Gjest lurven Skrevet 15. juni 2005 #881 Del Skrevet 15. juni 2005 :fy: kalde pølser :fy: fin historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. juni 2005 #882 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei hei! Ser at dere også skal flytte til ny leilighet? Vi flytter 29 juni, gleder meg så sinnsykt!!! Fra 52kvadrat til 90 Herlig! Du må ha en morsom jobb, men det er vel alltid slik når en jobber med mennesker. En treffer endel...tja...skrullinger Ha en fin kveld da Nina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. juni 2005 #883 Del Skrevet 15. juni 2005 Hadde en superduper kveld hos sneglen min! Mye latter og fjas, jeg koste meg sånn at jeg spratt rundt som en femåring og var helt fnisete Klarte ikke å sitte stille i sofaen, vred meg, reiste meg, satte meg igjen, lo av meg selv som var så gira på å sette meg ved bordet og spise middaaaaaaag Var dritgodt med mat, og kjekt å sitte ved et BORD og spise SKIKKELIG. Er vant med å sitte ved stuebordet foran tv'en og sitte der hypnotisert og tygge tygge tygge. Her satt jeg og snakket snakket snakket. Oppdaget til min forskrekkelse at de andre tre var ferdige mens jeg hadde full tallerken!!! :oops: Så de andre fikk prate og kose seg ifred mens jeg hev i meg resten av middagen Ninaaaaaa... SPISE maten, ikke SNAKKE... Åh haha, det var morsomt! Vi satt i sofaen og så tv og slappet av, og så hadde vi nettopp sagt noe om anda til Sniglå. Så sier typen min, som har ur-tørr humor avogtil, "der er jo anda, jo" når en måke fløy forbi vinduet. Så ler vi litt tørt, sånn haaa haaah... Et halvt minutt etterpå kommer det plutselig en gal skapning flaksende foran vinduet, og tro meg, en AND som holder seg i luften innenfor ca 2 kvadratmeter ser DUM ut!!!!! Alle sprutlo, typen til Sniglå hev seg rundt og bare "sattan!!!!" Den var jo RETT utenfor vinduet, så ut som den sa "SLIPP MEG IIIIINN SLIPP MEG IIIIINN!!!!!!!", flakset helt villt, opp og ned og frem og tilbake! Sniglå spretter opp, henter ei skive på kjøkkenet, vi går sammen ut på verandaen, Sniglå og meg stiller oss opp, hun ser på meg og gir meg en halv skive: "Vær så god, en halv skive til deg." Vi sto der og hev på smuler, lo av kattene som var helt ville, haha, alle fire pluss kattene sto der og så på denne teite anda som vagget rundt og spiste seg feit Så kom det noen spurver og ville ha litt av matfesten, og så er jo ikke språksenteret mitt alltid helt i hakk... "En geit!!!" sier jeg og peker Nei nina, ikke geit, spurv. Ikke geit. Spurv. fugl. Så koser vi oss foran tv'en, og jeg får akutt lyst på snop. Drar med meg Sneglen ut for å snope på bensinstasjonen og vi lar gutta sitte igjen og se tv. Men jeg kooooser meg sånn at jeg må hoppe og sprette, og er helt fjern, og da vi går langs et høyt gjerde får jeg sånn usansynlig trang til å hive bank-kort-lomma over og inn i krattet!!!! :o Ender med at jeg klasker hele driten i asfalten, bare for å få ut kaste-trangen fra hånda, så jeg ikke pælmer den over og inn i buskaset i et villt og ukontrollert øyeblikk Sniglå bare "du er raaaar", og fortalte meg om da vi var små og jeg var tissetrengt, og så hadde jeg visst bare tisset på meg til slutt!!!! :o Hva slags person ER jeg!?!?! NULL kontroll iallefall Åh åh , det var morsomt, meg og typen kom ut fra bussen, det var da vi kom til sneglefanten. Så hopper vi ut, og skal akkurat til å krysse veien, da jeg ser en brunsnegle som klatrer på et blomst og sliter skikkelig, så helt rar ut, som om den hoooooldt seg fast så ler jeg, gjør et 180graders hopp og spretter ut i veien for å gå over sebrastripene. Husker ikke at det er en kant der, så jeg får en sånn superlekker "krasj" ned i asfalten, sånn når en feilberegner høyder Så ler jeg av meg selv, er full av lopper for jeg gleder meg sånn, beina rører jo nesten ikke bakken, snur meg mot typen og ler av hvor rar jeg må se ut for de i bilene rundt som venter til vi har krysset veien, som først peker på og ler av en snegle i gresset, og så snublehopper ut i veien. Og der var det RETT før jeg gikk på en lyktestolpe!!! Overgangsfeltet har en sånn liten "øy" på midten, og der står ei lekker stolpe, som jeg da gikk rett i mot!! Typen min trekker meg til siden samtidig som jeg oppdager den selv og hiver meg til siden med ham, , og da blir jeg IALLEFALL fjollete!!! For tenk det da, om de i bilene rundt ser meg FØRST le av sneglen, SÅ snublehoppe ut i veien, og SÅ gå på en lyktestolpe!!! Og dette var FØR jeg fikk i meg sukker!!!! Da vi gikk var det en stor brunsnegle på asfalten, så jeg tok et bilde og sendte mms-godnatt-melding til Sniglå Og etterpå tok jeg et ekkelt bilde av en ekkel edderkopp, og skrev "da da da daaaaa". mms er kuult Godnatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 15. juni 2005 #884 Del Skrevet 15. juni 2005 HAHAHAH, du er jo superskjønn da!! åååh, det hadde vært så utrolig morro å vært sånn "flue på veggen" hos deg en dag! Og nå vet jeg iallefall hvor jeg burde få meg jobb! HAHA, herregud, jeg sitter enda og ler av innleggene dine!:D:D Og så den anda da! jeg vil og haaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #885 Del Skrevet 16. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #886 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå er det, iallefall i Ninakanin-termer, morgeeeen!!! Nå skal jeg ta en rask dusj, kanskje hive i meg noe mat (er ennå forspist fra i gåååår.... ), og så skal jeg hyperpakke (dvs hive ting ned i sorte søppelsekker og heller bruke hele sommeren på å finne ut hvor ting hører til) og så lure meg avgårde til den nye leilisen i en drosjefant!!! Jammen da får vi med oss masseeeee!!! Vi skal ta med lappetoppen i dag, så vi kan høre musikk Ååååh jeg elsker den nye gata vår, med brostein og koselige små hus, benker og trær, gullregn som henger vakkert over en flott bøkebusk.... JEG VIL BO DER FOR ALLTIIIIIID!!!!! Hvis noen lurte er jeg i dritgodt humør i dag voffsen fikk komme opp i senga når vi skulle stå opp, kooooooste seg masse, nøys og fnyste og smilte og krafset seg i ørene med labbene, rullet rundt og rundt, til meg, til typen, til meg, til typen... Sjønnasen måtte jo ligge i midteeeeeen Men nå synger han frokostsangen sin, så jeg have to go!! OuoOUUououoOUOUOUOUuuouoOOOOOOOOOOOOOUuuuuh!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #887 Del Skrevet 16. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #888 Del Skrevet 16. juni 2005 Vofser er så skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #889 Del Skrevet 16. juni 2005 Iallefall miiiin lille knupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #890 Del Skrevet 16. juni 2005 Kan jeg få karakteren min snart elleeeeeeeeeer?!?!?!?! Bllir helt gaaaal her!!! I dag er det 16 juni, og jeg skal få den første eksamenskarakteren min i dag. Tenk om jeg stryker?!!? først drømte jeg at det gikk kjempebra, men for to dager siden drømte jeg at jeg strøøøøyk Men det skal jeg bare ha sagt, jeg skal ikke være for hard med meg selv om jeg stryker eller om det går skikkelig dårlig (står, men drit karakter). For de to månedene før eksamen var jo ikke akkurat ideelle for eksamenslesing, for å si det sånn.. Viste forresten bilder av RP på msn til Sniglå i går... Men jeg vil ha karakteren uanseeeett!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2005 #891 Del Skrevet 16. juni 2005 Det går sikkert bra med eksamen. Liker ikke brostein, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #892 Del Skrevet 16. juni 2005 Nytt uttrykk: Blanding av "du så ræva ut" og "du så jævlig ut": "Du ser helt rævlig ut!!!!" Tror jeg må scanne hodet mitt...noe er alvorlig koblet feil der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #893 Del Skrevet 16. juni 2005 Min samboer finner også opp nye ord med jevne mellomrom, og han synes det er kjempegøy! Hans mening er at om man setter sammen to ord som skal uttrykke noe av det samme, så er det helt ok, så lenge det nye ordet er plausibelt. Ræva + jævlig = rævlig.....Helt og holdent et plausibelt ord, som burde brukes med jevne mellomrom når noe eller noen er rævlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #894 Del Skrevet 16. juni 2005 Tror det funker utroooolig bra på bæææærgensk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #895 Del Skrevet 16. juni 2005 Ronnyen til Toren:"Fy faan kor rrræææævlig hon e!" Tor: "Det kan du banne på at hon va! dritrrræææævlig!" Ser du? Utmerket på bæærgensk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. juni 2005 #896 Del Skrevet 16. juni 2005 Hahaaa jeg tenkte også "fy faen hon var ræææævlig" når jeg testet det ut i hodet mitt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #897 Del Skrevet 16. juni 2005 Litt like i tankegangen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 16. juni 2005 #898 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva ble karakteren? Jeg har vært nervøs i hele dag. Den dukka ikke opp før for en time siden eller noe. Jeg fikk C og ble hoppende glad! Skal jo ta opp igjen uansett, så jeg håpte bare at jeg stod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. juni 2005 #899 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg stooooo Er fornøyd med en C, for jeg skal også ta den om igjen!! Og etter 1,5 år med tull og tøys (les: problemer), ikke vært på en eneste forelesning hele semesteret, og åpnet bøkene to uker før eksamen, og hatt gigamega-kjærlighetsproblemer i to mnd før eksamen.... Synes det er bra, jeg!!! Så da må jeg bare vente i nådeløs spenning i en uke til... I dag har vi malt og maaalt og maaaalt.. Vi gikk tom for maling i går, så jeg måtte ut og kjøpe mer i dag. Var deilig med litt tid for meg selv I kveld kommer pappaen til sambo og lillesøstera, blir koselig å ha dem her i helgen selv om det blir trangt. Men nå har jeg det travelt, pakke pakk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2005 #900 Del Skrevet 17. juni 2005 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg