Gjest Litjmæ Skrevet 26. mai 2005 #701 Del Skrevet 26. mai 2005 Bra jobbet kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. mai 2005 #702 Del Skrevet 26. mai 2005 Ninakanin er :veldigsur: på blondinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mai 2005 #703 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer med overstått eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #704 Del Skrevet 26. mai 2005 Grattis med vel overstått eksamensperiode og riktig god sommerferie, Ninakanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. mai 2005 #705 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har kjøpt presang til meg selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Møt... *trommevirvler* KILLBILL VOL 1&2!!!!!!!! Det er verdens søøøøteste små ørkenrotter!!!! Jeg var på dyrebutikken med Sniglå, og pratet om ørkenrottene og bla bla... Så ble vi stående og se på noen dritsøte dverghamstre som bodde ved siden av ørkenrottene. Lekte litt med tanken på å kjøpe en sånn liten ball med pels, for de hadde jo ikke flere sorte ørkenrotter igjen (buret var tomt). Så plutselig, når vi skulle få sjekket om jeg skulle ha gutt eller jente-hamster, så våkner det til liv i ørkenrotteburet allikevel!!!! Så spretter det frem de to søøøteste små ørkenrottene i hele veeeerden!!! Så var det en voksen mamma med MASSE 5 dager gamle babyer, pluss disse her to bøllefrøene på 6 uker!!! De var jo så tillitsfulle, akkurat som jeg hadde lest på nettet at de burde være, kom løpende frem og ville sjekke hva hånda til dyrebutikkfyren var for noe og sånn! Han tror det er to gutter.. Kjøpte alt de trenger, og nå bor de på pulten min!!!! Åh de er så søteeee!!! Gav de en tom tørkerull, så nå har de svnet inni begge to, etter å ha slitt seg helt ut på "vi legger tørkerullen her, la oss spise den opp, og la oss krype over inni oppå under"-leken sin. Ligger og sover med rompa utenfor JEG HAR ØØØØØRKENROTTEEEEEEEEER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. mai 2005 #706 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer med ørkenrotter ( :o ), overstått eksamen og sommerferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 26. mai 2005 #707 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer med ørkenrotter! Får håpe det er to gutter da, sånn at du ikke ender opp med kun to, men med førti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2005 #708 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer med ørkenrotter! Får håpe det er to gutter da, sånn at du ikke ender opp med kun to, men med førti. Hvis det viser seg at du blir bestemor, så vel jeg ha tooo..... Spørs om det er så lurt egentlig, med to katter i hus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2005 #709 Del Skrevet 26. mai 2005 sorry, leste et svar og klarte ikke dy meg... Men du har en rasende fesltig dagbok da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 26. mai 2005 #710 Del Skrevet 26. mai 2005 Jøye meg... ørkenrotter? Hvordan håndterer du dette da? Med tanke på at du allerede sliter med en gnagende fisk? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. mai 2005 #711 Del Skrevet 26. mai 2005 nei her har jo både gamle kjente og nye vært innom! koseliiiiig!! Ørkenrottene er så søteeee!!!!!!!! Og bestemor ja, haha, du kan få så maaange du vil!! sjekket med dyrebutikken, de ville selge dem for meg dem. Greit å vite hvis det tyter med unger her etterhvert... Men vet dere hva? JEG HAR SOMMERFERIEEEE!!!! jeg kan lese HVA jeg vil nå, uten dårlig samvittighet!! bare så teit at det jeg vil lese ALLER mest er.... "hjerne og atferd - utviklingsforstyrrelser fra et biologisk perspektiv"... Jeg liiiker jo faget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2005 #712 Del Skrevet 26. mai 2005 Har ikke ørkenrotter hale...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. mai 2005 #713 Del Skrevet 26. mai 2005 jo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2005 #714 Del Skrevet 26. mai 2005 Å, hjælp... Redd for haler jeg... Med eler uten hår på? Ikke det at jeg skal i nærheten da... Liker ikke dyrebuikker engang jeg... Der har de jo pinnedyr også... Men for all del, gratulerer - det er jo bra for ørkenrottene at noen kjøper dyr med haler... Men når jeg tenker meg om har jo begge bikkjene mine haler...? Hm... Muligens overtrøtt, har endelig klart å være produktiv nå i kveldingen Natta ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. mai 2005 #715 Del Skrevet 26. mai 2005 oj oj du må nok legge deg ja! haha men sånn ellers er sånne betraktninger om haleproblematikk veldig velkomment i min dagbok, jeg er ofte rar selv nemlig Jo de har haler, men de avsluttes ikke sånn tynn og ekkel som rotte- og musehaler. Den avsluttes sånn pang, liksom, og har pels på, ikke hår liksom. ikke sånn pistrehår, men skikkelig pels, og ytterst er det litt mer så det blir liksom en liten dusk!! Og så står de på to bein hele tiden, og ser rundt seg, bruker halen som støtte. Søøøøte Godnatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 27. mai 2005 #716 Del Skrevet 27. mai 2005 woooh! ørkenrotter!! de er jo så herlige, og skjønne og nusselige og og og heldige deg!!:D Og så deilig det må være med eksamenfriiiii;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 27. mai 2005 #717 Del Skrevet 27. mai 2005 Det høres ut som noen virkelig nydelig haler, seriøst! For en fin beskrivelse, fikk lyst til å kose hale jeg Gratla med overstått! Sommer!! IHA! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teddy Skrevet 27. mai 2005 #718 Del Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer med ørkenrotter :-) De er noen herlige dyr, drev litt oppdrett av dem før hundegalskapen tok fullstendig overhånd. Om det skulle vise seg at du har fått en gutt og en jente går det faktisk an å kastrere gutten Jentene kan bli drektige igjen med en gang et kull er født, og har du for dårlig plass i buret da så sliter du :o Husk å gi dem levende sirisser en gang iblandt da, de synes det er fryktelig morsomt å jakte, + at de trenger proteinene. Hmm kanskje jeg bare skulle sendt deg boka om ørkenrotter, dette ble mye Sånn går det når jeg brenner for noe! *dytte info over på alle, om de vil eller ei!* Åh ja, fin dagbok og ja Veldig morsom, har sniklest den lenge! Hilsen Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #719 Del Skrevet 27. mai 2005 Heiheiiii!! Tusen takk Teddy, gi meg så mange tips du bare kan!!! Hva liker de å få som snop? Sånn grønnsaker og frukt og sånn? Har du noen andre lure tips på lager også? Nå ligger Vol 1 med hodet utenfor huset sitt, og sover. Sånn "heeey jeg kan følge med på hva som skjer altså, jeg bare sover biiiiiiiitteliiiiitt" De er miiiine!!! Juhuuuu!!! Han er hvit på leppene sine, haha, det var søtt! Ser ut som om han har diiigre tenner på tørk, men så er det bare leppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2005 #720 Del Skrevet 27. mai 2005 Rotteleppe??? :o Ojojoj... Gikk forbi en dyrebutikk i dag og da tenkte jeg på disse rottene dine, men jeg gikk ikke inn, for jeg vet de har ekle pinnedyr også lukter det vondt av akvariene der... Men hvis det er nærmest en sånn pelsaktig klump til hale er jo det overlevelig da... Men jeg ville kalt den bare for et ørkendyr, rotter og mus høres så skummelt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg