Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
hehe.. hundeeiere er nesten dummere enn foreldre vet du ;)

Heeeey jeg er jo hundeeier jeg også!! :fy:

Nå jar jeg spist aaaaalt for mye!!!! Jeg må slutte å lage så innigranskauen gode fajitas :ler:

Og takk for tanken, Mathias!! Den skal jeg ta vare på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

Hallooooo :)

Så søte dere var i dag da, Mathias er go'as, og der kommer du fighter og vinker så fint...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:kose: Må jo inn og hilse på. Mannen har besøk av en kompis, men de prater bare om datating og tekniske duppeditter. Skjønner ikke så mye av det så de får prate i fred.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hehe vel, de føler det nok slik når vi jenter setter igang med våre deilige sminke-samtaler, eller intrikate beskrivelser av "den gangen i måneden"... :ler: Du får henge her i dagboka mi litt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Kvinneguiden er jo.. det ligger liksom litt i navnet at det er bedre å henge her for jenteprat, liksom m;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg tror jeg har blitt litt for glad i dere her inne, jeg. Tror jeg hadde fått helt abstinenser om pc'en streika... Spurte jo Sniglå når jeg var bortreist "hva sier deeee?!?" :ler:

Huff... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:ler: Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har jo vært syk, hatt problemer med armen o.s.v. og noe av kjipeste har vært å ikke klare å bruke pc-en. Hva skulle vi gjort uten kg? Og hva gjorde vi før vi ble aktive her?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg lurer og. Hva gjorde vi før KG? :roll:

Vet duhva Ninakanin? Jeg tror vi hadde gått ypperlig i lag. Du hadde kunnet prate så mye du ville,også kunne jeg lyttet. Jeg gjør mye rart og hopper,spretter og farer omkring,men jeg sier ikke så mye ;)

Når er siste eksamen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Takk bustetrollet!! :kose:

Ja jeg kjenner ikke deg så godt desverre, men du har sikkert rett! :ler:

Jeg snakker iallefall mye, det er sikkert og visst :kul:

Er ennå forspist etter min deilige fajitasmiddag... Så skikkelig proff ut! Med ostegratinert tortilla med deilig strimlet kylling stekt med løk, tomat, rød gul og grønn paprika + litt grønn jalapenos og fajitaskrydder, pluss ost og mais inni... Og salaaaat og gul riiiiis med jalapenos og rød paprikaaaaaaa oppiiiii, og rømme, salsa og guacamoleeeeeeeee...

:sikle:

Namnaaaaam!! Orket ikke halvparten engang :ler:

Kanskje jeg skal legge ut bilde av vidundermåltidet mitt i albumet? :ler:

hm.

Har vært gøy med en fest i dag, tenke seg til en feiring av meg som har blitt avhengig inne på personlige meldinger... Skikkelig kos! Bare usannsynlig skuffet over at DU din nisse, ja DU, Mathias, hadde lagt deg og ikke dukket opp!!!!

Fytti! :evil:

:ler: Veeeeeel, jeg kommer nok over det med tiden... :roll:

Nå skal jeg legge meg, ta med meg pensum og min gode kosehund, trekke dyna godt opp under haka og lese til jeg sovner :)

I morgen må jeg holde meg borte fra KG... Iallefall ikke sitte i timesvis slik som jeg har gjort de siste dagene!

Tenk om jeg blir leieboer snart :hår:

Lite sannsynlig... Eller, en vet jo aldri. Har jo siste eksamen 26 mai, etter det er jo dagene veeeeeeldig lange...

:sjarmor:

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:frustrert: Aaaaaau!!!

Skulle gi hunden min en skikkelig god klem, hev meg over ham og skulle til å knuuuuuse ham inntil meg så jeg kunne kysse ham i hodet! Tror dere ikke tullingen kaster med hodet og MOSER leppene mine inntil tennene!??!?!!

Sitter her og kjenner hvordan det dunker og svir, hovner opp as we speak!!

:grine:

AAAAAAAU!!!!

Dumme hund...

Nei han er ikke dum, han er verdens beste... Bare UTROLIG klossete og svimete! Og uberegnelig i sine hopp og krumspring.. Hmm.. Hørtes ut som noen jeg kjenner :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

fikk meg en fin rød leppe gitt...

klokka er halv tre. får ikke sove. sambo ligger i senga, skal ha eksamen imorgen,stakar... jeg sneik meg ut. tror han blir sur om han ser meg på kg nå... men det er ikke sånn at jeg ligger og vrir meg engang. jeg er lys våken. stirrer ut i mørket. skjønner ingenting...

han sover, tror jeg. er rimelig sikker på det... håper det for hans skyld, på grunn av i morgen...

har mye uro inni meg.

dette er drit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

uroen borte nå, har gjort noe jeg har tenkt på i en uke.

Ja, jeg skal legge ting bak meg, og konsentrere meg om det jeg har bestemt meg for.

Men å legge noe bak seg som er halvgjort, det er ubeskrivelig vanskelig..

Ting ble så brutalt og rart den 16. Det var så mye som ble sagt på feil måte, eller ting som ble utelatt. Jeg hadde aldri klart å legge dette bak meg om jeg ikke fikk sagt alt jeg har på hjertet...

Nå kjennes det endelig som at jeg kan se fremover. Har skrevet en lang mail og sendt den avgårde, og det kjennes helt riktig. Det kjennes ikke som om jeg går bak ryggen på noen, heller at jeg gjør det eneste rette.

For nå er jeg ferdig. Nå har jeg sagt skikkelig farvel..

Ble en lang mail, men det kjennes godt nå.

endelig kan jeg sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Hvordan går det egentlig mellom deg og kjæresten om dagen?

Det er tøffe ting dere har vært gjennom, det tar vel tid før dere som par er helt "på nett" igjen? Eller?

Ha en strålende dag, det skal jeg. Her skinner sola som bare det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...