Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)

Maydis8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 26.2.2017 den 8.46, LeilaS skrev:

Ja, du spurte hvem Maria var.  Det er så klart Marna hun mente :) 

Herlighet. Regner med du har hørt om ironi? 🙈 Kun på KG man må forklare ironi og morsomheter🙈

Endret av Maydis8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere synes Marna og Ørjan er et slikt ille par? Ja, noe krangling er det, men de har jo også en veldig god humoristisk tone seg i mellom og det virker som om god humor er en gjennomgangstone i hele familien. For meg ser de ut til å være et trygt og solid par som akkurat nå har for mange baller i lufta til å ta godt vare på parforholdet. Og det er de begge veldig klare over. 

På bloggerne er de absolutt mine favoritter, de er ærlige om hvordan det faktisk er å være småbarnsforeldre og de har en hærlig humor!

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Betrakteren skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere synes Marna og Ørjan er et slikt ille par? Ja, noe krangling er det, men de har jo også en veldig god humoristisk tone seg i mellom og det virker som om god humor er en gjennomgangstone i hele familien. For meg ser de ut til å være et trygt og solid par som akkurat nå har for mange baller i lufta til å ta godt vare på parforholdet. Og det er de begge veldig klare over. 

På bloggerne er de absolutt mine favoritter, de er ærlige om hvordan det faktisk er å være småbarnsforeldre og de har en hærlig humor!

Enig! De er trygge på seg selv og forholdet sitt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, JackIost skrev:

Enig! De er trygge på seg selv og forholdet sitt.

Det var jo akkurat det de ikke var:hoho:

Marna skrev jo det selv

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2017 den 0.04, Hattifnatten skrev:

Det var jo akkurat det de ikke var:hoho:

Marna skrev jo det selv

Hahaha😂 Tror de over her må begynne å se på før de kommenterer!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for omtale av identifiserbart barn.
/lillesky (mod)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de bare gjør seg til for kamera. Akkurat som Dennis og Kristin gjorde. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2017 den 17.38, Maydis8 skrev:

Hahaha😂 Tror de over her må begynne å se på før de kommenterer!

Jeg for min del har sett på og baserte innlegget mitt på det inntrykket jeg fikk :)

Men jeg har ikke sett/lest alt, så 100 % oversikt over alt Marna har skrevet på bloggen eller sagt på TV slik noen andre her inne kanskje har, det har ikke jeg :)

Synes likevel det er merkelig å "hovere" med at man har brukt mer tid enn andre på å se på bloggerne eller å lese blogger :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All kjeftinga da hun pakket til Farmen kjendis... altså, er det hans feil at hun ikke har pakket enda..? Er det hans feil at hun ikke har sommerkjoler..? For et mas

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, globalagogo skrev:

All kjeftinga da hun pakket til Farmen kjendis... altså, er det hans feil at hun ikke har pakket enda..? Er det hans feil at hun ikke har sommerkjoler..? For et mas

Skjønner ikke hvorfor hun ikke hadde pakket, lagt ut blogginnlegg eller noe før hun skulle dra? Folka kom om 40 minutter og hun hadde ikke ordnet noe. For et nervevrak. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
1 time siden, globalagogo skrev:

Hun blåste vel bare ut litt frustrasjon og stress i forhold til at Farmen deltakelsen kom veldig brått på og hun fikk vel strengt tatt veldig kort tid til å forberede seg på? Tror Ørjan skjønner at hun ikke beskylder han for å ikke ha sommerkjoler.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde 1 time på seg å pakke og ordne til bloggen, fra hun fikk vite at hun skulle på farmen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Putti skrev:

Hun hadde 1 time på seg å pakke og ordne til bloggen, fra hun fikk vite at hun skulle på farmen.

Ok men det endrer jo litt, men hvorfor får de beskjed så seint? Det var veldig i siste liten og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Ok men det endrer jo litt, men hvorfor får de beskjed så seint? Det var veldig i siste liten og.

Fordi de var utfordrere etter at 2 stk trakk seg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Orly skrev:

Fordi de var utfordrere etter at 2 stk trakk seg

Ok :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så er Marna litt surrete, liker enkle løsninger, plages ikke av rot og er fornøyd så lenge ungene er happy og hun får kost seg selv med spa og litt arrangementer i blant. Det virker som hun er litt lei av at Ørjan får masse "fri" fra familien A/S med alle reisedøgnene sine, og ikke minst at hun er dritt lei for at han ikke informerer om jobb X og Y før veldig kort inntil, slik at hun må endre/avlyse sine planer. I tillegg ønsker hun nok mer avlastning av Ørjan når han er hjemme, noe jeg tror hun ikke alltid får. Ikke minst har Marna ganske kort lunte når hun er lei, virker det som, og blir fort lei seg når hun føler at hun ikke får hjelp eller ikke blir prioritert.

Ørjan tror jeg setter stor pris på alle de reisedøgnene, og har liten forståelse for at Marna har et system som funker høvelig greit når hun er hjemme alene. Ørjan vil ha det "sånn og sånn" - og blir sur når det ikke er på prioriteringslista til Marna. Ja, hun burde kanskje ryddet litt mer og tatt ting litt mer seriøst, men til syvende og sist sitter hun alene med 2-3 barn flere dager i uken hver uke. Ørjan virker til å bli irritert for hver minste ting, og bruker mye tid på å furte over at han ikke får det som han vil, når han vil.

Det ble vel kanskje et lite "sjokk" når Marna fikk suksess med bloggen + startet egen neglesalong, at de må dele litt på spotlighten.

Totalt sett virker begge to veldig opptatt av seg og sitt, slik at de ofte ikke evner å se det fra den andre siden.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...