Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:ler:

Da jeg var ferdig med PC'en satt svensken gjemt bak disken i resepsjonen, tittet på meg over kanten :ler:

Så da jeg skulle gjøre opp for meg satt han der, parat for å slå av en prat :ler:

Huff, jajja, jeg sa jeg var trøtt og måtte legge meg. Skal jo på tur i dag!!

Iskaldt ute, men skyene begynner å dra seg vekk!!

Jippi, nå fikk jeg flybillett av mamma, skal hjem og stemme. Glemte jo å forhåndsstemme :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Okay, Norge er uten tvil verdens vakreste sted. Iallefall på høsten. Å stå der og se innover vidda, bølge på bølge av fjell med gult gress, røde bær og blader, brune småtrær, grå stein og hvit reinmose, en fjelltopp og to med snø på... Det er så man blir litt rørt der man kjenner naturen så nært på!!

Høsten var nemlig såvidt i gang så langt oppe, var jo ca tusen meter over havet. Nå er jeg hjemme i Sandnes, og her er det jo rene seinsommeren, egentlig.

Så nå har jeg stemt!!!! :hoppe: Klarte nesten å lure mamma til å stemme likt meg, haha, men da vi kom ut igjen sa hun at nei, hun stemte slik hun alltid hadde. Jeg rakk en liten tale til, for så å le det hele bort med et "jajja nå er det for seint uansett!". Vi satt på hele togturen hjem fra Geilo i går og diskuterte politikk nemlig :ler:

Er utrolig deilig å være hjemme. Jeg har bestillt vaksinering på Mons'efanten i dag, håper bare han tusler forbi før klokka fem så jeg får fanget ham inn!!!

Og så ringte jeg pappa på jobben i går og sa "jeg kommer hjem pappaaaaaaaaaa!!! Så ikke jobb i morgenkveld, for da skal vi spise middaaaaaaaaaaaaag!!!! Jeg savner deg pappaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Kosekooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos!!!!!!!!!!!!" :ler:

Han ble drithappy, så nå gleder jeg meg til i kveld!! :hoppe: Meg og mamma skal snart dra ut og handle inn god mat for kvelden, så skal vi sitte her i stua og følge med på hvilken vei det ser ut til å gå i politikken!! :hoppe:

Hun mente forresten jeg burde melde meg inn i et parti, mente jeg ville gjøre det godt, at jeg ville havne i Stortinget :ler:

Mooooooooooooooooooooooooooons, hvor eeeeeeeeeeeeeer duuuuuuuuuuuuuu...?

Forresten, hvorfor kan man aldri stole på en mann? Det siste jeg sa da jeg dro var at "ikke glem dyra, da!". Kom hjem i går, møtte en vill hund i gangen. "Hei, Lille Lur," sa jeg, "du har vært ute i dag, ikke sant?". Ut av sofaen krøp min trøtte gutt, som mumlet: "Neeei, ikke i dag, han spurte aldri!".

:overrasket:

Han spurte aldri.... :murvegg:

Det er en HUND god damn it!! Som er oppdratt til å ligge fint i kurven sin til noen forteller ham å enten spise, drikke, drite eller tisse. Resten av døgnet soves det. Han spurte ikke... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, da har jeg lest litt om katteutstillingen jeg skal ha med Mons og Felix på! Gleder meg jeg, hihi!! Haha tenk min lille kosefjott Mons på utstilling... Håper bare at han liker det.

Den 15 så ramler det inn med penger på kontoen min, da skal jeg betale alt som skal betales, og kjøpe stoff til burpynten. Ta turen opp til Sniglå og sy så fiiiiin burpynt til mine to puseluser :kose:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Mons er feit :hoho:

Jeg har ikke sett ham på lenge, fant ham ute på trappa nå, haha han er jo smellfeit!!!! :hoho:

Haha huff hva gjør jeg nå!? Jeg skal jo ha ham med på utstilling bare for tøys, men hvis han er feit så er det jo ikke akkurat håp liksom :ler:

Får spørre dyrlegen om råd i dag da, haha huff dette blir pinlig, de kommer til å le av ham på utstillingen, sånn "haha hva er det egentlig du tror du har tatt med deg?!"-ler av meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør ikke noe om han er tjukk, dommeren kommer til å bemerke det, men han blir ikke diska ;)

Men så skal ikke Mons være like lang og slank som ociene vettuuuu!

Og så er det ikke så rart at han er tjukk, siden han sniker mat hos alle naboene :ler:

Får du børstet og vasket han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

vel, han rullet rundt og sa "deeeeeeeeilig HATER DET deeeeeeeelig...HATER DET KOM DEG VEKK FOR FAEN!!! deeeeeeeeeilig, der ja, akkurat der... HVA DU DRIVER MED!!!!!?!?!?!!" :overrasket:

Så jeg skal klippe klørne før jeg prøver å bade ham. for det trengs. og så skal jeg ta på meg gummihansker og trekke ut de hvite hårene som er i den sorte pelsen, for det vet jeg de gjør på katter/hunder som skal være sorte. pelsen på potene er litt pjusk, men jeg vil ikke klippe ham. kanskje det trekker opp?`må finne et fint bilde å legge her i dag boka... for når pengene kommer på konto så blir jeg SUPERKANINEEEEEEEEEEEN :reise: !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Du vet hvordan man går sånn og suller rundt et sted man har gått tusen ganger før, i dette tilfellet fra mitt gamle jenterom og ut i gangen mot badet. Man legger ikke spesielt merke til ting rundt omkring, man kunne ha funnet frem i mørket gående baklengs.

Og så plutselig er det noe der, i kroken av synsfeltet, noe som skurrer så til de grader at man fysisk stopper opp. Noe av informasjonen som ble sendt fra øyets retina inn til synssenteret i hjernen stemmer ikke når det sammenlignes med hvordan ting skal se ut. Noe er feil.

Jeg stopper opp. Stusser. Rister på hodet. Går tre steg tilbake og ser inn på gjesterommet jeg nettopp gikk forbi.

Jeg så riktig.

Der inne, i halvmørket, ved siden av sengen mamma nettopp sa hun hadde gjort klar for meg, står ingenting annet enn:

Ett do.

:overrasket:

Ved siden av sengen, på et rom jeg har vært i tusen ganger før, gått forbi mange mange ganger i dag, står plutselig et do. Et helt vanlig vannklosett, av typen porselen.

:hoho:

Fyttisøren for en absurd opplevelse, jeg ler ennå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

tullehode.

det går i sirkler og tenker og kverner. Styrer på. Prøver å bremse det men det er så utrolig slitsomt. Jeg har alltid vært sånn i perioder. Trenger ikke å være perioder heller, det kan være skikkelig avogpå-greier.

Har jo liksom hatt det fint i dag, jeg. Mens jeg nå er sliten. Er det bare fordi jeg er trøtt tro?

Håper og tror det :)

Jupp, det er nok bare derfor.

Godnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...