Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Jeg er ei tullehøneeeeeeeee :danse:

Du har forstått det, serox... :ler:

Fytti for noen dager. Jeg har virkelig gått inn for å være syk. Men jeg er dritflink til det!! Typen er desverre lett å påvirke til å drive dank, så jeg har noen ganger klødd meg i hodet og lurt på hvem av oss som egentlig er/var den syke. Jeg er jo ikke frisk ennå, desverre, meeeeeeeeen det kommer seg!

Felix koser seg kjempemasse, er så mye underholdning i en sånn liten fjott... Selv om jeg ikke tror han syntes det var særlig morsomt da jeg sparket ham av full kraft inn i klesskapet... :overrasket:

Hehe okay før dyrevernaktivistene kommer her og lager underskriftskampanje på at Ninakanin ikke får ha flere dyr skal jeg bare si dette i mitt forsvar:

Jeg sov!!!

:ler:

Okay, jeg hadde feber, hang fast i dyna, var varm og irritert i kroppen, hadde vondt overalt og typen lå ALT for nær auraen min, jeg fikk helt angst!!! Skulle bare slenge foten utenfor senga for å roe ned temperaturen litt liksom, men på grunn av at foten hang fast var det litt mye kraft i sparket ut i friheten, liksom.

Og der lå Felix og sov.

:ler: DUNK dunk sa det, stakar liten!! Jeg fant ham forvirret blandt skittentøyet mitt som lå i en haug nedenfor senga og løftet ham opp og sa unnskyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyld!!!! :ler:

Men det var jammen typisk meg :klappe:

Nå skal jeg sjekke litt timeplaner, og suse litt rundt på KG :)

Jäg är inget Hakke Hakkespett, jäg är en DOMPAPP!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Morsom dagbok!

Måtte jo innom her også nå som jeg har begynt og henge i snegleboka.

Du har en nusselig pusekatt du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

one for the sunshine, one for the melody... :digge:

Kan noen lære meg at jeg ser utrolig teit ut når jeg synger og danser på jobb!?

Åh åh hå! denne er gøy!! (fant en cd på jobb, alle sangene er overaskelser!! :hoppe: )

hm dette er en reklamesang....

hmmm..... hvilken er det!?å nei nå skal jeg irritere meg over dette hele dagen!!!!!

hmmmmmmmmm!!!!!!!! :sur:

hvorfor er jeg egentlig på jobb nå? :klø: det er jo frihelgen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nei altså, det er frihelgen min, men jeg sa ja til å jobbe for ei som skulle ut i gårkveld. Så jeg veeeeeeeet jo sånn sett hvorfor jeg er her, men nå som jeg er her og er trøtt og sliten, så er det sånn "hvorfor er jeg her nå? det er jo frihelgen min!".

Jeg er jo ikke sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fjeeeeeeeern :roll:

For en digg dag. Døra på stekeovnen har falt av.

Okay, før noen peker med strenge fingrer her, skal jeg si i mitt forsvar:

Det var ikke meg!!

(vent litt. en pølsekunde. Herregud pølse til frokost.. hun kjøper ALLTId det!!! urk.)

Nei altså døren falt av i natt. Den første gangen.

men i dag, nå når jeg er på jobb, har den falt av sånn ca 4-5 ganger til.

det er jo ikke min feil!!!!!!!

Den bare..hopper liksom av. hiver seg ut i fritt fall.

Slemt gjort tatt i betraktning at jeg prøver å steke noen brød nå.

I kveld er det kinoooooo :hoppe:

Gleder meg!!

Håper bare jeg klarer å la være å lage snublefelle for de andre kinobesøkende med paraplyen min slik som sist gang, eller å velte tusen popcorn i stolen til mr. Fremmed Sidemann når han skal til å sette seg, eller proklamere at jeg skal ha lydløst snop men ender opp med den største slikkepinnen i verden i kiosken. i verden i kiosken... :klø: rar setning.

uansett, gleder meg til kinoooooooooooo!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb idag? Ska sei ;)

Menne...Ikkje någe internett på jobb vettuuuu!! :fy_fy:

Eg e kjempetrøtte i dag, sov lide for eg va litt leie meg i går, tror eg kom fram te ka som må gjørs i Tigris-problematikken... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Høljer det ned i bergen også eller?

kjeder meg.... Haugesund er en forblåst by når det gjelder ver!

jeg også vil på kino! Kanskje madagaskar hadde vært noe!? Bare ikke rumpa til shabana rema dukker opp igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Hvor syke folk finnes det!!! :frustrert:

Mamma fikk en telefon fra ei hurpe som sa hun hadde halsbåndet til Mons (Mons er altså gatemix-skogkatten som bor hjemme hos Mamma og Pappa i Sandnes), så hvis vi ville ha det måtte vi komme å hente det.

:overrasket:

Hun hadde tatt det av ham fordi det "var tydelig han ikke ble tatt vare på, og han kunne ikke være en "Mons" for han var så redd alle de andre kattene og pinnsvinene de også matet utenfor huset sitt at deeeet kunne det ikke være så deeer tok vi feil, og HERREGUUUUD gav vi ham tørrfôr da DØØØØØØØØR han jo og spy og spy og spy!!!

:overrasket::overrasket::overrasket:

Mamma fikk jo sjokk! Det er en VELDIG traffikert vei som Mons må krysse for å komme til denne kjerringa, så mamma sa at hun ville de skulle stoppe med denne matingen med en gang, for vi likte ikke at fremmede matet kjæledyrene våre, og at han får mat hver dag hos oss, og når vi drar på ferie tar naboene seg av ham, og grunnen til han er redd er fordi han ikke har BJELLER lengre din lille dritthurpesørenssyke s.... Ja, altså, eh, hun satte damen på plass iallefall !!

Mons kom på trappa som vanlig senere på kvelden, så halsbåndet er trygt på plass igjen.

Teite dame... Mons ser jo kjempesunn og frisk ut, nydelig langhåret katt som alltid er ren og pen og veier godt!!

Dumme folk :sur:

Jeg tror jeg skal ut i morgen.

Ja altsååååå, det er ei på jobben som skal ut, så spurte hun om jeg ville bli med, og så fant jeg DET dritfine skjørtet , og topp, og jakkegenser, og smykke, og øredobber, og.... :sjenert:

JAAAAAAAA??!?!?! Må da få loooooooov... :sjarmor:

Men det verste er at jeg tror faktisk ikke jeg får det. Jeg kjenner at jeg gruer meg til å si til typen at jeg skal ut. Endatil jeg har vært med ham nesten hver kveld i det siste. Tilogmed i går da jeg hadde vært hos Sniglå satt vi oppe til langt på natt sammen. Jeg er bare så sikker på at det blir mas hvis jeg sier jeg vil ut.... Og det er fine ting jeg har kjøpt, så da må jeg unnskylde meg for at jeg ser bra ut når jeg løper avgårde.... Han blir sur for så rare ting om dagen. Som i går, han ville ha junkfood, så han møtte meg i byen da jeg gikk av bussen og kom hjemover. Jeg sa på telefonen jeg skulle betale siden han ikke har penger. Så da vi står utenfor sjappa blir han sur fordi jeg ikke var sulten :overrasket: Så jeg trykket en fritert kylling i trynet bare for å shut him up....

Har fått høre litt forskjellig nytt om RP i det siste, og det svirrer litt mer i hodet mitt enn godt er om dagene. Håper bare at det roer seg, for jeg blir sliten av hjernen mitt sitt mas hele tiden. Hvis bare folk kunne la være å fortelle meg hva han driver med hele tiden... Men det er ikke så lett når vi har så mange felles "ytre" venner..

Hmm...jaja, tiden leger alle sår, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Nå har jeg nettopp betalt regninger for tilsammen 9000,- kroner på nettbanken....

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!! :hår:

Jaja, det går vel fint, det :ler:

Har et par igjen, men det ble noe kluss med kontonummer og noe greier... Skal jo melde meg inn i RORAK for å stille ut Felix og Mons, men fikk altså ikke betalt innmeldingsavgiften. Så jeg skrev en mail og spurte om det var rett kontonummer...

Menmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det blir nok puseutstilling så lenge noen ikke stjeler flere av kattene mine :ler:

HURPE!!! :frustrert:

huffda for et språk på deg Nina... :fy:

Litt sånn periode-tourettes?

Nå må jeg ned på jobb og hente alle posene mine! Jippi!! :hoppe:

Håper bare alt passer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

veeeel, ikveld er ikke spesielt koselig :)

Hehe, ikke direkte ukoselig heller, :ler: , men liksom ... eh, midt på treet?

Deilig å være litt for meg selv, egentlig. Hatt en Ninadag, svimet rundt og gjort ingenting, bare truffet venninner... :)

Men i morgen, det blir bra!

Håper det er ledig time hos en frisør, så ser jeg kanskje ikke ut som en høystakk ute på byen :)

Har luftet ideen om en bytur til typen nå, og han sa någet motvillig ja. Mente han "fikk vel begynne å stole på meg igjen...". Jippiiii... :ironi:

Men jeg skal nå ut iallefall, og det er bra. Burde vel egentlig være hjemme med Felix siden han skal kastreres imorgentidlig, men han trenger jo egentlig bare ro og fred. Husker når bjellene til Mons tok langtidspermisjon så ville han bare ligge i fred...

Kan jeg egentlig forstå :ler:

Stakar puseguttene!!!

Tok litt sol i kveld, følte meg så pjusk. Så nå er jeg gooood og varm i kroppen :)

Haha men skjørtet var en tabbe!! Haha jeg sa til butikkhønene at det så alt for lite ut, men neeeeida, det skulle selges. Så jeg tar FIKKDETIKKEOVERROMPAENGANG-skjøret med tilbake i morgen og får pengene igjen, og så sjekker jeg om de har det på det andre kjøpesenteret.

Der fikk treningslysten et skikkelig godt spark i ræva ja, får bare komme meg igang :ler:

Ler mye nå, ser jeg.

Men hva, er jeg i godt humør!? :hoppe:

Håper det. :)

Tror det.

Jo, litt iallefall.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hajjooooooo!!

Joda, går så fint at!! ;)

Typen innvilget noe motvillig en bytur i dag :ler: Og etter å ha hatt en streng prat med skjørtet mitt, så gikk det sørenmeg på gitt!!!

:overrasket:

Så da slipper jeg å bytte det!! Utrolig grei måte å holde seg på matta egentlig, for jeg kan ikke bli med noen hjem om jeg hadde hatt lyst engang, for det sitter bom fast :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...