Gå til innhold

Marna Haugen (komikerfrue)

Maydis8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Bringebæra skrev:

Hadde du alltid vært blid,glad og fornøyd med en mann som kritiserer alt du gjør? Jeg hadde blitt både sur, irritert og hadde garantert prøvd å forsvart meg tilbake på kritikken. Til en dag det hadde vært nok å tatt min koffert å reist!

For å snu det litt.. Hadde du alltid vært blid,glad og fornøyd med en dame som også kritiserer mye? Du må ikke komme her og si at Maria er like blid til enhver tid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lapper skrev:

For å snu det litt.. Hadde du alltid vært blid,glad og fornøyd med en dame som også kritiserer mye? Du må ikke komme her og si at Maria er like blid til enhver tid.

Hvem er Maria?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 16.23, Jimmi skrev:

Barna tar på ingen måte skade av foreldre som er seg selv og har humor! Foreldre som skal være så fryktelig politisk riktige i hele barneoppdragelsen, det blir bare falskt og dumt..

Skikkelig humor å skrike og kalle hverandre alt mellom himmel og jord når man er uenig om noe. At du tror dette handler om politisk korrekt barneoppdragelse sier mest om din uvitenhet om hva høylytt krangling kan gjøre med barn når de blir eldre. Grow up please, og se det store bildet i stedet for å blande inn tull..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/24/2017 den 20.33, Jimmi skrev:

De KAN ta skade av det ja! 

De kan også raskare av å vokse opp med angstfylte foreldre som er så usikre i foreldrerollen at de ikke klarer å være seg selv...

altså ingen fasit- folk får værra som en er!

når det er sagt opplever jeg både marna og Ørjan som meget selvopptatte og oppmerksomhetssøkende. Tror det er derfor de "drar den langt"- for oppmerksomhet. 

Og det får de jo- når vi sitter å diskuterer de en fredagskveld 😜

Er vel ikke slik at foreldre enten er kranglete og kjeftende eller usikre og uekte.. og du kan like gjerne si at det er bedre å være kjeftete enn å drive misbruk av unger. Like usaklig det også. Gode foreldre er seg selv og tar hensyn til barns og sparer stort sett uenighetene til barna er lagt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 24, 2017 den 20.33, Jimmi skrev:

De KAN ta skade av det ja! 

De kan også raskare av å vokse opp med angstfylte foreldre som er så usikre i foreldrerollen at de ikke klarer å være seg selv...

altså ingen fasit- folk får værra som en er!

når det er sagt opplever jeg både marna og Ørjan som meget selvopptatte og oppmerksomhetssøkende. Tror det er derfor de "drar den langt"- for oppmerksomhet. 

Og det får de jo- når vi sitter å diskuterer de en fredagskveld 😜

Er vel uansett ikke greit å banne foran barn...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maydis8 skrev:

Nei sier du det

Ja, du spurte hvem Maria var.  Det er så klart Marna hun mente :) 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Nå så jeg forberedelsene til fjellturen. Slo av lyden, det var så fryktelig å høre på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, marthes skrev:

De oppfører seg jo slik for å skape interesse, og dermed tjene penger :) 

På barnas bekostning og deres psykososiale miljø. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se reprise av bloggerne for uken her. For å se at jeg tolket ikke feil, første gangen jeg såg det!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne

Marna har jo skrevet på bloggen sin at hun og Ørjan gikk gjennom en tøff periode på den tiden de episodene av Bloggerne ble spilt inn. Det forklarer en god del av kjefting og krangling. Det er sikkert ikke en grei oppførsel rent pedagogisk sett, men skulle man vært flue i de tusen hjem så hadde man sett mye rart og vært vitne til ting som er mye verre enn en dårlig periode i et langt forhold/ekteskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jentekvinne skrev:

Marna har jo skrevet på bloggen sin at hun og Ørjan gikk gjennom en tøff periode på den tiden de episodene av Bloggerne ble spilt inn. Det forklarer en god del av kjefting og krangling. Det er sikkert ikke en grei oppførsel rent pedagogisk sett, men skulle man vært flue i de tusen hjem så hadde man sett mye rart og vært vitne til ting som er mye verre enn en dårlig periode i et langt forhold/ekteskap. 

Det har de sagt i lang tid nå. Senest sist uke fant jeg artikkel på VG pluss om hvor turbulent deres forhold var i starten. Ser ut som det en del uløste problemer som fremdeles henger igjen. I såfall burde de slutte på bloggerne og heller investere tid i parterapi.. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, jentekvinne skrev:

Folk flest i de tusen hjem velger dog ikke å kringkaste familiedrama og eksponere barn for Gud og hvermann...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvor Marna og Ørjan dro på ferie i episode 3 i Bloggerne? Stedet med badeanlegg.

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chloe skrev:

Noen som vet hvor Marna og Ørjan dro på ferie i episode 3 i Bloggerne? Stedet med badeanlegg.

Tror muligens det er Dønfoss Camping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chloe skrev:

Dønfoss camping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske at vi får se noen minutter her og der fra livene deres, og at produksjonsselskapet har valgt å ha fokus på nettopp krangling og uenigheter de få minuttene de er på tvskjermen.

Jeg syns det er utrolig bra at Marna og Ørjan fortsetter å være med i serien selv om det er mye krangling og dårlig stemning. Ja, det er irriterende å høre på, og de kunne roet ned både språkbruk og volum, men de er seg selv og de har kommet gjennom denne perioden sammen. De viser en uperfekt side av ekteskap og familieliv, og det syns jeg er flott. Barn tar heller ikke skade av å høre foreldre krangle. Ekteskap er ikke en dans på roser, og jeg må si jeg syns det er ufattelig tøft av Marna og Ørjan å tørre å være seg selv med et kamerateam som følger med. Innlegget Marna har skrivet i ettertid om at de hadde et dårlig år i fjor syns jeg var bra, for hun er ærlig og ekte. Jeg syns det er fantastisk at de viser både de gode og dårlige dagene i et ekteskap, og at de har kommet seg over dette sammen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...