Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #601 Del Skrevet 22. mai 2005 GI deg nå med det der pygme-greiene!!! 175cm er IKKE lavt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 #602 Del Skrevet 22. mai 2005 174 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #603 Del Skrevet 22. mai 2005 ja men DA er du jo pygme, da... tulling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 22. mai 2005 #604 Del Skrevet 22. mai 2005 Ninakanin skrev: nei ikke sinna, kjære deg! Jeg ble bare redd for å ha fornærmet DEG jeg! Hehe huff, unnskyld søte blondinen min!! Så kender du ikkje meg!! jeg blir ikkje fornærma over småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. mai 2005 #605 Del Skrevet 22. mai 2005 Tittentu kaninen! Her har det skjedd litt av hvert. Bort fra kjæresten, tilbake til kjæresten. Ja, håper du er lykkelig i allefall! Og gratulerer med vel overstått eksamen, bare én igjen så kan du ta deg en meget velfortjent sommerferie! Jeg har bare én eksamen dette semesteret, den hører egentlig ikke til det semesteret jeg går på, men et mye tidligere et (et fag jeg ikke har hatt da jeg studerte i England, så jeg må ta det nå). Skikkelig kjipt egentlig, for det er ikke eksamen på det semesteret jeg går på, så alle de andre har mer eller mindre tatt sommerferie nå, mens jeg altså fremdeles har forelesninger og nå snart eksamen. Jaja, sånn er livet. Men snart er det sommer, sol og ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #606 Del Skrevet 22. mai 2005 Åh arkana Jeg tenker ofte på deg, og hva du har gjort for meg. Hvor sprøtt det egentlig er. Helt sykt! At du klarte å ta tak i det sorte dritet så hang fast inni meg, røske det ut og hev det så langt du bare kunne, og gjennom det gi meg tilbake gnisten!! Jeg er deg evig takknemlig for det Tenk, nå har jeg tatt eksamen. Det som virket helt utenkelig for et halvt år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. mai 2005 #607 Del Skrevet 22. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2005 #608 Del Skrevet 22. mai 2005 stikker innom å biter kaninen.. *løper ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #609 Del Skrevet 22. mai 2005 biter du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2005 #610 Del Skrevet 22. mai 2005 bare når jeg er seksuelt frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #611 Del Skrevet 22. mai 2005 okay, greit å vite Jeg er også litt frustrert. Viser seg at mange av hønene her på huset angivelig har sett et bilde av vår kjære Mathias sin mage!! Og nå er altså bildet slettet, og jeg knurrer i ren nysgjerrighetsfrustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. mai 2005 #612 Del Skrevet 22. mai 2005 Det bildet er jo utdatert. Det jeg brukte i avataren er pr i dag Men nå har jeg brukt opp inpulsiteten på slike ting; så det vil ikke skje igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 23. mai 2005 #613 Del Skrevet 23. mai 2005 måtte innom og sexorate stedet littegranne ssååååh, ferdig nå:D øyyyh, er det love in the air her eller??? oppdater meg, for guds skyld! jeg elsker å være vitne til søte piler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2005 #614 Del Skrevet 23. mai 2005 Hallo Kaninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #615 Del Skrevet 23. mai 2005 måtte innom og sexorate stedet littegranne ssååååh, ferdig nå:D øyyyh, er det love in the air her eller??? oppdater meg, for guds skyld! jeg elsker å være vitne til søte piler Mellom hvem? Du er iallefall uhyre god med din SEXorating, serox Nå er det morgen, og jeg har non en gang sovet bort en hel dag. Og nå innser jeg plutselig at eksamen er like rundt hjørnet, og jeg skal bare dusje og sånn, og så er det bøker og pensum og blodstress. Har egentlig kjempelyst å treffe sniglå i dag, men jeg tror det kan være lurt å lese.. hey det pep i telefonen, hang on. (er det deg mathias? ) Okay, bedritne sjef. Han har satt meg opp på min faste vakt i morgen, men det er ÅTTE timer lang, og halloooo jeg skal jo lese på eksamen! Har jo sagt ifra at jeg ikke kan jobbe før etter den 26. , det vil si ikke før 27. mai. Nisse... Greit han er fjern altså, men.. Nå skrev jeg i en melding at jeg hadde lagt merke til at jeg var satt på på vakt, men at det ville jeg faktisk ikke, for jeg må prioritere, og at jeg håpte det var en glipp fra hans side siden jeg har bedt om fri til den 27 Hah, han kan stresse det han vil, jeg møter ikke opp. Og hvis han begynner med sånn "da mister du jobben"-piss så skal jeg si "hey sjef, nå driter du deg ut.". Jeg er den beste han har, sammen med 2 andre. Det regnestykket vil si at det er bortimot 10 stykker som bare svimer rundt og ikke gjør noenting.. Så han trenger meg!! Tulling. Hm, jeg er litt tørst. Bør drikke vann, tror jeg. Jepp, da er DET en plan. Og så må jeg ta oppvasken, og spise frokost. Og SÅ kan jeg lese. Må sende melding til sniglå og si at jeg ikke kan treffe henne nå, må få litt kontroll-over-pensum-følelse først. Vet det er kjipt, men det er en utrolig viktig eksamen HAHAHAHAAAA fikk melding av sjefen!!! " fri - ok " Den mannen er god med ord altså.. Skrev tilbake "tusen takk, og ha en fin dag!" Tulling.. Den mannen er skadelig både for seg selv og andre. Men han respekterer meg iallefall, andre folk ville fått en skyllebøtte om ansvar på jobb og drit og lort. Han VET at jeg har ansvarsfølelse for jobben, så han kan liksom ikke bruke det mot meg. Yess, da slipper jeg å tenke på det iallefall Da har jeg bare 600 sider pensum å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. mai 2005 #616 Del Skrevet 23. mai 2005 :trøste: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. mai 2005 #617 Del Skrevet 23. mai 2005 Det går bra det, vennen! Ble sittenes i møte til klokka tre uansett, så hadde nok ikke fått sett deg så mye likevel. Og etter det måtte jeg nesten gå med en gang, jeg bare MÅ se Home and away for tiden, det er jo SUPERSPENNEDE!! (Angie har blitt MYRDET!! Dandandaaaa ) Melde meg du når du vil, så er jeg der vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #618 Del Skrevet 23. mai 2005 Nei?!?! Oh my gooood!! Ville tider på home and away.. Fytti. Får jo ikke med meg noen ting. Nå har jeg pause i oppvasken. Den er 1 hel uke gammel, er ingen rene glass, tallerker, kniver, gafler, gryter eller stekepanner igjen Tenkte at siden kjæresten skal ha eksamen i morgen, og det tross alt var så fint her når jeg kom hjem, så skulle det bare mangle at ikke jeg pløyer meg igjennom driten! Står et lass med tallerker til bløt i vasken, hehe, tomatsaus og sånn er ikke like lett å få av hvis det har stått en stund... :oops: Jajaaaa!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. mai 2005 #619 Del Skrevet 23. mai 2005 Det minner meg om noen venner av meg da jeg bodde i England. De bodde sammen med en jente som aldri vasket opp. Hvis alt av kopper og kar var brukt opp vasket hun akkurat det hun trengte for å lage middag, og resten ble liggende til neste gang. Til slutt gadd de ikke vaske opp etter henne, så de begynte å spise av papptallerkener med plastbestikk. Dette holdt de på med i månedsvis og denne jenta tok aldri hintet. Det så aldeles grusomt ut på kjøkkenet deres, for ikke å snakke om lukten. Ja, jeg antyder ikke at du er slik da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 23. mai 2005 #620 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er så mange dumme folk... Gikk nettopp en liten luftetur med hunden. Han er jo skikkelig redd andre hunder, og er en sånn som kan bli agressiv om han føler seg presset og truet. Så går jeg med ham i bånd da, og kommer opp i parken her. Hadde sett igjennom hekken at det var en småbarnsfamilie der med hund, men tenkte at de så nok meg også og holdt hundene sine inntil seg. Der tok jeg feil, gitt. Det va de to småguttene dems som holdt hver sin hund!! Han yngste kan ikke ha vært mer enn 4 år!! Selvfølgelig løper bikkja rett mot min så ungen henger etter som et slips helt til han mister taket... Ser jo den svarte og hvite torpedoen komme som et olja lyn, rett mot min hund. Levnet ikke noe tvil om at her skulle noen fortelles hvor skapet skulle stå.. Kjenner jo min hund, så jeg slapp ham bare, lot ham løpe vekk. Den andre dotten gir seg ikke og løper etter, men da kommer flexibåndet hoppenes som slegge på tråd langs bakken, og jeg setter foten ned på driten så den andre hunden rykker i spranget så du hører et "VOFF !VOFF! VOAarrhkrkk.." der den klasker i grusen. Hunden min løper langt unna, og står så og venter, mens jeg ruller inn flexibåndet, og leier med meg villdyret ned til foreldrene som kommer springende mens de krangler seg i mellom "herregud hva var det jeg sa til deg, hæhæ?!?!" mens ungene griner i sjokk. yeheeeey. Jeg ser strengt på dem i det jeg leverer tilbake hunden og sier: "Dere bør kanskje la noen som er store nok til å faktisk holde hunden ta seg av den jobben.." Snudde fint og rolig rundt, gikk de 20 metrene bort til min hund som stod fint og ventet, og gikk tur videre som ingenting. TULLINGER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg