Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

flere som savner avataren min ser jeg :)

skal fikse det, må bare få logget meg på internet på typen sin pc, så skal jeg ordne det :)

savner meg selv, selv, jeg! ( :overrasket: rar setning! )

savner felix, oppdretter hentet ham i går. fikk melding, han gled rett inn i gjengen igjen, er glad for det. Dumt om de var slemme med ham bare fordi han har vært på "ferie" hos meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Jeg har så fantastisk dumme kunder.

Avogtil lurer jeg på det er en egen skole folk går i for å lære seg å være teite nok til at jeg klarer å bli irritert. Greit nok, jeg har egentlig lett for å tenne på diverse plugger, jeg skal innrømme det, men:

Herregud da kvinne!!!!! :murvegg:

Hun kommer sjanglende inn på cowboyboots og det er MEGET lett å se at dette er ei som burde ha takket nei til narchspeilet i går og heller bragt det trøtte trynet sitt vel hjem. Håret, som sikkert var nydelig i går, ser ut som en ball med høy. Gammelt høy.

Det som er igjen av sminken er gnidd ut i deilige striper, og øynene er så røde at jeg vurderer å si at det var lekkert når hun matchet med den burgunder toppen så fint.

Men jeg lot være.

(åh åh!! Sangen min!! dum dum dum du du dududududuuuu du dud dudmdudmdudmdudjdu Naaaaastyyyyyyyyyy, yeah, you're nasty! Ouuuuuh that was naaastyyyy... Strange things are running through your mind, it's written all over your face! Let's face it, you're a DISGRACE!!!!! Nastyyyyyyyy... ehm, ja, anyway: )

Okay, jenta vil ha meg til å ringe etter drosje.

Jeg smiler, og sier det er drosjeholdeplass utenfor i gata. Nei, jeg skal ringe etter drosje. Jeg forklarer henne at dette er en poppis drosjeplass, så her er det alltid drosjer, så hvis det ikke er, så er et ingen biler ledige, at hun bare må vente. Hvis ikke, så er det en annen drosjeholdeplass rett rundt hjørnet.

Nei, jeg skal ringe.

Jeg sier nei, og forklarer at vi ikke ringer etter drosje til folk, og at Bergen Taxi heller ikke liker det, for det er så ofte vi ringer, og så stikker folka av før drosjen kommer.

Hun halter ut (hun gikk fint da hun kom inn, men klaget over vond fot til meg. Mystefistisk.).

Så kommer hun inn igjen, og skal ha meg til å ringe etter drosje! :overrasket:

Jeg gjentar meg selv og sier at neeeeei, det kan jeg ikke.

Og så kommer stjernespørsmålet, setningen som gjør at det vrenger seg i meg og jeg bruker all min energi på å ikke si noe, ikke sprut-le, ikke henge over disken mens jeg hyler at "hahahaaaaaaaaa hvor teit er duuuuuuuuuuuuu!??!?!" :

"Men...er det greit at jeg ringer etter drosje da...?"

:overrasket:

:hoho: :hoho: :hoho:

Ååhåhåhåhåhååååå di SKRULLEEEEE!!!!!! Selvfølgelig kan DU ringe hvem F du vil her i verden, det driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter vel jeg i!!! Ring Putin om du vil, Paven, Bondevik, hvem som helst, ja tilogmed en DROSJESENTRAL!!!! Feel free to go crazy!!!!!

Selv om JEG ikke kan ringe etter drosje for deg er jo du en fri sjel!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh :murvegg:

Det er tydelig at alkohol tar knekken på hjerneceller. Det har jeg både erfart personlig og gjennom jobben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay, SÅ fint vær er det ikke i dag. Men takk skal du ha, kjære sexy mann som kom inn her nå, med kuule sko og fin dongribukse brettet opp til rett nedfor knærne, matchende belte og utrolig digg overkropp. Bar, så dan.

:wow:

Namnam.

Jeg har fyrt musikken på full guffe, er jo nesten tomt for kunder her i dag. We can make it together, you and meeeee, oOooooOOO wooOOOooo yeaaaAAAaah :digge:

Spraker litt i høytalerene, men det går siiiiiiikkert fint!! :ler:

If I give you my love'in would you take it TSJERIÅU tsjeriååååu bye byeeeeee snakker ikke om en ideel planet, bare en sånn helt ok realitet....vender hjåen mot nye åkere, med litt slit hadde jeg blitt....

Sniglåååå, du må være med å syngeeee!!!!

snakker om ei opplagt overprisa kvinneeeeeeeee OPERAAAA BILFRIE LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN tro om igjen... det er faen ikke trygt.... lokomotiv.....åha jaaah....tror du ravi er sikker i sin sak...underbukse pååå nå nå..... TJERIÅU it's too late to cryyyy...

tricolore iiiiiiiis!!!!!

DETTE E'KKE FERIE MEN HELE LIVET TSJERIÅU!!!!!!!!!!!!

Hva mener du kjedelig på jobb? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Er det mulig å ha så rare kunder som du har?

Og, sånn by the way, dagboklinken i signaturen din virker ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

jadda jaddaaaa jeg skal fikse deeeeeet :sjenert:

Jeg føler noen fra KG har vært her i dag, etter å ha lest i dagboken at jeg er på jobb. Var en kunde som sååååååååååååååå lenge og rart på meg. Og så kjøpte han..eh..herregud black out!! Hva heter de der svarte dropsene, lakris, i hvi... IFA! Han kjøte en pakke ifa.

To meter høy ung mann som oppførte seg mystisk og kjøpte ifa.

Mystiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk... *ser rundt meg og gnir meg på haka a'la detektiv-aktig*

Nei fytti nå løper tiden ifra meg, jeg må hive meg ut i pizzahelvete før nestemann kommer!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

jeg ser du sniker i dagboka mi, sneglis!

haha, jeg lot være å si til en fin gutt at smekken var åpen MOAHAHA!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg sniker!

Og hvis du sender meg meldinger så får jeg ikke de før jeg får lada telefjongen i kveld :)

Og så er jeg ikke edru enda.

zååå zåånn er sdteeet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nihihiiiina kahhahaniiiin!

En to tre FIR fem, seks syv åtte NI ti, og elleve tååååÅÅÅllll!

Huff, nei, altså; håper du kommer deg hjem igjen på lørdag, så du kan bli med på fest på lørdahahaaag!! :danse:

Det er så lenge siden nå synes jeg. Så det så.

:pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

:hoho: herregud, jeg vil ha jobben din! JEG VIL!!! ;D

I det minste, overvære et par dager der eller noe, hahah!

noe så geniaalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei kaninen!

Morsome kunder ja, er merkelig at folk kan være så dumme av og til:ler:

IFA! Jeg ELSKER ifa! Kan spise 2 pakker i slengen jeg ;)

Men jeg er ikke den som snik leser og kommer innom butikken, jeg er heller ikke en 2meter høy mann..he he

Ha en fin uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Veeeel, hvis dere liker kundene mine skulle dere fått med dere:

1: Han som skulle ha grønn konditorfarge ( :overrasket: dette er en kiosk, din knall!!!)

2: Han som skulle ha sjakkbrett ( :overrasket: dette er FREMDELES en kiosk, din knall!!!)

3: Den spanske turisten som ikke kunne engelsk, så min to meter høye kollega fra ålesund måtte mime en høne for at hun skulle forstå det var kylling vi solgte, og ikke fisk... ( :hoho: :hoho: )

So long and thanks for all the fish!! (jeg skal være turist i egen by i dag, med familien fra england. kos dere!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Nå er det fullt hus og stormende jubel her i huset;

Vi har to tenåringsjenter som småkrangler

Vi har en sur unge på 1,5 år

Vi har tre søstre som har lett for å misforstå hverandre

Vi har 4 par i forskjellige aldre som på forskjellige tidspunkt er litt uenige om ting...

Pluss tusen forskjellige blandinger med disse lekre ingrediensene.

:ler:

Juhuuuuuu :ironi:

Men nå må jeg løpe, snart et smutthull til badet, må hoppe i dusjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Phu, tilbake fra "ferien" i Mandal.

Selvfølgelig smalt det flere ganger, alle vi som var ramset opp i listen over dro til den samme lille hytta på sørlandet.

Meeeeeeeen, ting ordnet seg til slutt heldigvis, og meg og typen koste oss kjempemasse på festival :)

Vi to har vært venner hele tiden, det er bare familien min som er helt skrudd i hodet.

Argh, klikk klikk. Jeg hadde tenkt å klippe meg, i dag, men alle frisørene hadde fullbooket hele dagen. SABOTASJEEEEEEE!!!!!!!! :frustrert:

MEN: Jeg skal ut i dag allikevel. Ikke sånn drithardt er planen, for jeg skal ut i morgen :)

Sniglå skal ha fest, gleder meg dritmasse!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

slight change in plans:

jeg skal fremdeles ut, men vi skal mer eller mindre møtes ute på byen. Så nå sitter jeg ferdigstelt og koser meg meg med kg og radio :)

Greit, det er litt attåt i glasset med brus, men ellers tror jeg det blir en fin og rolig aften :ler:

Det er liksom i morgen det smeller!! :hoppe:

hm, vanskelig å file negler og lakke og skrive på tastatur samtidig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...