Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Årh jeg får helt dårlig samvittighet for dagboka miiiiiiiiiiii :klem:

Stakar lille boka.. Boka miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

Ninakanin-status: Jeg er fremdeles happy og sprudlende og YEEEEEEEEY!!! :hoppe:

Og det hjalp selvsagt å kjøpe de to parene med sko som eksen alltid har ment jeg ikke skulle prøve engang.. :sjenert:

JIPPIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!! :hoppe:

Og 21 oktober er det bursdagfest for sjefefruen (altså hun som er daglig leder og litt venninne. Ikke kona til sjefen.), og det står på invitasjonen "ta på deg ditt vakreste antrekk!". Hehe hun elsker glamour og blingbling, så når hun har leid en etasje på den ene nattklubben "vår"/"min", så...

Jeg gleder megdritmasse!!!

Og med de nye skoene blir jeg driiiiiiiiitfin :sjarmor:

Vet om en fjompenisse som helst ikke bør møte på meg da hvis han har tenkt å fortsette å være sta og tilbakeholden...

MOHAHAHAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Man MÅ bli i godt humør av å lese her inne om dagen - det er en utrolig energi du utstråler. Blir helt gira på dine vegne her jeg :hoppe:

Ser deg levende for meg på den festen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Herreguuuuuuuuuuud for en kveld!!!

Okay, jeg hadde vært hos Sniglå og kost meg, og skulle hjem. Var egentlig veldig trøtt og sliten, og skulle bare innom jobben for å hente skoene jeg hadde satt der for å slippe å dra dem opp til Sniglå liksom.

Der er K og er nettopp ferdig på jobb.

Limenight på Contra, sier hun. Bli med.

Haha jaaaaaaaa!!!!!!! :hoppe:

Vi ler av oss selv der vi løper og kjøper Lime slik at vi får en drink til 35,-..

Tullejentene stiller seg i baren, gliser til bartenderen med hver sin lime i hånda, og kvelden er i gang....

Jeg ser på henne og sier at jeg kjenner dette blir en av kveldene våre, at noe sykt kommer til å skje, noe vi skal le av lenge. At dette blir en klassiker.

Og det kan du banne på at det ble :hoho:

Kvelden forløp seg egentlig helt normalt, og vi ble riiiiimelig brisne. Møtte Francis ute på gaten, han løftet K opp og bar henne hele veien bort til nattklubben, inn døra og inn i heisen opp. Vi holdt på å le oss ihjeeeeeeeeeeeeel :ler:

Masse tøys og gratisdrinker, og brisne og tullete skiftet vi drikkested. Så blir kvelden meget sen og folk begynner å henge i gatene og gjøre seg klar for å dra hjem og sove. Men ikke vi.

Nei, for vi skulle på narchspiel hos Francis inne på nattklubben, vi!!! Haha, men kødden tok ikke telefonen. Så menst jeg står der og ringer stikker K tilbake der folk står og henger utenfor nattklubbene, for hun hadde møtt en fyr hun hadde seg med og han var keen :ler:

Så får jeg en fiks idè.

Hm, kan hende at sjefen på den andre stambaren min ennå er på stedet?

Jeg løper inn i bakgata og står foran døra/vinduet. Han ser meg, gliser, og kommer og slipper meg inn. Han og barsjefen driver og rydder og tørker bordene, og jeg spretter rundt og ler og fjoller for meg selv.

K ringer, og jeg sier hvor jeg er, hun kommer bort. Hun hadde glemt hun hadde tante rød på besøk, så hun droppa han fyren :klaske:

Vel, så er vi der da, vi fire. Han koselige bartenderen "min" kommer ned fra annen etasje sammen med krangledama si, og de går derifra.

Så nå er det bare vi fire igjen.

Alt er ryddet, så da åpnes kranene...

:hoho:

Vi sitter og drikker da noen plutselig kommer på biljardbordet oppe!! :idesmil:

Vi løper opp, hiver på CD'en min (jepp, den nye kosekosekosehoppesprette cd'en min) og spillet er igang. Det er sånn taper mot taper vinner mot vinner osv-turneringpiss, og jeg gjør det faktisk rimelig bra! Men vi drikker jo hele tiden, så ting går litt til helvete etterhvert....

Og det er der det morsomme kommer inn. Et sted på veien fant noen ut vi skulle spille kles-biljard. Som i klespoker.

Og jeg tapte. Og tapte. Og tapte.

Okay, å sitte kliss naken i DJ-boksen og le seg flatt ihjel av synet av sin kjære kollegavenninne stå i bare trusa med puppene hengende ned i bordet der hun lener seg frem og konser jævlig for å få til et vanskelig treff der hun spiller mot barsjefen som står i bare bokseren er et minne jeg skal kooooose meg sånn med på gamlehjemmet når jeg er 80 at ååååå håhåhåhåååååå :hoho: :hoho: :hoho:

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud for en kveld :hoho:

:tommelsmil:

Så kommer det beste.

Vi er sultne. Alle sammen. Og jobben er jo rett nedi gata.

Vi har spilt klesbiljard i mange timer inne i dette mørke huset uten vinduer, er dritefulle hele gjengen, og vi er sultne. Greit, jentene henter mat.

Se for dere dette synet:

Jeg har på meg sko. Uten sokker. Bare to sorte sko på beina.

Og en jææææææææææææææævlig svær boblejakke som går ned til rett over knærne.

:hoho: ÅÅÅÅÅÅh herreguuuuud Ninaaaaaa!!!!

Venninna mi hev på seg en bukse og jakke, og ingenting annet under hun heller, og så løp vi ut.

Okay, det er lyst ute. klokka er TI på formiddagen. Midt i Bergen by. Og vi løper drita fulle ned til kiosken min, ler oss ihjeeeeel på veien, svimer inn på jobb, bestiller av den stakar nye fyren på jobb, faller lattersyke inn på bakrommet der daglig leder sitter på kontoret og rister på hodet og ler av oss.

Så løper vi ut i butikken igjen, og det er da vi ser at han megleren vi alltid kødder og flørter med over gata er på jobb.

Og vi går ut. Krysser gata. Stiller oss foran vinduet. Og ler. Og ler. Og ler. Og ler.

Han grise-ler av oss. Snakker sånn seint med mye bevegelse så vi ser gjennom vinduet hva han sier:

"E dokkor full?"

Vi knekker sammen, lener oss på hverandre, nikker og sier "JAAAAAAAAAAA!"

Hele meglerkontoret kjenner oss, de ler seg ihjeeeeeel der inne, og vi løper inn i butikken og henter maten vår.

:ler:

Så løper vi tilbake til nattklubben, og sitter der og spiser nudler :ler:

Haha de to vaskefolka, to søte indere som aaaaaaalltid kjøper kaffe av meg og K på jobben, ler av oss og rister på hodet der de vasker nede i første-etasje :ler:

Så kler vi på oss, og folk går hvert til sitt som om alt var heeeeeeelt normalt!!!!!!

Hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa for en kveeeeeeeeeld!!!!!

Jeg hiver meg i seng hos kollegaen min, klokka er elleve, og han bare ler av meg, han har jo ikke stått opp enda så han ligger bare og ler der han hører på meg som prater med K på telefonen som har kommet seg hjem og har ringt meg for å gå igjennom kvelden og le av alt det syyyyyke, alle de morsomme detaljene og syke tingene som ble sagt utover natta, haha "fuckface" er jo liksom det nye kallenavnet på hverandre nå :hoho:

så sover jeg noen timer, og når jeg våkner løper jeg ned til byen for å få kjøpt en grandi og litt cola. Der, utenfor jobben, møter jeg megleren!!! :overrasket:

Han lurte på om jeg var naken under jakka tidligere på dagen, og jeg lo og nikket og fortalte fort hvorfor :ler:

Hva giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir dere meg for syke festkvelder, hæ?!?!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Fyttigrisen altså...

Ja ja sånn kan det gå!

Traff K i går, vi gikk og spiste lasagne på peppes, satt og lo og lo og mimret oss gjennom hele kvelden :ler:

Den jakken jeg gikk i var visst bare med knapper, med ca 15-20 cm mellom hver knapp. Så når jeg gikk så ble det visst litt luftig... :overrasket:

Jajaaaaaaaaaaa, det er nå man er ung og student og lager minner man skal kose seg med som gammel!!

Sånn ellers driver jeg og leter aktivt etter sted å bo nå. Har sittet i 40 minutter på hybel.no og lett og lett.

Øynene går i kryss, men jeg er glad jeg tok det i en slik økt. Har noen sider i notatblokken nå med litt forskjellige alternativer. Tenkte å stikke ned på pauserommet på jobb og begynne ringerundene.

Og så er det jo hun tutta der nede da, L, som også skal flytte nå. Så jeg skrev ned et par steder hvor det var f.eks to ledige rom i kollektiv :)

Så hvis hun er på jobb så kan jeg jo vise henne alternativene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Åh fryyyyyyyd!!! :hoppe:

Da jeg våknet i dag følte jeg meg jo helt kvelt, at nå måtte noe gjøres!!

Vel, jeg gikk på et par visninger i dag, men på den siste sa det bare klikk i hjertet mitt!! jeg kjente at her vil jeg bo, her er det nye livet mitt, min nye hverdag!

Husleia er grei, og det er MIDT i byen, og ledig 15 oktober!!!! :hoppe:

Så jeg som våknet så fortvilet legger meg altså for natten med et smil om munnen!!!

De ringte nemlig i kveld og sa at rommet er mitt hvis jeg vil ha det, og jeg sa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!

Skal ringe ny huseier på mandag og ordne kontrakt og slike ting, men fytti, jeg er så letta!!!

Men nå må jeg sove, er jobb i morgentidlig.

Stakk forresten innom Francis og gav ham en klem og takket for trøsten i går, sa han var en god venn. Og så sa jeg at nå hadde jeg funnet sted å bo. Håper bare han glipper infoen til RP en dag ;)

Og på veien hjem traff jeg en brisen S, og da var han lettere å si hei til jah!!! han slapp taket i dama han løp med (regnet sinnsykt), stoppet opp da jeg sa hei og jeg fikk en god klem! jeg sa at jippi jeg har funnet et sted å bo, I'm so happy!!!

Så... Håper noen små fugler flyr til vinden min og forteller ham en ting og to...

:)

Natti!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Så flott at det har ordnet seg med ett sted å bo. :tommelsmil:

Ha en fin lørdag, noe spennende på timeplanen for helgen?

:klem:

hehe ja jeg har jo alle ingrediensene til å lage skikkelig drama da, så... ;)

fytti altså, jeg er helt i sjokk... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay jeg begynner å lure på om det har gått et sånn startskudd i byen et sted, for mannfolka rundt her oppfører seg som om noen har skreket "FØRSTE MANN TIL MØLLAAAAA!!!!" eller noe sånn!! :overrasket:

Okay, den siste uka har jeg fått disse "tilbudene" eller forespørslene:

- S som vil ha meg med på middag, eller bare skippe det og gå rett på sexen.

- En dørvakt som hinter om date.

- En annen dørvakt som sender meldinger akkurat NUH og sier at han "får vel ta med blomster og komme i butikken og be meg ut som alle andre". :overrasket:

- Smågale "Firkløveren" som har to ganger skrevet melding og sagt at jeg kan komme hjem til ham for kos.

- En flott fyr i går jeg nesten tok med hjem. ( hehe oups :sjenert: )

- Invitert med ut på byen.

Jeg føler det er flere, men jeg kommer ikke på det i farten... :ler:

Sinnsykt da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Ikke så rart da, Kaninen er jo så flott!

Var innom og kjøpte kontantkort av deg i går, så høy du er! Følte meg som den pygmeen i forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Ikke så rart da, Kaninen er jo så flott!

Var innom og kjøpte kontantkort av deg i går, så høy du er! Følte meg som den pygmeen i forhold!

Nei?!?!

Haha kuult!!!

Du skulle jo sagt hvem du var! Hm, var det du som kjøpte netcom....?

Og altså, det er sånn forhøyet disk-greier, så jeg er ikke sååååååååååå høy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Det var meg ja! Hehe, følte meg litt sånn... "Eeeh - jeg vet hvem du er men du vet ikke hvem jeg er... enda...", dessuten var jeg litt i sløkkas-mode i og med at jeg skulle på lesesalen. Du så litt trist ut, syntes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kaninen er flott. Ikke rart gutta føler de må skydte seg, det er jo mange om beinet. Ikke det at du er et bein da, Nina...men om du var det, så hadde du hvertfall vært tidenes vakreste. Eller forresten...du er jo et damebein. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Jøssenavn for skryt da, jeg blir jo helt flau her... :sjenert:

Men noe rart er det iallefall, for oppmerksomheten er helt sinnsyk!!! Hehe sånn som de to gutta boys på vei hjem fra fest, som ble i butikken i en TIME, fordi Espen mente vi var soulmates og meant to be, og vi skulle gifte oss. Men da klikket det for Rolfern', husets rusavhengige på ca førti (han jeg kranglet med i går), som også vil gifte seg med meg når han blir rusfri!! Yeah right, siden det skjer. Han har jo dinglet rundt jobben min i de to årene jeg har jobbet der, og han er akkurat like mye på bærtur hver gang!! Stakar mann altså, men i dag var han i godt humør. Så de tre sto og tigget meg om kyss og klem og giftermål mens jeg fortvilet prøvte å vaske butikken.

Høydepunktet var da jeg sa ja til å være kjæresten til Espen i to minutter for å få ham til å holde kjeft "Nina, Nina, Nina det er helt sant vi er meant to be, Nina Nina se på meg Nina, hør her da Nina, vær så snill Nina, Nina, kom hit! Vi hadde vært et så flott par! Kom hit! Jeg vil ha en klem!! Vi må være kjærester! Bare litt! Nina! Vil du være kjæresten min!!" :klaske:

Haha da jeg sa ja ble han jo helt vill, for da skulle vi kysse!!!

:overrasket:

Jeg bare ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH slutt å maaaaaaaaaaaaaaaaaas :murvegg:

Men vi var sammen i bare to minutter da, så ble det slutt. Hehe herregud så mange rare kundeopplevelser jeg har...

I kveld skal jeg kose meg i stand-in-kollektivet mitt, vi skal se film!! :hoppe:

Alle her er dritkos, da jeg kom hjem fra jobb stekte jeg to egg og satt der rundt det store bordte og pratet med to av de andre som bor her :)

Håper og tror det blir like kos der jeg skal flytte snart !!

Kjenner at dette er riktig, jeg glemmer eksen ut hele tiden. Jeg savner egentlig bare hunden utrolig mye... :ler: Huff!!!!!

Min lille godklump, blir trist å sende ham hjem..

Men haha i dag da!!! Jeg gikk jo ut i går, selvfølgelig ;)

Eller "selfløglig" som meg og K sier nå, haha, vi sendte interne meldinger i hele går, hermet etter Francis og Francis og Francis sin fantastiske snakkemåte, haha, jeg satt og lo meg ihjeeeeeeeeel hver gang en ny melding tikket inn fra henne :ler:

"Kom igjen, da! Det er jo Francis, da! Selfløglig vil do være med unkel Mario, da! Eller har do hilse på min bror, Francis? Eller han andre broren min da, Francis? Selfløglig vil do det da! Kom igjen da! Du må jo denge på det! (tenke) Du må jo denge på det da!"

Hører ham liksom inni hodet, med den utrolig sjønne tamil-inder-aktige uttalen på enkelte lyder, slik som "tenke" som blir en luftig "denge" :ler:

Da tequilaen kom på bordet ble jeg råtøff i trynet, og knuste han andre som shot'et sammen med meg :ler: Jeg var såååå jævlig frekk i trynet, satt og slo ham i armen og tok to shot da han tok en, haha jeg var jo helt vill :ler:

Så skulle vi til byen.

Greit, utolmodige shot'e-Nina står og spretter, og kjenner at argh, denne treige gjengen kommer jo aldriiiiiiiiiiiiiiiii.

Jeg kler meg, og løper ned trappene. Vil stå ute når taxien kommer. Taxien som JEG har ringt etter.

Det står en drosje der nede. En maxitaxi.

Jeg løper bort, og titter inn.

En haaaaaug med totaaaaaaalt ukjente mennesker.

"HEILOOOOOOOOOOOO!" skråler jeg, hiver meg inn i det ene ledige setet fremme sammen med sjåføren og en eller annen lettere sjokka fyr, sier "Hei jeg heter Nina og jeg bare slenger meg på denne drosjen til byen jeg!! YEEEEEEEEEY klampen i bånn, sjåførfanten!!!!!"

Det satt ei jente bak meg, Elin, og vi ble bestiser på veien inn mot byen. Utvekslet mobilnumre, haha, og så løp jeg laaaaaaangt vekk fra nattklubben de skulle på. Jeg kjente dem jo ikke, pluss at jeg visste eksen var der inne...

Men hallo, typisk meg, være råfrekk men folk bare smiler tilbake! Betalte jo ikke ei krone, jeg!!! :ler:

På byen fjollet jeg rundt, og stooooorkoste meg. Helt til jeg fant ut at jeg faen ikke fant nøklene... IIIIIIIIK, de var MISTET!!!!!!!!!!

:overrasket:

Fikk jo heeeeeeeeeelt angst, løp inn og ut til alle stedene jeg hadde vært, hylte og skrek NØKLENEEEE MINEEEEEEE, haha stakar Francis ble jo regelrett mobbet av meg til slutt!! Opp og ned alle trappene, til slutt visste jo halve byen at OH MY GOOOOOOOOOD Nina har mistet nøkleneeeee, landskrise, oh noooooo :ler: "Jeg sååå deg jo ta imot nøklene, Francis!!!!" "jeg gikk jo og slo til folk i armen med nøkkelbåndet jo, jeg hadde det jo nettopp!!!" "du vet jo hvordan det ser ut, jeg sto jo nettopp her med det!"

Men lure Nina visste råd, hun bare la seg på sofaen i kjellerlageret på jobb som vanlig hun :ler:

Og nå fikk jeg nettopp psychogladmeldingen:

Nøklene hadde ligget gjenglemt på vorspielet hele kvelden....

Tequilahukommelse er VILLE saker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Det var meg ja! Hehe, følte meg litt sånn... "Eeeh - jeg vet hvem du er men du vet ikke hvem jeg er... enda...", dessuten var jeg litt i sløkkas-mode i og med at jeg skulle på lesesalen. Du så litt trist ut, syntes jeg...

Ja jeg var trist. Det var jo kvelden før, da jeg skulle legge meg, jeg fant ut det der med blokkingen og msn, ringte ham og han la på....

Så sånn ser jeg ut når jeg går og tenker og kverner på jobben.

Husker når jeg nettopp hadde gått ifra RP, så var jo kundene nesten redd meg, jeg var på kanten til å grine heeeeeeele tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...