Virilja Skrevet 9. mars 2017 #81 Del Skrevet 9. mars 2017 Reagerer på at de snakker om å skille seg og sånn foran ungene. Selv om det bare er sånn halvveis kødd. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 9. mars 2017 #82 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) 30 minutter siden, Nuttery skrev: Totalt sett virker begge to veldig opptatt av seg og sitt, slik at de ofte ikke evner å se det fra den andre siden. Det har jeg lagt merke til og. Det virker ikke som de er noe interessert i jobbene til hverandre. Marna har jo sagt hun ikke vet noe om jobben hans. Ørjan virker sur når hun er opptatt og ikke kan komme til hans unsetning med en gang. Som da de var i hennes bygd og hun pratet med en venninne i tlf angående den fjellturen, da ville han hun skulle legge på NÅ! Endret 9. mars 2017 av Linnpinn9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 9. mars 2017 #83 Del Skrevet 9. mars 2017 2 timer siden, Linnpinn9 skrev: Det har jeg lagt merke til og. Det virker ikke som de er noe interessert i jobbene til hverandre. Marna har jo sagt hun ikke vet noe om jobben hans. Ørjan virker sur når hun er opptatt og ikke kan komme til hans unsetning med en gang. Som da de var i hennes bygd og hun pratet med en venninne i tlf angående den fjellturen, da ville han hun skulle legge på NÅ! Eller når Ørjan insisterer på at Marna SKAL være med på den snappen han skal lage, men hun ikke vil, og han klikker. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. mars 2017 #84 Del Skrevet 9. mars 2017 Bloggerne i går (Og klipp for dagens episode): Bare jeg som reagerte på at Ørjan hadde fått mora til Marna til å komme på besøk å holde orden i heimen mens Marna er på farmen? Han bestilte mat på døra? Fra godt levert eller noe, mange mange poser, og ba henne om å sette det i kjøleskapet, mens han stakk ut.. Herregud vær litt MANN da, Ørjan. Skryter av at det er så lett med barna og alt som skal gjøres mens Marna er borte, men så får han hjelp.. Hadde nektet blankt om jeg var mora til Marna. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. mars 2017 #85 Del Skrevet 10. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 10. mars 2017 #86 Del Skrevet 10. mars 2017 Stusset litt på den meldingen hun la ut på snap. Vokse folk som "ikke har noe å bevise", trenger vel ikke å dokumentere at mannen elsker de? Elller..? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 10. mars 2017 #87 Del Skrevet 10. mars 2017 16 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: Stusset litt på den meldingen hun la ut på snap. Vokse folk som "ikke har noe å bevise", trenger vel ikke å dokumentere at mannen elsker de? Elller..? Vel det ser man jo overalt på face og insta fra folk all over the place så reagerer ikke på at det blir dokumentert akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 10. mars 2017 #88 Del Skrevet 10. mars 2017 2 timer siden, Ms. Daisy skrev: Vel det ser man jo overalt på face og insta fra folk all over the place så reagerer ikke på at det blir dokumentert akkurat. Det sikreste tegnet på at det går bra i et forhold er vel å se så lite til det som mulig på nettet! Man trenger ikke bevise til verden hvor flott man liksom har det sammen. Jeg synes synd i de som bruker enormt med tid på å skrive på "veggen" til kjæresten sin hvor mye de elsker han/henne, slik at alle skal se. Den meldingen Marna har fått er vel et eksempel på det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 11. mars 2017 #89 Del Skrevet 11. mars 2017 På 27.2.2017 den 16.19, Adalin skrev: Nå må dere huske at vi får se noen minutter her og der fra livene deres, og at produksjonsselskapet har valgt å ha fokus på nettopp krangling og uenigheter de få minuttene de er på tvskjermen. Jeg syns det er utrolig bra at Marna og Ørjan fortsetter å være med i serien selv om det er mye krangling og dårlig stemning. Ja, det er irriterende å høre på, og de kunne roet ned både språkbruk og volum, men de er seg selv og de har kommet gjennom denne perioden sammen. De viser en uperfekt side av ekteskap og familieliv, og det syns jeg er flott. Barn tar heller ikke skade av å høre foreldre krangle. Ekteskap er ikke en dans på roser, og jeg må si jeg syns det er ufattelig tøft av Marna og Ørjan å tørre å være seg selv med et kamerateam som følger med. Innlegget Marna har skrivet i ettertid om at de hadde et dårlig år i fjor syns jeg var bra, for hun er ærlig og ekte. Jeg syns det er fantastisk at de viser både de gode og dårlige dagene i et ekteskap, og at de har kommet seg over dette sammen. Word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 11. mars 2017 #90 Del Skrevet 11. mars 2017 De kunne godt ha gjort det et annet sted enn foran barna men tviler på de tar så mye skade av det. Noe annet hadde vært om de hadde vært voldelige selvsagt. Foreldrene mine kranglet av og til veldig høylytt da jeg vokste opp (riktignok i et annet rom enn der jeg og søsknene mine oppholdt oss) men jeg har ikke fått noen varige men av det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 12. mars 2017 #91 Del Skrevet 12. mars 2017 På 10.3.2017 den 19.32, *Stjerne*støv* skrev: Stusset litt på den meldingen hun la ut på snap. Vokse folk som "ikke har noe å bevise", trenger vel ikke å dokumentere at mannen elsker de? Elller..? En gang i mellom er vel greit? Eller er det slik at man aldri kan vise at man er glad i partneren i sosiale medier noensinne fordi da er dette et tegn på at det går dårlig? Det er forskjell på VillaPaprika og Isabel Raads flashing av hvor FANTASTISK de har det hver eneste dag, mange ganger om dagen (ja, vet at det er slutt for Isabel sin del) og den éne snappen Marna la ut syntes jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. mars 2017 #92 Del Skrevet 14. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 14. mars 2017 #93 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg satt å kikka på bloggerene fra 2014 på sumo istad, marna virket så forelsket og lykkelig. Hun glødet, virkelig kontrast til nåtidens sesong 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. mars 2017 #94 Del Skrevet 15. mars 2017 14 timer siden, hobbykokken skrev: Jeg satt å kikka på bloggerene fra 2014 på sumo istad, marna virket så forelsket og lykkelig. Hun glødet, virkelig kontrast til nåtidens sesong Janei uff. Rart at man ikke er like nyforelska etter 10 år altså:p 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 20. mars 2017 #95 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg syntes ikke noe om den kranglingen foran barna. Jeg har selv vokst opp med mor og steforelder som kranglet mye i en periode og selv om det virket som alt gikk greit så slet jeg mye med stress. Jeg begynte å få lavere terskel for å kjefte på andre, og jeg trodde at et verbalt abusive forhold var normen, og noe man skulle godta. De banner, skjeller hverandre ut, kommer med stygge kommentarer, lager kontant utrivelig stemning og klarer ikke oppføre seg mot hverandre i det hele tatt. Hvis det er sånn de liker det, så ok, men det er trist å se de holde på sånn foran barn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. mars 2017 #96 Del Skrevet 22. mars 2017 Tråden er ryddet for omtale av identifiserbart barn. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 22. mars 2017 #97 Del Skrevet 22. mars 2017 Sender hun bort klesvasken !? Eller har jeg misforstått? Der stadig på blogg og snap at hu sender avgårde noen poser med klær.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. mars 2017 #98 Del Skrevet 22. mars 2017 Godtar de utroskap konene til kjendiser? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. mars 2017 #99 Del Skrevet 23. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 23. mars 2017 #100 Del Skrevet 23. mars 2017 Så på bloggerne i stad. Er han ofte ekkel mot henne? Var ikke så hyggelig stemning der ..👎🏻Episode med sushi og bryllupsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg