Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #561 Del Skrevet 21. mai 2005 I går hadde jeg en liten breakdown. Jeg skal ut i dag, med ei studievenninne. Typen spurte hele tiden om jeg ikke gledet meg, for jeg snakket ikke om at jeg skulle ut og sånn...Så kjente jeg bare at det var en stor stor stor knute i magen, en knute jeg ikke ville kjenne og føle på. Mumlet at jeg var trøtt... Men han kjenner meg, og presset videre. Spurte om det var fordi jeg trodde jeg kom til å møte noen. Og da kom tårene. Jeg hulket at det er helt jævlig, fordi jeg vet at han verker bryr seg eller skal bry seg, men ting er sånn de er. Et sted der ute i verden så går det et menneske som er såret og sinna, jeg pirket i hjertet hans og rev det ut, og det føles helt jævlig, og jeg gruer meg sånn til å se ham igjen for jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere. Kjæresten min sa det var vondt å se at det har vært følelser med i bildet, men var glad jeg delte det med ham. Og jeg sa som sant er at jeg sikkert ikke kommer til å møte ham, fordi vi skal nok gå på byen andre steder enn vi pleier, og han er garantert på seiletur uansett, siden det er helg. Og da kom tårene for all slags ting, om tomheten inni meg, om hvordan jeg hiver meg over små-prosjekter og går sånn inn i dem for ikke å kjenne og føle på tomheten... At jeg er sliten av å være alles lykke-bank. Men i dag når jeg våknet var alt mye bedre Tror kanskje det var en reaksjon på å ha gjennomført to eksamener som har ligget som en tyngde på meg i 1,5 år, som har holdt med fanget i depresjonen og gitt meg mange mange måneder med mye vondt.. for nå er jeg ferdig. Jeg har tatt dem, begge to. Jaaaaa jeg skal ha en til, men den har jeg tatt før, den hørte ikke til bøygen i samme grad som de andre to. Tror jeg kommer til å kose meg i kveld, har godt av å komme ut blant folk litt. HAr jo tross alt vært to uker på "lukket avdeling" i skauen i mandal GOD MORGEN alle sammen!!! Er deilig å kjenne at man lever, at man går igjennom faser, at man utvikler seg, vokser som person!! Juhuuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #562 Del Skrevet 21. mai 2005 "Freedom har akkurat logget på" Jeg har en puls som er helt vill nå. Fikk helt vondt i magen, svimlet litt. Han er pålogget på msn, dette er det næreste jeg har vært kontakt med ham siden 16 mai da jeg sa farvel. Jeg vil så gjerne si noe, si unnskyld, spørre hvordan det går med ham. Men jeg sier ingenting. Jeg kan ikke, jeg vil ikke. Tenk om han sier noe til meg? Åh fy... Han må jo se at jeg er logget på... Lurer på hva han tenker akkurat nå... "Helvete for ei hore" eller noe sånn... Åh dette var skikkelig ukuult. Men for hvert sekund som går nå så roer det seg, kjenner jeg. Jeg sier ingenting, han sier ingenting. Men ånei, jeg trodde jo han var bortreist i helgen!!! Nå logget han av. Åh fy søren for en merkelig opplevelse... Han må ha logget av for han ser meg her. Eller trykket på at han skal vises om avlogget. Gleder meg til denne perioden jeg er i nå er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #563 Del Skrevet 21. mai 2005 hendene mine skjelver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. mai 2005 #564 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvorfor sletter du ham ikke fra msn da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #565 Del Skrevet 21. mai 2005 kom ikke på at han var der.... og nå vet jeg ikke hva jeg skal, liksom. slette eller ikke slette. glemme eller ikke glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. mai 2005 #566 Del Skrevet 21. mai 2005 Hadde jeg vært deg, så tror jeg at jeg hadde sletta ham. Du har tatt et valg på hvem du vil være sammen med. Ha det gøy i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #567 Del Skrevet 21. mai 2005 Slett hakm! Ute av øye, etterhvert ute av sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #568 Del Skrevet 21. mai 2005 ja jeg skal slette. slette slette... æsj vanskelig dette her altså!!! nå har jeg luftet hunden, en frysepizza er på plass i ovnen, og så begynner ninakanins "jeg skal ut"ritualer Får det nok gøy!!!!! Det er jo MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. mai 2005 #569 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vil også anbefale deg å slette ham fra MSN. Hvordan VET du forresten at kjæresten din ikke leser dagboka di lenger? Ha det gøy på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #570 Del Skrevet 21. mai 2005 fordi han ble så kvalm da han leste her den første og siste gangen, at han ikke vil inn her mer. men jeg VET jo selvsagt ikke om han er her, men han er en sånn gutt som sier ting som de er hvis han først sier noe. så når han sier han ikke vil lese her mer, så... Så tror jeg på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. mai 2005 #571 Del Skrevet 21. mai 2005 Så tror jeg på det!Det er iallefall et fint utgangspunkt for et videre forhold....Tillit. Kose deg pent på byen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 21. mai 2005 #572 Del Skrevet 21. mai 2005 Sånn da er jeg klar til å gå!!! Har til og med lastet opp to bilder av meg i kveld, ett av ansiktet (var så flink å sminke meg i dag ) og et med ansiktet og håreeeet Har nettopp klippet meg vet dere!!! Hadeeeeeet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 21. mai 2005 #573 Del Skrevet 21. mai 2005 Kos deg ikveld!! Gledar meg til å sjå bilde av festklar kanin :-) Have fun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. mai 2005 #574 Del Skrevet 21. mai 2005 Du er så utrolig pen! Kjempefine kinnben! Digga den nye frisyren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #575 Del Skrevet 22. mai 2005 Ouuuuh thank youuuu guyyyys Nei seriøst, takk, er utrolig kjekt med så direkte, åpne og flotte komplimenter. Slikt syrer seg fast i sjela ens!!! Men sånn allikevel. Jeg anbefaler ingen, absolutt ingen, å ikke ta kroppens signaler om at noe er i gjære, og bare snu seg og sove videre. Ti minutter senere... KRAMPEEEEEEE!!!!!!!! Fyttisøren så vondt!! Jeg bare spratt opp av senga, med den sykeste krampen dere kan tenke dere i BEGGE leggene!!! Sambo skvatt jo skikkelig, bare "what hva skjer hæ hvor skal du!?":ler: Vel, så når beina låser seg i denne dritvonde krampen, så er jo hjernen min fremdeles meeeeeget dehydrert og mindre optimal i sin fungering, for å si det slik. Så at heeeeeeeeele gulvet langs heeeeeele min side av sengen er et mine-felt med klær, vesker, sko, hårføner, jakker, sminke, ting og tang, bøker, noen øredobber (au) og vel, ja, en del ting, var jo selvfølgelig vesentlig informasjon som uteble fra min bevissthet (om du kan kalle tilstanden jeg var i bevisst..) i dette avgjørende øyeblikk. Krasj. Jeg tråkket jo rett i allslags rart, blant annet disse hersens digre øredobbene jeg fikk av ei på jobb, de er dritstygge, og nå har jeg funnet ut at de også er utrooooooooooooliiiiiig vonde å stå på!!! Så står jeg der da, og vingler og småfaller, oppå alle disse tingene, mens jeg febrilsk prøver å finne støtte og en eller annen måte jeg kan få strukket ut muskelen bakpå leggen og få krampen til å forsvinne, mens kjæresten min sitter halvt oppreist i senga og spør og spør og spør hva det er, mens jeg banner og steiker "Jeg har krampeeeee for helveteeeeee!!!!! " klarer jeg tilslutt å presse fram Omsider gir det seg mer eller mindre, og jeg kryper/går ut på badet. Her innser jeg at den ene leggen min fungerer mer eller mindre normalt, mens den høyre har desverre avgått med døden... Jeheeeey Skulle nettopp hente noe på kjøkkenet, og jeg klarer ikke å gå skikkelig, haha, går ikke an å bruke den foten lengre!!! Tror jeg danset litt mye i går jaaaaaaa For det skal være sikkert og visst, at i går var dansegulvet *mitt* Men nå vil jeg kle meg så jeg kan gå og kjøpe meg cola og junkfooooooooooood!!!! Er en del av min "figurformingsplan" som Mathias hjelper meg med om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 22. mai 2005 #576 Del Skrevet 22. mai 2005 Kaninen i toppform, supert Lykke til med kroppsformingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #577 Del Skrevet 22. mai 2005 toppform ja, I'm back in the gaaaame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #578 Del Skrevet 22. mai 2005 Hm, bør egentlig begynne å lese. Ikke lenge igjen til den neste eksamenen min nå! Men det er så koselig å sitte å fjase vekk tiden på kg... Fjasfjas. Haha kjæresten min sa han lurt på å kjøpe en orkenrotte i overaskelse, for å glede meg!! For en flott gutt. Tenk at jeg nesten gav ham ifra meg?! Tullejente. Ser for meg at han kanskje kjøper en når jeg har tatt den siste eksamenen min... Tenk om han gjør det? Nei han gjør sikkert ikke det. Han sier ofte hva han hadde tenkt eller lyst til å gjøre,men så gjennomfører han det ikke når han har sagt det. For da vet jeg det liksom, og da er det godt nok. Haha han er veldig sånn "det er tanken som teller", mens jeg er sånn som fullfører ting... Ikke alt her i livet, men når det gjelder planer om å glede folk som betyr mye for meg, så gjennomfører jeg det. Mine egne planer er det så som så med... Men kjæresten min, haha, husker en bursdag for mange år siden. Han sa han hadde planlagt å lage en cd med alle sangene våre på, og kjøre meg til en fin restaurant, og greier og greier. Hadde en haug med ting på hjertet. Så satt vi der i bilen da, og han lurte på hva jeg ville finne på han eller vi gjorde ingenting av alt det fine han sa Stakars gutt, han har et godt hjerte, men er ikke alltid like... handlekraftig? det er jo ikke jeg heller akkurat nå, som sitter her og fjaser vekk tiden min... huff. jeg er litt sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 22. mai 2005 #579 Del Skrevet 22. mai 2005 Okei okei så bruker jeg mange smil andre smil får du ikkje i denne "Blondie-hilsen" Ha' det kjempebra kaninvenne min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #580 Del Skrevet 22. mai 2005 Okei okei så bruker jeg mange smil andre smil får du ikkje i denne "Blondie-hilsen" Ha' det kjempebra kaninvenne min. Nei nei nei ikke slutt med det!!! Det er jo så koselig!! Blondinen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg