Gjest Sukkerert Skrevet 25. april 2005 #381 Del Skrevet 25. april 2005 Fikk meg en god latter her. Godt at det gikk bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. april 2005 #382 Del Skrevet 25. april 2005 Nå ringte ennå en kollega, hadde hørt fra han første at jeg ble båret ut fra nattklubben... Hehe oj oj dette sprer seg nok fort ja.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. april 2005 #383 Del Skrevet 25. april 2005 :o Jeg blir jo nesten bekymra her jeg sitter. Du må ta vare på deg selv, jente! Godt at du hadde med Sniglå da og at vaktene hjalp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. april 2005 #384 Del Skrevet 25. april 2005 Ble litt bekymra jeg og, jammen godt å ha ei venninne som sniglå da ja. Du må itj fårrå nålles veitj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. april 2005 #385 Del Skrevet 25. april 2005 Nå sitter jeg på skolen til Sniglå, vi har nettopp bestemt at vi skal grille i dag! Jippi jippi! Og ja, jeg må være forsiktig. Det kunne jo gått skikkelig ille om ikke Sniglå var der.. Tenk om jeg falt i sammen et annet sted, ute på veien f.eks? IIIIK!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. april 2005 #386 Del Skrevet 25. april 2005 sniglå må tisse, og vi vet ikke hva vi skal grille. Livet er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. april 2005 #387 Del Skrevet 25. april 2005 Åååh grille... Misunnelig!!! Jeg og vil!!! Det er skikkelig sommer da, grille kjøtt og spise med potetsalat, vanlig salat og vannmelon... Naaaam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 25. april 2005 #388 Del Skrevet 25. april 2005 Nina Kanin............utrolig morsomt å lese dine historier!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 26. april 2005 #389 Del Skrevet 26. april 2005 Hva slags type grillmat ble det da? Og hvordan går det med Lille lur? Virker medusinene? Min hund skal under kniven på torsdag, så jeg håper vi blir kvitt alle ondartede celler og slipper å forholde oss til det igjen. Ever!! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. april 2005 #390 Del Skrevet 26. april 2005 For en dag! Det ble ikke grilling, fordi tiden løp litt ifra meg igår. Jeg dro som sagt til Sniglå sin skole, og vi avtalte at jeg skulle hjem og ta meg av hunden, prate litt med kjæresten, og gå innom jobb og fikse en maskin de ikke fikk til å ordne der nede... Amøber.. Haha, så står jeg med Sniglå sin husnøkkel i hånda, og sier "se her, ta denne du, takk for lånet". "Nei nei bare ta den du, jeg kan få den senere. Åh jeg må tisse..." sier hun. Hun tar følge med meg til bussen, og hun sykler hjemover mens jeg drar mot byen. Jeg bærer på to store bager og er varm og sliten og ramler inn dørene på jobb og gruer meg til å fikse den ekle frityr-maskinen. Da ringer telefonen: "Hei, det er Sniglå..jeg..jeg har glemt nøkkelen min i en annen bukse, og den ligger inne i leiligheten.. Jeg kommer meg ikke inn..." Hun som var såååååå tissetrengt hadde syklet den lange veien hjem, for så å finne ut at hun hadde glemt husnøkkel!! For det var jo jeg som låste meg ut av leiligheten et par timer etter at hun gikk på skolen!! Hahaaa, og jeg som hadde spurt henne om hun skulle ha nøkkelem... Vel, så jeg hiver fra meg bagene, leverer engangskameraet fra lørdag på fremkalling, og går og venter på bussen heeeeeelt tilbake til Sniglå. Plutselig kommer en sånn uteligger-look-mann mot buss-skurene i rullestol. "Er det noooeeen som skal ta nittenbussen heeeeer..?" Ingen svarer, men jeg rister på hodet. "Er det NOEEEEEEEEEEEEN SOM SKAL TA NITTENBUSSEN HEEEEEEEEEEEEEEEER!!!" Jeg rister på hodet igjen, og noen svarer stille "Ehm, nittenbussen går ikke herfra..." "Neeeeei, jeg mener jo fæææmtibusseeeeeeen" (bergenser). Jeg rister på hodet ennå engang. Jeg kunne i teorien ta femtibussen, men oddsen var større for at 2'er bussen kom først, og den er, av en eller annen grunn, ofte litt raskere selv om de kjører samme vei. Mannen triller forbi meg og inn i neste busskur, og spør en og en person direkte om de skal med femtibussen. Etter sin intervjurunde vrir han stolen rundt og roper høyt: "Av aaaaalle deee som eeer hæææær er det bare toooooo som skal med fææææmtibussen. da HÅPER JEG AT DET IKKE ER NOEN FLERE SOM GÅR PÅ DEN DAAAA! DA HIVER JEG DE UUUUUT!" Jeg sitter der og hører på ipoden min og irriterer meg over denne nissen som tydeligvis bruker sitt handikap som en slags "jeg kan kjefte på alle andre"-ting. Han triller seg inntil meg og sier: "Ja ja no får vi se, eg håper ikke eg ser deg på fæææmtibussen no då!" Da ser jeg ham inn i øynene og sier: "Vet du, du har fint lite og ingenting med hvilken buss jeg skal ta eller ikke. Om jeg forteller deg at nei, jeg skal ikke ta femtibussen, men av en eller annen grunn velger å gå på den allikevel, er det noe du skal drite i!!" Han var tydeligvis ikke vant til å bli svart, for folk flest synes jo sånn er ubehagelig, og det er vel nettopp derfor han gjør det også! Men da gikk luften ut av ham, og han sier med rolig stemme.. "..eg har ikje tenkt å gjøre nokke altså, eg e snill, altså." Da smilte jeg og sa "Nei jeg tror deg på det, så jeg håper du finner noen som kan hjelpe deg inn". Så kom bussen min heldigvis, og jeg gikk ombord. Og like bak kom femtibussen.... Oppe ved sykehuset kom det på ei gammel dame med krykke og stive bein. Jeg satt og skrev meldinger med Sniglå hele tiden, hun hadde en haug med gode forslag om hvordan hun kunne komme seg inn. Hun hadde nettopp vurdert å dra den store hagetrampolinen bort inntil terassen slik at hun kunne hoppe opp og komme seg inn terassedøra som var ulåst Så begynner dustebussen å kjøre før dama rekker å sette seg, og takk og pris for at jeg har gode reflekser! Meg og en litt halvsøt gutt som satt på andre siden av midtgangen hev armene ut og tok imot henne som en synkronisert planlagt redningsaksjon, og jeg så ansiktene på alle dem som satt feil vei og fulgte med ble sånn: :hår: Med litt samarbeid så fikk vi henne trygt ned på en stol, og litt snere hjalp jeg henne av... Hehe, satt en gammel mann og fulgte nøye med, tror han fikk en del illusjoner knust når han så hun der teite ungdommen med ipod og mobiltelefon være så hyggelig og smilende og hjelpe den gamle damen... hah. Vel, så fant jeg sniglå på en benk stakars, og jeg låste henne inn og vi flirte gått av hvor svimete vi er Da fant vi ut at vi droppet grillingen fordi det skyet over, og jeg dro tilbake til byen. Hentet bildene... Dustene gjør alltid feil!!! :evil: Men jeg brukte "dere glemte jeg skulle ha dobbel kopi"-greia til å få kopien gratis, hehe, så det ordnet seg jo Men for noen bilder!!!! Bare meg og Sniglå på alle sammen, pluss to av katten hennes. Mange av bildene husker vi ikke engang, haha, sånn som ett av rompa mi!!!! Ååååh håhå vel, morsomt å se bildene når jeg vet hvordan kvelden endte... Jobben gikk seint å gjøre, sladret mye med hun som var på jobb. Sendte litt meldinger med han andre, han hadde ikke tid til å møte meg. Og så...så dro jeg hjem til kjæresten.. Gidder ikke å gå i detaljer, men sammendrager er sånn: "Jeg flytter, oj du griner, dette var drit, unnskyld, jeg hater deg for hvordan du ikke tok vare på meg det året du bodde i bergen før jeg kom opp, nei jeg sier ikke alt er din feil, herregud jeg er jo glad i deg, åh vennen ikke gråt, nei jeg skal ikke flytte, gi meg litt tid det kan ennå ordne seg, nå drar jeg til sniglå godnatt." På bussen ringte mamma, og hun ringte meg når jeg var fremme hos sniglå også. gud det var godt å komme inn i leiligheten hennes, jeg var så sliten etter praten med kjæresten... men da mamma ringte opp igjen...da bare smalt det. hun begynnte med dette: "Hei nina. du har et enormt ansvar på for et annet menneske, du må ikke glemme at det er han som blir forlatt og tross alt har jo du det greit, du må tenke på hvordan livet hans knuses nå nina, og hvor forferdelig han har det, tenk på det, at nå ødelegger du livet hans". Jeg la på. Klikket totalt. Min egen mor sier sånn..når alt jeg trenger er trøst og godrod. dette er jo ting jeg er klar over, trenger jo ikke å få den dårlige samvittigheten spikret fast i sjelen!! Men det roet seg, og da vi endelig la på hadde vi pratet i femti minutter, og jeg hadde bannet og steiket og hylt og skreket til henne. Tror hun forstod at hun bæsja på leggen for det var 5 meldinger på mobilen i dag, og hun var tydelig i et annet humør i dag enn i går. endelig var hun en mamma og ikke noe annet skvip... Så det kan hende jeg drar hjem, og reiser til hytten og leser på eksamen i fred og ro, uten tv, telefon (utenom mobil...) eller internet. Bare meg, hunden og naturen. Søte Sniglå syntes skikkelig synd på meg, så jeg fikk sove i dobbeltsenga med henne Hihi vi var akkurat som da vi var små, fortalte ekle historier og ble helt freak'a ut, hadde sykt dårlig humor og lo oss ihjel, pratet om maaaa,t fniste og lo, nei vi var helt fjollete. Som da hun spurte hva klokka var og jeg sa den var pi!!! (03.14) Da la vi oss til å sove, fytti, pratet i tre timer... Hun er iallefall verdens beste I dagtidlig (eh, halv elleve) gikk vi til butikken for å kjøpe rundstykker, egg og godt pålegg, så dekket vi på og hadde en kjemoekos frokost med juiiiiiiiiiiiiiiiiiice, og eeeeeeeeegg, og rekesalaaaaaaat... I det hele tatt Kosekoooooooooooos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. april 2005 #391 Del Skrevet 26. april 2005 Husk at du ikek ødelegger livet hans; du gjør det bedre! Han fortjener jo også ei jente som synes han er den eneste ene rette... Ikke lett med brudd, men brudd er alltid til begges beste i det lange løp Dessuten ødelegger man ikke livet som omtrent tenåringer. ... Det er jævli å være i øyeblikket, men i det lange løp blir ikke øyeblikkene uoverkommelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. april 2005 #392 Del Skrevet 26. april 2005 men det er det som er så kjipt, for på mange måter så er han det. Men så er det liksom noe som skurrer allikevel...klarer ikke å sette fingeren på det... Og det har ingenting med forelskelsen å gjøre, denne følelsen har vært der lenge lenge lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. april 2005 #393 Del Skrevet 26. april 2005 Deg og Sniglå er så utrolig søte sammen. At det går an! Men over til alvor, synes du gjør det rette ved å gjøre det slutt med kjæresten din hvis det føles feil. Synes ikke du har et ansvar for han eller at du ødelegger livet hans. Sånne ting skjer og man må nesten være litt 'egoistisk' noen ganger. Som du vet, tok forholdet mitt akkurat slutt og da var jeg i kjæresten din sine sko. Jeg ville ikke at det skulle ta slutt men kjæresten min ville det. Jeg følte der og da at hele verdenen min knuste seg men man kommer seg opp igjen. Det jo verken rettferdig for deg eller han å fortsette hvis følelsene ikke er rette. Jeg bønnfalte eksen min om ikke å dra men jeg vet det var for det beste nå. Jeg ville jo ikke vært sammen med en som ikke følte at det var noe. Kjæresten din kommer sikkert til å innse det til slutt. Tenk på deg selv du og det som er best for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. april 2005 #394 Del Skrevet 26. april 2005 men det er det som er så kjipt' date=' for på mange måter så er han det. Men så er det liksom noe som skurrer allikevel...klarer ikke å sette fingeren på det... Og det har ingenting med forelskelsen å gjøre, denne følelsen har vært der lenge lenge lenge...[/quote'] Man vet når man er i havn... Nå vil man i vel alltid (?) i løpet av et samliv treffe noen man tenner på, men det er en annen pille vil jeg tro. Når man finner den man ender opp med, så vet man at det er den rette passe fort mener jeg. Uansett vil jeg vil si at man er passe kynisk om man ikke lar den andre finne noen som vil passe dem bedre enn en selv...... (Si det til mamma du...) Men hun mente det sikkert egentlig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. april 2005 #395 Del Skrevet 26. april 2005 HVA I HELVETE?!?!?! Skrev DET lange innlegget og så skulle jeg trykke opp smiley-vinduet, og da havnet jeg i "skriv et svar"-siden som var helt blank!!! HERREGUD DA FOR SVARTE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #396 Del Skrevet 27. april 2005 .................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 27. april 2005 #397 Del Skrevet 27. april 2005 Aaah... Må innrømme at jeg får litt vondt av kjæresten din, det er ikke noe godt for han nå, men så lenge du er åpen og ærlig med han så er det jo helt fair. Men jeg hadde villet finne meg et eget sted å bo så fort som mulig hvis jeg var deg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #398 Del Skrevet 27. april 2005 Og så sendte jeg melding til RP (skriver initialer istedenfor nr. 2 og sånne ting nå fremover..) og sa at jeg skal til hytta en hel måned frem til eksamen. At jeg reiser for å tenke' date= for å finne ut av ting, få ting på avstand. Sånne tanker som det... En hel måned uten rapporter fra Ninakaning i dagboken hennes???? :o Det blir kjedelig på KG uten oppdateringer i kaninens dagbok :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #399 Del Skrevet 27. april 2005 ja jeg har tenkt på det, hva slags abstinenser jeg kommer til å få etterhvert... Er jo skikkelig avhengig av KG. Men hytta er i mandal, så jeg finner kanskje en pc med internet et sted, på et bibliotek eller noe sånn? Ellers så kommer jeg jo til å sende meldinger til Sniglå om hvordan jeg har det, så kanskje hun kan legge igjen små meldinger her i dagboka så den ikke forsvinner helt! Godmorgen alle sammen!! Roser til dere i dagens rose-tråden by the way, alle dere søtinger som tar vare på meg her i dagboka mi! Hadde vært morsomt å sett hvem som egentlig leser her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. april 2005 #400 Del Skrevet 27. april 2005 Dobbel... - det var da voldsomt som jeg fulgte med da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg