Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
det andre språket midt inni der falt jeg litt av, gitt...

hehe hæ?

men exer er generelt dumme dyr :ler:

in vino veritas betyr det samme som vi pleier å si på norsk: det er av unger og fulle folk man får høre sannheten.

Hmm...kanskje melde ham nå, og fortelle hva slags dust han er? eller sikkert best å la være. Tror jeg blander meg en G&T i stedet.

Skal ikke forpeste boka di mer, tror jeg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

haha nei for all del, dette er jo bare morsomt!! :ler: :ler:

Men ja da er jeg med. Men er nok enig i at du bør holde deg for god til å ringe/melde ham, hehe... Huff skummelt med promille. Man gjør ofte ting man egentlig vil da, men som man ikke bør.. slik som jeg i gårkveld :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tegn på at man bør holde seg unna mobilen: Du er nødt til å lukke ett øye mens du skriver sms. Nok i seg selv.

Mobilen spør: "er du HELT sikker på at du vil sende denne meldingen? Trykk JA eller NEI" Du trykker JA.

Mobilen: "HELT sikker?"

Et godt (dårlig) tegn. :ler:

Av og til skulle mobiler vært sånn, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stas med julibrud, måtte le av innlegget ditt her en dag, når du hadde en skikkelig utblåsning om kjæresten din, og så har du den der søte signaturen som bare ble så utrolig morsom pga innlegget.. :ler:

Jeg vet :ler:

Tenkte over det, men SÅ sint at jeg ville ta vekk signaturen var jeg da ikke. Så sint blir jeg aldri. :) Var nok flere enn deg som lo av den - fikk et par pm'er med morsomme kommentarer på den ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hEILO Kaninen!

Så nå at du hadde prøvd å si hei på msn, men vi hadde rigget til storskjerm i stua for å se Italian Job. Har sett den før, men som du kanskje vet, så har jeg jo totalt dilla på Minier. Og der er de jammen kuuuule!! :ler:

Men du er sikkert på jobb nå. Gi lyd senere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:Gjesp:

Er aldri bra å sove på dagen, men jeg var så trøtt at jeg hadde ikke noe valg...

Pratet med pappa, vi reiser nok i tolvtiden imorgen, skal rett til mandal, mamma har noe skolegreier og ville ikke ha hunden hjemme rett før innlevering (allergi). Så jeg tar dagene hjemme med venner etter at jeg har vært på hytta heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det ennå, men jeg driver og sletter og redigerer innlegg for ca en måned bakover i tid...

Litt sent, men håper at det fremdeles kan gjøre noe godt.

Kom hjem fra en biltur med RP i går, vi pratet enda en gang om hvor vanskelig ting er, at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre og sånn.. At jeg trenger tid til å tenke.

Jeg vet ikke, jeg visste nok inderst inne hva som ventet meg. Hadde fått melding ifra kjæresten om at vi trengte en prat. Jeg så for meg dagboka med en gang.

Og jeg hadde rett.

Han har lest alt. Alt sammen. Men jeg vil ikke at han skal sitte og lese det om og om igjen mens jeg er bortreist, for det bringer ikke noe godt med seg.

Er litt redd nå, for kjæresten har aldri vært noe voldelig av seg, men han sa at om han ser RP så slår ham an rett ned...grisebanker ham..

Jeg sa at det ikke er hans feil. At han ikke gikk inn for å ødelegge for oss. At jeg fikk følelser, og det er min egen feil.

Var helt forferdelig å sitte der og svare på spørsmål om ting han har lest her inne...

Men samtidig er jeg lettet. Det føles riktig at han vet. Er utrolig glad jeg skal reise bort nå, bort fra begge to.

Da kjæresten min gikk hjemmefra i dag fikk jeg skikkelig vondt av ham, det var ikke sånn som dette han skulle få vite det.

Hva som skjer nå?

Vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

er hjemme nå, rakk en liten svipptur på kg!!

Er godt å være hjemme, men det blir bare et mini-stopp, skal videre med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Da kjæresten min gikk hjemmefra i dag fikk jeg skikkelig vondt av ham' date=' [/quote']

:klø: Lurer litt på hvorfor du fortsatt omtaler han som kjæresten din? Er det ikke slutt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det altså helt slutt? Det hadde jeg ikke fått med meg. :oops:

Det kan være en vanesak, Xavia.

Da det ble slutt mellom meg og eksen for et par uker siden skrev jeg bare 'kjæresten' helt automatisk. Det var bare gammel vane pluss at det var så rart å kalle han eks når det akkurat hadde blitt slutt. Så brått liksom.

Men jeg vet ikke jeg. :)

Bare pøser ut noen tanker. hehe

Håper du trives når du er bortreist, Kanin! Og at du finner ut av ting. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Det kan være en vanesak, Xavia.

joda, skjønner det. Bare synes det var litt rart, siden det ser ut til at Nina er på god vei til å få seg ny kjæreste.

Ikke noe vondt ment Tari, bare et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

:vinke:

Hadet Ninakanin og god tur på hytta.

Håper du finner roen og den tiden du trenger til å sortere alle tanker og følelser.

:klem: fra Heidi76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

:sjenert: Det var jammen litt kjedelig når man ikke kan følge Ninakanin sine viltre sprell på lenge!

*mimrer* tilbake til Lille Lur og hårfønerledningen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, skjønner det. Bare synes det var litt rart, siden det ser ut til at Nina er på god vei til å få seg ny kjæreste.

Ikke noe vondt ment Tari, bare et spørsmål.

Skjønte det. ;) Håper ikke jeg kom av som frekk eller no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...