Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2005 #541 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg HAR dyrehage hehe neida.. Eller hvis jeg kunne velge, og hadde penger, hadde jeg nok hatt det Men jeg har jo hund og fisker allerede da....og katt hjemme hos mamma og pappa i sandnes Så når ungene maser og spør om ikke vi kan kjøpe hund, katt, kanin, fisker og fugler kan vi bare sende dem ned til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #542 Del Skrevet 19. mai 2005 Haha vet du, vi gjorde det når jeg var liten!! Vi fikk en lapp av mammaen til Sniglå som det sto at vi fikk lov å kjøpe to hamstere, og så tok vi dem med hjem til meeeeg Dumme mammaen min da, som ikke ville ha dem... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2005 #543 Del Skrevet 19. mai 2005 Kule unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #544 Del Skrevet 19. mai 2005 da søstera mi hadde fått lappen dro vi ut til en stoooor dyrebutikk på jæren, og kom hjem med en nydelig hvit undulat og to hvite mus Men de fikk bli, av en eller annen grunn!? Tror jeg var blitt eldre og hardere i argumenteringen...tror jeg nevnte vekst i personlighet, utviklet ansvarsfølelse og slike ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2005 #545 Del Skrevet 19. mai 2005 Fine ord det der, ja. Det er vanvittig så mye ansvar ungene vil ta når det gjelder dyr. "Vi kan mate den". "Vi kan gå tur med den". Ja, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #546 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg var nok ikke alltid den enkleste ungen å ha i hus.. Jeg var snill altså, jeg var ikke slem og vrang og slike ting. Jeg var bare ubeskrivelig utspekulert med det søteste smilet, var utrolig flink å ordlegge meg og argumentere, og var enormt humørsyk i form av at jeg liksom skulle gjøre alt hele tiden. Sånn er jeg ennå. Hjemmeside den ene uken, ørkenrotte den neste, planlegge kjøp av leilighet den neste....en vill forelskelse den neste.... :oops: Men som sagt, så er jeg god i meg altså, jeg mener ikke noe vondt med å være sånn. Derfor jeg elsker kjæresten så høyt, fordi han elsker hele meg, selv de stress sidene mine. Jeg var ikke særlig flink å trekke frem alt det gode da det sto på som værst, men jeg ser jo alt mye klarere nå som jeg hev de rosa brillene på sjøen. Er så utrolig rart å lese innleggene til gjesten "litenfugl" om dagen... Men det er litt deilig også, finner litt trøst i at det er noen der ute som også tenker på ting og tang. Har ikke klart å lese noen ting i hele går og nesten ingenting i dag. Har vært litt effektiv de siste to-tre timene, men det er frustrerende når jeg har hatt et døgn og vel så det på meg. Haha sånn sett har jeg jo hatt 1,5 år så akkurat DET bør jeg jo ikke sutre over Menmen jeg feiger nå ikke ut denne gangen her, jeg presser meg igjennom det selv om sjebnen ville ha det til at jeg ikke kunne gi studiene min hele og fulle oppmerksomhet denne gangen heller.. Jeg er iallefall ikke deprimert eller redd for å møte mennesker lengre!!! Har jeg flaks i morgen kan jeg stå. Men da skal jeg ha truffet superblink på emner i morgen også, og det skal godt gjøres..... Skummelt!! :hår: Må legge meg nå, må bare bla litt igjennom et kompendium til den ene boka jeg såvidt har lest i Huffda, blir spennende dette her!! Godnatt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. mai 2005 #547 Del Skrevet 19. mai 2005 så nettopp at noen har vært på msn og skiftet navn fra "seilesesongen nærmer seg!!" til "freedom"..... kan ikke annet enn å lure på om det er meg han føler han har blitt fri fra...? hmm... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. mai 2005 #548 Del Skrevet 20. mai 2005 Det hadde jeg også lurt på... :-? Konfronter ham med det før han leser det her, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 20. mai 2005 #549 Del Skrevet 20. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #550 Del Skrevet 20. mai 2005 Det hadde jeg også lurt på... :-? Konfronter ham med det før han leser det her, vel? Det er RP som kaller seg freedom, ikke kjæresten.... Og kjæresten leser ikke her lengre Nå skal jeg øyeblikk ha eksamen, og som sagt, det skal godt gjøres å stå i dag altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. mai 2005 #551 Del Skrevet 20. mai 2005 :krysserfingreforkaninen: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. mai 2005 #552 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er RP som kaller seg freedom, ikke kjæresten.... Og kjæresten leser ikke her lengre Nå skal jeg øyeblikk ha eksamen, og som sagt, det skal godt gjøres å stå i dag altså!! :oops: "Noen" kan være så mangt, det... sorry... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. mai 2005 #553 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva studerer du, kaninen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 20. mai 2005 #554 Del Skrevet 20. mai 2005 Nå er du vel akkurat ferdig med eksamen. Håper det gikk bra med deg. Og nå har du sommerferie, fra studeier i alle fall, din heldiggris. :-D Hva var det du studerte i fjor som ikke ble noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #555 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei og hopp!!!! Du er tilgitt, Leyla, hehe, jeg ordla meg nok litt tullete Men uanseeeeeett, eksamen ja! Tror jeg skal vurdere å droppe hele utdannelsen og begynne som synsk dame heller. Traff søren svarte meg blink på alle emnene her også!!!!!! HAHAHAHAHAHAAAA!!! Men: Jeg vet ikke hvordan det gikk på multiplechoice'n, eller hva sensor synes om metode-oppgaven jeg ikke svarte på... Men de to andre oppgavene mine var beinharde, wohoooo, jeg hadde jo lest på disse to emnene!!! Jeg er så fliiiink Vel, vi få vente å se. Men jeg tok det som et lite smil og klapp på skulderen fra sjebnen da jeg låste meg inn hjemme og det lå et brev fra universitetet med bekreftelse på mottat søknad til profesjonsstudiet...tenk om men hvis man vet aldri... Men nei, jeg får ikke A på disse oppgavene her, jeg gjør ikke det. Men jeg håper at multiple-opplegget går greit, for da står jeg nok uansett. Det er psykologien som jeg har drevet på med i to år nå jeg i teorien er ferdig med Lesesperre borte, troen på meg selv tilbake... endelig Men jeg er nok ikke ferdig heeeelt ennå, skal ha eksamen 26 mai også. Tar opp igjen den ene jeg har fra før, skal se om jeg klarer å få B'en til å bli en A Nå skal jeg skrape flaxlodd og spise pizzaaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #556 Del Skrevet 20. mai 2005 sitter bare og stirrer på det nicket, lurer på hva han tenkte når han skrev freedom, altså... Og det er så utrolig mye som minner meg om ham. Men jeg har ikke tatt kontakt med ham, ikke en liten melding en gang. Jeg vil bli ferdig med det, legge det bak meg. Men det er sånn..ting overalt som gjør at han stikker innom tankene mine selv om han ikke har noe der å gjøre. Hiver ham rett ut igjen altså, men herregud, dere vet hvordan man assosierer ting, han kommer på hoppenes rett inn igjen! Ikke lett å glemme eller legge ting bak seg da... :-( Får vel gi det tid. Har jo bare gått noen dager, men det føles som et par uker... Kjenner det er litt stusselig å være alene i kveld. Stakars Mathias har vel fått inboxen i pm'en sin overfyllt, jeg er jo så selskapssyk... Er vel gjerne derfor sånne seilegutter kommer inn i tankene litt oftere enn normalt også? Dytte uuut, dytte uuuut... Har en sånn rar følelse av å ha lyst å pakke telt og sovepose og forsvinne opp i fjellet inne i Øystese, hos slekten. Bare ha med bittelitt mat og måtte bruke hele dagen på å fiske for å være sikker på å få noe å spise.. Liker ikke helt at de tankene kommer snikende igjen, pleier å bety at jeg er urolig inni meg. hmm.. må følge litt med på meg selv nå , kjenner jeg. har ikke godt av å være alene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. mai 2005 #557 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er også alene ikveld. Farlige greier, altså... Akkurat som om tankene kjører sitt eget løp med en gang samboer er ute av hus mer enn et par dager. Jeg tror at for å bli ferdig med RP-tankene må du tenke tankene gjennom. Kanskje han skrev Freedom fordi han snart er ferdig med eksamenene? Eller noe sånt? Kanskje det er hans måte å bearbeide tapet av deg på? Så oppbrakt som han ble da du fortalte hvordan tingenes tilstand er, syns han NEPPE det var deilig å bli kvitt deg! Opp med haka, Ninakanin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. mai 2005 #558 Del Skrevet 20. mai 2005 du er ei søt ei du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #559 Del Skrevet 20. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #560 Del Skrevet 20. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg