Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2005 #721 Del Skrevet 27. mai 2005 Først syntes jeg det hørtes ekkelt ut med ørkenrotter, men dine høres jo bare søte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #722 Del Skrevet 27. mai 2005 på engelsk heter de gerbil!!! det er koselig one gerbil many gerbils Nå våknet de, kom ut av huset sitt og sa hallooooo kom nettopp inn dørene nemlig Haha jeg har sommerferie! føles helt absurd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #723 Del Skrevet 27. mai 2005 det er forresten bilder av killbill volume 1 og 2 i albumet altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 27. mai 2005 #724 Del Skrevet 27. mai 2005 Men jeg ville kalt den bare for et ørkendyr' date=' rotter og mus høres så skummelt ut...[/quote']ørkendyr? det kan jo være hva som helst. Ninakanin har kjøpt to kameler, for eksempel? Vi ville ikke blitt så veldig overrasket over det heller, vet du, det er det som er. Gratulerer med sommerferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #725 Del Skrevet 27. mai 2005 :o Kameler... Vet dere, det hadde faktisk vært litt kuult. Å hatt to kameler!! "hei, møt KillBill Volume 1&2, KAMELENE mine!!" Jeg har egentlig lyst på all slags dyr, jeg. Tiger, panter, puma, løve, slange, gris, ku, sau, hest, gnu (jaaaaaa, GNU ja), geit, katt, kanin, esel, dromedar, kamel, tapir, ulv, maursluker...ja allslags... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #726 Del Skrevet 27. mai 2005 Ehm... Okay, dere vet at jeg har hund. Dere vet også at den hunden er litt rar og litt svimete, rett og slett litt spesiell. Denne hunden min har følt seg litt alene i det siste, fordi jeg stort sett har sittet ved pulten og enten lest til eksamen eller surfet rundt på KG. Dere vet også at leiligheten min er liten, og at alt står oppi hverandre. Det vil si at inntil pulten min så står sofaen. Vel, så sitter jeg her da, og kooooser meg på KG. Merker at hunden er litt masete, men det er jo ikke noe nytt. Så legger hunden en labb i sofaen og spør om å få komme oppi med et lettere strengt blikk, og jeg ler og sier "ja!". Hunden hopper oppi med et stort klumpse-baks og krasjer inn i putene. Ikke noe uvanlig. Så sitter jeg her og skriver, og hunden kommer nærmere og nærmere. Står i sofaen og ser rett på meg, men snur jeg meg for å se på ham så ser han til siden. Nærmere og nærmere. Plutselig har jeg 20kg irsk setter på pulten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele dyret står på pulten min, men bakbeina på armlenet på sofaen, og med frambeina like ved tastaturet, peeeeeser meg inn i øret, slenger frem en labb og... ..."..maskinen gjør seg klar for hvilemodus". POOOOooooow....svart skjerm. Han kom GÅENDE opp på PULTEN min og SKRUDDE AV pc'en!!!!!!! :hoho: Hvor sykt er DET?!?!!??!! Hahahaaaaaaa jeg har raaaar huuuuuuuuund!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #727 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kjeder meg. Det er fredag, jeg er 22, har ingen planer, og kjeder meg. Det verste er at jeg kjenner at det driver meg ut i tanker jeg ikke skal, bør, eller vil ha. Jeg føler at jeg lurer på hva som venter der ute, føler at det ikke er riktig at jeg skal sitte hjemme nå, ferdig med eksamen, egentlig lett og glad. Vel, jeg skal jo ha jobbehelg da, så det begrenser jo helt klart hva jeg kan finne på. Men: Jeg tenker ting jeg ikke bør nå, og det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #728 Del Skrevet 27. mai 2005 mmmmmmmmmmmmmmmmmmmh nei nei nei det murrer i sjela mi nå, dette er ikke braaaaaa, kjenner jeg er småirritert og småsur og er litt forbanna og har forferdelig lyst å ringe til noen jeg ikke skal ringe til for å få opp dampen i livet mitt, ikke sitte nok en kveld og føle at livet suser forbi, det var da innihelvete så vanskelig ting skal være da, elsker noen men kjeder seg, kjeder seg gal, kjeder seg vill og sint og slem, har lyst å gå ut på byen, lyst til å dra på seiltur, lyst til å dra på fjellet, lyst til å dra på hytta, komme meg vekk herfra, finne en vill flott sterk mann som kan elske og respektere meg, inspirere meg, gjøre meg lykkelig, gi meg vind i håret gi meg glød i øynene, gi meg rus, gi meg lykkerus i marg og bein, gi meg det jeg trenger, gi meg livet, gi meg gnist, gi meg ro i sjelen.. Jeg blir sprø :-( Herregud så tom denne byen kjennes når noen er bortreist...kjennes som en spøkelsesby...det er liksom ingen her nå..noen er på sjøen nå, og lever, gløder, lever med hele kroppen...mens jeg sitter igjen her med et valg som vokser i munnen for hver dag jeg tygger på det, og jeg lengter, lengter meg sprø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. mai 2005 #729 Del Skrevet 27. mai 2005 Hadde det ikke vært for at jeg ser ut som en dass og leser til eksamen for tiden og du er en vilt "fremmed", skulle jeg gjerne blitt med deg en tur på byen, for det virker jammen som en morsom affære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #730 Del Skrevet 27. mai 2005 men det er feil å si, ikke sant? kjempefeil. Jeg elsker kjæresten min, han er verdens beste. Snill og god, vakker, stor og flott, forguder meg, elsker meg utrolig høyt, tar godt vare på meg, er her for meg alltid. Bare ikke nå? Ikke i kveld? Jeg kjenner jeg er forbanna. Han gjør det igjen.Tar meg for gitt. Driter i meg. Han er på pokerkveld og koser seg. Har ikke spurt meg EN gang hva jeg skal i dag. Jo, han sa det til meg i spøkefull tone tidligere i dag, da vi hadde sett film hos en kompis av ham: "nå skal du hjem og vaske og rydde, hahaaa, jeg trenger rene sokker og undertøy!". Det er fredag, for satan i helvetes jævla drittfaens egosatan!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #731 Del Skrevet 27. mai 2005 Hadde det ikke vært for at jeg ser ut som en dass og leser til eksamen for tiden og du er en vilt "fremmed"' date=' skulle jeg gjerne blitt med deg en tur på byen, for det virker jammen som en morsom affære.[/quote'] Tror det er bra du ikke møter meg for første gang i dag da, iallefall, for jeg er litt irritert i dag Men takk for tanken iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. mai 2005 #732 Del Skrevet 27. mai 2005 Rettet til meg, spørsmålene dine? Ikke feil å si, alle har sånne rastløse jeg-kjeder-meg-ihjel-dager hvor alt er på tverke og kjæresten er en ræv og buksene for trange og det meste står på tverke. Du er ikke i et antiklimaks etter alt stress med eksamen og andre relasjoner og slikt, slik at når du endelig kan "lande" virker alt veldig flatt og kjedelig? Det går seg til, og du er ikke alene, bare så du vet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. mai 2005 #733 Del Skrevet 27. mai 2005 Oj, ja misforstod litt... :svime: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #734 Del Skrevet 27. mai 2005 Åååååh hå hååååå jeg er så sint!!!! Jeg kjenner at jeg har tårer som presser like innenfor, nå, er så sint og lei meg og frustrert og SAVNER NOEN SÅ SINNSYYYYYYYYKT!!!!!! Der kom tårene ja, yejey. Helvete... Jeg forstår ingenting...hva er det som skjer med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 27. mai 2005 #735 Del Skrevet 27. mai 2005 Næmmen kanina dååååå!! :trøste: :klem2: :blomst_opp: :trøste: :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #736 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg orker bare ikke dette en gang til, jeg orker ikke å sitte hjemme på fredagskvelder og føle meg ensom og mislykket mens kjæresten er ute og koser seg...Jeg orker det ikke... jeg savner noen som gløder for å være med meg, noen som kommer og henter meg og smiler, er uforutsigbar og levende, som gir meg den der utrolig deilige følelsen av at det ikke er noe annet sted i verden jeg heller ville være enn akkurat der.... Jeg orker ikke å sitte å grine mer, jeg vil ikke det, jeg har brukt 1,5 år på det, jeg orker ikke mer. Jeg har tatt eksamen, alle tre, jeg har komt meg ut av depresjonen, jeg har klart alt sammen, men her sitter jeg, mutters alene sammen med en hund som klatrer på pulten og to baby-"ørkendyr" som spretter rundt...men de klarer ikke å fylle opp, de klarer ikke å fylle opp tomrommet i meg, han er bortreist og sinna og såret og vil ikke prate med meg mer åh som jeg savner april måned....dumme liv, dumme meg, hvorfor er jeg deppa nå? er min egen feil som sitter her, jeg har jo en fri vilje, jeg har jo venner å besøke...men jeg orker ikke, jeg orker ikke... Jeg tror jeg er utrolig skuffet og såret over hvordan jeg følte det var en stor dag i går, min dag, jeg var kommet i mål, og så... Herregud, jeg har vært "ute av drift" i lang lang tid, og jobbet meg igjennom driten. Det var ikke bare å være ferdig med eksamen for meg i går, det var å bli ferdig med siste kapittel i en bok som aldri skulle blitt skrevet. Og der satt han, kjæresten min, trøtt og smågretten i sofaen, og hadde sovnet foran TV'en. Hadde lyst å finne på noe med meg, men var slik som alltd: Hva skulle vi, når skulle vi, hvor skulle vi, han var trøtt, han var sliten, åååh jeg har vondt i hodet, hva hvor når, åh jeg skal bare hvile litt..." Vi sov. Vi sov bort hele kvelden min. Min kveld, min store "jeg kom i mål"-kveld. Våknet i ti-tiden og rakk såvidt å kjøpe burger på gatekjøkkenet før de stengte. Jeg ville ha blomst, jeg. Blomst og gave og en tur på et fint spisested. Er det for mye å be om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mai 2005 #737 Del Skrevet 27. mai 2005 Sideeee FEMTIII!!!! jeheeyyy.... *prøve å finne positive ting i hverfagen til Ninakanin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. mai 2005 #738 Del Skrevet 27. mai 2005 Shit, for sein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #739 Del Skrevet 27. mai 2005 Kjipe tanker og følelser du har nå kaninen.... Jeg lurer bare på om dere er flinke til å sette ord på hvilke forventninger dere har til hverandre i forholdet. For meg så virker det som at du nådde en stor milepel i livet ditt i går men har kjæresten din forstått det??? Kommunikasjon er jo alfa omega men man er ikke alltid like god på det, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2005 #740 Del Skrevet 27. mai 2005 klem Vet du.... en opptur følges av en nedtur, og en nedtur følges ofte av en grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg