Linn3c Skrevet 10. januar 2007 #841 Del Skrevet 10. januar 2007 Verkar jo nesten som at du held på å bli sjuk stakkar! Må passa på deg sjølv når eg ikkje har mulighet til å gjera det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #842 Del Skrevet 12. januar 2007 Har ikkje noke meir symptomer som tyder på at eg held på å bli sjuk. Har vært litt tett i nasa siden rett før jul, men har berre måtta ty til nasespray i romjula. Så eg trur eg skal klare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #843 Del Skrevet 12. januar 2007 For ein gangs skyld denne veka klarte eg å komme meg opp kl 9.30 i dag. Og godt var det, for 10 minutter etterpå kom det to karer på døra som skulle skifte ut røykvarslaren på rommet mitt Eg hadde heldigvis berre genseren igjen å kle på meg når dei ringte på døra! Lurer på om den funkar den dei satte opp igjen. Dei satte ikkje på noke lokk så det ser egentlig ut som dei berre er halvferdige her. Men dei sa ingenting når dei gjekk så eg går egentlig ut ifra at dei er ferdig.. I dag har vi hatt fri så då var eg ein tur på sørlandssenteret. Det virker som om ungdomsskulen/den videregåande skulen har hatt fri og, for bussen var stappfull av ungdommer begge veier + at det var masse ungdommer på senteret!!! Masse folk og masse mas.. Så eg orka ikkje vera der så lenge. Men når eg gjekk frå bussen, på vei heim, så kom eg på at eg hadde glømt det viktigste!! En gave som må sendast heim i neste veke. Så det ser ut for at eg må til sentrum i morgen.. Hadde egentlig håpt på å sleppe, men det er jo greit å berre få det unna så eg slepp å tenke på det. Eg gidde berre ikkje no. Tar det i morgen. Håper det ikkje er like glatt ute i morgen som det var når eg skulle gå i dag, for eg håper på å bruke sykkelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. januar 2007 #844 Del Skrevet 13. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #845 Del Skrevet 13. januar 2007 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #846 Del Skrevet 13. januar 2007 Back from shopping! Har nok klart å bruka litt penger i dag og ja.. Sikkert kjøpt masse unyttig, har ikkje heilt oversikten lenger. Mangler fortsatt presang til niese T. Men eg kom plutselig på at 25. ikkje er i neste veke! Eg har jo ei og ei halv veke igjen jo! Lurer på å sette sammen ein pakke med utstyr til kortlaging til henne... Men eg må høre med søs igjen om ho har funnet på noke morsomt. Kjøpte meg noken filmer i dag, så denne helga skal eg kose meg! Må lage et par kort då.. No har eg ete litt, pinnekjøttet koker (Gleder meg!!) og no skal eg berre slappe av litt foran tv'en/pc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 14. januar 2007 Eg trudde nesten telefonen min hadde gitt opp i går... Rett før midnatt forsvant alt som kunne minna om dekning. Veit ikkje om det er telefonene eller rett og slett dekningen det var noke i veien med. Men eg såg for meg at eg måtte slå av telefonen for å fikse den igjen, og (utrulig nok ) har eg klart å glømme brevet med pin-koder heime.... Forstår ikkje korleis eg klarer det der altså! Så eg tør ikkje slå av telefonen før eg har fått tak i kodene. Sendte mail til Chess på fredag då, håper dei kan sende kodene til meg (igjen). Det er jo egentlig berre å få mamma til å leite etter brevet heime, men eg er jammen ikkje sikker på kor det ligger.. Eg dreiv og rydda på rommet før eg reiste skjønner du.. Men i dag når eg våkna var telefonen heilt i orden. Klokka på telefonen har forresten hatt litt hikke dei siste vekene og. Det vil sei, klokka i seg sjøl går rett. Men den som blir vist på skjermen henger seg opp av og til. Plutselig står klokka stille.. Kan jo i og for seg vera greit av og til det Men det retter seg opp når eg går inn der tidsinnstillingsmappa på telefonen er. Trur eg for alvor skal sjå etter ny telefon no ja. Gidder ikkje dette så veldig mykje lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. januar 2007 #848 Del Skrevet 16. januar 2007 Så kjedelig at du greide glemma pin-koden din heime da..men du får sikkert ny Og da kan du jo f.eks bare bytte til en kode du vet du husker (bare et lite tips..Mannen greier nemlig og å glemme sin hele tiden..men å høre på meg ang å bytte til noe han husker..neeeida..hvorfor det da.. ) Og kjempegreit å komme seg opp tidlig når en får 'besøk' da. Husker når det plutselig banka på døra her. Tidlig.. De ville bare si at de kom til å ta vannet noen timer.. Man vet ikke hvor avhengig man er av vann i springen før de stenger det 3-4 timer.. Blir litt sånn; hjelp, jeg må pusse tennnene, gå på do, ta en dusj og drikke masse vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. januar 2007 #849 Del Skrevet 16. januar 2007 Berre innom ein snartur for å oppdatera meg før eg og Prinsen går på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #850 Del Skrevet 16. januar 2007 Så kjedelig at du greide glemma pin-koden din heime da..men du får sikkert ny Og da kan du jo f.eks bare bytte til en kode du vet du husker (bare et lite tips..Mannen greier nemlig og å glemme sin hele tiden..men å høre på meg ang å bytte til noe han husker..neeeida..hvorfor det da.. )← Det var det eg hadde tenkt å gjere når eg fant ut at eg hadde glemt brevet. Prøvde et par ganger, men kom ikkje på ka koden var. Når eg då mista dekning (rekner med det var det som skjedde) på fredag fekk eg litt hetta for eg hadde nettopp rota litt med desse kodane. Men no har eg fått kodane på mail, så eg trur nok eg skal bytta kode ja. Trur eg skal bytta til den eg hadde tidligare, for den ligg iallefall i fingrane Berre innom ein snartur for å oppdatera meg før eg og Prinsen går på tur! ← Her skjer det ikkje så mykje.. Livet går sin vante gang. Masse å gjera på skulen då. Lurer på om vi kjem til å bli ferdig med alt som skal gjerast. *** Det er 5 veker til eksamen (19./20. februar). Vi har undervisning 3 dager i veka og gruppearbeid ein dag. Før eksamen skal vi levera logg for tre gruppearbeid (den eine vart vi ferdig med i dag) og skal utføra 4 veiledningstimer som vi skal levera rapport på 14. februar. + at vi må vera observatør på 2 av veiledningsøvelsane som dei andre i gruppa gjer. Altså, 3 gruppeoppgaver med logg og 6 veiledningsøvelser der 4 av dei skal skrivast rapport på. Og så kan det vera greit å forbereda seg litt til eksamen. Denne gangen skal vi ha muntlig, to og to (litt usikker på koss det blir på vår gruppe, siden vi er 5 stk..), og skal ha ein veiledningstime med den andre som skal ha eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #851 Del Skrevet 17. januar 2007 Hadde store planer om å være effektiv i dag. Men den gang ei. Sovna litt seint i går, så eg sto seint opp. Leste et par sider, så kom eg på ein viktig ting eg måtte gjera på nettet. Og då vart eg jo sittande her lenge. Leste litt igjen, men så bestemte eg meg for å gå på posten no og ikkje seinare så då måtte eg skrive ferdig brevet eg skal sende. Og det tok lenger tid enn planlagt. Og no regner det igjen. Skulle ha vært på posten før 5. Kan ta det i morgen og, men eg er tom for det meste av pålegg så eg bør gå på butikken (/posten). Vente litt til og sjå om regnet letter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 17. januar 2007 #852 Del Skrevet 17. januar 2007 Kom du deg på posten i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #853 Del Skrevet 17. januar 2007 Jepp, kom meg av gårde til slutt. Før 5. Så no slepp eg å tenke meir på det. Fekk til og med kjøpt meg pålegg! Det regna litt når eg gjekk. Men var nesten opphold på vei heim igjen. Var egentlig litt godt å komma seg ut. På ein måte er det litt kjedelig at eg bur så nærme skulen. Eg får liksom ingen skikkelig luftetur når eg går til og fra skulen. Og med dette været frister det lite å pakke på seg masse klær for å gå ut og likevel bli kliss våt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2007 #854 Del Skrevet 18. januar 2007 Du skulle hatt ein liten som skreik som besatt fordi han har så lyst å gå ut ein gong for dagen... Slitsomt, men utruleg godt å ha ein sånn motivasjonsfaktor til å komma seg ut! No har eg vore ute ein gong kvar dag, og gått ned og rundt vatnet og oppatt, eller bort til bydelssentrum og blitt henta av mannen der. Så me får litt frisk luft kvar dag. *fornøydd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #855 Del Skrevet 18. januar 2007 Oy!! Så flink du er då Linn3c!! Kanskje det er ein liten tass eg trenge ja... Trur eg må skaffe meg ein sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #856 Del Skrevet 18. januar 2007 Dei var visst ikkje ferdig med å installere brannalarm her nei. Våkna av ringeklokka kl 10 i dag.. Og han skulle jo berre inn på mitt rom og. Eg hadde bestemt meg for å sove ut i dag og heller bruke heile dagen i morgen til å lese. For eg veit at det ikkje blir gjort noke særlig når eg skal på forelesning kl 12. Men eg var jo veldig våken når eg først våkna i dag då Så no har eg rydda på rommet, for han sa at han kom tilbake seinare i dag for å gjere litt til Har riktignok berre tørrmoppa, men det ser 10 ganger bedre ut enn det gjorde tidligare i dag! Måtte belønna meg sjølv med ein litt bedre lunsj. Så no er eg god og mett og klar for forelesning. Må vel gå snart ja. Hadde egentlig planer om å rydde og vaske på lørdag. Kanskje eg må bruke dei timane som var tiltenkt vasking på å lese då :klø: Time will tell...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2007 #857 Del Skrevet 18. januar 2007 No har eg rydda litt her, med Prinsen på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #858 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er vel sånn det er å være småbarnsmor ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #859 Del Skrevet 18. januar 2007 Mmm!!! Herlig med laaaang gåtur!! Har vært på kafe med to venninner. Hadde planer om å sykle til sentrum i dag, men når gradestokken sank fort til berre 2 plussgrader fant eg ut at det kanskje var tryggast å la vær. Traff på ei som bur i bygget her når eg kom ut døra og ho kunne bekrefte at det var veldig glatt på veien. Så då tok eg bussen til sentrum og gjekk sammen med M heim igjen. 45 min med rask gange var egentlig heilt herlig! Dette må eg gjenta oftere kjenner eg. Men så har vi jo hatt fint vær i dag og da. Det var stjerneklart når vi gjekk, og då er det mykje kjekkare å gå tur! No skal eg sjå litt på tv tenkte eg. Berre slappa av. Skal stå tidlig opp i morgen. Han mannen som var her i dag sa jo at han skulle komma tilbake litt seinare og setta på lokket på røykvarslaren og sånn, men lokket er ikkje komt opp enda. Så eg reknar med at dei kjem innom igjen i morgen og. Og då hadde det vore veldig greit å vera våken når dei kjem. Og så MÅ eg jo lesa og då.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #860 Del Skrevet 19. januar 2007 Oppe!! Våken er det litt dårligere med.... Så no kan desse mennene berre komme når som helst! Men eg har følelsen av at dei ikkje kjem i dag likevel, siden eg har klart å komme meg opp _litt_ tidlig. No venter eg berre på rundstykkene, så skal eg tilbringe den neste timane på kjøkkenet. Vekk fra denne maskina Men må ha den på! For musikkens skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå