Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Nina Nina Nina Nina... :klaske:

Før jeg sier noe annet: :ler:

Dette var jobbehelgen min. Jobbehelg betyr to tidlige vakter. For normale folk betyr det at en legger seg tidlig, for å komme fresh og fin på arbeidsplassen sin, klar for dagens...eh ja, uansett.

Det var fredag. Kvelden luktet godt, det var moro i lufta. Nina stæsjer seg til, og joda, de nye tingene stemte. Drar avgårde på fest, og da begynner ballen å rulle...

:ler:

Skål, skål og skål!!! :hoppe:

Der sitter jeg, med en haug fremmede jenter og gutter, med armer og bein til alle kanter, parodierer sjefen min og forteller røverhistorier til folk så de nærmest ruller av stolen av latter :ler: Jeg var i mitt ESS!!! :tommelsmil:

Åh fytti for en kveld, jeg var ON FIRE!!! :danse:

Så heller kvelden mot små timer og vi drar mot byen, men hyl og skrik og skrål, vi var en kjempegjeng!! Jeg hadde fått meg ny bestis som hang rundt halsen min og skulle danse i spotlighten hele kvelden, drinkene fløy og blikkene flakket.

Så plutselig fikk jeg helt noia av hun der nye bestisgreia, så jeg bare sneik meg vekk fra hele gjengen, klar for å ta Bergen by med storm på egenhånd :ler:

Vaklende besøkte jeg stambarene mine, og riktig riktig: Gratis alkohol og varme smil ble jeg møtt med!!

To timer senere:

Cheriiiioooo Miss Sophieeee, schnella mi, Sophie mi-girl!! :sprettoy:

Og så skjer det absurde. I stambar nr-2 jobber plutselig en god god kompis av RP. Jeg får litt sånn hallohallo-sjokk, så ikke den komme liksom.

En time senere ligger jeg hjemme i senga mi, med merkelig info i hodet. Denne mannen har altså et crush på meg, og har hatt det siden den fatale helgen da jeg ringte RP og rotet i fortid.

RP sin kompis har følelser for meg. :overrasket:

Noen timer senere. Jeg kjenner at jeg ikke er helt i form, og vrir meg i senga. Får sol i øynene, for gardinene er ikke trukket for. Trekker dyna over hodet i det jeg tenker "argh, typisk...dumme sol....sol..? SOL?!?!".

:overrasket::overrasket::overrasket:

Jeg hiver meg over mobilen. Klokka er ti. Ti, på formiddagen. Og på mobilen står intet mindre en 27 ubesvarte anrop...

HJEEEEEEEEEEEEEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hår:

Jeg løper/snubler inn på badet mens jeg ringer jobben, og ber til Gud om at Helvete ikke er løs.

Det er sjefen som tar telefonen.

:overrasket:

Følelsen jeg fikk i magen i det øyeblikket kan ikke beskrives på noen som helst måte. Det er uten tvil noe av det verste , mest pinlige jeg har vært med på.

To minutter senere: Nina i en drosje, banner og steiker, og ser for meg millioner av forskjellige scenarier som kanskje, kanskje ikke, kanskje er det som møter meg på jobb...

Herregud....

To minutter senere: Nina foran sjefen, som forteller meg at "Du er ikke edru!! Se på øynene dine!!!!!"

Pinliiiiiiiiiiiig!!!

Men han tok det med psycho godt humør!! Han var ikke streng i det hele tatt (fikk en liten tale i dag, men ikke i næææærheten av hva jeg forventet!), selv ikke da jeg med hånda foran munnen snublet inn på do :ler:

Huff.... Nina Nina Nina Nina....

:sjenert:

Så det så.

Så lover jeg høyt og hellig at nei, jeg skal ikke ut på lørdagskvelden. Nei nei nei. Skal ha en rolig helg. Mhm. Heeeelt sant.

Jobbevenninna mi kommer på jobb, pisser på seg av latter når hun hører hva jeg har fått til denne gangen, for så å trygle meg om "Ninaaaaaaaaaaaaa du måååååååååååååå være med ut i kveld du loooooooooovet jo jeg hadde gledet meg sååååååååååååååånn ninaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!".

Jepp jepp. Nina ringer til kollega, fikser seg fri, og tada, klokka ti er jeg på plass igjen, med drink i hånda og rølp rølp!!

Med andre ord:

Kaninen har overlevd nok en helg :ler:

Endret av Ninakanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

jeg viiiil være med deg ut en dag, jeg viiiil!! :ler: himmel, du får det virkelig til snuppa!!!! :)

forresten, drømte jeg, eller sa du noe om en mail? for hotmailen min har lagt seg til dvale, så jeg komemr ikke inn og får sjekket, dumme ting.. om du sa det var noe på mailen da.. eller jeg drømte.. vel..

ok...høøøf

sove godt??? :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jepp, hehe, de ville eventyrene er tilbake i full vigør... :ler:

Seroxata: Ja jeg skrev en liten mail! Det var ikke en drøm :) Eller, nå er jo jeg som en drøm da, meeeeeeeeen :eeeh:

Og jepp, vi to skal ut en kveld, garantert. Livet er kort, fytti det skal da leves også!!!

Livet er en lek... Hehe, en viss person sine vakre visdomsord... Eh, jo, fikk en spennende nyhet i dag. RP leide to filmer i gårkveld. Hvilket betyr de skal leveres i dag. Hvilket betyr at OJ, jeg skal kanskje stå ansikt til ansikt med RP for første gang siden mai. I kveld. På jobb.

Hjelp :overrasket:

Må innrømme jeg har litt sommerfugler... For hvordan... Nei han kommer sikkert inn, ser det er meg på jobb, ser driiiiiiiiiiiitforbanna ut, hiver/legger fra seg filmene og snur og går ut igjen. That's it. Garantert.

Så skal jeg rocke til Jamarioquai (spelling!??!?!!!!) jeg, og kose meg på jobb!! Hoppe rundt slik jeg pleier!!! Så kan han bare se sint ut hvis han vil.

For tenk.

Men jeg tipper det betyr at selv om det er tirsdag og jeg pleier å få "besøk" av han kompisen da (når jeg er på jobb), så ser jeg nok ikke ham i dag. Kombinasjonen RP vet jeg er på jobb, RP er sint for kompisen var med meg ute to kvelder på rad, og kompisen sin egen magefølelse på at han har et crush på meg= ser ham nok ikke nei!

Og det er likegreit.

Jeg har jo ingen interesse i han på den måten, ikke i det hele tatt. Han er bare en trivelig fyr å prate med.

I gårkveld leste jeg høyt til kjæresten, fra dagboken min (ei sånn i nattbordskuffen-dagbok) fra da jeg traff ham, og et par måneder ut i forholdet. Jeg så han satte pris på det. Og jeg hadde godt av det selv, å lese høyt ting jeg har skrevet full av kjærlighet for fire år siden. Men fytti så flink jeg var å forutsi ting da, haha, alt stemmer jo...

Menmen. Håper ting går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min blir bare flau når jeg leser fra dagboken da jeg traff ham, om hvor søt og kjekk og snill han var, og jeg husket og skrev ned nærmest ordrett alle de søte komplimentene. :ler: Han synes det er litt pinlig, men jeg synes det er romantisk. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Greit, kryss fingrene folkens.

Nå går jeg til jobben om en time +, skal bare møte ei venninne først.

Må si jeg grøsser av tanken.

Wish me luck....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser fingre* Kos deg med Jay Kays sang og resten av de funky dudsene i Jamiroquai!..... (Spellingen din var nesten rett) eneste som mangler på den plata...for å gjøre den perfekt er Canned Heat...men det er jo en gammel sang, så... :sjenert:

:klem:

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Er på jobb nå, og må egentlig gjøre noe, men en liten oppdatering går fint!!

RP hadde levert filmene før jeg kom, så jeg slapp greit ifra det egentlig. Og bra er det!!!!

:)

Trøtt nå, oppdaterer mer en annen dag!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho:

Må si at jeg fikk meg en god latter da jeg leste om helga di!

Tror sannelig vi må realisere planene om et bergens treff ute på byen :)

Håper at studiene dine går greit, og at det ikke er bare festing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
:hoho:  :hoho:  :hoho:

Må si at jeg fikk meg en god latter da jeg leste om helga di!

Tror sannelig vi må realisere planene om et bergens treff ute på byen  :)

Håper at studiene dine går greit, og at det ikke er bare festing  ;)

Jeg så deg her om dagen, Fauna!!! Satt inne på Jonsvoll, du gikk utenfor med noen venner! Jeg bare IIIIIIH Faunaaaaa!!!! :ler:

Men det hørte jo ikke du. For jeg sa det inni hodet mitt.

I går hadde jeg en (flere, egentlig) rar kunde.

Han kom med en pakke TOY-tyggi. Spurte hva den kostet. tolv kroner, sa jeg.

Han la den tilbake. Jeg tenkte "så det var for dyrt ja, din kjipe jævel :roll: "

To sekunder seinere velter han 26 pakker TOY-tiggi over disken!!!! :overrasket: Kjøper dem, og legger dem i en matboks :overrasket:

Hallo, det var over 300 kroner i tyggi....

Raaaaaaaaaaaaare menneskeeeeeeeeeeeeeeeeer :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og toy var jo en slager før i tida. Kanskje han trodde at de kom til å gå ut av produksjon i nærmeste framtid.. :roll:

hm.. du er en slik en som går på jonsvoll ja.. får holde utkikk etter deg neste gang jeg går forbi :sjarmor: men syns kanskje at du burde banket på vinduet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler: Jeg ER ikke en sånn... Men jeg er i ferd med å bli... :sjenert:

Har ei nyervervet venninne som drar meg dit hele tiden!! Men hallo, maten er god og stedet "pop", så for all del, jeg blir med jeg ;)

Og neste gang banker jeg på vinduet :) Hehe følte meg bare så teit, hva skulle jeg si!? "Hey, hun der kjenner jeg fra internet!!!!"..

I dag skjedde det noe rart.

Jeg sto opp. Om morgenen. Eh, altså, tidlig.

Klokka ringte 07.00, men da hadde jeg allerede flyttet beina utenfor kanten, jeg, og hadde begynnt å tenke "truseeee...hvor finner jeg en truseeee....hmm....bh? Jah, bh.....DUSJ!! Dusj først ja, dusj, Nina!!"

Så jeg tuslet inn på badet med Felix i slalom mellom beina der han fortalte hva han hadde drømt om, pluss litt kjefting for at jeg rullet over ham sånn litt før fire.

Det var deilig å være så klar for en ny morgen, jeg sto og smilte til meg selv mens jeg pusset tennene, hehe, var helt teit!!! Hoppet i dusjen og sto der og tenkte hva denne dagen skulle bringe for noe flott!! Verden her kommer jeg, liksom :ler:

Så mens jeg er nesten ferdig med sminken kommer jeg på at truse og bh forsvant fra den mentale listen min, så jeg løper inn på soverommet. Som er gjennom kjøkkenet.

Tror naboene mine begynner å bli lei av peep-showene mine grunnet manglende gardiner.... :sjenert:

Så mens jeg graver rundt i skuffer og skap blir det plutselig liv i dyret under dyna: typen.

Han setter seg opp i senga og ser sjokka ut. Hehe, forstår ham godt, jeg! GODMORGEN!!! smileroper jeg til ham. Like sjokka..

Jeg kan fortelle ham at klokka er halv åtte, og at jeg snart er klar til å gå. Da ble det fart i ham gitt!! Skulle ha stått opp syv han også :ler:

Sorriiiiiiiiiiii at jeg ikke vekket deeeeeeeeeeeeg.... Men helt ærlig var det utrolig godt å være alene litt. :)

Så jeg kom meg avgårde på forelesning til klokka kvart over åtte i dag jeg!! :)

:hoppe:

Litt ugg i magen da pappa'n til RP kjørte forbi (det må ha vært det, pga bilen) meg der jeg gikk mot byen og koste meg med iPoden, men ellers en nydelig morgen :)

Måtte le litt på forelesning da, for den handlet om stress. Og at de fleste hadde en stressrespons da de sto opp i dag, at stress egentlig bare var grad av våkenhet. Og at de fleste syntes det var litt ubehagelig, "utenom de som står og smiler friske og opplagte og tenker JIPPI EN NY DAG! Vet ikke hvem av de to som er sykest, jeg... :roll: "

Følte meg jo såååååååååå truffet :ler:

Jeg er syk for jeg er glad!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå sitter jeg på cafè og venter på sneglen min!! :hoppe:

Vi har nettopp funnet ut at det blir bytur i morgen! Gutten min er jo ikke alltid like lett å avtale ting med, så planen er som følger:

Sniglå: Fester med tannlegefolka og møter meg og typen hennes ute på byen :danse:

Ninakanin: Fester med eller uten sin egen type og hans venner, men festen uansett med Sniglå sin, enten det blir bare oss eller ikke :ler:

Haha!!!

Sånn blir bra vet du. Da blir det helg!!!!! :danse::hoppe:

Men nå kom sneglen, så det blir en kort oppdatering:

Var hos K fra jobben i går (venninne), og vi laget lasagne og spiste oss stappmette mens vi så edward saksehånd :kose:

Måtte le da vi spiste, for hun satte på musikk på pc'en. hadde jo ikke helt kontroll over hva som kom ut av høytalerene:

"Og snaaaaaaaaaart er kaffen klaaaaaaaaaaaaaaaar" av han der ekle dansken. Hele sangen.

"mesterlaget!" en ny brann-sang.

"thiiiiiiiiiiis is the niiiiight" den der lady og landstykeren-sangen

"i'm an asshoooole!", hahahaaaaaa :ler:

kombinasjonen av san (IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK ei gammel venninne kom og sa hei og hun visste om dette med RP for hun kjente ei som jente ham, iiiik...eh...jah)

eh jah.

eh, jo! kombinasjonen av sangene var helt sinnsyk, vi lo og lo gjennom hele middagen. :ler:

men sneglen tørker inn, så nå må jeg gå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...