Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Nei han er ikke dum' date=' han er verdens beste... Bare UTROLIG klossete og svimete! Og uberegnelig i sine hopp og krumspring.. Hmm.. Hørtes ut som noen jeg kjenner :klø: :ler:[/quote']Datteren min har gjort akkurat det samme et utall ganger. Kliner skallen inn i tennene mine, med leppene mine i mellom. Attpåtil presterer hun av og til å sutre og ville ha trøst fordi det gjør vondt, mens tårene spruter ut av mine øyne. Hunder og toåringer, verdens beste, men skikkelig svimete. :o

Lykke til videre, du kommer deg gjennom denne tiden også i god behod, det er sånn det går til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du er roligere nå,og at leppa ikke er så veldig hoven mer!

Ønsker deg en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk
:frustrert: Aaaaaau!!!

Skulle gi hunden min en skikkelig god klem, hev meg over ham og skulle til å knuuuuuse ham inntil meg så jeg kunne kysse ham i hodet! Tror dere ikke tullingen kaster med hodet og MOSER leppene mine inntil tennene!??!?!!

Hahaha!!! Det hørtes IKKE kjent ut!!! Djisess så mange ganger jeg har fått "snusleppe" pga hunden!! Og han blir like fortvilet hver gang jeg ynker meg i smerte!! :ler:

Nå har jeg derimot lært hvordan legge hodet ned på hans hode UTEN at han føler trang til å skalle meg i munnen. :sjarmor:

Rottisen jeg hadde, pleide å bruke labben til å skade meg i munnen... Hvis jeg lå på sofaen og slappet av, kom hun opp til meg, nusset meg på nesa (as in snuten hennes inntil nesa mi uten å slikke (savne_intenst)), og hvis hun ikke fikk umiddelbar oppmerksomhet, kunne hun løfte poten og dra den nedover ansiktet mitt.. AUUUU!!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:o

Så mange som hadde vært her da!

:kose:

Så gode dere er..

Det går bedre både med leppa og hjertet i dag :) Leppa er rød, men hevelsen har gått ned. Kjenner meg igjen i den der labb-i-ansiktet-greia! :ler: Sånn "halloooooooo jeg veeeet at du er deeeer!" :ler:

Når det gjelder hjertet mitt, så er det rolig. Veldig rolig. Det føles ubeskrivelig godt å ha fått sagt det som lå der inne og gnuget. Det var ikke gode tanker og følelser å gå å bære på. Det var som om at... fordi jeg hadde bestemt meg for å velge typen, så ble jeg kaldere og mer ufin mot RP enn det jeg strengt tatt hadde trengt å være.

Han må jo ha tvilt på hele greia, stakar, om jeg bare lurte ham eller noe sånn.. Men jeg fikk som sagt skrevet en god lang mail om at jeg ikke angrer på noen ting, annet enn hvordan jeg var da jeg tok farvel den 16 mai. At han ikke fortjente det...

Tror ikke jeg hører noe ifra ham. Vet jo ikke om han velger å slette mailen uten å lese den en gang. Det vil jeg aldri få vite heller. Men det føles iallefall bedre sånn det er nå.

Når det gjelder meg og kjæresten er alt som før. Vi er litt rare der. Er mye bra i den måten å være på, men det blir problemer av det om vi strekker det for langt.

Vi faller nemlig inn i sånne kosemose-roller. Hvor alt er fint. Er utrolig koselig egentlig, men jeg kjenner at av og til skulle jeg ønske han holdt litt igjen og var litt mann, satte foten ned litt. Ikke krøp inntil meg i sofaen som en sånn kosevalp hveeeer kveld, liksom...

Isj.

Men sånn egentlig så har vi det fint!! Setter pris på de gode sidene i ham, og ser at det er nok det rette valget med tanke på fremtiden :)

Prater med Sniglå på msn nå, juhuuuuu, hun skal bli her i Bergen i sommer!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg som så for meg tooooo måneder uten senglen min, men så skal hun være heeeer!!!!

Da blir det vel grilling og soling og JUHUUU!!!! :hoppe:

Må lese nå. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om verandalepper etter ivrige hunder - da bør dere prøve ivrige kalver. De er skikkelig harde i hodet. :o

Hva slags hund har du forresten, kaninen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

han er jo så goooood :)

prøvde å ta bilde med mobilen nå, han kom gående bortover sofaen, satte bakbeina på armlenet og frambeina på pulten min!!

:ler:

HAAAAALLOOOOOOO ER DET MUUUUULIG Å FÅ NOE KOOOOOS HER ELLEEEEER?!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er jo så goooood :)

prøvde å ta bilde med mobilen nå, han kom gående bortover sofaen, satte bakbeina på armlenet og frambeina på pulten min!

Legg ut bilde, da!

Jeg klarer aldri å ta bilde av lånehunden "min", han skal bare slikke meg i øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ninakanin og Sniglå på msn, uredigert samtale:

Nina sier:

lure på ka eg ska spisa

Sniglå sier:

sei det

Sniglå sier:

ei løg

Nina sier:

hehe

Nina sier:

eg har bare en halv igjeeeeen

Sniglå sier:

åkei...ein halla løg...meeeed...umm..ost på

Nina sier:

halla

Nina sier:

halla låg me oss pao

Nina sier:

(halv løk med ost på)

Sniglå sier:

hahahahaaa

Sniglå sier:

ka DET va slags språg !

Nina sier:

hehe vett ikje eeeeg vel!!

Nina sier:

jaffal kje norsk!

Nina sier:

kanskje litt hardangersk/ytlending=

Sniglå sier:

hehe off eg leeer

Nina sier:

?

Nina sier:

hehe

Nina sier:

ja eg og

Nina sier:

haha off

Nina sier:

blunoss

Nina sier:

=brunost

Sniglå sier:

haha

Sniglå sier:

på lågen

Nina sier:

haha neeeei

Nina sier:

kan jo ikje ha oss på låg

Sniglå sier:

joooda

Sniglå sier:

går bla det

Nina sier:

må steja lågen

Sniglå sier:

trodde du sa stjela

Nina sier:

i stejepanni

Sniglå sier:

eg bare hÆ E det typen din sin løg liksom

Sniglå sier:

haha

Nina sier:

hahaaaa

Nina sier:

hehe off

Nina sier:

me e rare

Sniglå sier:

ja

Sniglå sier:

jaffalt du

:tunge1:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Vi er ikke heeeelt i vater!!!! :ler:

Sniglå, I love you!!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Håper ingen ser meg, for jeg sitter her og ler. huff. Det er så flaut å sitte å le alene!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ninakanin

:ler:

hva som sjokkerer deg da, hehe, i min flotte dagbok? Kan det muligens ha vært tidenes beste samtale mellom sneglen og kaninen på msn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

har sett så mye rart, at jeg blir sjelden sjokka lenger..

men det var nok blant det bedre samtalen dere to har hatt..

hvordan har det seg at en kanin og en snegle er venner egentlig? tror ikke det forekommer så ofte i naturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
har sett så mye rart, at jeg blir sjelden sjokka lenger..

men det var nok blant det bedre samtalen dere to har hatt..

hvordan har det seg at en kanin og en snegle er venner egentlig? tror ikke det forekommer så ofte i naturen

Vel, da tar jeg det som det komplimentet det er, at selveste lurven måtte ta i bruk denne smilyen: :o

Men kanin og snegle venner? Nei, det ble bare sånn. Du vet barneskolen, der integrerer de all slags rare ting. At sneglen og kaninen ble venner i den klassen vi gikk i var vel en av de mer normale mixene. Vi fikk jo dragen og kua, en geit og ei høne, en makk og en brilleslange...Nei det var mange rare vennskap som ble stiftet back then.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...