Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Ja, eg var veldig spent når eg kom heim fra jobb på fredag. Men då hadde mamma nettopp snakka med broderen som kunne fortella at dei hadde blitt sendt heim igjen... :sur:

Men i går kom endelig meldinga og et bilde av ein søt liten gutt :babygutt: Født kl 11.21. 3132 gram og 49 cm.

hmm.. ikke hyggelig å lese om at du har vært syk og besvimt og greier.. Du må ta vare på deg selv, og ikke presse deg til å jobbe mer enn du orker. Du hjelper ingen med å bli utslitt. :klemmer:

Spennende saker på gang også her! Venter spent på neste oppdatering :)

God helg forresten! :vinke:

Eg følte ikkje at eg pressa meg for masse. Eg var berre litt småsjuk, ikkje nok til å bli sjukemeldt liksom. Men eg hadde godt av den sjukemeldinga eg endte opp med, for no føler eg meg heilt topp :-D

God helg til deg og! Det som er igjen av den.. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligvakt. Ein time igjen før nestemann kjem, har allerede vært her ein halvtime. Rolig på huset. Ka gjer vi då? Sitter på nettet så klart! :-D

Men eg har egentlig oppdatert meg i dagbøkene så eg veit ikkje kor lenge eg kjem til å sitte her.

Har med meg strikketøyet så eg setter meg vel ned med det snart. Har ein blå sokk igjen til babyen så er settet ferdig.

Må ha meg litt frokost snart og. Og lese BA. Men først må eg sjå om eg finne noke på nettet som eg kan kjøpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fant ut at det var på tide å titte innom her jeg... tidelig en søndags morgen når lite skjer...

Hørtes ut som ei hittil rolig vakt, satser på at det forholder seg slik resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stakk innom Malama!

Her er det rolig ja. Godt at eg har internett til å holde meg med selskap, ellers hadde eg vel sovna. Trur nok det blir rolig resten av vakta og, det er liksom ikkje så mykje som skjer på ein søndag. Kan egentlig bli litt kjedelig til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:spy:

Eg hadde egentlig store planer om å oppdatere meg litt her mens eg likevel var innom for å levere ein søknad til skule til høsten.

Men eg er så uggen at eg gidd ikkje rett og slett.

Mamma og pappa skulle egentlig på besøk til nye-nevøen min i dag. Men begge ligge strak ut i helhodsvis sofa og lenestol... Så den turen må nok vente. Eg har veksla mellom å ligge på sofaen og i senga i dag... Etter å ha klart å unngå det i 2-3 veker no så har eg måtta gi tapt for omgangssjuko eg og.. :(

Eg har så inderlig lyst på både mat og drikke, spesielt frukt, men eg veit at det ikkje nytter å ete noke for det kjem berre i retur. Det einaste eg har klart å få i meg i dag er ei skjeve til frokost og bittelitt eple i stad som berre kom opp igjen. Drikke sprite for harde livet da.

Så forferdelig tørst. Men må klare å berre drikke litt og litt.

*syte og klage* :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

No har de jammen meg fått internett i avlastningen og!! Har vært nattevakt her i dag. No berre ventar eg på at tidligvakta kan komme sånn at eg kan stikka heim og sova litt meir. Det er kvilande nattevakt her, men eg har ikkje sove så veldig godt akkurat. :(

Ellers er det lite som skjer på min front for tida. Eg jobbar og styrer på. Neste helg skal eg på besøk til nye nevøen min i Sandnes. Gleder meg masse!!!! :jepp:

Jo, det kan hende eg har fått fast jobb :hoppe:

Når eg var på intervju til støttepedagogstillingen i barnehagen snakka dama fra personalkontoret om at hvis eg tok Småbarnspedagogikk på høgskulen så kom eg sikkert til å stå likt med førskulelærere. Og det betyr fast jobb. Har satt sjefen i sving med å finne ut av det, og dei er veldig positiv!

Det kan og henda at dei skal utvida støttepedagogressursen fra 100% som den er på i dag, til 180%. Og då er det stor sannsynlighet for at eg får 100% fast stilling!!!! :hoppe:

Eg er veldig klar for å gå heilt over til barnehage kjenner eg. Kvar kveldsvakt er et ork når eg veit koss det er å jobba formiddag. Helgene har gått greit så langt, for då har eg vore veldig innstilt på å jobba.

Eg har søkt på master då, berre sånn for at muligheter ikkje skal gå fra meg. Men eg tviler på at eg kjem inn. Egentlig så har eg mest lyst til å jobbe sånn som situasjonen er no. Men vi får sjå ka som skjer.

No trur eg at eg må skriva ferdig litt rapporter. Er litt usikker på om avløysaren min kjem 7.30 eller 7.45.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde det. Sjøl om det er her ute... ;)

Dess meir eg tenke på det dess meir har eg lyst på 100% i barnehagen. Nesten sånn at eg vurdere å trekka søknaden min til master. Men eg kjem jo ikkje inn likevel så den kan jo berre stå :ler:

Søknadsfristen er i måro. Sjefen min sa i forrige veke at ho skulle skriva et skriv i dag om ka jobben min går ut på som eg kan legga ved søknaden. Men eg er jo ikkje på jobb i dag og får ikkje tak i henne heller. Jaja, får vel berre prøva igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Oops.. Eg har glømt å senda karakterane mine til UiB... Fristen er i måro og eg er ikkje heima før tidligst søndag...

Jaja, tar det faktisk ikkje så veldig tungt, då slepp eg jo faktisk å velga om eg vil at søknaden min skal stå eller om eg skal satsa på jobb :)

Iallefall når det gjelder Bergen. Eg har allerede sendt papira mine til Oslo så den søknaden kjem til å gå sin gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Det var lenge sidan livsteikn frå den kanten! :)

Koss går det med deg? Framleis like travel, eller har du lyst å finna på noko ein dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt er vel godt nytt ;)

Såg ikkje innlegget før no eg, men joda eg vil gjerne finne på noke ein dag!!

Eg er vel ikkje så veldig travel for tida, det er berre prioriteringane mine når eg ikkje har det så travelt som ikkje alltid er så veldig sosiale...

No har eg vore på besøk hos søsR og familien siden onsdag. Hadde planer om å reise igjen i går men så dukka den eine tingen etter den andre opp. Eg la planer med ei venninne som bur ikkje så langt herfra, men så vart ikkje det noke av likevel. Føler eg går litt i veien akkurat i dag, for gjengen her skal i konfirmasjon i dag... Men ellers har eg vore veldig til nytte føler eg.

Torsdag formiddag laga eg og søs et par konfirmasjons-kort.

Fredag formiddagen begynte vi å male hus. Eg og svogeren min fortsatte mens søs gjekk og la seg (skulle jobbe natt), og vi fortsatte i går og vart faktisk ferdig med heile huset!!!! :-D

Deretter var det kakebaking og kortlaging og diverse husarbeid. Alt for at dei skulle bli ferdige til i dag. Så eg trur dei er litt takknemlige for at eg kom på besøk :sjenert:

Men så har eg jo fått øvelseskjørt masse med svogeren min! Føler virkelig eg begynner å få dreisen på bilkjøringa :icon_smile:

I dag skal eg reisa herfra, skal berre hjelpa til med å få på et par bunader først, mens søs søv etter nattevakta. Så skal eg plage Linn3c litt tenkte eg, hvis ho er i form til det. Og i morgen skal eg treffe venninna som eg skulle møtt i går og finne på ett eller anna.

Men aller først er det frokost. Kanskje litt pizza etter i går.... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

:flagg: Litt annerledes 17. mai i år... :flagg:

Er på jobb no. Dei to andre eg jobbar med i dag har tatt med seg to brukere for å sjå på toget. Så her sitt eg igjen med ein som ikkje vil finna på noke.... Ikkje har vi mulighet til å gå ut heller.

Godt at det var tid for ein kvil no sånn at eg kan gjera noke eg har lyst til ;)

Men det er jo berre ein time igjen av vakta då, så eg skal ikkje klage. Etterpå skal eg heim og ete rømmegraut med familien :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Sitter på jobb i avlastninga nå. Begynner å bli ganske så trøtt.

Eg fikk æren :ironi: av å jobbe dobbelt i dag. Har vært her siden 15 og blir til kl 8 i morgen tidlig. Heldigvis kan eg snart gå og legge meg.

Eg fikk spørsmål i går om eg kunne ta natt og. Det var visst heilt krise her. Så då spurte eg om eg fekk overtidsbetalt (kvilande natt er så dårlig betalt, er her i 10 timar men får berre betalt for 6....) og sjefen svarte at eg heller skulle få det siden det var så krise :danse: Når ein velge å gå dobbelt sjølv har ein visst ikkje rett på overtid har eg forstått. Men no var det nesten snakk om beordring så då må dei punge ut.

Skal på jobb igjen kl 15 i morgen, så det blir nok rett heim og sove litt tenker eg.

Ellers går dagane med til å gle seg til ferie. Har talt ned lenge. No er det 6 dagar til vi reiser. Det var like før eg begynte å pakka i dag. Pakkelista skreiv eg for iallefall ein månad sidan :ler: Men det er eg glad for, for det dukkar stadig opp nye ting som eg må huske på. Gler meg sånn!!! Håpar ferien vil leva opp til forventningane mine... Vi skal berre kose oss med familie og kjekke aktivitetar, skal bu på hotell og greier. :-D Uansett så skal det bli innmari deilig å ha fri fra barnehagen i 3 veker! (eg skal fortsatt jobbe enkelte dagar i PU-boligen)

Eg prøvde bunaden min i dag. Og jammen meg passar den enda (hadde egentlig forventa det, for den passa for halvanna år sidan og eg innbiller meg at eg ikkje har lagt på meg såååå masse på den tida) og godt var det.

Vi startar nemlig ferien med min yngste nevøs dåp.

Fredag 13. reiser vi til Sandnes, det gjer mampap og søsR med familie og så det blir masse familie heile helga! Gler meg til å ha alle samla igjen!!!! :-D

Søndag er det dåp

Mandag 16. reiser eg, søsV og nevøE til Kristiansand. Skal bl.a. i dyreparken, og så håpar eg at mine studievenninner har mulighet til å treffe meg ein dag

Torsdag 19. reiser vi tilbake til Sandnes og tilbringer helga der igjen. Då er det berre vi og broderen med familie som er der, men det blir nok kjekt det og. Vi kjem sikkert til å ta ein tur på Sola-stranda og innom ein gård (evt. Kongeparken)

før vi reiser heim igjen søndag 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...