Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Jeg ringte mamma, jeg. Ble litt mye.

Og siden jeg har verdens beste mamma så var det et skikkelig lurt valg.

Tårene er borte og jeg har roet meg ned. Ringte kjæresten og sa at jeg var skikkelig deppings, var skuffet for i går, og savnet ham nå i kveld. Han ble glad, sa det varmet å høra at jeg er så glad i ham.

Han skulle komme hjem så fort han tapte :ler:

Huff, bare så kjipt at han har vunnet i det siste... :roll:

Vel, det var godt å si ifra iallefall. Og i morgen kveld skal vi på kino og kose oss..

Oj oj oj så rart det er med følelser...

Hm, der kom en uthvilt liten "ørken"gutt hoppenes ut av sengen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

haha de er så søte, de spretter rundt og er helt gale :ler:

I dyrebutikken hadde de jo ingenting, buret var helt tomt bortsett ifra litt sagflis og litt bomull. Her har de et lite hus med masse hull i, laget av sammentvinnet høy, en stor skål med sånn vaske-sand, tørkerullen sin, en gnagestein som ser ut som en gulrot.. :ler:

De koser seg! Spretter rundt og tøyser :ler:

Nå krangler de om hvem sin tur det er å bade i sanden, oooooh så tøff, legger hverandre i bakken :ler:

Stakar Volume 1... Ikke lett å være liten og ha lyst å bade i sanden når Volume 2 er størst og tøffest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler:

Herregud da, de er så bøllete! Slenger jo maten sin veggimellom :ler:

"Boing bank bing" = lyden av KillBill Vol1 som spiser, men hiver annenhver matbit i glasset på akvariet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke komme hjem før han har tapt???

faen for en jævla kødd..........................

sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Næmmen... :blomst_opp: :gave: Her er det både blomst og middag (inni pakken ,det var det nærmeste jeg kom) . Så trist at du har det kjipt når jeg har vært ute og hatt det... Sånn passe... formen er stigende, are så dumt at jeg har dratt hjem alt da...

:klem: til deg og med ønske om en fin helg :)

Alltid gøy i lese dagboken din, særlig om hunden og ørkendyrene (som vi forresten mer enn gjerns kan kalle ørkenortter, hvis det får deg til å føle deg bedre). Overlever rotter for at folh har det bar vatte.

Oj... Dette var ikke lurt skreven, orker ike rette... Ha en fin kveld, spise en sjokksi og legg deg under dyna med e god film også cola da - det er godt - men må være bokse eller på galdsflaseke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt bekymret for deg når jeg leste de siste innleggene her nå - men ble glad for å se at det ordnet seg til slutt! Håper han kom tidlig hjem?

Jeg er også enig i at du må fortelle ham hvordan du ønsker å ha det. Kommunikasjon er kjempeviktig, men jeg skjønner også at det ikke er så gøy å alltid hinte om ting... at han ikke skjønner hvordan du vil ha det... men menn er ofte litt annerledes enn oss og ofte må de få hint for å skjønne hva vi vil... :)

Men jeg skjønner at du blir litt frustrert over tankene dine. Hvis jeg sitter alene hjemme, har jeg aldri slike tanker... jeg lengter ikke etter andre enn kjæresten... for han er alt jeg vil ha...

Kose deg masse med kjæresten idag, da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

...han kom hjem klokka to...

Jeg er trøtt og sliten og sinna... Trøtt og sliten fordi det var tøft å gå på jobb i dag etter mange uker med dårlig søvn på grunn av eksamenstress og guttestress, og sinna fordi..

Jeg forstår det bare ikke. Jeg ringte klokken tolv også, spurte når han trodde han kom hjem. Neeeei han visste ikke helt... Huff...

Dumming. Jeg forstår det var kjekt med en guttekveld, jeg forstår det var spesielt siden det var en kompis der som har flyttet fra byen, jeg forstår det var gøy å bli lenge siden han vant hele driten og kom hjem med 500kr....

Men jeg forstår ikke at han ikke ser hva som skjer nå.

Ringte fra jobben, og det ble bare tøys. Han går jo sånn i forsvar når han hører den sure, triste trøtte stemmen min. Har jo forståelse for det, men... Æsj, jeg er så lei av å alltid måtte forstå og forstå.

Vi planla en rolig kveld inne, jeg er for sliten til å finne på noe stas. Og så spurte han om jeg gadd å kjøpe noe digg, og handle inn middagen...joda, greit det...jeg skulle få igjen penger... nei du trenger ikke å tenke på det, sa jeg, for jeg tenkte du skulle få betale på mandag (vennegjengen hans (som jeg ikke kjenner noen skikkelig godt i, og ikke trives heeelt i) skal ha avslutningsmiddag på fridays på mandag). haha du tenkte det ja? svarte han. "jepp" sa jeg "fordi jeg føler det er det minste du kan gjøre, siden det er din vennegjeng og din avslutningsmiddag, og jeg faenmeg ikke har fått så mye som en blomst engang for å ha blitt ferdig med eksamenene mine.....".

Han hån-lo. Begynnte på en setning om at "det er jo ikke akkurat..." og så stoppet han. Jeg ba ham fullføre "nei fortell meg nå, hva hadde du tenkt å si nå?".

Nei han hadde jo ikke akkurat hatt så sinnsykt god tid om dagen, svarte han surt.

Husker ikke hva som ble sagt innimellom, men jeg tror vi pratet om kvelden igjen. Så sier jeg plutselig "og du, bare så du vet det, så går det faktisk an å ringe en blomsterbutikk og så leverer de blomstene..hvis du hadde så forferdelig dårlig tid."

"hva, betyr det SÅ mye for deg å få blomster eller?"

:sinna:

"Nei, men det betyr faktisk mye for meg å se at du bryr deg, se at du gjør litt ekstra!!!!"

aaaaaaaaaaaargh!!!! :murvegg:

Dumme dumme dumme hode og hjerte og alt...

Det var tungt å være på jobben i dag. Var ikke forberedt på hvordan omgivelsene ville få meg inn på tanker om ting og tang hele tiden... Presset de vekk, ville ikke føle noe.

Så kom hun jobbevenninna mi, hun som kjenner ham og sånn...hun begynnte på jobb klokka tolv.

så smiler hun og er glad for å se meg, og jeg følger etter henne ut på pauserommet når hun skal telle kassen. Så spør hun, sånn som vi alle spør:

"hvordan går det med deg?"

Spørsmålet treffer meg som en stein i magen, og jeg er ikke helt forberedt, kjenner det skjer noe rart i meg. Haka faller liksom litt ned, jeg blir litt matt, og begynner å svare...

"eh..du skulle spurt for to dager siden. Jeg traff en liten vegg i går.."

Og så knekker stemmen min, og tårer i bøttevis kommer fra ingensteds hen, jeg klarer ikke å holde igjen, og hulker frem:

"Åh, jeg sahahahahaaavner ham sånn!!"

Det var helt absurd! Falt totalt i sammen, var som om to uker med innestengte følelser bare tøt frem helt uten kontroll..

Men det var godt, godt å prate med henne. Jeg tok meg jo inn igjen, fikk lappet meg sammen liksom.

Nei, jeg vet ikke helt hva som skjer, egentlig. Er litt sånn... jaja, så mye for den sjeleroen, liksom.

Har leid to filmer, kjøpt snop og brus og yndlingschipsen og dip'en hans...og skal lage lasagne.. håper vi får en koselig kveld da iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sjebnen er så rar.

Har en sånn internetkompis fra gaaaaaammelt av, han er ett år yngre enn RP (uten noen sammenligning eller kontakt mellom de to whatsoever, er alderen jeg tenker på).

Vel, ikke pratet med ham på leeeenge, så plutselig dukker han opp på msn og spør hvordan det går. Forteller i korte drag, og han blir helt..haha, det var kuult! Han bare satte foten ned! Sa at herregud dette var ikke noe å lure på, skulle seff bli hos typen, hva i alledager jeg drev med, all slags sånne ting!

Så jeg vet ikke, det roet seg litt i meg! Enn så lenge ;)

Vel, jeg ringte typen, og var ikke like trøtt og sur i stemmen. Og nå skal jeg lage middag. Kjenner at jeg ikke er like deppings, jeg må jo liksom gi dette en real "try out" når jeg først har sagt jeg skal det.

Og han lille internet-spirrevipp-kompisen vekket meg litt. Hva er det jeg driver med? Her har jeg verdens godeste gutt, og jeg fokuserer bare på de negative tingene.

Så nå smårydder jeg i stua og gleder meg til kjæresten kommer hjem :)

Give the man a chance, god damn it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ha en trivelig kveld - var faktisk i en dyrebutikk i dag og så på disse dyrene dine - de var jo så små!!! Helt sinnsykt... Men den ene hadde pelshale og den andre hadde bar hale... Kanskje den ene hadde en hårsykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... jeg skjønner at du er skuffet...

Jeg trodde også at kjæresten din var hoppende glad over å ha fått deg tilbake og ville tilbe deg og krype for deg og gjøre ALT for å overbevise deg om at han er den rette - etter det som skjedde med RP.

Men... gutter er litt merkelige når de er sammen med kompisene sine. Vi jenter kan gå hjem kl. 22 for at vi vil hjem til kjæresten, men hva sier liksom kompisene hvis typen skal hjem til dama så tidlig på kvelden...?

Håper han har med en blomst når han kommer hjem idag da? Nå har han jo fått det hintet...

Men kos dere ikveld da! Prøv å forkuser kun på hans positive sider og prøv å kom litt nærmere hverandre igjen. Dere har nok fått dere en trøkk begge to.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huffda, høres ikke ut som du har det lett for tiden :trøste: Vet hvordan det er å ha det slik, slet masse med det i forrige forholdet mitt...

Men alt vil ordne seg med tiden vet du! men er ikke gjort på noen dager å få satt alt i perspektiv...

Håper du har det koselig i kveld iallefall!

forresten; knallsøt hund du har:D :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Takk seroxata! han er min lille baby :)

De to andre babyene mine sloss litt nå, jeg satte nettopp nedi vaske-sanden deres, og lillebror forstår ikke helt at storebror vil ha sanden for seg selv... Nå furter lillebror, det vil si Vol 1, borte ved gulrot-gnagesteinen. :ler:

Har nettopp kommet inn dørene etter en faktisk ganske okay dag på jobb! Ingen grining, hehe ;)

Men jeg fikk en liten RP-opplevelse allikevel. Sto jo selvfølgelig å tenkte på ham, ikke med vilje, men jeg kjører jo litt rydde-modus i hodet for tiden. Greit å ha tenkt igjennom alt hvis jeg skulle finne på å formatere noen minner liksom... ;)

Vel, så står jeg der, tankene flyr inn og ut av hodet mitt, tenker på kjæresten, tenker på rp..blabla... står og fikler med en mopp som hadde hoppet av hengslene sine, får det ikke helt til og er litt trøtt og sliten og greier og greier...ser opp... og så ser jeg rett i øynene til broren til RP! Jeg smilte og sa hei, og så raskt ned i gulvet, snudde meg, og sa "Faen i helvete" stille ut i luften. La fra meg den teite moppen og vasket heller litt på benken. Han dobbelt-kikket på meg da han kom inn, så ut som han tenkte "oj der er hun" eller noe sånn. Han sa jo hei tilbake da jeg sa hei, men vi sa det begge to sånn "hei...." som i "begge vet at dette er en liiiiittegranne pinlig situasjon-hei".

Han fisket umiddelbart opp telefonen fra lommen, så ut som han ringte noen. tenkte jo selvfølgelig allslags rart, så for meg at han ringte og sa "ja hun er her, ikke gå der i dag" eller noe sånn...

Han hentet seg en brus i kjøleskapet, en grandis, og så kom han for å betale. gikk skikkelig sent, alt han gjorde var en eneste lang treig bevegelse...

Er så rart, for da jeg hilste på ham inne på nabopuben for alle de ukene siden, så kunne jeg ikke annet enn å se hvor forskjellige de var! At de ikke lignet i det hele tatt, at jeg aldri i liiiivet ville gjettet de var brødre!

Men i dag.. Jeg så jo bare likheter, jo. Føltes...merkelig.. Litt sårt..

Jeg spurte forsiktig "hvordan går det egentlig med ham,..?", men han misforstod eller hørte feil. Svarte at han drev og flyttet og var dritsliten, men ellers gikk det fint. Og han snakket om seg selv, han svarte i jeg-person... Gadd liksom ikke spørre en gang til, men syntes det var litt søtt at han trodde jeg spurte ham hvordan det gikk, haha, pratet såviiiidt med ham en eneste gang før :ler: Hehe svime..

Vel, han gikk sånn...som om han ville si noe. Så da han var på vei ut så sa jeg bare "huff...hils da, iallefall.." og sliten-lo litt.

Angrer på det nå. hilse!? tenk deg hva slag i trynet det må være da, driver og skal glemme noen, og så kommer broren og forteller "traff henne på jobben hennes i dag, hun sa jeg skulle HILSE"?!!?!?

:klaske:

Herreguuuud Nina....

Når det gjelder kjæresten så... Joda, vi så film og koste oss, men det ble litt drit da jeg skulle legge meg. Skulle bare sånn ønske at når jeg sa "jeg vil legge meg snart, jeg" (med helt helt vanlig stemme) at jeg slapp å måtte forklare hvorfor eller forsvare at jeg vil legge meg tidlig...

Ååååh :veldigsur:

Han visste at jeg hadde ligget og ventet på ham natt til i går, til klokka var to. Han visste at jeg ikke hadde sovet noe godt etterpå, fordi han snorket (er tett i bihulene) og fordi jeg var redd for å forsove meg. Han visste jeg hadde vært på jobben hele dagen. Han visste at jeg ikke hadde hatt tid til å hvile. Han visste jeg hadde vasket opp og ryddet, handlet inn og laget middag.

allikevel fikk jeg "herregud skal du legge deg ?!" til svar.

Klokka var ti, så jeg svarte "nei nei ikke nå, men snart..."

Ble liksom litt tafatt...hadde jo lyst å legge meg, var jo trøtt inn til margen, og visste jeg skulle opp i dag også.

Så da klokka var kvart på elleve sa jeg "nei huff nå blir der jo sent allikevel, jeg skal jo tidlig opp i morgen, vil legge meg nå,jeg".

"Skal du legge deg , klokka er jo ikke elleve engang!!"

Ååååh jeg er så lei av å aldri "få lov" til å si jeg vil legge meg tidlig!!!!!! Han kunne for eksempel ha sagt "oj, ja nå ble det sent, du skal jo tidlig opp du. du er sikkert dritsliten etter en lang dag på jobb, takk for maten vennen" eller hva som helst i den duren... istedenfor blir jeg full av irritasjon og skuffelse og sinna-adrenalig rett før jeg skal legge meg, og det er jeg sååååå usansyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynlig lei av! :sinna:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHH :murvegg:

Han skylder på eksamensperiode, javel, hva i svarte faen har eksamen med om han klarer å se jeg er trøtt eller ikke å gjøre?!?!

Herregud....

Men sånn ellers så går det greit, tror jeg. Deilig med fri i morgen, skal jo jobbe igjen på tirsdag, men det går fint. For nå er det sommerferieee!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at også menn synes det er hyggelig med oppmerksomhet, små gaver etc.

Da blir det "lettere" å gi noe tilbake også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

okay sorry nå bjeffet jeg, men det er litt av det som gjør meg så såret og sliten.

Helt fra begynnelsen av har jeg behandlet kjæresten som en gud. Masasjekvelder, middager, smågaver, blomster, et kort med nydelige ord på plutselig uten grunn, SYDDE pakkekalender for hånd til ham (med en nyoperert høyrehånd, var helt jævlig vondt) med dikt om kjærelighet og en gave i hver eneste pakke, tok ham med til manchester for å se united spille på hans første bursdag, i fjor leide jeg stort rom på hotell og la roseblader over hele rommet og hadde stearinlys på hele badet, han sa han fikk lyst på is og jeg kledde på meg igjen og løp ned til butikken.

alt for ham. hele tiden. always.

forgudet ham.

når i svarte faen er det MIN tur!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

virker som om du har skjemt bort kjæresten din litt for mye.

de som er snille får sjelden det de fortjener tilbake :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

vel, han kom hjem med en daimsjokolade (elsker daim) og kysset meg på kinnet..

han prøver, stakar, er bare litt fisk på land avogtil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...