Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikkje kjekt å vera den som mottar telefon om at den som skal jobbe i kveld er sjuk og ikkje kan komme.... Sitte på jobb no og har akkurat mottatt ein sjuk-telefon. Ka gjer eg no?? :overrasket:

Dei to andre som er på jobb sammen med meg er ute med ein brukar no, så det er berre eg som er her akkurat no... Ikkje veit eg kem som kan vera på jobb i kveld (med tanke på medisiner og faglig bakgrunn) og ikkje veit eg kem som er sjukemeldt eller har ferie...

Trur eg får la det heile ligge til dei andre kjem tilbake, så får dei overta problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordna seg jo på ett vis....

Det endte med at eg måtte gå to timer ekstra, og så kom det ei og avløyste meg. Det var jo ingen som hadde lyst til å gå på jobb i det fine været vi har hatt i dag!! Men det blir jo litt meir penga på meg og det var ikkje så veldig tungt å vera på jobb. Dei tre siste timane satt eg ut i sola sammen med brukarane. Vi spiste is og koste oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake til ~Capricorn~ og Linn3c!

No er eg tilbake på nattevakt igjen, og her skjer det saker og ting... :forvirret:

Eg burde absolutt ha gjort nåke fornuftig, men eg har ikkje nåke særlig lyst... Er trøtt.. Det skjedde så masse i dag etter at eg kom heim etter besøket hos Linn3c. Eg stakk innom butikken der V jobba for å høre om eg sku laga middag til ho kom heim fra jobb (mamma sa at eg måtte vera snill siden V har sagt seg villig til å hente meg etter jobb i måro tidlig, kl halv 8). Og ho ville jo grilla, nåke som absolutt ikkje er meg imot!!!! Så eg "måtte" fyra i grillen når eg egentlig hadde tenkt å sova... Men fekk nesten 2 timer på puta då... Er kanskje godt nok. Sjøl om eg følte at eg ikkje sov i det heile tatt... Men eg var vekke, var ikkje våken liksom.

No er det på tide med første runde på huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det slutter å skje saker og ting snart da :overrasket:

Skal være rolig om natta.. :sjenert:

Heldig som blir henta så tidlig på morgenen. Og grillmat er jo godt da! :sikle:

Men litt kjedelig å være trøtt når det gjenstår mange timer av natta da.. :sprettoy:

Klemmer fra Capri :klem:

(og hvem er det som ligger på 2.plass i serien da mon tro... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det heldigvis rolig!!

Eg har vel egentlig ikkje nåke valg når det gjelder henting i morgen tidlig.... Eg er ferdig på jobb 7.30 og første buss heim går 13.55........... :overrasket: Men du veit jo kor eg bur.. ;)

2. plass på tabellen er ikkje værst!! De har jo nesten vunnet serien jo!!!! :icon_lol:

Gleder meg kjempemasse til 16. mai! Med så mange folk på stadion og den medgangen Brann har hatt til nå kjem det til å bli ein festdag uten like!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ble rolig da. Men det kan vel bli litt kjedlig om det ikkje skjer noe vel..tror eg hadde sovna.. ;)

Sikkert lika greit å bli henta då ja.. Ja, det er jo tross alt langt uti ødemarka jo.. :ler2:

Sånn er det heima der er jeg er fra og..siste bussen går ofte i fem tida liksom.. :roll:

Nesten vunnet serien ja :hoppe:

Ja, det er nesten så jeg skulle vært der selv..bare for stemningen sin skyld :hoppe:

Men det er jo noen som må jobbe. Eller, jeg jobber jo tidlig da, men må nok strekke meg litt.. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ikkje vært så veldig produktiv i dag/natt heller... Har ikkje gjort anna enn å være på nettet siden eg kom på jobb 22.30!!! :overrasket:

Kanskje det begynner nåke på tv snart, så eg kan skifta stol i det minste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser ut for at du har hatt ei koseleg natt då. Eg var så trøtt at eg gjekk til sengs rundt ett. Ja, like etter eg skreiv til deg her.

Håpar resten av natta gjekk smertefritt, og at du fekk noko å sjå på på fjernsynet på morgonkvisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker litt greit å skifte stol etterhvert ja. Men det var hvertfall koselig at du var på nett igjen da..sjøl om eg blei litt trøtt og gikk og la meg sånn ca midt på natta.. :sjenert:

Men det blir jo på tide når eg ikkje finne igjen tastane på tastaturet då..

For utropstegnet var virkelig vekke..var heilt sikker på at det skulle være der spørsmålstegenet er eg... :rodme:

Men så er det heilt over på andre siden... :sjenert:

Fant det til slutt då :hoppe:

Bare se -----> !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smilbla:

Sendt melding da?? ;)

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var eg tilbake i Kristianby.... Gler meg allerede til å reisa heim igjen :ler:

Neida, skal bli godt å få litt tid for meg sjøl her nede igjen. Blir litt lei av å gå oppå folka heime heile tida, sjøl om eg stortrives med det!!! Har aldri hatt så god kontakt og tone med mamma og pappa som eg har fått etter at eg flytta heimefra!! Hmm.....

Eg frykta det verste når eg satt på flyplassen i går!! 10 min før avgang (14.35) fikk vi beskjed om at flyet kom til å bli 10 min forsinka pga at dei skulle skifta ut ein startmotor. Men rett etterpå kom det opp på skjermen at ny avreisetid var 16.05!! :overrasket: Halvannen time etter normal avgang!!!!!!

Det satt ein gjeng med buisness-folk rett bak meg som snakka med ein av dei ansatte på flyplassen som kunne fortella at det var noe rot med flygelederne.... Jippi!

Men så, 10 min over halv 3, altså 5 min forsinka, fekk vi lov til å gå ombord i flyet. Då vart iallefall eg letta, så lenge eg komme meg ombprd på flyet er det jo stor sjanse for at eg kjem meg fram :)

Ombord i flyet vart vi jo selvfølgelig forsinka igjen... Siden vi hadde fått ein seinare avgang hadde bakkemannskapet prioritert bagasje til dei andre flyene, og hadde altså ikkje lasta vår baggasje ombprd, så då måtte vi jo vente på det og!!! Vi vart ein halvtime forsinka til slutt.

Og på Kjevik måtte eg jo selvfølgelig venta nesten ein halvtime på buss og :sur:

Men no er eg iallefall tilbake på skulen. Må lesa som ein helt dei neste dagane hvis eg skal klare å få kontroll før eksamen...

Hadde jo store planer om å lese masse i dag, men det er jo ei stund siden eg har kunnet brukt internett på min egen pc, så då er det jo masse eg har å ta igjen, mange ting som må gjerast... :plystre: som heilt sikkert ikkje kunne ha venta til etter eksamen.

Men no trur eg at eg snart må pakke sammen, må jo heim og rigge meg til før MGP begynner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kom deg griet fram, sjølv om det dessverre vart litt venting. Kom på etter at du reiste frå meg at du gløymte osten og kjeksa dine.

Så du er herved invitert til å komma tilbake for ein ny ost og kjeks-kveld hos meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...