Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Bhsiltsk

Et ærlig spørsmål som du VET jeg ikke mener noe vondt med... Får du dårlig samvittighet? Altså, er dårlig samvittighet en del av denne salige følelsesblandingen du opplever om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bhsiltsk

Når du hadde denne samtalen med eks-samboer (ref pm) og han fikk deg til å føle deg svak og sånt... Ta da med i betraktning at du fikk dårlig samvittighet for RP når du og eks'en var ute!!

Det kan virke som om jeg vil ha deg bort fra han du bor sammen med, men jeg stiller meg EGENTLIG nøytral. Jeg ønsker bare at du tar med alt i hodet ditt før du drar til Mandal. Jeg har også vært den som gikk ut av et langvarig forhold, og samvittigheten var en av de tingene som var avgjørende for meg. Det og mangelen på spontanitet og kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne innleggene dine når du drar på hytta. Du skriver så bra og ærlig. :)

Elsker å følge med her.

Håper du får en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Du trekker jo bare konklusjoner ut i fra det jeg har skrevet her, og pm'ene. Så jeg forstår jo hva du mener, med at du egentlig er nøytral, men samtidig så peker du jo på viktige punkter...

For hvis jeg ikke følte noenting for RP, så ville jeg vel ikke hatt det så jævlig når jeg gikk mot kjæresten?

Og jeg har lest igjennom dagboka nå, ser at jeg ikke har skrevet om det (tror jeg). Men jeg traff RP på bursdagen til kjærsten, når jeg skulle til byen og kjøpe presang. Da kjennte jeg at jeg ikke ville hjem, men ville bare være der med ham. På kjærestens bursdag!!! Og det var da jeg gikk hjemover jeg krasja totalt inni meg, og skrev to laaaange meldinger om at det ikke funket, at jeg hadde et liv, at det ikke var plass til ham, at nå måtte han la meg være i fred så jeg kunne komme over ham...

Men det føltes jo så jævlig at jeg sendte en melding etter to-tre timer igjen!!

Og denne dagen tenker jeg mye på. Hvorfor reagerte jeg så sterkt!? Dette var jo bare på mandagen, og alt begynnte jo på torsdagen og lørdagen for nesten en måned siden...

Åh fytti jeg blir skikkelig sprø altså! Men jeg tror nok det at jeg inderst inne vil videre, men er pisseredd for alt det ukjente, redd for å ha gjort en feil, redd for å angre og savne kjæresten.

Men inderst inne vil jeg gå videre uten ham...

Når det er sagt kommer jeg til å savne dagboka mi og dere også!! :ler:

Godt at dere trer frem og legger igjen små hilsener til meg kjære dagbokgjengere, det varmer skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

okay sminkemaraton!

Jeg som hadde dårlig tid fra før, hun ene venninna fra jobb kom tilbake fra en 3mnds lang ferie så jeg MÅTTE jo bare bli med henne på cafe! Men vi gikk på en pub og drakk cider og øl heller, haha, så jeg fikk jo brukt tiden til noe fornuftig!!!

:ler:

Nå må jeg hoppe i dusjen! Har sommerfugler, er spent på denne kvelden her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

nå er jeg ferdig sminket, vurderer å føne håret. tror jeg må det..

typisk, først ringer søstera mi i england, så ringer mamma!

begge fikk "jeg er på vei ut dørene med er veldig glad i deg"-talen :ler:

Føle rmeg ganske fin, og har tatt på hoppesko :ler:

Er trance-kveld på byen i dag, der RP skal, og jeg ELSKER å hoppe. så ikke noe høyhelt fjas i kveld nei.

her skal det shakkes that booty for alle penga :ler:

jeg le rmye. er litt fjollete. har pittelitt promille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj for et innlegg! Så flink du er å skrive :)

Har ikke vært i dagboka di før jeg, og etter å ha lest det siste innlegget der husker jeg ikke lenger hvordan eller hvorfor jeg havna inn her, men jeg bare MÅ si hei til deg kaninen! For ei morsom jente du er :ler:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Så koooselig med nye besøkende i min kjære dagbok! :kose:

Stas med julibrud, måtte le av innlegget ditt her en dag, når du hadde en skikkelig utblåsning om kjæresten din, og så har du den der søte signaturen som bare ble så utrolig morsom pga innlegget.. :ler:

Håper du stikker innom oftere! Og hvis du vil le, så er det er par morsomme innlegg i begynnelsen av dagboka, om linda og linda og francis og francis og francis :hoho:

nå for tiden er det mest sutring om hva jeg skal gjøre..

Er hjemme med kjæresten nå, vi har spist middag hjemme for første gang på lenge lenge. Men han er så utrolig edgy på alt jeg sier, og tror at den trøtte stemmen min er en sur stemme. Så da vi satt og spiste så kranglet vi faktisk. Skikkelig sur krangel. Vi krangler jo aldri, så nå merkes det skikkelig godt...

Helt idiotisk samtale. Vi så på sammendrag av kandidaten. Så mumler jeg når det begynner (trodde det begynnte, men det hadde bare vært pause. I begynnelsen viser de jo alle som har vært med):

"Hm, nå må jeg se en som jeg visstnok har gått på skole med.." (tenker høyt-stemme)

"Hæ hvem da?!" (hva sier du for noe tull nå-stemme)

"Nei det er en jeg har gått på skole med som er med her." (nei, altså jo-stemme)

"Nei, han er fra Bryne og er bestekompisen til en jeg kjenner på NHH" (bedreviter-streng-stemme)

"eh, javel, men Sniglå sier at vi gikk på samme skole, og.." (litt oppgitt over hvilken vei det tar, kjenner denne ruten her liksom-stemme)

*blir brutt av*

"Nei, han er jo en kompis av han på skolen, sier jeg jo!" (du snakker jo bare tull-stemme)

Så begynner krangelen skikkelig, hvor jeg sier at det er så jævlig slitsomt å prøve å snakke avslappet om dagligdagse ting når han er så jævlig glad i å fortelle meg hva som er rett og galt, og faen ikke hører etter hva jeg hadde tenkt å si, som at jesus christ, det var jo ikke sikkert vi pratet om samme person, og at det er flere av vennene fra ungdomsskolen som sier at det ER han, ikke at det er noe sykt jeg fant på i farten liksom!!! AAAAAAAARGH!!!

:sinna:

Og så sier han at jeg glefser sånn til ham, og da blir jeg så sliten langt inn i margen, for jeg var jo helt rolig, kanskje bare litt mutt i stemmen på grunn av den lange dagen på jobb liksom...

ååååååååh...

Og da jeg laget middagen sølte jeg sånn ekkel saus..sånn...hva heter det nå, sånn drit som ligger oppi sammen..lake. Lake. Jeg sølte lake på brødfjøla vår. Så står jo jeg og steker ting og sånn, opptatt med å lage middag liksom, så står han bare der og henger, sånn skikkelig oppi meg, er bare i veien, så spør jeg om han kan skylle fjøla i vann så ikke laken setter seg i treverket.

"Kan du ikke gjøre det selv?!" svarer han surt!!!

Jeg bare synker sammen inni meg, og svarer rolig "eh, jo, det er klart jeg kan, men jeg tenkte at siden jeg står her og steker kjøttdeigen, så..."

Åh fytti.

Og så hadde jeg på den ene yndlingssangen min, en deeeeilig trance-sang. Har jo masse lopper i blodet igjen fra igår, så jeg står og danser mens jeg passer på maten. Tenker at jeg ikke må forhåndsdømme han på en måte, og dansesmyger meg mot ham og smiler, sånn jeg danser ute på byen.

Så ler han, og jeg spør forventningsfullt:

"hva?"

"Nei du ser bare så dum ut"

Jippi.

:murvegg:

Hva skal jeg si til sånnt? Og krangelen vi hadde etterpå? Nå sitter han og ser tv og prøver å holde en samtale om terror i verden, og religion og en skole et sted...har prøvt å si jeg ikke klarer å henge med fordi jeg prater med folk på msn, og så blir han snurt fordi jeg ikke svarer skikkelig..

Jeg er jo bare trøtt...

Fikk melding av sjefen om takk for fin innsats!! Hah, DET er sykt det, jeg har jo den sprøeste sjefen :) Setter pris på sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei, Nina:) Håper du overlever alt kaoset. Noe jeg tror du gjør med glans, du virker å være en veldig sterk person. Husk: det stormer på toppene, men i motgang vet du i hvertfall hva du er god for.

Hilsen småpussa Lilith (som er hjemme alene, av fri vilje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler:

Er du sjarmerende brisen, lilith!?

Hehe kuult!

Skriv mer, hehe, se hva du lirer av deg ;)

Men er du ikke enig i at det var litt stygt gjort å si det han sa..? Eller skal jeg tåle sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hvem lirer av seg hva? Det er en grunn til at jeg ble hjemme, i stedet for å bli med kjæresten på rølpefest.... :oops:

Hvitvinsdunk i kjøleskapet er bra å ha, sammen med veranda med nesten-midnattssol (men noen må ha drukket av glasset mitt, for jeg måtte stadig inn for å fylle det opp...)

Ang. samtalen med eks har jeg lite å si: jeg kjenner eks.problemer altfor godt; har akkurat opplevd midt i trynet å se dama til eksen med barnevogn, uten at han sa NOE SOM HELST selv to dager tidligere. Jeg fikk sjokk, ja.

Brisen er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Haha du er litt ned i vinen ja :ler:

Nei jeg tenkte på kjæresten min som lo av meg og sa jeg så dum ut.

Men sa han ingenting, exen din, og så så du ham med barnevogn to dager senere? Han var sikkert usikker på hvordan han skulle si det uten å virke sånn "haha se hva jeg har". Så ble det bare verre egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Men sa han ingenting, exen din, og så så du ham med barnevogn to dager senere? Han var sikkert usikker på hvordan han skulle si det uten å virke sånn "haha se hva jeg har". Så ble det bare verre egentlig...

Det var ikke HAM jeg så med barnevogn (han beskytter vel imaget sitt), men dama....Dumme dusten :evil: , jeg måtte diskutere og analysere i vilden sky etterpå. Men er glad ikke VI fikk barn sammen, vi drev hverandre til vanvidd.

In vino veritas, visste du ikke?

Og kjæresten (eks) er jo bare dust, helt klart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...