Lionda Skrevet 11. august 2002 #21 Del Skrevet 11. august 2002 Ja, det kan man si, Gjest Er ikke alltid så lett å nå hverandre verken med ord eller følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 11. august 2002 #22 Del Skrevet 11. august 2002 Nydelig dikt, Lionda!!!!! Jeg fikk nesten lyst til å :cry: da jeg leste det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. august 2002 #23 Del Skrevet 11. august 2002 Slår meg sammen meg de andre Lionda. Fint dikt,god beskrivelse kan du si... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. august 2002 #24 Del Skrevet 13. august 2002 dei gongene me bare pustar og kvernar vår eigen song ihel kan augenblinken koma der eg stoppar opp siktar ser deg målbevisst i kvitauga og går ein runde til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #25 Del Skrevet 15. august 2002 Har et til, jeg.... Skrevet til ei venninne som døde i en bilulykke da vi gikk i 7.klasse.... Til Deg (På Din Vakre Grav) Jeg kunne lagt en stor rød rose på din vakre grav Jeg kunne pyntet med nellik og tulipaner for å minnes deg Men jeg tror at du ville sette mer pris på et dikt fra meg Du kjente til min poesi, du visste jeg kan skrive og ba meg alltid skrive til deg Jeg skrev et lite dikt flere år etter din død, da jeg savnet deg mest Ville legge det som hilsen på din grav for å minnes vennskapet mellom deg og meg Jeg taklet det bare ikke, diktet ble hos meg Jeg gikk aldri til din grav Nå har jeg styrke nok, nå vil jeg vise det til deg - at jeg savner deg så sårt Jeg vet at du kan se at du titter ned på meg og vet jeg er ved din grav Jeg legger ned en rød rose og et lite dikt til deg på din vakre grav Slik vil jeg vise alle at jeg savner deg veldig og satte alltid pris på deg! -mars 2002- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 16. august 2002 #26 Del Skrevet 16. august 2002 Opplevde også å miste noen venner i en bilulykke for mange år siden. Noen ord om det... Tårene som renner ned på puten vil bli kvalt av nye Den tunge luften kveler og lar seg ikke lure En ensom natt bringer bitre tanker om alt det vonde som ligger og vanker Denne kveld i måneskinn var bare røyk av ild Da våre venner sluknet stille inn ofre for en bilulykke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 16. august 2002 #27 Del Skrevet 16. august 2002 Sitter helt stille i mørket Titter ut i natten og blunker vekk en tåre som presser seg frem Vet ikke hva jeg ser etter i denne stille natt Har et lite håp om å kunne få se deg - men du er langt unna Har lovt meg selv å ikke tenke så mye En annen tid et annet sted Hadde jeg vært en annen person Det som har skjedd kan ikke forandres på - jeg angrer ikke Vil gjøre det igjen og igjen og igjen Har bare et lite håp - at du virkelig begjærer meg -160802- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2002 #28 Del Skrevet 23. august 2002 mine øyne fylles og fanges tar inn i dybde kast våre lengslers ømme hud glimtvis en bro vi kanskje aldri vil krysse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 23. august 2002 #29 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har muskler. Nesten mer enn jeg kan bære. Det har også mine brødre. Som også har sine hoder så høyt hevet at man er nødt til å få respekt. Det fikk dem. Respekt. Vi styrer. Vi har slått de andre stammene. Vi er best. Og alle jubler. Og jeg er sjef. Jeg bestemmer. Høvdingen. Og alle jubler. Bortsett fra meg. Jeg er høyest. Jeg ser lengst. Og når ørnen svever viser den meg det jeg ikke vil se. Vi er den hvites kornåker. Der inne står vi. Og vi jubler. Men jeg er høyest. Og ørnen viser meg en million ljåer. Jeg går ned fra min hest. Og jeg jubler. Med mine brødre. Snart ser vi ljåer. Men vi var verdens flotteste kornåker. (Pahwita Nordamerikansk indianerhøvding på 1700tallet.) Snakk om å være fremsynt. (Mine egne dikt krydrer jeg her og der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere bruker (nath) Skrevet 25. august 2002 #30 Del Skrevet 25. august 2002 Innviklet vennskap? Jeg er ikke dum Selv om du tror det Jeg tar et hint Du kan jo bare si det Jeg kan takle det Jeg tåler en støyt Smålig å unngå meg Du kan si det rett ut Jeg vil nok overleve Orker ikke stillheten Please ta kontakt Jeg vil være din venn Forstår ikke hva det er Har jeg gjort noe galt Jeg er ingen tankeleser Jeg er kanskje naiv Trodde vi kunne være venner Si ifra om jeg tar feil! Nathalie (tidligere bruker som bare måtte lufte tankene i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå