Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:ler:

Jaaaaaaaaaah..... :sjenert:

Men folkens:

Jeg har lagt inn bud på leiligheten!!!!! :hoppe:

Iiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!

Så nå er det bare å vente å se!

Våknet i dag, og der lå det melding fra megleren på mobilen. "Godmorgen Nina! Ring meg når du har våknet ;) -Megleren. "

Jeg bare ouuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!

Så ringer jeg:

"Hehe har du stått opp no?"

"Eh hehe, jepp!"

"Var dere ute i går eller?"

"Eh, nei, vi så bare film sent... hehe..."

"Hehe okay men det er bra. Du, hvor er du?"

"Eh, hjemme!"

"Okay, fett det, hvor bor du?"

"Eeeeeh....i sandviken?"

"Ja men hvor i sandviken?"

"*sier adressen*"

"Ja men da sier vi det, jeg stikker bare hjem og lufter hunden og så kommer jeg!"

"Hehe okay!" sier jeg, og så legger vi på.

Eh, shit.

Jeg sitter der i pysjen med håret til alle kanter, det flyyyyyyyyter med rot i leiligheten. Og melgeren kommer snart.

:hår:

Sender en melding:

"Eh hehe...hvor lang tid har jeg til å få på meg fillene..?"

Han svarer med en gang:

"Hehe ca en halvtime ;) "

Jeg løper jo rundt som den høna jeg er, skyver rot inn i skuffer og skap, dytter all slags drit inn under senga, stresser som en gal, med tannbørsten skeivt ut av munnen og skifter klær samtidig!! :ler:

Så ser jeg bilen hans komme mot leiligheten, bare iiiiiiiiiiiiiiiih!!!

Han er ikke dritkjekk eller noe sånn, han er normalt søt og that's it. Men en god flørt tar man vare på!!!!!

Så slapp jeg ham inn, og akkurat som i visning-leiligheten slang han seg ned i sofaen!! :ler:

Han falt pladask for Lur og Felix, han var helt med, haha, jeg viste ham hvordan Felix holdes på utstilling, så tok han Felix opp og strakk ham ut og bare "sånn?! Kuult!! weeeeeeeee!" og holdt ham høøøyt opp :ler:

Så satt vi der og småpratet, niesen min hadde gjemt seg i dusjen. Han trodde hun var sytten og det kan han bare få tro.... ;)

Så nå har jeg lagt inn bud på leiligheten, så får vi se hva som skjer!!!

Heldiggrisen Megleren som skulle til hytta på Geilo i helgen og gå tur med hunden.... Hmm.... En fjellgutt...? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
:ler: Dette hørtes ut som en virkelig god flørt! :sjarmor: Ikke alle meglere som gir en sånn ekstraservice! ;) Hvor mye har du budt på kåken?

Ja fyren er jo helt rå! I går kommer han ekstra innom jobben for å hente meg, vi kjører opp der, han kjører meg tilbake til byen, og i dagtidlig sender han melding om "godmorgen Nina bla bla", og så kommer han hjem til meg... Hmmm!!! Snodig!!!!!

Budet er bare femtusen kroner høyere enn det som lå inne og som var avvist, mamma tvang meg til å ha is i magen. Og det ser kanskje ut som at jeg kjøper den selv og bare har mamma og pappa som kausjonister eller noe sånn!

:)

Jeheeeey :danse:

Skal i banken på mandag og finne ut av alt! :)

Og fytti som jeg flørter om dagen, jeg rekker nesten ikke å tenke på RP om jeg vil engang. Nå driver jo kompisen til broren hans å sender meldinger til meg hele tiden, R, han som vekket meg den dagen jeg sov i kjelleren på jobb. Han skal visst til nordsjøen i dag og jobbe på rigg noen uker...

Så i går spurte han etter msn'en min, så han kunne prate med meg, for det var så lange dager der ute!!!

Hmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

flørte fløøøøøøøøøørt...

Og S sendte meg melding i går og sa jeg måtte komme innom en bar han satt i og si hei. Så jeg gjorde det :sjarmor:

Etterpå fikk jeg melding, hehe "where did you get that ass wiggle thing from?!" :ler:

Og folkens...

I kveld skal jeg ut med niesen min :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Heihei! *hilsepå*

Har sniklest i dagboken din en stund nå,digger den! Du skriver så levende  :smilbla:

Ha en fiiin dag!! :klem:

så kos med sånne hilsener, er så gøy når sniklesere står frem :ler:

Takk for fine oooooooooooooooooooooooooord :kose:

Jeg liker skryt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, livet ditt er fylt med mye flørt og gøy for tida! :smilbla: Men det unner jeg deg. Du har jo ikke akkurat hatt det greit den siste tiden. :klem:

Nyt livet, flørtingen, og det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Så gøy med bud på leilighet!!

Var den perfekt for deg eller? Med bar og greier? :ler:

Og flørting er kjekt vettu, hjelper på selvtilliten det! ikke at du trenger det da men! he he, du burde ha nok av det du som er så levande og søt!

Ha en nydelig torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så spennende med leilighetkjøp!

Håper du får tilslag på budet ditt. :tommel:

Det er veldig morro å følge med i dagboken din omdagen. Masse flørting, det er sikkert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tror nesten jeg like gjerne kan stå frem som snikleser jeg også. Har fulgt med deg en stund og du opplever da virkelig de mest utrolige ting. :rosasmil: Alltid mye morsomt å lese her

Lykke til med boligkjøpet da

Endret av Titta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda en snikleser melder seg.. siden det er så populært for tiden ;):sjenert: myyye action her inne! Hilsen meg som bor i samme by som deg, og som kommer som samme by som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Foddlesviiiiin! :ler:

:sprettoy:

You can say that again!!!

Rett etter at jeg skrev den hilsenen i min egen dagbok, skjedde det saker og ting:

Jeg sto med ryggen inn mot et soverom i det kollektivet jeg bodde i før (da jeg sov hos kollegaen min, vi var på fest der i går), og sjanglet fælt. Jeg hadde sagt til niesen min at sprit er farlig, så reis deg opp avogtil og kjenn etter hvor mye du tåler, ikke drikk for fort, bland tynne drinker osv...

Men jeg hadde en liten feilkobling i hjernen i går, så jeg glemte alle disse rådene selv.. :klaske:

Vel, så står jeg der og svaier, og han som bor på rommet spør meg "går det fint med deg nina?". Dette husker jeg selvsagt ingenting av, men jeg ble fortalt dette i dagtidlig... :ler:

Vel, da hadde jeg visstnok svart:

"Jaaaah, jeg har bare så sinnsykt lyst til å rygge!!!", hvorpå jeg faller/går baklengs inn på rommet, og et enormt DUNK høres!

:hoho:

Jeg klarte rett og slett å daudrikke meg sjøl under bordet i går, og sovnet ifra hele festen klokken ELLEVE på kvelden!!!!!

:hoho: :hoho:

Ninaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :klaske:

Våknet jo og fikk helt panikken i dag klokken halv åtte, visste jo ikke hvor niesen min var!!!

Men hun hadde kost seg, og gutta boys hadde tatt godt vare på henne. Fant henne inne på et av de andre rommene i kollektivet :ler:

Hun hadde jo hatt DEN kvelden, vi pratet og lo i maaaaaaange timer når vi kom hjem!! Hun er VIRKELIG en mini-me altså..

Nei huff og huff så pinlig.... :ler:

Men i kveld vet dere, jupp, skal ikke slappe av i kveld heller! Jeg har bestilt bord for meg, niesen min og L fra jobben, vi skal spise på Fridays!

Og etterpå... Moahahahaaaaa!! Pass deg, RP, jeg driver og infiltrerer gjengen din :sjarmor:

Skal nemlig møte både S *og* T som skal ut i kveld :sjarmor::sjarmor:

Åhå håhåhåhåååå som jeg liker denne onde planen min med å eie verden... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du er i fin form nå??!!!! :ler: Sniglå sa at katten din heter Felix, måtte bare si at det gjør faktisk min også! Han er 7 måneder, og verdens beste kosepus!!! :)

Ha en herlig kveld i kveld! Håper alt blir som du ønsker! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin
du er bare rett og slett ultrakul nina!! :hoho:

Du får skaffe deg slike ryggelys til neste gang du finner ut at du vil bakove ;)

Snuppa!!

Biiip biiip biiip brei last!!!

Nei fytti for ei fyllekule... Treffe gulvet DUNK etter mindre enn to timer på fest. DET er flaut det.

Nå er jeg på jobb som vanlig! Har bare sovet ca en time eller noe, for jeg lå jo sørenmeg lyyyys våken kjempelenge.

alle fire i sengen.

Min niese, hunden, katten, og meg.

Felix var jo helt i sjokk over at hunden fikk ligge i sengen, så han satt bare og såååååååå på lur i minst en time :ler: Lur på sin side lå bare der, med "armer og bein" å været og nøøøøøt å få ligge i midten hos mor.

Laget kosesnorkelyder leeeenge...

til slutt kom felixgutten og "banket på døra" og ville inn under dyna. sjønnas... Det var virkelig lunt og godt med en liten pusefant inntil magen. Haha han falt nesten ned et par ganger, for jeg lå heeeeeeelt på kanten for å gi plass til Lur. Jeg måtte ha ham i sengen for da er han rolig. Orket ikke en trippe-urolig hund klokken fire på natten med den utrolig teite naboen min like under stuegulvet..

Nei kvelden var fin den!

L kom ikke på Fridays, hun måtte møte eksen og diskutere noe greier. Tror hun var litt deppings...

Men meg og E koste oss vi, hun var skikkelig mini-me i går også. Vi satt der og spiiiiste og koste oss i faktisk to hele timer!!!

Etterpå fikk jeg sneket henne inn på et av stamstedene mine.

Vel, vi skulle ikke bli sene.....

:sjenert:

Men plutselig var Kalle på jobb, Kalle som fant opp "Nina-drinken". Så jeg måtte jo bestille to Nina da, når jeg først hadde niesen min der ;)

Så sto vi der, med hver vår rosa drink i stettglass, og strålte om kapp. Vi er så like vi to.. Vi elsker å flørte, vi nyter oppmerksomhet, og prater rampete om alt vi ser rundt oss.

Jeg sender meldinger med S, og han skal komme opp dit vi er. T var ikke med, men en annen kompis som jeg ikke kjente fra før. Av alle ting het han nesten det samme som RP... Bare L*** istedenfor R***... Jeg stokk jo litt kan man si! Jeg bare "Nina her! Du het HÆ?!?!?!!! Åh okay, heihei LP!" :overrasket:

S smiler og er checking me out, jeg tulle-slap'er ham, og kompisen bare rister på hodet og ler av oss. Sånn står vi og tøyser og prater, kjempestemning! En eller annen degos som eglet seg innpå meg på dansegulvet står fint linet opp borti baren og gliiiiiiiiiiiiiiser. Jeg lar med vilje være å møte blikket... Sånne som det må man passe seg for! Smiler man til dem skal man jo nærmest bli med hjem!!!

Plutselig står det to strawberry daiquri foran meg. og plutselig to Nina'er til!!!! :overrasket:

Kalle ler og sier det er fyren nederst i baren. Og der står en "lekker" ung mann i GUL genser det står VOLVO på, med en flott liten bart, han er sikkert to meter høy og tynn som en....pinne. en sinnsyk tatovering snirkler seg opp halsen hans, sånn skikkelig "bad ass"-mønster. Jeg må holde meg fra å le.

Så det som skulle bli en rolig kveld ble jo en evig supply med drinker fra en ukjent nisse som ikke kom bort og sa hei engang!!!!!! Jeg gikk bort og takket, men drinkene fortsatte utover hele kvelden, kalle ler og ler og ler og sier "sorry nina ,jeg vet du skal på jobb imorgen, men fyren er jo ikke til å stoppe!". Hele bardisken ble et haaaav av rosa drinker, og jeg klarer ikke å slutte å le!!!

Senere beklager S fylle-telefonen for noen uker siden, sier han dreit seg ut, og at jeg var kuul som var så utrolig ladylike hele tiden. yey! :klappe:

Så står jeg og texter Firkløveren, vi har en løs avtale om at han skal komme og si hei når han er ferdig på jobb. S snapper telefonen ut av hånden min for å se hvem jeg skriver melding til, og når jeg trykker "send" og Firkløvers navn dukker opp på displayet..

Dere skulle sett S sitt ansikt.

I sjokk.

"Is it the same Ø as I know?!"

Jeg nikker og smiler.

"Oh... Well, you know he's been EVERYwhere?"

"Well, I hear people say so, and that might be, but he has'nt been here if that's what you think!"

S så lettet ut, men skrev plutselig veldig iherdig på en melding. Jeg ser svaret er fra Ø, og det står "hahahahaha....".

Jeg spør hva han skrev. Åh joda, intet mindre enn "Eyh, keep your hands off my woman!"

:overrasket:

:hoho:

Jeg loooooo, og hoppet opp og ned og klappet i hendene "bar-fight!! bar-fight!!!"

S bare lo og ristet på hodet av meg, hehe, ikke noe teit stemning heldigvis.

men Firkløver var som Firkløver er når han kom opp, så etterhvert falt S sitt ansikt mer og mer i alvorlige miner, helt til han kastet inn håndkleet og sa de gikk på den andre nattklubben. Han bare vinket og gikk, men jeg løp etter ham og bare "heeeey", og sa han ikke bare måtte gå sånn uten videre, men si skikkelig hade!

"Well, you're busy anyway, so..."

Jeg klasket til ham på skulderen og himlet med øynene, "S shut up, you know I met you here first, so you can bloody well say properly goodbye!!!!".

Hehe dust...

Vel, vi ble en stund til, og Firkløver fjaset og fjollet til tuuuusen. K kom opp en tur også, og sammen ble vi jo dynamtt :ler:

Så dro meg og tutta mi hjem. Måtte krangle med en gammel rosin-kjerring i køen, jeg sa "sorry, det er ikke min feil at du faen ikke følger med på hvor køen begynner og sniker deg foran meg! Lykke til videre!" og hoppet inn i MIN drosje.

AAAAAARGH!!!!!! Teite folk!!!!

Og så bar det hjem i seng, hvor jeg som sagt lå mellom en katt og en hund.

Livet er rart, dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Fikk viljen min allikevel jeg gitt :sjarmor:

Står og fyller på kjølen når jeg ser T komme inn i butikken sammen med masse (søte) gutter jeg ikke visste hvem var.

Jeg registrerer bare at han kommer inn, men jeg er på vei inn i selve kjøla og ville sett dust ut om jeg bråsnudde.

Så jeg går inn jeg, og tenker "jaja" og begynner å fylle på brus.

Plutselig ser jeg det blonde rufsete håret hans og det tøysete smilet mellom to brushyller!! :ler:

"Hei! Jeg syntes jeg så deg der ute ja!" sier jeg.

"Åååååh nå skulle jo jeg skremme deg!!!"

"Nei hehe jeg er ikke så lettskremt... Sorriii!"

"Årh, alltid skal du være så vanskelig!!"

"Hehe kjeften.. Hadde du det kjekt i går? Hvor ble du av, skulle ikke du ut med S?"

Jeg vrenger av meg jakka og går ut i butikken. Der står T og ler seg ihjeeeeel mens kompisene hans står og rister på hodet og ler og ler og ler.

"Ja eh jeg står her og snakker med meg selv i kjøla, jeg, det er heeeelt normalt!!" :ler:

Kompisene hadde bare sett T sitt hode forsvinne inn mellom brusflaskene, og hørt ham prate og prate, men ikke sett meg der inne :hoho:

Haha han er jo så vims, så det hadde jo liksom vært litt han da!

Men så står vi der og slår av en liten tøyseprat, slår hverandre sånn "fuck you"-tøysete på skulderen for at vi ikke møttes i går, bla bla bla...

Det var rett og slett perfekt i forhold til planen min.

Så da jeg møtte ham ENDA en gang på veien hjem fra jobb, og kunne si hei og hopp nok en gang..

Joda, denne planen ser ut til å funke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

(altså, jeg må bare presisere at jeg ikke er helt sinnsyk altså. Denne "planen" jeg snakker om består egentlig bare i å ikke være redd for folk som jeg vet kjenner RP bare fordi han griseknuste hjertet mitt og jeg egentlig har en killer kjærlighetssorg om dagen, som jeg skjuler ved å sprette rundt å være happy..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...