Arkana Skrevet 7. september 2005 #1141 Del Skrevet 7. september 2005 :hoppe: Må bare hoppe litt, nicket ditt innbyr liksom til det. :-D *hopper videre* :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. september 2005 #1142 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg ELSKER når folk hopper på grunn av meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. september 2005 #1143 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Dobbelt! iiiik! Endret 7. september 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. september 2005 #1144 Del Skrevet 7. september 2005 Me and you. And Felix. Thursday. Its a date. Do it. DO it. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. september 2005 #1145 Del Skrevet 7. september 2005 Hæ? Hvorfor ble det en quote? :klø: *rote til dagboka til Ninakanin* Men du!!! Kan ikke du få deg en avatar snart!! Blir gaaaaaal av det røde krysset altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. september 2005 #1146 Del Skrevet 7. september 2005 jadda jadda jaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. september 2005 #1147 Del Skrevet 7. september 2005 Koselig å se deg også igjen. Og du så ikke blæh ut. Du var så fin atte. Skulle hilse fra sambo og si at du har god musikksmak.... (Ja, vi liker Jamiroquai ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. september 2005 #1148 Del Skrevet 7. september 2005 Åh det er så utrolig deilig å virkelig KJENNE at jeg har kommet videre. Pratet med ei venninne i dag som sliter med det samme som jeg har gjort. Og det var så rart, for jeg så ansiktet hennes, fortvilelsen og smerten, og kjente "det var meg før. men ikke nå lengre.". Utrolig befriende å virkelig se det sånn, meg selv i en annen, og se at niks, jeg har faktisk lagt dette bak meg. Selvfølgelig vil det være ubehagelig og skape puls å se RP igjen tilfeldig på gaten og sånn, men jeg er ikke der jeg var på noen måte. Sjefen min sa "RP var forresten nettopp her" da jeg var innom butikken i dag, og jeg kjente at min første, og helt ærlige reaksjon var "javel? fint for ham, men hva faen gjør han her inne når han ringer meg og sier jeg skal la kameratene hans være i fred?". Ikke den gamle "oj shit hvordan så han ut hvem var han med hva sa han"-reaksjonen som det var før. men nå skal jeg handle inn til middag med typen så vi snakkes!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. september 2005 #1149 Del Skrevet 7. september 2005 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 7. september 2005 #1150 Del Skrevet 7. september 2005 godt at du er kommet videre!! et stort tre ganger fem hurra for det !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 7. september 2005 #1151 Del Skrevet 7. september 2005 hei hei Titter innom en tur jeg. Er glad alt har ordnet seg! Forstod at det var et eller annet på kg-treffet, men kjenner jo ikke til hele historien. Men alltid kjekt når ting ordner seg for folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. september 2005 #1152 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, hipp hurra for deg! Du er kjempeflink! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 9. september 2005 #1153 Del Skrevet 9. september 2005 Etter det lille du har skrevet om RP i det siste, så er det åpenbart at han liker deg. Spesielt siden han var innom jobben din, og spesielt siden han uttrykte seg på den måten i deres siste tlf.samtale (han hadde vel ikke vært så agressiv hvis han virkelig ga faen?) Men, utrolig digg for deg da, å være "kvitt" han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #1154 Del Skrevet 10. september 2005 Tror vi må starte underskriftskampanje el.l. for at du skal få på plass avataren din igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. september 2005 #1155 Del Skrevet 10. september 2005 Tror vi må starte underskriftskampanje el.l. for at du skal få på plass avataren din igjen!!! ← *signerer* Hei du! Håper du kosemoser deg i helga og skjemmer deg bort litt Du, du må hoste opp en liste over hva du vil jeg skal kjøpe for deg på tææxfrien, reiser på torsdag vettu! kniiiiib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2005 #1156 Del Skrevet 10. september 2005 *signerer kampanjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. september 2005 #1157 Del Skrevet 10. september 2005 RP interessert ja, det var den følelsen jeg også satt igjen med! Klart tankene svirrer innom ham ennå en gang i blant, men ikke i den grad det har vært tidligere. Og ikke på samme måten... Vanskelig å sette fingeren på, men jeg er bare mer mentalt til stede HER liksom, og ikke i fortid eller "drømme"-fremtid. Men: Fytti så gøy det er å være med mamma!! Nå er vi to på tur igjen vet du, tullejenter DeLux. Hun kom til Bergen i går, og da sullet vi rundt og koste oss halvt ihjel. Vi er så like på så mange måter, er spontane og med løs latter begge to, og "ser" de samme tingene hele tiden. Som da vi gikk i en bakgate for å være lure (vi var lure også altså), og så et gammelt cola-serveringsbrett. "Åh, det var tøft!" utbrøt vi samtidig, og så gikk vi inn for å sjekke hva det kostet! Ingen andre som hadde giddet det, men begge bare "jaaaajaaaaa" selvfølgelig måtte vi sjekke det liksom Var tusenvis av småting og situasjoner vi så samtidig og tenkte likt om, kan ikke fortelle om alle.. Sånn som da vi ramlet inn dørene på en liiiiiiiten cafè hvor vi følte vi hoppet i sånn tidshopp-greier og plutselig var i Paris. Vi ble helt fjollete og koste oss sånn, skulle bestille noe å drikke og skulle dele en cookie. Så sier jeg til mamma: "Jeg vil ha et glass ananasjuice. NEI!!! Hva jeg sier, ananasjuice mener jeg! Nei herregud da!!! APPELSINjuice!!!!" Så ler vi av det, og så er det min tur å bestille: "Hei, har du ananasjuice?" "Eh, nei desverre" sier damen. Jeg ler og svarer "nei jeg regnet ikke med det heller, og det er faktisk ikke det jeg skal ha. Jeg skal ha ananasjuice...HERREGUD der gjorde jeg det igjen!!! Hva skjer med hjernen min!!!!" Damen lo, og jeg fikk endelig sagt, mens jeg lå over disken og lo: "appelsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinjuice er det jeg vil ha!!" Hun bak disken ble smittet av meg og mamma og begynnte å le hun også, haha , var skikkelig morsomt På kvelden ville vi ikke spise middag ute på byen allikevel, og dro til butikken og kjøpte inn masse god mat, og dro hjem til typen som satt alene i leiligheten Vi lekte turister nemlig, bodde på hotell... Så laget jeg deilig eggerøre og stekte sånne halvferdige greier (rundstykker), og så kooooooooste vi oss med deilig kveldsmat hjemme i min egen stue!! HAha, stakar typen ble jo helt forvirret, jeg hadde jo liksom dratt for helgen. Jeg tok med en pysj (kom på jeg hadde glemt det), og så gikk mamma og meg tilbake til hotellet Og i dag spratt vi opp av sengen helt gira begge to, som to småbarn. Tok drosje til togstasjonen, selv om det ikke var langt å gå.... Var på ferieeeeeeee!!!! Så står vi der da, har nettopp blitt tatt bilde av foran narvesen med mamma sitt engangskamera, og venter på at tog-fyren skal slippe oss inn på perongen. Vi står der og prater og ler og fjoller noe enormt, da mamma (på VELDIG pen stavangerdialekt) utbryter: "Nei?!! HVEM er det som har SJITTET (skittet/gått på do) på min koffert?!?!!!!!" mens hun peker med hele armen ned på kofferten sin ÅÅÅÅH jeg trodde jeg skulle døøøø på meg av latter, mamma løp og hentet en serviett på en cafè (så mamma fortelle og peke, for deretter å se jenta bak disken le høyt med hodet bakover), tørket av, og så var vi klare til å gå ombord. Og togturen var jo iallefall morsom!! Var jo sååå nydelig natur, vi satt og så ut vinduet hele tiden. Satt og spiste og koste oss i togrestauranten i den "første enden", mens det satt en livlig gjeng med vil og øl i den bakerste enden. Så kommer plutselig et fantastisk skue utenfor vinduet, en nydelig dal med elver og snø og åh fytti det var så fint! Så utbryter mamma: "Oj!" "oj OJ!!" sier jeg, og så nikker vi og smiler, er liksom enige om at dette er pent. Vi snur oss ut mot utsiktet igjen, men den blir med et brak erstattet av totalt mørke i det toget slukes av en tunell. "OJ!!!" nærmest brøler vi i kor, ser på hverandre med kulerunde øyne, og så er latteranfallet igang igjen Det hørtes bare så ur-komisk og teit ut, akkurat som en slags sketsj eller noe Litt senere kommer det nok et vakkert område, og vi småroper et "OJ!" igjen. Det går et kvart sekund, og så hører du den livlige gjengen bak i vogna i flerstemt kor "OJOJ OJOOOOOJ!!!" Hahahaaaaaaaa det var som en slags crazykomedie av et slag!! Åh, og det var så tøft. I går gikk meg og mamma forbi en kollega av meg, og jeg forklarte hvem han var, hva han drev med, bla bla bla. Men det var så teit, for hun så ham ikke. Så sitter vi der i vogna og spiser sursøt saus med svinekjøtt (helt helt helt absurd med den ur-norske naturen utenfor vinduene), da jeg peker med kniven mot en fyr i vogna: "Der er jo han jo!!! Hey, R, hva gjør du her?!" Så han kom og hilste på mamma skikkelig!!! For et rart sammentreff.... Åja, langs toget går den der rallarveien, som det var en drøss med folk som syklet på i dag. Er jo dritfint vær, så det forstår jeg. Først så vi en svær sånn turisthytte som det var tydelig alle hadde som mål, for det var tusenvis (greeit, noenog-tyve da..) av sykler utenfor, og folk syklet i den retningen fra begge kanter. Så kjører toget videre et gooooooooodt stykke. Plutselig ser vi et ektepar som tar en pust i bakken der de går av syklene sine litt. Og da kommer mamma med den sykeste reaksjonen!! Hun ler verdens RÅESTE latter, legger seg over bordet, holder seg for brystet og hiver hodet bak og ler enda mer! Jeg spør forvirret hva hun ler av, ser på folka med syklene, på mamma som ler, på folka igjen...forstår ingenting. "Nei, hahahaaaa, det er bare det, hahahaaa, at de har DRITlangt igjen og sykle, hahaaaaaa, men de vet jo ikke det, hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa men det vet jeheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg hehehehahahahahahaaaaaa!!" Syke humoren på mamma da!!!! Så nå er vi altså på Geilo, og mamma har nettopp byttet rom for å få et med utsikt Hehe typisk henne.. Jeg gidder ikke å krangle, bare rasker alt med meg og flytter det for henne, hehe jeg jobber jo som esel. Åh ja, typisk oss, skulle bare gå en liten tur til sentrum, skulle la pengene ligge igjen for vi skulle ikke ha noe... host kremt, veeeeeldig sansynlig... Når frem til sentrum, går inn i en sportsbutikk.... Hehe "Nina, løp tilbake til hotellet og hent Mastercardet!!!!!" Yeah, way to go mamma!!! Vi gikk jo bananas der inne, så jeg er jo dritlang i armene nå etter å ha bært alt vi kjøpte tilbake til hotellet Åh nei fytti det er så morsomt å være med mamma, vi er sånn på bølgelenge! Vi flirer og ler heeeeele tiden... Åh ja, og i dag begynnte jakta!! Jeg trodde det var i morgen, men det var visst i dag klokka tre!!! Så jeg er jo så driiitmisunnelig på alle som gikk av toget sammen med oss, som hadde hund og hagle med... Jeg vil også bli meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. september 2005 #1158 Del Skrevet 10. september 2005 Nå har meg og hotellets bartender en tulleflørt gående her Helt fra meg og mamma satte oss for å spise middag har han målt meg opp og ned, og sirklet seg nærmere og nærmere. "ryddet" seg vei gjennom restauranten (uten å ta med seg noe som helst... :klø: ) for så å komme borttil mamma og meg og spørre om maten smakte. Hehe bare jaaaaaaah, er ikke du bartender hva bryr du deg om det? tenkte jeg Så nå når mamma og meg satt og lo og lo av alle "danseband"-folka var jeg borte og kjøpte cola et par ganger i baren. "Ja, det var rom 206?" sa han andre gangen jeg kom bort Huff.... Nå har han gått bak meg tre ganger. Og jeg sitter i GANGEN ved en pc. Hallo, baren er inn den veien, kjære du, og ser ut som en slags DISK du skal stå BAK. Han har allerede rukket å løpt etter ekstra pute til mamma og ekstra håndkle!! haha han var på mystisk vis ute i resepsjonen da jeg gikk den veien!!! Huff dette er morsomt, det er som en slags "dans", sånn "nå går jeg her og du der"- greier. Ja se her ja, "du får nu komma inn til baren og holla mej med selskap om du inte har nonting annat at ta sej til" ("svenskgramatikken" min er jo ikke korrekt, haha, men dere tar poenget. fyren er svensk.) Nå byttet han dopapir på do bak meg. Allsidig kar han der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. september 2005 #1159 Del Skrevet 10. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. september 2005 #1160 Del Skrevet 10. september 2005 Da da da daaaaaaaaaaaaaa jeg hører.... SVENSKEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg