Gå til innhold

Netflix dokumentaren om utenomjordiske


Gjest Kariannne

Anbefalte innlegg

Gjest Kariannne

Så nettopp Netflix dokumentaren om Roswell og Area 51. Hva tror dere er grunnen at det ikke er allmenn kjent og offentliggjort hva de fant i New Mexico? Fikk vi virkelig besøk fra en utenomjordisk planet? Hva er isåfall grunnen til at det holdes hemmelig? Hvis vi ikke er alene, hva er så farlig om vi får vite det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke offentlig kjent hva som skjedde i Roswell eller hva som foregår i Area 51. Det finnes mange historier i tillegg til disse, men myndighetene avviser kategorisk alt som har med utenomjordiske vesener å gjøre.

Jeg vet selvfølgelig ikke hva som er sannheten. Jeg tror imidlertid at det finnes et yrende liv i Universet, rett og slett på grunn av den ufattelige mengden av stjerner og planetsystemer der ute. Vitenskapen avviser at disse kan besøke Jorden, på grunn av de enorme avstandene mellom stjernene.

Jeg er en av de raringene som tror at Jorden har hatt mange besøk av utenomjordiske. Jeg tror for eksempel at disse "fiklet" med apenes DNA og skapte oss mennesker. De var "gudene" som fløy i luften og skjøt ild med bulder og brak, slik vi kan lese i alle gamle overleveringer. De utenomjordiske la grunnlaget for verdens religioner.

Dessverre er populære tv-programmer som "Ancient Aliens" osv., med på å gjøre denne oppfatningen til dusteri. Jeg tror ikke ALT som har skjedd i historien er forårsaket av aliens, så det er sagt.

Så til spørsmålet ditt: Dersom det finnes aliens (vi vet jo ikke), og dersom de har vært, eller er, her på Jorden, står myndighetene med et kjempedilemma: Det er nemlig ikke alle som tenker som deg og meg, "er det så farlig?", flertallet av folk på Jorden vil mest sannsynlig gå helt bananas om det ble kjent at ufoer er besøk fra Verdensrommet. Mange ville blitt rasende sinte, andre ville fått full panikk. Religionene ville kollapset, og alt ville blitt fullstendig kaos.

Ergo: Enten er det sant at alle UFO-observasjoner har naturlige forklaringer (det kan jo godt hende), eller så velger verdens ledere å hemmeligholde sannheten på grunn av de katastrofale følgene som vil komme dersom folk får knust sine virkelighetsbilder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller sikreste tegnen på at det finnes intelligent liv ute i verdensrommet, er faktisk at ingen av dem noensinne har tatt kontakt med alle tullingene her på jordkloden...  

 :bolledeig:

Anonymkode: 55018...425

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det aller sikreste tegnen på at det finnes intelligent liv ute i verdensrommet, er faktisk at ingen av dem noensinne har tatt kontakt med alle tullingene her på jordkloden...  

 :bolledeig:

Anonymkode: 55018...425

Så uansett hva du ser, mener du alt dine forrut inntatte meninger er korrekte. Det er ikke sånn vitenskap fungerer for å si det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
1 time siden, Norre skrev:

Det er ikke offentlig kjent hva som skjedde i Roswell eller hva som foregår i Area 51. Det finnes mange historier i tillegg til disse, men myndighetene avviser kategorisk alt som har med utenomjordiske vesener å gjøre.

Jeg vet selvfølgelig ikke hva som er sannheten. Jeg tror imidlertid at det finnes et yrende liv i Universet, rett og slett på grunn av den ufattelige mengden av stjerner og planetsystemer der ute. Vitenskapen avviser at disse kan besøke Jorden, på grunn av de enorme avstandene mellom stjernene.

Jeg er en av de raringene som tror at Jorden har hatt mange besøk av utenomjordiske. Jeg tror for eksempel at disse "fiklet" med apenes DNA og skapte oss mennesker. De var "gudene" som fløy i luften og skjøt ild med bulder og brak, slik vi kan lese i alle gamle overleveringer. De utenomjordiske la grunnlaget for verdens religioner.

Dessverre er populære tv-programmer som "Ancient Aliens" osv., med på å gjøre denne oppfatningen til dusteri. Jeg tror ikke ALT som har skjedd i historien er forårsaket av aliens, så det er sagt.

Så til spørsmålet ditt: Dersom det finnes aliens (vi vet jo ikke), og dersom de har vært, eller er, her på Jorden, står myndighetene med et kjempedilemma: Det er nemlig ikke alle som tenker som deg og meg, "er det så farlig?", flertallet av folk på Jorden vil mest sannsynlig gå helt bananas om det ble kjent at ufoer er besøk fra Verdensrommet. Mange ville blitt rasende sinte, andre ville fått full panikk. Religionene ville kollapset, og alt ville blitt fullstendig kaos.

Ergo: Enten er det sant at alle UFO-observasjoner har naturlige forklaringer (det kan jo godt hende), eller så velger verdens ledere å hemmeligholde sannheten på grunn av de katastrofale følgene som vil komme dersom folk får knust sine virkelighetsbilder

Hvorfor endrer det religion? De som tror på Gud tror vel at han skapte alt, universet også og det som måtte befinne seg i universet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kariannne skrev:

Hvorfor endrer det religion? De som tror på Gud tror vel at han skapte alt, universet også og det som måtte befinne seg i universet?

Jo, men mange tror jo at mennesket er den ultimate skapningen. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det værste er jo at de som har makten i dag, ikke ville hatt noe makt lenger. Og derfor holdes det hemmelig for hele strukturen i samfunnene i verden ville falt sammen. Vi ville ikke lenger hørt på myndighetene våres, religion ville blitt helt anderledes, og vi hadde forstått at vi ikke er skapt kun for å jobbe 8-16 hele livet, men er del av noe langt langt større.

Nå er min kunnskap om utenomjordiske og roswell altfor innviklet til å gå igjennom her, men et steg videre på din vei anbefaler jeg å se denne dokumentaren :)
 

 

Anonymkode: 78525...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som holdes hemmelig, spør de som styrer.

F.ex. er det funnet en pyramide i Bosnia som er mye større enn den største i Egypt (garantert umulig å bygge med de redskapene man mener de hadde på den tiden), og ellers finnes pyramider over hele kloden, Russland, Kina, Nordamerka etc., men dette er hysj hysj, sammen med mye UFO-greier og andre ting. Jeg vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 72dfb...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det aller sikreste tegnen på at det finnes intelligent liv ute i verdensrommet, er faktisk at ingen av dem noensinne har tatt kontakt med alle tullingene her på jordkloden...  

 :bolledeig:

Anonymkode: 55018...425

Det sikreste tegnet på at det ikke finnes intelligent liv på jorden er at vi tror at det aldri har vært utenomjordiske her.

Anonymkode: 72dfb...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sikreste tegnet på at det ikke finnes intelligent liv på jorden er at vi tror at det aldri har vært utenomjordiske her.

Anonymkode: 72dfb...dfe

Bare vrøvl. Er vel mulig det finnes aliens, men langt fra sikkert de har evne til å reise i rommet.

Anonymkode: b423b...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutes ago, AnonymBruker said:

Bare vrøvl. Er vel mulig det finnes aliens, men langt fra sikkert de har evne til å reise i rommet.

Anonymkode: b423b...7e9

:ler::skratte:

Det finnes aliens. De kan reise i rommet. De har vært her utallige ganger. Alt annet er fullstendig urealistisk med tanke på størrelsen og alderen på universet. Men dessverre er vi så selvsentrerte at vi tror at ikke bare er vi det mest intelligente vesenet på jorda, men i hele universet!

Anonymkode: 72dfb...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:ler::skratte:

Det finnes aliens. De kan reise i rommet. De har vært her utallige ganger. Alt annet er fullstendig urealistisk med tanke på størrelsen og alderen på universet. Men dessverre er vi så selvsentrerte at vi tror at ikke bare er vi det mest intelligente vesenet på jorda, men i hele universet!

Anonymkode: 72dfb...dfe

Det du sier gjenstår å bevises. At du latterliggjør det jeg sier og samtidig påstår at de finnes sier mer om deg enn meg.

Det finnes kun 2 alternativer: Enten så er vi alene i universet, eller så er vi ikke alene. Begge tanker er like skremmende.

Anonymkode: b423b...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...