han er bare så dum den fyren, har ikke ord!! Nå sitter han i stua og syter over Marna på Snap som har gått og lagt seg fordi hun er sliten, fordi hun var på trening på onsdag. Er det mulig?! Han selv har vært borte i over et døgn og tilbragt natten på hotell. Ufyselig type! Det må da være lov å være sliten en fredagskveld etter en lang uke med 3 mindreårige i hus og en sytete mann. Enda godt de sender bort klesvasken og får den tilbake sammenbretta. Endret 24. mars 2017 av Viking-girl 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mars 2017 #109 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg føler jobben til Ørjan er SÅ viktig for han. At hun må egentlig bare finne seg i han blir borte en uke pga jobb. Sitter hun å blogger, så begynner han å klage for det er ting hun MÅ gjøre nå. Ting han lett kan gjøre selv. Jeg synes han er veldig kommanderende. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. mars 2017 #110 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg liker Marna jeg, hun er vakker på en veldig naturlig måte, og har mye varme i seg! Dessuten digger jeg dialekten hennes 😉 Mannen derimot... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 25. mars 2017 #111 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg tror ikke dei hadde vert sammen om dei ikke var lykkelige altså 🙄 Det er slik dei er, og det er slik dei liker det. Det er jo bare tull og faenskap som konmer ut av munnen på Ørjan, og det vet Marna! Dei "just kidding 🍄" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 28. mars 2017 #112 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) http://www.tv2.no/v/1179783/?tag=bloggerne Syntes dette blir veldig ironisk Ørjan som forteller at mange ir opp for lett og skiller seg. At man må kjempe mer 😅🙄 Endret 28. mars 2017 av frksølekopp 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 28. mars 2017 Populært innlegg #113 Del Skrevet 28. mars 2017 27 minutter siden, frksølekopp skrev: http://www.tv2.no/v/1179783/?tag=bloggerne Syntes dette blir veldig ironisk Ørjan som forteller at mange ir opp for lett og skiller seg. At man må kjempe mer 😅🙄 Så voksent å kalle kona si for gåsa 😡 Han ber eldstedatteren om å be "gåsa" dekke på bordet. På bryllupsdagen. Og hvis hun ikke gjør som han sier så "er det vår siste bryllupsdag" for så å komme med "vi har bestemt oss for å få dette til å fungere, altfor mange skiller seg og bla bla...." Han har 4 barn med 3 forskjellige mødre, så noen "visdomsord" fra den reisende hotellkomikeren tar jeg ingen tips og råd fra! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. mars 2017 #114 Del Skrevet 28. mars 2017 Hans måte å redde ekteskap på er helt uaktuelt for meg og min kjære, heldigvis... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. mars 2017 #115 Del Skrevet 28. mars 2017 Stalker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 29. mars 2017 #116 Del Skrevet 29. mars 2017 Jeg likte Marna da jeg kun leste bloggen hennes. Hun virket morsom og ærlig, satt ting på spissen. Etter å ha sett på bloggerne derimot...not so much...både hun og Ørjan virker veldig slitsomme å være rundt. Det er kjefting og klaging hele tiden. Mulig det kun var i den dårlige perioden i da dette ble filma, og at de har det helt annerledes nå, men det forholdet de viser frem på tv altså, sånn hadde jeg aldri orket å ha det. Fullstendig respektløst av Ørjan mye av det han sier og gjør, som å bare begyne å gå i stede for å vente til bilen er pakket og ungene er klare for å reise når de er på ferie, fordi "det er bedre enn skilsmisse", og å "true" med skilsmisse om hun ikke dekker på bordet, og å slenge ut eder og galle hver gang hun må jobbe med bloggen og er på mobilen for eks. Utrolig lite respekt for det hun gjør virker det som. Samtidig virker hun regelrett lat og kjeftete. Hadde blitt ko-ko av å ha en sånn kjeftesmelle rundt meg hele tiden. Likevel liker jeg henne betraktlige bedre enn han, og leser fremdeles bloggen fordi jeg liker den, men må si jeg ikke fikk det beste inntrykket av henne så langt i "Bloggerne". 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. mars 2017 #117 Del Skrevet 29. mars 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 2. april 2017 #118 Del Skrevet 2. april 2017 De har kjøpt seg hus https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=92894587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Runnershigh Skrevet 2. april 2017 #119 Del Skrevet 2. april 2017 21 minutter siden, Filippa90 skrev: De har kjøpt seg hus https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=92894587 Koselig hus 🙂 Blir sikkert bra når de får pusset det opp til sitt eget. Men synes det er merkelig ar prisantydning er satt til kr 1,- Skal prisantydning være hemmelig nå som huset er solgt? Det er jo lett å regne ut prisantydning ettersom det står at dok.avg. til staten på 2,5 % tilsvarer kr 150 000,- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 3. april 2017 #120 Del Skrevet 3. april 2017 På Saturday, March 25, 2017 den 12.16, Rosasko skrev: Jeg tror ikke dei hadde vert sammen om dei ikke var lykkelige altså 🙄 Det er slik dei er, og det er slik dei liker det. Det er jo bare tull og faenskap som konmer ut av munnen på Ørjan, og det vet Marna! Dei "just kidding 🍄" Tror jeg også, det er den tonen de har utviklet sammen. Det kan se styggere ut enn det er for utenforstående. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg