Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2005 #761 Del Skrevet 29. mai 2005 Koselig at han tok med daim, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. mai 2005 #762 Del Skrevet 29. mai 2005 Prøver å prate litt nå, men det er jaggu ikke lett når Brann scorer mål etter mål.. Yeah, forholdsamtale og fotball i lekker harmoniiii.. Neida, vi skulle ikke prate, det bare ble litt sånn. Vi er iallefall enige om at slik det er nå, vil vi *ikke* ha det. Han liker ikke at jeg ikke tar iniativ lengre...til noenting.Kan jeg forstå. Men det burde vel kanskje slå ham at det er et symptom og ikke en årsak..? Og han er forbanna på kvinneguiden. Mener at det stjeler tid fra forholdet. At jeg heller burde se tv i sofaen med ham... Men hallo hallo, tv eller kg... oooouh, though choice nei huff jeg bare fabler, er sliten.. Og fighter og samantha: Tadaaaaa, dagboka skal IKKE gå av med døden!! Takk for støtten Godnatt, nå skal jeg krype til køys og kose meg med Darwins "Origin of the Spicies"!!!!!! Hva da nerd? Natta!! (ja, jeg legger meg klokka ti. NEI jeg gidder ikke å diskutere.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 29. mai 2005 #763 Del Skrevet 29. mai 2005 Braaa! No vart eg glad. Natti natt og sov godt, kjære du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. mai 2005 #764 Del Skrevet 29. mai 2005 Oj, jeg ble imponert over det du har gjort for kjæresten - spesielt det med hotellrom med roseblader Så romantisk!! Sukk... Skulle gjort noe sånt jeg også... Kos deg med boka i senga! Det er godt å legge seg tidlig å lese! Og heldiggris som har sommerferie!! Jeg begynner på jobb kl. 7 imorgen... And by the way: Her er ferdig-med-eksamen-og-du-har-vært-flink-jente-blomst fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. mai 2005 #765 Del Skrevet 30. mai 2005 Kan vel bare si lykke til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. mai 2005 #766 Del Skrevet 30. mai 2005 Helloooooooooo!! Har sovet bort heeeele dagen, og har ikke dårlig samvittighet i det heeeele tatt!! For jeg har ferieee Nå skal vi spise lusnj, so I have to go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 30. mai 2005 #767 Del Skrevet 30. mai 2005 Sånn, da har vi sett film og spist. Var koselig det altså, må jo si at vi koser oss når vi sitter sånn med beina krøllet sammen oppi sofaen.. Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for kveldens middag på fridays. Har jo ikke sånn kjeeeempelyst, men det er nok bare litt av den tullete angsten min som sparker litt i ribbeina. Drit nå iii, jeg har tatt eksamen og har det bra om dagen, ingenting å være redd for jeg!! Håper bare ikke "jeg drømmer om deg, Nina"-sjefen er på jobb i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. mai 2005 #768 Del Skrevet 30. mai 2005 Ååååh, jeg misunner deg ferien sånn! Eller, jeg misunner deg den ikke, for du har absolutt fortjent den! Skulle bare ønske det var meg, men bare tre uker (og en eksamen :-?) til det er min tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teddy Skrevet 31. mai 2005 #769 Del Skrevet 31. mai 2005 Heiheiiii!! Tusen takk Teddy, gi meg så mange tips du bare kan!!! Hva liker de å få som snop? Sånn grønnsaker og frukt og sånn? Har du noen andre lure tips på lager også? Nå ligger Vol 1 med hodet utenfor huset sitt, og sover. Sånn "heeey jeg kan følge med på hva som skjer altså, jeg bare sover biiiiiiiitteliiiiitt" De er miiiine!!! Juhuuuu!!! Han er hvit på leppene sine, haha, det var søtt! Ser ut som om han har diiigre tenner på tørk, men så er det bare leppa Heisann, bedre sent enn aldri :-) De er glade i frukt og grønnsaker, men skal ikke ha for mye vann (er jo ørkendyr) så vær forsiktig med kål og agurker og meloner og slikt. Gulrøtter er jo en klassiker, de liker de godt :-) Sjokolade og potetgull og sånt skal de ikke ha, men det sier seg jo selv hehe. Åh..mais! DET er stas det! Også er de så søte der de sitter med et maiskorn i "hendene" og knasker for harde livet De kan gjerne få en teskje yoghurt av og til, det har de bare godt av. Friskt høy skal de alltid ha slik at de kan bygge seg hus. De er ordentlig flinke snekkere, og samarbeider godt en gnager av stråene til passe størrelse og en annen legger de på plass og fikser og ordner. Du skulle sett når jeg hadde fem stykker som bygget sammen, det var nesten litt som dozerne fra fraglene Snik deg inn i en hage og stjel grener fra epletrær, vask dem i vann og legg i buret :-) da har de noe å styre med. Tjah...ellers bør de få være ute så mye som mulig, pass på ledninger. Og kos deg masse med dem, de er noen herlige små dyr som kan bli kjempetamme :-) Den ene jeg hadde (som forøvrig ble 7 år gammel, da fikk hun kreft og måtte avlives ) sov faktisk i sengen med meg av og til. Lå i halsgropen min og kooooste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 31. mai 2005 #770 Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for gode ørkenrotte-tips!! Jeg har litt tørr hjerne i dag, men jeg er ikke dårlig egentlig. Vel, det var jo den der avslutningsmiddagen i går, og så ble det noen "pils" etterpå. Det vil jo si cider og drinker på meg da... Var egentlig en kjempekoselig kveld, men haha, sjefen kom forbi da klokken var halv ett på natten! Jeg var jo brisen og ropte "næmmen er du her ENNÅ!!" (baren er jo rett ved siden av jobben min). Han så på meg og lo og sa "og er DU her ennå også?!". Jeg bare.. "jeg begynner ikke på jobb før klokka fire...jeg har lov... :oops: " Jajaaaaa, sånn er det bare avogtiiiil!! Sånn ellers har jeg funnet ut at RP kommer nesten hundre prosent sikkert innom jobben i dag. Han leide film i går, og skal levere den i dag, og det blir etter fire pga jobben hans. Og jeg er jo der i dag, jepp jepp, fra fire til tolv. Så man kan si det slik at jeg har en smuuule rare følelser for å gå på jobben i dag. Og så har broren sluttet som vakt på stambaren min. Men bartenderen er visst blitt skikkelig god kompis med RP og det var han som var med på seiltur i helgen... Er vel unødvendig å utdype at det reiv litt i hjerteroten når jeg ble vist en videosnutt av seilturen på mobilen hans... Nydelige båten, havet...huff.. Og da vi gikk derfra gikk vi selvfølgelig til et sted hvor bestekompisen var. Jeheeey. Så det ble litt mer RP den kvelden enn jeg hadde tenkt, liksom. Juhuuu... Vel, nå må jeg få i meg noe mat snart, og dusje litt, og gå en tur med dyret. Og så nærmer det seg jo jobbetid.... :hår: Meg og kjæresten hadde en vond men skikkelig god prat i går, så nå får vi se hva som skjer fremover. Vi er iallefall helt åpne og ærlige med hverandre. Og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 31. mai 2005 #771 Del Skrevet 31. mai 2005 Veldig bra at dere er åpne og ærlige ja. Du vet hva du gjør hvis du trenger å lufte noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. juni 2005 #772 Del Skrevet 1. juni 2005 Stååååå oooooooooopppppppppp nååååå!!! Kom han innom i går???? Venter spent!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. juni 2005 #773 Del Skrevet 1. juni 2005 Ventar spent eg og!! :o Oppdatering please!! NO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. juni 2005 #774 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei hei alle sammen... First thing first: Min kjære har vært i dagboken igjen. Kanskje ikke så rart etter hvordan jeg var i går, for jeg var helt merkelig i humøret. Og det skyltes jo selvsagt at jeg visste at RP sannsynligvis kom innom.. Blir litt telegraf-aktig dette, for jeg skal spise frokost med kjæresten nå. (hehe jaaa jeg vet det er langt på daaaag). Men uansett: Jeg koom på jobb og sjekket pc'en, nope, han hadde ikke levert filmen ennå. Sjekket gjennom filmene som lå på disken, ingen film med det navnet som han hadde leid... Snur meg og spør hun ene jobbevenninna om han hadde vært der, jo han hadde vært der for noen timer siden for å spørre sjefen om å få låne faxen!!! :hår: Iiik! Vel, så slutter hun, og hun går og shopper. Så kommer hun tilbake etter en stund, og ser helt opprømt ut "har han vært her?!" "eh nei..?" sier jeg. "nei for han sitter utenfor den baren nå!" :o Det er jo bare 5-10 meter utenfor jobben min... Åh herregud, det var begynnelsen på noen laaaange og stressa timer... Alle bevegelser i døren skvatt jeg jo av. Jeg visste jo ikke hvordan jeg kom til å reagere! i ti-tiden så kom han... Og jeg reagerte med å smile. Et stort smil. Og han smilte. Masse. Helt til han så det var meg. Ansiktet hans ble skrudd av, alle følelser fra det forsvant, og i det kroppen hans snudde rundt så jeg at det begynnte å danne seg en sinna fure i pannen... Han kom seg liksom ikke fort nok vekk, han hev seg liksom rundt, kunne se han tenkte "hell no om jeg skal snakke med henne".... Fikk litt lyst å spy, egentlig. Kjentes helt jævlig. Jeg visste det jo, egentlig, at det var den mest sannsynlige reaksjonen hans,, etter sånn som jeg kjenner ham. Det var bare vondt alikevel... Så sto jeg der da, i to timer til på jobb, og hadde tidenes mest deppa ansikt. Kundene mine stakar, de så jo helt skremte ut, alle så på meg med sånn "oj går det bra?" -ansikt... Alle utenom den rare rare mannen som trodde at jeg sa "hest" når jeg sa pasta, men det er en annen historie... Men uansett. Hadde fått en god del meldinger fra kjærsten, om at han forstod at jeg hadde det vanskelig og sånn, så jeg hadde planlagt å fortelle ham om det. Så da jeg sluttet ringte jeg og ba ham ta med hunden og gå meg imøte. Så går jeg.... Utenfor puben står en av dørvaktene jeg kjenner litt. Stopper opp, og spør om det er folk der i kveld. Ja litt, sier han og smiler. "Er RP der?" spør jeg. "Ja!" sier han og peker inn "han sitter der!" Ser inn, og ser en liten gjeng som sitter og prater med T, bartenderen fra i går, og ryggen til RP midt mellom alle... Puster tungt, og går inn. Møter blikket til T på vei mot RP, og han ser på meg med sånn "oj...hei Nina...lykke til"-blikk. Okay dette er ikke kødd, men nå er frokosten klar, så jeg forteller resten etterpå! Sorryy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. juni 2005 #775 Del Skrevet 1. juni 2005 Sånn, nå har jeg spist frokost. Vel, jeg går mot ham, ser ned i gulvet og "sier en rask bønn", og pirker ham forsiktig i siden.. Han snur seg. Det blir helt stille der de sitter. De han er med sier ingenting, bare ser til siden eller i gulvet. Bartenderen begynner å fikle med noen glass. "ka?!" sier han og vil helst ikke se på meg. "Eh..hei...jeg lurte på om du har to minutter..." Han ser frem foran seg litt, furen i panna er på plass... "Det spørs ka det gjelder" svarer han litt avvisende. "Nei jeg vil prate med deg, høre hvordan det gikk på eksamen, høre hvordan det går med deg...sånne ting...prate.." "Vel, eksamen vet eg ikkje kossen gikk, så det e jo ikkje nokke å prate om." svarer han litt oppgitt og surt (tror han er spent på eksamenskarakteren stakar). "Vær så snill...bare to minutter..." sier jeg stille.. Helt stille. Så reiser han seg motvillig opp i allikevel rask og stressa bevegelse "greit, to minutter". Jeg snur og går mot døra, og kjenner han går bak meg. Vet jo ikke helt hva jeg skal si, ting ble gjort litt på impuls... Han var sinna. Kjempesinna. For at jeg ikke hadde sagt ifra før når jeg visste at jeg kom til å bli hos typen. Jeg visste jo ikke det, sa jeg, jo det visste jeg. Sporet opp hvor den oppfattelsen kom ifra, og fikk klaret litt opp i det. Da så jeg noe som rørte seg inne i de sinna øynene... Jeg vet det er noe der, noe han gjemmer bort. Men jeg har ikke rett til å pirke i det lengre... Han skalv. Hele kroppen. Og det var ikke kaldt ute... Han sa jeg måtte gi typen en fair chance nå som jeg hadde bestemt meg for det jeg hadde bestemt meg for. Og at jeg ikke hadde noenting å tilby ham, ingenting han trengte. Han hadde båten, og det holdt for ham. Og hvis jeg skulle lengte etter noe så kunne jeg jo bare skaffe meg en båt... Tror han er såret og skikkelig sinna, ja... Avsluttet samtalen med "nei nå gidder jeg ikke bruke mer tid på deg", og så gikk han inn mens jeg svarte "nei..takk for at du gav meg såpass mye tid.." Men det var godt å prate med ham. For byen er ikke sååå stor, og ytterpunktene i begges vennegjenger krysses såvidt, så å unngå hverandre er ikke mulig. Nå er liksom...vet ikke, nå har vi pratet sammen. Så nå håper jeg at ting kan roe seg ned... Da jeg møtte typen fortalte jeg alt sammen. Føles roligere inni meg nå, tror at vi har en bedre mulighet for å ordne ting nå som alt dette med RP legges mer og mer bak meg. Og så får vi ta den klassiske: Jeg må bare ta tiden til hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2005 #776 Del Skrevet 1. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. juni 2005 #777 Del Skrevet 1. juni 2005 Åh, jeg får så vondt av dere alle tre i denne situasjonen, både deg og RP og typen. Du vet jo hva jeg mener... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. juni 2005 #778 Del Skrevet 1. juni 2005 En seig og slimete klem fra Sneglen din: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. juni 2005 #779 Del Skrevet 1. juni 2005 Takk for klemmene, folkens Nå er planen å ta en dusj, stikke innom jobben og lære det nye kassesystemet, og så kanskje gå og trene litt!! Vil legge meg til gode rutiner så jeg kan vedlikeholde til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 1. juni 2005 #780 Del Skrevet 1. juni 2005 Sånn, da har frøken somle-jente ferdig, og klart til å dra til byen hadeeee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg