LilleBille Skrevet 11. april 2005 #281 Del Skrevet 11. april 2005 Må bare på yndlingskaninen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #282 Del Skrevet 11. april 2005 takk Jeg glemmer å si det, men jeg setter virkelig pris på dere alle sammen!! Trenger klemmene skikkelig, altså... Og haha, nå er det avstemming inne på samliv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 11. april 2005 #283 Del Skrevet 11. april 2005 Ninakanin; dette høres kanskje moraliserende ut, men det du skriver om er hovedårsaken til at jeg ikke synes man skal flytte sammen for tidlig. Du spør om du mangler trofastgen og ikke kan elske. jeg tror ikke det. Jeg tror rett og slett du er i en helt normal fase der du utvikler deg, ser nye ting, går litt videre i livet. Og da gjør det ekstra vondt at man alt bor med en annen. Det er en mager trøst for deg, men jeg kjenner utrolig mange som har opplevd de tingene du nå sliter med, men noen er så "heldige" at de ikke alt bor med kjæresten. Forøvrig synes jeg ikke en slik beskrivelse av en person er noe særlig å trakte etter heller, uansett hvor mye lidenskap han kan gi, for lidenskap har en tendens til å falme med tiden. Aner egentlig ingenting om ham, kan være begynnelsen på slutten, han lever i nuet så det er umulig å planlegge noe (tror jeg), han er veldig selvstendig og drikker ofte, er mye for seg selv (dette er, merkelig nok, også litt av pluss-siden... to-egget sverd, kan man si..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #284 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg vet ikke helt hva du egentlig prøvde å si her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 11. april 2005 #285 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg vet ikke helt hva du egentlig prøvde å si her? Jeg synes ikke du bør fokusere på at du SKAL bli for enhver pris, for du er i en alder der utrolig mye ofte endrer seg. Men jeg er ikke sikker på om jeg ville valgt nr 2..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. april 2005 #286 Del Skrevet 11. april 2005 Er enig med Melk. Tror du trenger å komme deg vekk fra kjæresten, men du bør kanskje ta det litt med ro videre. I hvert fall ikke bind deg til den flyktige nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #287 Del Skrevet 11. april 2005 Nei men jeg vil uansett ikke gå rett i fra A til B. Slik situasjonen er nå ser jeg for meg at jeg fikser ting til sommeren, flytter inn i et kollektiv med noen eller noe sånn, og så tar jeg en dag av gangen og bare har det gøy. Men han der nye er det ikke snakk om å binde seg til uansett. Han er en så fri fugl at selv om jeg ville kunne jeg bare glemt det! Nei dere trenger ikke å være redd for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 11. april 2005 #288 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har heller ikke så godt inntrykk av nr. 2. Nå synes du at det er sjarmerende at han har problemer med å prate om følelser f. eks. Siden kan dette komme til å være noe du plages over. Ønsker deg lykke til uansett hva du måtte velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #289 Del Skrevet 11. april 2005 vel, han er ikke så veldig dårlig i nærheten av meg, da! Men det er fordi jeg har en tendens til å fullføre folks setninger, selv ting de ikke klarer å ordlegge seg til selv, egentlig.. Og jeg har en sterk intuisjon, så je ville visst det jeg trengte å vite uansett, tror jeg. Men hvor kommer alt dette "ikke gå for han nye"-greiene i fra?! Jeg skal jo ikke bli sammen med ham! Jeg poengterer jo at jeg trenger tid for meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #290 Del Skrevet 11. april 2005 . . .. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #291 Del Skrevet 11. april 2005 og han er mye snillere enn jeg får frem her da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 11. april 2005 #292 Del Skrevet 11. april 2005 Du trenger ikke si sorry. Du ba om innspill, og det har jeg gitt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #293 Del Skrevet 11. april 2005 det var et bjeffe-sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 11. april 2005 #294 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg ga deg et innspill for å være grei. Selvfølgelig må du gjøre akkurat det du har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 11. april 2005 #295 Del Skrevet 11. april 2005 Du er en kanin! Kaniner bjeffer ikke! Ikke at jeg vet hva slags lyder kaniner lager, men "bjeff" gjerne hvis du føler for det. Vi vil jo bare det beste for deg og er vel litt redd for at du skal gå deg bort i alle de nye mulighetene og fristelsene. Skjønner godt at du vil kose deg og nyte brusingen i blodet nå etter lang tids tørke. "Bruk" ham foreløpig, knull vettet av ham, og ta i mot alt han kan gi, men hold hodet kaldt og se an hvordan ting utvikler seg. Fort gjort å gå seg bort i følelsene nå som du er midt oppe i en sånn følelseskaruselll og opplever det intense begjæret igjen. Lykke til-klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #296 Del Skrevet 11. april 2005 Takk lompa... Lomper er jammen gode å ha, altså. Iallefall den lompa her!! Og til dere andre..jeg forstår at dere kommer med innspill for å være greie, men dere må forstå at dette ikke er lett, og at jeg har en på kanten til ikke-eksisterende lunte for tiden, så om jeg virker hissig og ser ut til å ta meg nær av ting, så stemmer nok det. Dette er ei dagbok, ikke en del av det vanlige diskusjonsforumet..okay..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 11. april 2005 #297 Del Skrevet 11. april 2005 Altså: når du legger ut en avstemning i forumet, med oppfordring til å lese hva som har skjedd må du jo regne med at en del leser dagboken din. Fremfor å lage en egen tråd valgte jeg å svare deg her inne, jeg tenkte det kanskej ble litt mer "privat" enn å gjøre det i åpent forum. Beklager at du ikke likte det svaret jeg ga. Jeg har ikke sagt du har det lett, jeg har prøvd å komme med trøstende ord, jeg har sagt hva jeg mener. OPm du kun ønsker kosete tilbakemeldinger om at han nye er fantastisk, så får du si ifra klarere neste gang. Beklager at jeg gadd å bry meg. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #298 Del Skrevet 11. april 2005 Beklagelse motatt... Fikk litt sånn vibber fra bridget jones 2 her, hun der som klarer å smile og se høflig ut samtidig som hun stikker med sleivspark. Dette er fremdeles dagboken min, og jeg velger selv hva jeg skal regarere på og ikke reagere på. Beklager om du ikke føler deg velkommen her, men det er det lite jeg kan gjøre med. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. april 2005 #299 Del Skrevet 11. april 2005 Syns du har all rett til å glefse så mye du vil i dagboken DIN, Ninakanin. Legger man ut et spørsmål på et forum, skal svarene også ligge der. I dagbøkene skriver man det man har lyst til, så lenge man eier boken selv, hvertfall. Vi andre som bare besøker skal behandle eier med respekt og følsomhet, synes jeg. Har man negative kommentarer om det som står i en dagbok, bør man holde det for seg selv. Personlig kritikk hører ikke hjemme her, bortsett fra eier og til besøker. Syns ikke det er den som eier dagboken som stiller halsen åpen for hugg, men jeg som besøker og legger igjen spor etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 11. april 2005 #300 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har ikke kommet med personlig kritikk, ei heller skrevet noe negativt. Respekten i mitt svar er intakt. Jeg svarte ordentlig og ærlig, og ønsket å gjøre det her nettopp av den grunn, fordi jeg syntes et ordentlig svar ikke hadde noe i en tråd som var startet for tull å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg