Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

:-D Her var det masse godord og klemmer gitt!!!

Vel, i dag har jeg selvfølgelig bakrus. Og lett fylleangst. Min kjære sjef ringte meg i går da jeg var på vei til venninna mi, og klarte selvfølgelig å rote ting til slik at jeg må på jobb fire timer i dag... Dumme meg!!! :klaske:

Sånn kan det gå når en er svime!!!

Det var en gøy kveld ute, mye tøys og tull :) Men jeg så RP... Han var inne på baren "min", selvfølgelig, pratet med bartenderen. Blikket vårt møttest et lite øyeblikk, men ingen av oss gjorde noe notis ut av det, jeg lot bare mitt gli videre, som om jeg ikke hadde sett ham. Han fikk denne her sinte furen i ansiktet, pratet litt til med bartenderen mens jeg bestilte drikke av hun andre i baren, og så gikk han opp i andre etasje med sint rygg.

Jeg pustet ut og fikk litt sånn wææææ, og akkurat da jeg kjenner at "juhu dette går fint", så sto han plutselig like bak venninna mi!!! Skulle betale noe med kort. Så gikk han opp igjen, eller mer løp enn gikk.

Meg og venninna mi satte oss ved et bord i et hjørne, og da kom RP ned igjen med ei nydelig blondine... Han gikk sånn "oouuuuuh jeg er tøff"-aktig, ble litt større liksom. Småpratet med dørvakten og gikk.

Men jeg så på måten han gikk på at...jeg tror han kjente øynene mine i ryggen for å si det sånn.

Fikk litt dårlig samvittighet da, egentlig. Forsto plutselig at dette er et menneske som har eller har hatt følelser for meg. Og der kommer jeg susende inn i "hans" bar med hans omgangskrets, og ikke lar han glemme meg, stæsja opp med svarte støvletter og skjørt og... Nei huff. Jeg kjente det da, at Nina, nå må du ta deg sammen jente. Han fortjener ikke dette.

Så vi gikk, selv om han ikke var der lengre og det ikke betydde noe. Så vi gikk på nattklubben "min", og der hadde vi det raaasende festlig!!

Traff kollegaen min som er sånn halvveis kompis med RP, og vi har jo DEN kuule internhumoren, så vi køddet og lo og hadde det kjempegøy! Dro hjem til ham etterpå, han var så stolt, har nettopp flyttet inn i en leilighet som ligger MIDT i byen, var helt sykt!!! Og så dro jeg hjem til min kjære...

Og jeg kjenner kjærligheten mer og mer.

Så dette kan kanskje gå bra. Kanskje det bare var en krise som måtte til for å vekke oss begge.

Jeg VET jo ikke, men jeg...har det egentlig ganske greit i dag :)

Men nå må jeg på jobb! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Fint at ting har ordnet seg.

Nå som du har funnet ut at RP ikke vil ha deg, da kommer du deg nok lettere videre. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja det går bedre :) Vil nok ha både opp- og nedturer, men det kjennes iallefall litt mer stabilt inni meg.

I kveld har typen hatt en kompis på besøk, og vi tre så film. Var koselig :)

Men nå er det seint gitt, så nå legger jeg meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Okay gutter og jenter, ta frem champagnen!!!

:ler:

Vel, nå må jeg jo være liiiiitt forsiktig da, men jeg har en magefølelse som sier meg at dette er det jeg har vært sikrest på noengang i løpet av de to siste månedene:

Jeg elsker kjæresten min.

Han er tolmodig, varm, kjærlig, full av tilgivelse, omsorgsfull, god og snill og egentlig bare helt fantastisk!!!

:hoppe:

Lang historie kort, og uten for mange personlige (jaaaaa tenk det selv KANINEN kan holde ting for seg selv! Moahahaha :sjarmor: ) ting og tang:

Jeg fikk et klarsyn over situasjonen i natt sånn ca klokken 3, og det kom som et lyn. Plutselig så forstod jeg hele greia, var som om jeg så meg selv, kjæresten, situasjonen og de fire siste årene for ikke å snakke om de 2 siste månedene ovenifra og med en helt syk... Det var haha nesten som en åpenbaring!

Det VAR en åpenbaring.

Jeg vil som sagt ikke gå inn i detaljene på hvorfor, men tro meg på denne:

Jeg elsker kjæresten min, og fungerer ikke uten ham. Han er.. Han holder fast på hvem jeg er, så når verden forvirrer meg, stresser meg, gir meg opp og nedturer, så står han der, tolmodig og god, og minner meg på hvem jeg er, roer meg ned, gir meg trygghet.

Og en sånn kjærlighet vokser ikke på trær.

Jeg er heldig. Folk kan gå igjennom et helt liv uten å møte noen de elsker på den måter her. Men jeg har funnet ham. Ja, jeg fant ham da jeg var ung, og det fører til rainy days som dette vi har vært igjennom nå. Men det er verd å holde på, jobbe for, elske og verdsette.

For jeg er heldig.

JUHUUU!!!!! :hoppe: :hoppe:

Jeg er heldig, og ufattelig treig :klaske:

Og utrolig utrolig lettpåvirkelig av folk rundt meg.

Må passe på Nina, fokus fokus :fy:

Jeg tror dette driver og ordner seg altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei kanin:)

Snikleser står frem :tommelsmil:

Har lest her en stund og må si at du er en tøff jente! Grunnen til at jeg nå "står frem" er at jeg bare må si at jeg har vært i en nesten lik situasjon som deg, dette med kjæresten osv... og jeg gjorde akkurat det samme valget som deg: det ble kjære. Og jeg har aldri angret på det!

Ha en fin kveld!

klem Bertine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Så fiiiiint at det ordner seg for deg nå!! :)

Men, det er nok flere av oss som har en kjære som verdsetter oss, og som gir oss masse av kjærlighet. Så ja, vi er heldige vi!

Og det er bra at vi blir minnet på at vi ikke skal ta det som en selvfølge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:)

Håper og tror og føler at dette er det rette, altså. Vi koser oss iallefall skikkelig i kveld!!

At det varer evig er det jo ingen som vet, men nå har vi det iallefall bra :)

Noen andre som har det fint i kveld er KillBill Vol 1&2. Var i byen i dag og kjøpte høy til gutta boys, og en liten tre-stige og en sånn vippe-dings. Skiftet på dem i dag, og da de fikk komme oppi igjen gikk de jo helt bananas!! Juhuuuu her var det GØØØY så det ut som om de tenkte!! :ler:

Men de er så søte små, blir trøtte av å rase rundt, så de går og legger seg for å sove etter 15 minutter med full rulle :ler:

I natt da meg og kjæresten lå i sengen og pratet måtte vi bare le til slutt, fordi inne i stua hørte vi "bing boing bink bink bink, boing bink bink" (lyden av ørkenrotte-baby møter glass) heeeele tiden! :ler:

Så gikk vi inn i stua for å se hva i svarte søren de drev med. Åpner døra forsiktig og tar på lyset....

Og der står det to nydelige små tøysegutter, på bakbeina, rett ved siden av hverandre, midt i buret, og ser på oss med sånn:

"Huh, hei, eh, hva gjør dere her nå?"-mine :ler:

Sjønnaseeeeer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg har innsett at jeg har brukt frihelgene mine aldeles feil.

Jeg har jo sovet bort disneytimen.

Det er jo helt sykt. Heilt SJUKT! Heilt SINNSJUKT!!!

Nei men seriøst, hvordan kunne JEG vite, selveste syvsoveren, vite at mellom ni og ti på NRK så er det Disney-timen?! Og at da viser de en hes høne som er dektektiv i 101-dalmantiner-serien.

Og dette har jeg altså soooovet bort!!! :klaske:

"Valpesphooor, og khyllingsphooor...ah, og fjøtthene stårj i dem ennååååh!!"

"Det er jo våååre føtter..."

"Jaaaah jeg visshte jo deeeeet...eh..."

Nei nå må jeg følge med, nå fant de en gåsefjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Jeg KOOOOSER meg!!!

:hoppe:

Meg og typen og noen kompiser av ham har vært på kino, og jeg sier det bare:

Gå og se Hostage.

Det var en bra film, altså. Men nå koser vi oss med en annen film:

WILLOW GÅR PÅ TV!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Når valgets kvaler herjer kroppen, er det vanskelig å få ro. Men nå virker det som du har fått roen, Ninakanin. :)

Ethvert forhold vil støte på et skjær i sjøen, men nå

ser det ut til at du har styrt unna det såvidt. :) Og det

er alltid bra.

Håper du koser deg masse med kjæresten, og det

MENER jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Gudd mårnings!

:danse:

Det er sol her i dag! Sohohoool!! :hoppe: Men det blåser noe sinnsykt, havet er mørkeblått og skummer på toppene. Er glad jeg ikke skal ut i en seilbåt eller noe sånn ;):tunge1:

Har nettopp vært på en liten tur med hunden, det er jo så flaut.. Han tisser jo mange meter! Og i dag var det iallefall sykt, tiiiiiiiiiiiiiiss... Typisk at det kom ei gammel dame gående akkurat da, så hun så jo vidunderdyret legge fra seg litervis med MØRKEgult illeluktende æsj utenfor lokalbutikken her... Mmmmm!!! :spy:

Og så med sol stekende på, tipper sporene er der i ukesvis nå, det brenner seg jo fast. hehe huff...

Menmeeeen!!

Haha, en fyr gikk på et tre!! Jeg stod og ventet på at hunden skulle gjøre bommelom oppi skauen, og sto der og hang... Så kom en fyr ut fra en bygning, og han så sånn på meg, han lurte sikkert på hvorfor jeg bare stod der liksom :ler: Uansett, tror han følte det selv også at han hadde sett litt for mye, så han skulle se "kuul" ut og se totaaalt den andre veien.

Bare så synd det stod et KJEMPEtre akkurat der han hadde peilet seg inn på å gå da..

:hoho: DUNK, hele kroppen med full kraft rett i stammen!!!!! :ler: :ler:

Åhåhååå det må ha vært flaut, han prøvte liksom så godt han kunne å skjule det ved å liksom gli rundt stammen og fortsette å gå som ingenting, men hallo... :ler:

Jaja, sånn går det når en skal være kuul!!! :ler:

Nå skal jeg spise frokost, nystekt brød (sånn halvstekte greier fra butikken) og ost og skinke og masse deilig grønt på..

:sikle:

Og såååå skal jeg... Vet ikke! Er sommerferie, skal bare kose meg!!!

I kveld er det kakeselskap hos ei studievenninne av typen som nettopp hadde bursdag :) Det skal bli kos!!

Kakeeee!!! :sikle:

:ler: Jeg spiser litt for mye for tiden... :klaske:

Menmeeeeen :)

Jeg har iallefall gjort noe bra i dag!! Postet alle brevene jeg skrev i går, til begge søstrene mine pluss farmor :) FJORTEN sider brev tilsammen!!!!!

:hår:

Ikke rart hånda mi er dau.....

Men nå er det frokost!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin
den bikkja di virker kul da

sånn hund vil jeg også ha

han er faktisk KJEMPEkuul!! :ler:

I går var han nybadet, så han inviterte seg selv til å sove i senga til meg og typen.

Seff fikk han lov!!!! Koseguuuuuutt :ler:

Så da hadde jeg en godgutt på hver side :)

Nå må jeg snart stelle meg, skal jo i kakeselskap.

Hei..tror jeg holder på å få senebetendelse i pekefingeren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...