Gå til innhold

Hvordan er trafikkbildet på E6 nord mot Oslo på hverdager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å jobbe rundt ved Lillestrøm, og må leie. Har enda ikke funnet leilighet, ser på dette nå, men ikke Lillestrøm, jeg er gjerrig. Noen steder gjør at jeg ikke kan unngå å måtte kjøre på E6 inn mot Oslo på hverdager (arbeidsdagen starter 7.00). Så derfor lurer jeg på hvordan trafikken er inn mot Oslo, er det håpløst, kommer det til å ta en time, er det som å kjøre inn mot Oslo fra Asker, burde jeg unngå å bo der jeg må kjøre på E6?

Anonymkode: 2e514...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ser jeg på en leilighet på Jessheim, der jeg enten kan kjøre E6 hele veien til Lillestrøm, eller E6 til Skedsmokorset, så Rolf Olsens vei til Lillestrøm

Anonymkode: 2e514...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøre utenom E6 hele veien mellom Jessheim og Lillestrøm, men må regne med mye trafikk i rushtidene uansett.

Anonymkode: 95df3...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan kjøre utenom E6 hele veien mellom Jessheim og Lillestrøm, men må regne med mye trafikk i rushtidene uansett.

Anonymkode: 95df3...977

Hvor mye ekstra tid bør jeg påregne om morgenen da? Naf sin ruteplanlegger sier 23 minutter Jessheim-Lillestrøm, skal jeg heller ta høyde for f. eks en time? 

Anonymkode: 2e514...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker nok ikke en time fra Jessheim til Lillestrøm selv om det er en del trafikk, men kanskje 40 minutter

Anonymkode: f2012...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...