Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Puh...dakar kaninen...du har så masse som skjer i livet ditt på en eneste gang. Kan bli ør av mindre. Akkurat nå tror jeg livet ditt slår Glamour og de seriene laaaaangt ned i støvlene. ;)

Håper alt ordner seg til det beste, og at du slipper å ha så masse confusing action rundt deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
Puh...dakar kaninen...du har så masse som skjer i livet ditt på en eneste gang. Kan bli ør av mindre. Akkurat nå tror jeg livet ditt slår Glamour og de seriene laaaaangt ned i støvlene. ;)

Håper alt ordner seg til det beste, og at du slipper å ha så masse confusing action rundt deg. :klem:

:ler:

Satt og pratet med han ene i kollektivet her i går, og han sa akkurat det samme :ler: "Herregud, Nina, livet ditt er jo som den verste Glamour-serie!! Nei faktisk, VERRE!!!!"

Hehe huff det stemmer jo egentlig... Hvis man oppsummerer ting.

Var koselig i går. Jeg satt inne på rommet hans på internet, mens han satt i senga ved siden av og spilte playstation. Snakket ikke mye, var bare en kommentar der og en kommentar her, lo litt der, liksom.

Plutselig kom han kollegaen min hjem, som er mer eller mindre bestis med han jeg satt hos. Han stilte seg i døra bak meg, og lurte på hva vi drev på med liksom, om vi ville være med å se film.

Heeeelt stille.

"Ja, ska dokke ver me og sjå film då eller?" (karmøy)

Meg og han andre, mer eller mindre i kor :

"Njaaaii.... Har det egentlig ganske fint her... En annen kveld kanskje?"

Haha staaaaakar!!!!

Kollegaen min ble bare stående der, dumbstruck som det heter så fint på engelsk, mumlet noe om at han stakk til ei venninne, og så gikk han :ler:

Haha stakar, jeg har jo tatt helt over!!!

På lørdagen var det jo han med playstationen jeg var ute med, bare meg og han og andre av hans venner, men ikke han kollegaen min. Så hele kvelden var det liksom en morsom ting at jeg var stand-in for T da (kollegaen), så jeg het ikke Nina den kvelden :ler:

Folk var utrolig konsekvente med det også, og jeg reagerte jo på navnet med en gang også :ler:

I dag skal jeg ringe ny huseier og høre hva planen er.

Spennende!

Så må jeg ringe gammel huseier og si vi flytter.

Drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay, jeg kan ikke unngå og legge merke til antall visninger i dagboken min nå....

"Det e heilt sjukt! Det e heilt sinnsjukt!!"

MHhhhhh, babytroika i kjøleskapet, DET må jeg ha nå!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen har jeg lyst til å ta en fest med deg!

Tar jo helt av jo, HVER gang!

Hehe...

Håper alt ordner seg for deg da, det fortjener du virkelig! :)

Hva gjør dere forresten med alle dyrene når dere flytter fra hverandre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler: bare å komme til bergen det!!!

ser forresten at registreringsdatoen din er bursdagen til eksen. 04.04.05 satt jeg med nyfremkalte bilder fra festen to dager før i vesken, fem av dem var av RP, og spiste en dyr biff-middag mens jeg tenkte "skal jeg gå? Skal jeg bli? Skal jeg gå? Skal jeg bli?" :klaske:

Kjempekjekk bursdag... Stakar gutt, han merket jo lang vei jeg var mentalt borte.

Men du, dyrene ja. Skal ta hunden med hjem til mamma og pappa i helgen. Katten også, men det er bare for utstilling og så skal han opp igjen til Bergen. Men... Det spørs. For jeg skal ringe ny huseier i dag og få vite om jeg får ha ham der. Hvis ikke, så....

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja nå husker jeg flere ting..

Jeg drev og skrev meldinger til RP om at vi ikke kunne møtes mer, samtidig som jeg gikk over Torgallmenningen og så på bildene jeg nettopp hadde fremkalt. Gikk opp på Eplehuset og kjøpte en iPod til eksen, hadde ikke tenkt ut noe koselig personlig gave slik jeg pleier. Gikk ned til jobben for å vise bildene til jobbevenninna, og der er RP. Vi går og tar en kaffe, og jeg vil ikke gå, kjenner forelskelsen bruse.

Følelsene blir for vanskelige, jeg bråreiser meg så stolen nesten velter, går ut derfra uten å snu meg. Ringer søsteren min og gråter på telefonsvareren, midt i bergen sentrum midt på dagen : "jeg er forelsket jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.det er *** sin bursdag, men jeg satt og tok en kaffe med RP og jeg ville ikke gå!!! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..".

Skrev melding til RP om at det var galt av meg å la oss falle for hverandre når jeg visste det ikke var plass til ham i livet mitt.

RP skulle la meg ifred, sa han.

Men da var jeg så knust at jeg var på kanten til å gråte hele tiden, så etter tre timer skrev jeg melding om at jeg ikke klarte mer, jeg klarte ikke å la være å ha kontakt med ham...

Så på eksen min sin bursdag var jeg helt i krise..men over RP....

Huff.

Gud så klart jeg husker alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Prater med eksen på msn nå.

Kjenner at dette er riktig alså, han bare irriterer meg :sur:

Har ringt huseierene mine. Min kjære "eks"-huseier var kjempegrei, trengte ikke skriftlig oppsigelse, og ville ha betaling bare ut november og ikke desember også, selv om jeg i teorien kom 4 dager for sent med "hei vi sier opp"-beksjeden.

Han nye var ikke å treffe før på torsdag, så da slipper jeg å tenke mer på dette nå.

Stakar, eksen min er lei seg for at han ødela den gode tonen vi hadde fått, på grunn av det med hunden. Men det er klart det svinger...

Hm, jeg er litt sulten. Burde kanskje vurdere å få i meg litt mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Fortalte jeg om han der dørvakten på nabobaren som sendte meg meldinger og ville ha meg med på date?

Han er sørenmeg søt altså, har aldri pratet noe særlig med ham, kanskje bare smilt og spurt om han skulle på jobb når han har vært innom og kjøpt brus. Han har stort sett bare smilt tilbake.. Husker ikke hvordan stemmen hans høres ut engang!!

Og så plutselig kjempemasse på "dealeren" der, hehe huff...

Møtte K i dag, vi gikk på en sånn deilig rolig bar i byen bare for å ha oss hver sin is-te og sitte i sofaen og kose oss.

K bestiller en iste, og jeg smiler til den DRITSØTE bartenderen og sier "make that two ;) ".

Han smiler tilbake, bartender-vipper opp to glass på kanten, smiler litt sjenert og sier:

"Eh, jeg jobber ikke dag og er ikke vant til..dagmeny-bestillinger...jeg kan ikke lage iste!"

Vi ler av ham, jeg kødder og er småfrekk, han er tøysete tilbake og er litt ille berørt over at han ikke har peiling på hvordan han skal lage iste til oss.

"Seriøst, det vil dere ikke ha! Jeg kommer til å koke noe te og hive det oppi et glass med is eller noe sånn!!!"

Vel, jeg bestiller en cola istedenfor, og K bestiller eplemost.

Bartenderen ser ned, ler og rister på hodet, ser opp igjen og sier:

"vi har ikke eplemost..."

Vi ler dritmasse, og hun bestiller fanta istedenfor.

Borte ved brusskapet sier han "nei vent nå litt", snur 180 grader og forsvinner inn ei dør.

Vi venter.

Og venter.

Og venter.

Plutselig kommer han heseblesende inn døra igjen, med en kasse med flasker oppi. Han vipper frem en flaske, kommer bort til oss mens han puster og peser, og heller eplemosten i glasset til K. Han står der og prøver å få igjen pusten mens han...bare står der.

Jeg smiler.

Han ser på meg.

Jeg smiler.

"Åja COLA ja!!"

Vi grise-ler av ham der han stresser med å åpne colaflasken, han erj o helt pest og stressa :ler:

Vi tar med oss glassene og setter oss i en dritdigg sofa. Er ingen folk i den delen av lokalet bortsett fra en mann i sofaen på andre siden. Han sitter med en laptop på fanget, og har sånne sexy intelligente briller på seg.

Jeg flirer litt til K, og sier "nam, se på han!".

Hun er enig i at han er kjekk. :)

Så kommer en deilig sang, og jeg sitter der og digger.

Plutselig kommer bartenderen bort for å ta på te-lysene som står rundt omkring på bordene. Han begynner i den andre enden og jobber seg mot der vi sitter, klikk klikk klikk med lighteren, lys for lys nærmer han seg. Han har en bøtte med is under armen, og en drinkmeny i den samme hånda.

Vårt lys tar ikke fyr.

Han har lent seg sånn elegant over en stol, sånn man står når det man skal utføre av handlinger tar max ett sekund.

Han lener seg mer og mer.

Lyset vårt tar ikke fyr.

Vi smiler og følger med, praten vår har stoppet, og det er tydelig han tenker "helvete!!!!!" :ler:

Plutselig gir kroppen litt etter, han har stått sånn og vippe-lent seg litt for lenge, og all isen i bøtta løsner med et brak og kommer farende i full fart! han lener seg dritraskt tilbake samtidig som han demmer opp med drinkmenyen, jeg hører et lite "oj shit", og han går de to tre siste stegene bak meg og inn i svingdøra og vekk fra oss to jentene som ler og ler :ler:

Så vil jeg ha tak i navnet på denne sangen, samtidig som jeg vil se litt til på den deilige bartenderen "min" ;)

Jeg går bort til baren, og han står og oller med en kaffemaskin. Han snur seg og spør hva jeg skal ha, og jeg sier "navnet på sangen, faktisk! Men ikke stress du, jeg har goood tid!".

Da klikker det plutselig for maskinen, han sliter skikkelig der kaffe og melkedrit spruter alle kanter og det freser i sint damp!!!!

Det ender med at han må snu seg mot kunden og beklage, men de har ikke kaffe-mokka allikevel!!!!!!

:hoho:

Han ser på meg, løfter oppgitt på armene og har flakkete blikk der han går mot pc'en for å sjekke hva sangen heter, og sier "herreguuud, det er noe med deg altså!!! Ingenting funker lengre!!!".

Jeg ler litt og sier "takk for den!", og det er da kronen på verket kommer:

Han får ikke pc'en til å virke!!!

Haha jeg leeeeer, og han står der, med det søteste kroppspråket, vingler rundt og bare "herregud hva er det med deg?!"

Jeg bare "haha nei du vet, jeg har sånn dritsterkt magnetisk felt rundt meg! Alt ødelegges!!"

Han ser på meg og sier "ja du har sånn aura-drit!!!!"

Så kommer det beste...

"Spør han som sitter i sofaen der, han har greie på musikken her!"

:overrasket:

Så jeg fikk en gratis anledning til å gå bort og prate med den sexy mannen med laptopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe:

Dritbra!!!!

Han var dritskjønn, ble med bort til pc'en bak disken (han jobbet visst der), og skrev en lapp med navnet på..

Skrev fint :)

så nå må jeg begynne å gå der og vifte med øyenvippene :sexy:

Natta!!!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, du er ei bra jente!

Forteller så bra at jeg kan se det for meg. :ler:

Også tror jeg du sjarmerer gutta rundt deg i senk!

Med en radius på 2 km!!!

Ha en flott dag! :)

Endret av *MissS*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja det er fine minner jeg driver og samler inn om dagen.. :ler:

Og ja, jeg trives som singel!!! :hoppe:

Nå skal jeg på jobb, tadaaaaa :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Åh det er så deilig å være friiiiiiiiiiiii :hoppe:

Er så utrolig deilig å våkne hver morgen og vite jeg kan gjøre hva jeg vil!!!

Nå er jeg på jobben en liten tur, må vente her til jeg får tak i eksen. Har jo ikke husnøkler ennå, så jeg kommer meg ikke inn med mindre han er hjemme. Skal en tur på IKEA med Sniglå for å kjøpe stoff til burpynten, og så skal jeg hjem og hente Felix etterpå.

Så skal vi til Sniglå og Felix blir der over natten, og sitter på med dem hjem til Sandnes! :)

Hadde mareritt i natt, drømte jeg eide foreldrenes til Sniglå sin katt, Oliver, og så smatt han ut og sloss med to utekatter, og da han kom tilbake hadde han sluppet halen sånn som firfisler gjør!!! :hår:

Så da kunne han ikke stilles ut.

Rar drøm.

Men jeg er rimelig blakk da, så jeg er litt iiiiiiik når det gjelder de neste dagene og hvordan jeg skal komme meg hjem og greier!!! Fikk penger av mamma på konto, men de ble slukt av minuset, og hun snuppa som lånte 700kr som skulle betale tilbake FØRSTE oktober har visst ikke mulighet til å betale før på fredag :sinna:

Men jeg ser, det ordner seg vel.. Håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jeg vet om en fyr som skal holde seg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt borte fra meg!!!!!!!

Pratet med eksen på telefonen, Lille Lur har skvettet litt inne to ganger. Det er jo et tydelig tegn på at blæren hans ble ødelagt av den der helgen uten lufting.

Og hvis Lur ikke kan holde seg lengre, og tisser inne, så er det bare en løsning:

Avlivning.

Det er jo sånn gamle hunder går. At kroppen faller sammen så man må ta vanskelige avgjørelser. Og "tisser inne" kvalifiserer jo for noe man ikke kan leve med, verken oss selv eller hunden.

Jeg er så lynforbannet nå at jeg har ikke ord. Jeg kan faktisk finne på å slå eksen med et balltre, kjenner jeg.

:sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Han derre eksen din kan bare takke seg sjæl! Tenke seg til å i det hele tatt finne på å si noe sånn om Lille Lur! Avlivning! Jeg har ikke ord! :frustrert::sinna: :evil:

Stakkar deg som får dette sluppet i fanget. :klem: Som om du ikke har nok som surrer i hodet ditt. Nei..redd Lille Lur ut der fra fort! Vovven fortjener ikke å bo i et sånt environment... :tristbla:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Vel, det var jeg som sa det om avlivning, bare for å få ham til å skjønne hvor forbannet jeg var.

"Vel, da må han vel avlives da!!!" sa jeg dritsinna.

"Eh, så kjekk du var da.." sa han spydig.

"Eh, ja, det er faktisk sånn hunder avlives på grunn av!! Hvis denne helgen har ødelagt blæren hans er jo det helt klart et alternativ, man kan ikke ha en hund som tisser inne!!"

Jeg vet iallefall at mamma ikke vil godta det.

Og hvor godt liv er det for Lur. Ligge på vaskerommet alene hele dagen, og tisser på seg selv i sin egen seng.

Nei fy faen jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Inni helvete så flink jeg er til å slette innlegg da...

:sinna:

eh okay, la oss prøve på ny:

Sitter og digger en deilig Bob Sinclair-mix på iPoden, kjenner at jeg kunne ha danset hele natten om noen lot meg!!! :hoppe:

Gi meg en egen nattklubb, med dansegulvet helt for meg selv og en fri bar, så skal vi se på jente som kan kose seg :ler:

Det ser ut til at det ikke bare blir katter denne helgen. Jeg har fått så mye penger av mamma i det siste at jeg rett og slett ikke tør å be om 600 kroner til å stille ut på søndagen også.

Så jeg får i pose og sekk, egentlig!

For jeg er invitert med på ikke mindre enn TO fester på lørdag!!! :danse:

Først skal jeg til ei venninne jeg har fått gjennom gjengen til eksen. Er dritglad for at vi forblir venner selv om jeg har gått ifra eksen, for hun er virkelig ei super jente...

Og så viser det seg at gamlegjengen skal ha fest!!!

Og det blir driiitrått, for jeg har jo nesten ikke sett dem de fire siste årene!! Har jo aldri fått med meg eksen på noenting, og siden jeg var nyforelsket ble det til at jeg heller ville være med ham siden jeg aldri fikk ham med meg.

dust.

men uansett, mange av disse folkene har jeg ikke sett siden nyttår! Og da var det nesten enda 6 måneder siden jeg så dem!!!

Dette er folk jeg har kjent siden jeg var 13, MIN gamlegjeng liksom.

Sendte sms tilbake til kompisen som inviterte meg og sa at ja jeg kom, og jeg tok ikke med deit (sto vi kunne ha med "deit" hvis vi ville), for jeg er singel og har vært det i 1,5 ukeeeeeeeeeee!!! :hoppe:

Responsen var dritbra, haha, han sa at da ble festen garantert en schläger, for hvis singel-nina kom så kom det til å ta av!!!

Kjekt med folk man kjenner ;)

Må snart dra nå, tuddeliduuuuu!!!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da! Kjempekjekt (for å bruke et klassisk Stavanger-Sandnes-uttrykk) å kunne være mer med gamlegjengen din da. De har sikkert savnet deg masse. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...