Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2005 #841 Del Skrevet 11. juni 2005 Halloooooo for noen kunder jeg har!!!!!!!! I dag fikk jeg kjeft fordi minibanken vår slukte kortet til ei tutte. Ja, for jeg har jo nøkler til miniBANKEN med TITUSENVIS av kroner... Jeg var dritsnill og tolmodig med henne også, men hun var helt vill!! Til slutt så sa jeg "Duh, du hører jo ikke etter hva jeg sier til deg jo!!!!!" og gjentok det en gang til, og da hun satte igang for 5 gang med lektyren sin om ødelagt minibank (som funket helt fint både før og etter.... ) og jeg som ikke tok ansvar, så snudde jeg bare og gikk bak disken igjen og hjalp en stakars amerikaner som skulle ha milk and cookies! Hva mener du stereotyp amerikaner?! slo det henne noen gang at kanskje hun ikke hadde dekning på kortet...? Men sånn ellers var det en koselig dag på jobb, jeg orket ikke å stresse og tuslet rundt og vasket slik jeg pleier. Åh haha!! Det kom jo alltid ei Jehovas Vitne-dame innom jobben før, hveeeer gang jeg jobbet morgen i helgene. Har ikke sett henne på lenge nå, men i dag kom det ei ny morsom dame. Her er dialogen (foregår over pølsedisken): Dama: "mumle mumle snakke snakk" jeg: hm? Hva sa du? dama: jeg spør om du skal jobbe i morgen? jeg: eeeh...ja...? hvordan det..? Dama: det begynner en ny kirke i byen i morgen, og der må du komme. jeg: jeg må det, ja...? eh...men ja, jeg skal jobbe. Så det passer dårlig.. dama: men det er klokka fire! Jeg: ja men nei, det passer desverre ikke. dama: vel, da kan du ta et sånn kort, og komme neste gang. Jeg: for å være helt ærlig, så er det ikke helt..det er litt uaktuelt. Dama: (med overbærende, spydig stemme mer eller mindre til seg selv/ut i luften, og himler med øynene) Jah ha ja... Ja der kan du se.... :o Åhåhå der ble jeg satt på plass, gitt!! Men nå må jeg løpe i dusjen, er fest i dag, kompisen til en kollega har leid "stamnattklubben min" og har invitert folk jeg ikke har sett på ett ÅR!! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2005 #842 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg vil ikke ut alikeveeeeel!! Nei men seriøst, det slo meg plutselig. Jeg er sliten, jeg har lite penger, jeg sjekket med de andre som skal og de kommer skikkelig sent (og jeg må jo tidlig hjem, så det er jo megateit),og hun ene som jeg kjennerkjenner kommer iaaaallefall dritseint, og han andre jobbekompisen (som jeg isåfall skulle være med)skulle først feste med to jenter jeg rett og slett ikke takler, og dermed drasse rundt på dem hele kvelden. Sa da tenkte jeg: Hallo?! Hvorfor stresse og styre når jeg har verdens beste gutt her hjemme?! Så nå har vi kjøpt inn til fajitas, og vi skal rett og slett kose oss kjempemasse Jippi!!! Og helt ærlig... Jeg har ikke så lyst å treffe RP tilfeldig ute på byen. Og det er fort gjort på en kveld som dette... Nei, blir hjemme jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. juni 2005 #843 Del Skrevet 11. juni 2005 Enig med deg. Hvorfor stresse? Hjemmekvelder kan være ultrakoselige og morsomme. Jeg elsker hjemmekvelder: god middag, uante mengder snop og annet godt, og gjerne et par gode filmer eller spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2005 #844 Del Skrevet 11. juni 2005 Festen hørtes jo bare stress ut så jeg skjønner godt du blir hjemme jeg. Koselig det. Og god mat er klart mye bedre en pils. I alle fall noen ganger Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 11. juni 2005 #845 Del Skrevet 11. juni 2005 Utrolig hva man får høre når man jobber på slike steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juni 2005 #846 Del Skrevet 11. juni 2005 Halloooooo for noen kunder jeg har!!!!!!!! I dag fikk jeg kjeft fordi minibanken vår slukte kortet til ei tutte. Ja, for jeg har jo nøkler til miniBANKEN med TITUSENVIS av kroner... Jeg var dritsnill og tolmodig med henne også, men hun var helt vill!! Til slutt så sa jeg "Duh, du hører jo ikke etter hva jeg sier til deg jo!!!!!" og gjentok det en gang til, og da hun satte igang for 5 gang med lektyren sin om ødelagt minibank (som funket helt fint både før og etter.... ) og jeg som ikke tok ansvar, så snudde jeg bare og gikk bak disken igjen og hjalp en stakars amerikaner som skulle ha milk and cookies! Hva mener du stereotyp amerikaner?! slo det henne noen gang at kanskje hun ikke hadde dekning på kortet...? Men sånn ellers var det en koselig dag på jobb, jeg orket ikke å stresse og tuslet rundt og vasket slik jeg pleier. Åh haha!! Det kom jo alltid ei Jehovas Vitne-dame innom jobben før, hveeeer gang jeg jobbet morgen i helgene. Har ikke sett henne på lenge nå, men i dag kom det ei ny morsom dame. Her er dialogen (foregår over pølsedisken): Dama: "mumle mumle snakke snakk" jeg: hm? Hva sa du? dama: jeg spør om du skal jobbe i morgen? jeg: eeeh...ja...? hvordan det..? Dama: det begynner en ny kirke i byen i morgen, og der må du komme. jeg: jeg må det, ja...? eh...men ja, jeg skal jobbe. Så det passer dårlig.. dama: men det er klokka fire! Jeg: ja men nei, det passer desverre ikke. dama: vel, da kan du ta et sånn kort, og komme neste gang. Jeg: for å være helt ærlig, så er det ikke helt..det er litt uaktuelt. Dama: (med overbærende, spydig stemme mer eller mindre til seg selv/ut i luften, og himler med øynene) Jah ha ja... Ja der kan du se.... :o Åhåhå der ble jeg satt på plass, gitt!! stakkrs deg du har mye å slite med på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. juni 2005 #847 Del Skrevet 11. juni 2005 Kos deg masse med kjæresten!! Hjemmekvelder med god mat er verdens beste! Jeg koser meg stort sett hjemme med kjæresten hver helg :kysse: og jeg husker med GRU når jeg var singel og løp ut på byen for noen år siden.... Takk Gud for at den tiden er over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2005 #848 Del Skrevet 11. juni 2005 Nå har vi kost oss kjempemasse, er stappmett, full av snop og middag og brus og chips.. Matvraaaaak!!! Haha, sitat Annie Lennox: "Tromsø, your're gonna put the world on the map!" Eh... :klø: Hvor...hva... Nei der falt jeg av, gitt! Fantastisk bra å si foran fullstappet scene på AIDS-konserten... Nei nå må jeg legge meg, i morgen er det opp og hopp! Skal bli deilig å komme på jobb uten å være i bakrus Natta Forresten, forhandleren er en bra film! Gammel, men ikke sett den før. Passet godt til Fajitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2005 #849 Del Skrevet 11. juni 2005 Herregud så mange latter-smileys jeg bruker altså.. Smile-junkie!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. juni 2005 #850 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg lurer meg på om jeg ikke hadde en liten snik fra KG inne i butikken i dag.... :klø: Meg og hun jeg jobbet med (ei av yndlingsene mine ) var skikkelig fjollete, hun hadde blåst opp en plasthanske og tegnet ansikt på Jeg var egentlig inne på kjøla og fylte på brus, og hadde på meg den über-kuule *host kremt* blå, ødelagte fleecejakken da jeg tuslet inn bak disken for å hente/sjekke noe (husker ikke hva jeg gjorde der!!). Jo jeg drakk vann tror jeg!! Men uansett, jeg stod der og hang mens hun andre registrerte en ny videokunde. De to snakket sammen og smilte og så mot meg, men jeg hørte ikke hva de sa på grunn av den FUCKINGS ismaskninen bråker så siiiiiiiiiiinnsykt... Så sier jeg "Hva!?" Kollega: "nei hva hva?" Jeg: "Snakker dere om meg?" kollega: (smiler veldig) "neeeeei " *videokunde ser på meg hele tiden* Jeg: "snakker dere ikke om meg i det heeeeele tatt..?" Kollega: (nå borte ved kassen der jeg står) "Hehe, jo" Jeg: "hva da!?" *videokunde ser fremdeles på meg* kollega: "neeeei... " Så går han der videopersonen, og så fortelle kollegaen meg at han hadde sagt "hva heter hun der borte" eller noe i den duren. Hun hadde sagt at jeg heter Nina... Så jeg luuuurer meg på om det ikke er noen herfra som har sniiiiiiikt på meg på jobben gitt!!!! Jaja, sikkert spennende det, Ninakanin, Å-kjendis fra KG Var greit på jobb i dag, masse søte turister istedenfor dumme turister! Jeg var utrolig sliten, sov dårlig i natt. Drømmer litt stress for tiden.. Trekker ting frem i hodet som jeg helst ikke vil ha der, ting jeg har bestemt hører fortiden til. Utrolig kjipt når det presser seg frem i drømmer og i ubevisste tanker hele tiden!!! Men jeg sa ifra til sjefen da han ringte slik han alltid gjør mellom ti og elleve for å sjekke at stedet ikke har brent ned. At jeg var sliten, og ikke sover skikkelig. Han hørtes skikkelig bekymret ut, haha var vel redd jeg ikke kan jobbe fremover Ringte kjæresten TI ganger for å få ham ut av senga i dag!!! Og så klarte jeg å overtale ham til å ta med hunden til byen og komme innom jobb, så vi kunne ta med oss de tomme pizzaeskene hjem til pakking Så det føltes ikke totalt meningsløst å kutte pizza i dag Nå kom et lite sort troll med høy over hele hodet krypenes ut fra huset sitt! De driver og pusser opp om dagen, Vol 1&2. Jeg har kjøpt høy, og det er skikkelig arbeid å dytte det på plass De ser ut til å kose seg iallefall!!! Nå skal jeg hvile litt, og så begynne på pakkejobben Tror jeg skal hive gamle blader... Selv om jeg ikke liker å kaste dem, er rar der. Har jo liksom betalt for dem, føles kjipt å kaste dem når jeg vet det står mye bra... Men jeg gidder iallefall ikke å bæææære dem med meg til den nye leiligheten!!!! Gikk den veien til jobb i dag, tok meg 3-4 minutter fra denne leiligheten til den nye, og derifra bare 10 minutter til byen og 15 til jobben!! KUUULT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2005 #851 Del Skrevet 12. juni 2005 *pssst! Du har PM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 12. juni 2005 #852 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg lurer meg på om jeg ikke hadde en liten snik fra KG inne i butikken i dag.... :klø: Hva var det jeg sa?? Det er HELT sikkert ikke den første heller... Tipper jeg aner hvem det var også... Well... Får sikkert aldri vite det lell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #853 Del Skrevet 13. juni 2005 Ja jeg vet det Leyla... Men det er jo min egen feil! Jeg må bare tåle det. Jeg holder en knapp på hixer, jeg! Men jeg aaaaaaner jo ikke, kan jo ha vært en gjest og allting.... Jajaaaaaaaa.... Jeg er jo så vakker der jeg sukker og stønner blant pizza på pizza og med kyllingfett i trynet, de får baaaaare titte Har nettopp sett i Sniglå sin dagbok at pusefanten er hentet, gleder meg sånn til å hilse på! Men dumme NetCom funker ikke, så jeg får ikke sendt melding til henne om når Tante Kanin skal kommeeee... Men jeg skal låne typen sin mobbefon, så jeg skal nok få tak i henne på et vis. Ellers er planen som følger: Pakke pittelitt Flytte det pittelitt'e over til den nye leiligheten. Ringe fjordkraft derfra og få dem til å åpne strømmen. Kanskje dra til byen og se på brukte kjøleskap Og så, hvis sneglen fremdeles vil, dra til sneglen og hilse på puuuuuus!! Tror kanskje vi må fleske til med en kosekveld, siden typen hennes skal litt ut i dag.. Håper bare the date is still ooooon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juni 2005 #854 Del Skrevet 13. juni 2005 heihei skulle bare si at kyllingfett kan være sexy... *spurter ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #855 Del Skrevet 13. juni 2005 heihei skulle bare si at kyllingfett kan være sexy... *spurter ut igjen* Takk for tilliten til meg og kyllingolje!! Nå har jeg kommet hjem etter en koselig kveld med mye latter og fjolleri hos sneglen min Jeg kan ikke snakke. Jeg mener det, jeg har en alvorlig feil i språksenteret. En skål ostepop på bordet. Jeg: Man blir så grisete på fingrene av å spise popcorn. Sniglå: Hæ? Jeg: Nei altså, man blir så pop gris ostepopfing..eh... Sniglå: Hæ hva sa du nå?! Jeg: Nei jeg skulle bare si noe som popcornet, og så sa...NEEEEI!!!! Sniglå: Hva du snakker om! Jeg: (på vei ut på kjøkkenet for å hente cola i kjøleskapet) Jeg kan ikke snakkeeeee!! OSTEPOP!! Ah, jeg gir opp... Hva slags samtale var DET liksom!? :o Faktisk, en helt vanlig kanin-samtale faktisk.... Jeg må få sjekket hodet Typen hang fast i et reklameskilt på fortauet i dag, hahaaaaaa!!! Han er sånn..blir dritflau for sånne ting, hans store skrekk er at jeg skal velte et glass på resturant eller noe i den duren der. Vel, så tusler vi innover mot byen, går og småprater og diskuterer dagen, flyttingen, sånne ting. Så går vi på hver våre side av et "Billiga kebaber!"-skilt som står helt ytterst mot veien. Typen går et steg ned fra fortauet og ned på veien for å gå rundt liksom, men av en eller annen grunn så bommer han litt, hektet skiltet fast i buksa, og river hele driten med seg med et høyt "RRRRRKKKSSSSSHHHHHHHHHH" Åhåhååååå han bare "what the fuck", og prøvte å hekte det av igjen, haha, han fikk det jo greit av da, men lyden var helt sinnsyk, folk snudde seg jo fra alle kanter Var koselig hos Sniglå i dag altså, hun er kjekk å se tegnefilm med. Altså, hun er kjekk å se alt med, men hun ler så hjertelig av teite ting, kjekt å dele sånn med noen På onsdag skal både meg og typen der, vi skal spise middag Hun nevnte at vi kunne få kjøpe kjøleskapet deres!!! Dritsnilt! Bare så dumt at det ikke har fryser, for vi trenger det... Men så fikk jeg melding fra kjæresten, pappaen hans skal kjøpe et nytt til oss i innflytningspresang!!!!! Det hjelper GODT på, vi har ekkelt lite penger om dagen. Jeg tror jeg har hull i lommene eller noe sånn, jeg strør rundt meg med penger, kontoen blir tom hele tiden... Eller kan det ha med å gjøre at jeg løper hen og kjøper kremer for 800,- så snart kontoen går i pluss...? :klø: :oops: Nå er en av våre to yndingsserier på tv, Jack Frost! Det og Inspector Morse er sååååå kos å se på sammen, koser oss i sofaen og sier "hvem var det?! oj der var det et lik! hva sa hun?! ahaaaaa det må være HAN! Åååh fytti det var HUN!!! :hår: " Kan noen lære hunden min at "bli" ikke betyr "kom og mas om kos og sofaplass" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juni 2005 #856 Del Skrevet 13. juni 2005 Kan noen lære hunden min at "bli" ikke betyr "kom og mas om kos og sofaplass" ? .. men hvorfor i all verden betyr det ikke det da - tenk så mye hyggeligere det hadde vært for hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #857 Del Skrevet 13. juni 2005 Som regel får han komme oppi, haha, er vel derfor han ikke gir seg i kveld Hadde en skummel Freudian slip nettopp, ble liiiiivredd. Vi må få oss en "foot in the mouth"-smiley.... Så på David Letterman, og Black Eyed Peas sang i sluttnummeret. Jeg hadde akkurat sett at RP hadde logget seg av MSN, og tenkte at jeg var glad jeg ikke sa hei eller noe sånn, men at det var vanskelig å la være. Ser fraværende vekk fra PC'en, og sier "Lurer på hva R...(uttalte første delen av navnet hans, og første bokstav i den neste delen) DAVID LETTERMAN synes om dem.." :o :o :o Shit! Hadde jeg sagt det ferdig, eller hvis typen hadde oppfattet det, shit shit shit! Han hadde jo..huff! Jeg satt jo ikke og tenkte på ham i så måte, det var bare..ett lite øyeblikk. Åh fytti den var close... Stakar kjæresten min hvis jeg hadde hørt det, han hadde blitt så lei seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 13. juni 2005 #858 Del Skrevet 13. juni 2005 Mord og mysterier begynnte nå, så vi sitter her ennå, jeg med laptop i fanget og typen med hunden han fikk komme oppi til slutt, begynnte forsktig med først 1 labb, så en labb til, så skleeeei han liksom bare fra gulvet opp i fanget hans. Vet ikke helt hvordan han får det til, å skli oppover, men han får det til... Rar hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 14. juni 2005 #859 Del Skrevet 14. juni 2005 det pleier ikke slå feil! jeg erinnom dagboka di, leser om gale folk på jobben din, typen din i reklameskiltet og din fine samtale med sniglå, og så sitter jeg og humrer her:D Haha, du er jo kul!!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juni 2005 #860 Del Skrevet 14. juni 2005 Shady er også flink til den skliinga.. En dag nettmannen var å sov her fikk beskjed om å ligge i fotenden.. Så fort han snorket ålet hun seg oppover å la seg så fint inntil han.. Latet som hun ikke så meg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg