Gjest Ninakanin Skrevet 2. juli 2005 #981 Del Skrevet 2. juli 2005 :o LEGGER! MINE legger i finalen?! Nå blir mamma stolt Sitter på nettcafè nå, med Sniglå og typen like bak meg. De drikker kaffiiiiii mens jeg har jordbærmilkshake som frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. juli 2005 #982 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har stemt på leggerne dine - de ligner nemlig mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. juli 2005 #983 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg skal også stemme på dine legger. De er jo så pene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. juli 2005 #984 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg tror ikke at hun der nicky har tatt bilde av sine egne legger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 2. juli 2005 #985 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg tror ikke at hun der nicky har tatt bilde av sine egne legger.... Hvorfor ikke? Gralla med finaleplass forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. juli 2005 #986 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg tror ikke at hun der nicky har tatt bilde av sine egne legger.... Hvorfor tror du ikke de er hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juli 2005 #987 Del Skrevet 2. juli 2005 Bildet hennes ser ut som om det er tatt ut fra en reklame eller noe sånt, men jeg vet ikke jeg. Kanskje jeg skal stemme på Kaninen sine? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. juli 2005 #988 Del Skrevet 2. juli 2005 edit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juli 2005 #989 Del Skrevet 2. juli 2005 Øh... Sa du NinaKanin dette for å få flere stemmer eller? Uansett, det er dårlig gjort. Og jeg har lagt ut en tråd om det. Makan til smålighet skal man se lenge etter. :evil: hun hadde jo rett da.....flire... Jeg har noe smålig som er værre: Å ikke ettergi u-landsgjelda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. juli 2005 #990 Del Skrevet 2. juli 2005 hun hadde jo rett da.....flire... Jeg har noe smålig som er værre: Å ikke ettergi u-landsgjelda. ' Jepp NinaKanin... du hadde rett. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DN Det er i hvertfall smålig. Å fake sine ben. jaja... får håpe moderatorene tar tak i det da. Og til deg Mathias: Man skal jo ettergi u-landsgjelda nå da, det sies i hvertfall at man har blitt enige om det. Folk sitter ikke og er helt blinde for alle tragediene her i verden. Du er ikke den eneste som følger med i nyhetsbildet vet du! Og hva vet du om meg selvom jeg kommenterte dette? Jeg kan ha gjort mitt jeg i forhold til live8! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. juli 2005 #991 Del Skrevet 2. juli 2005 Viste at jeg hadde sett de leggene før (holder på å legge gulvvarme og parkett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. juli 2005 #992 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg hadde aldri i livet sagt noe slikt om jeg var usikker på om det stemte. Men jeg så jo lang vei at det var studio-foto... Menmen drit nå i, juksedama er disket and everybodys happy!! Utenom det med gjelden. Den suger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. juli 2005 #993 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg sniker meg på internet på jobb :o nå skal en ha pølse. drit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 2. juli 2005 #994 Del Skrevet 2. juli 2005 Hehe sniker meg til et lite innlegg til før jeg drar hjem!! Fytti, han der syke sinte mannen var her i dag også, han der kyllingfyren så er så sinnsykt spydig!!! Åh hå hååååå NESTE gang tar jeg ham!! Var for travelt, for mye folk. Kunne ikke nå. Han var sjapp og slu og kom seg unna før jeg fikk mobilisert talegavene. Har ikke tid til en detaljert fortelling, men se for dere dette synet: Jeg. Dritafull. Snubler inne døra klokken 4 på natten. Og går på ørkenrottejakt. Tro meg, det skulle vært filmet. Spesielt når jeg tok en matpause og spiste fritert kylling sammenkrøpet på gulvet mellom framtrukket sofa og bord og bilder og solsikkefrørester og esker og drit.... Det må ha sett absurd ut. Godnatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. juli 2005 #995 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg hadde aldri i livet sagt noe slikt om jeg var usikker på om det stemte. Men jeg så jo lang vei at det var studio-foto... Menmen drit nå i, juksedama er disket and everybodys happy!! Nå er det bare å stemme på dine legger på nytt da! ps: jeg jobber på spa-senter, så bare gled deg hvis du vinner! hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2005 #996 Del Skrevet 3. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2005 #997 Del Skrevet 4. juli 2005 *danser litt naken på bordet * går baklengs ut igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. juli 2005 #998 Del Skrevet 5. juli 2005 :o Jeg ligger bare fire stemmer under! Åh tenk det da, et spaopphold, etter det sørens halvåret jeg har hatt... Eller egentlig nesten de to siste årene, når jeg tenker meg om... *drømme seg vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. juli 2005 #999 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan det ikke snart komme noen kundeeeeeeer Står på jobb og kjeder meg i hjeeeeeeeel. Har jo sikkert ting å gjøre, men gidder ikke Er så spent på den der legg-greia... Jeg hadde jo ingen store håp egentlig, tenkte det var bare gøy å bli med for tull. Men tenk å vinne da... Jeg vinner aldri ting, jeg. Kanskje litt på flaxlodd, men ikke noe å skryte av. :oops: Hm, tror jeg skal spise litt. er litt surrete i hodet. De få kundene som kommer innom blir jo helt redd meg, haha, jeg sier jo bare tull og tøys Åh å hå hå hååååå!! Jeg skal kanskje ha katt!!! Oppdretteren til Sniglå sine foreldres katt har en nydelig liten gutt som heter Felix!! Han kom og satte seg hos meg *nesten* hele tiden (egentlig ikke, sikekrt to-tre-fire ganger, men det var stas allikevel ),åh jeg falt pladask for ham... Må bare overtale sambo, og gi pusen sokker så han ikke bråker på gulvet så ikke huseier under oss hører ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. juli 2005 #1000 Del Skrevet 5. juli 2005 Nå fikk jeg nettopp et suuuuperkoselig bilde av meg og Felix på mailen av Sniglå Sendte det til sambo, han har sett det, skal ringe nå og høre hva han sier TAKK SNIGLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg